Neuvolaseurannasta. Helsingissähän neuvolakäynnit ovat sitten viime raskauden(neljä vuotta sitten) harventuneet ihan hirveästi, mutta th sanoi, että tarpeen mukaan käyntejä on. E kysynyt, että kumpin tarpeen määrittelee, mutta uskoakseni myös asiakkaan toiveiden mukaisesti lisäkäyntejä järjestyy, mikäli vähänkään huolestuttavaa esiintyy.
Vauva on kääntynyt jotenkin. Kolmatta kertaa raskaana, enkä osaa hahmottaa vauva asentoa. Mutta olo on siis tosi helppo, kun röhnöttää sohvalla. Melkein kuin ei olisi raskaanakaan
Jos siis vertaa eiliseen olotilaan. Väsymyksen kanssa olen nyt tullut toimeen. Suosiolla torkkunut iltapäivällä, niin jaksaa jotain tehdäkin.
Huomenna töihin. Saa nähdä, miten jaksaa. Fyysisesti työ ei rasita, mutta jos olo on siellä pelkkää haukottelua. Ajatukset on jo kovin kotiasioissa, eikä kehittämisprojektit paljon kiinnosta. Yritän hoitaa keskeneräisyydet valmiiksi ja loppuajan tehdä lyhyempää työpäivää, jotta ylityöttunnit ehtii pitää pois. (In my dreams, oikeasti kalenteri on täynnä peruskauraa ja ylitöitä on tiedossa jo tällä viikolla...)
Miijane, onko sulla ollut insuliini käytössä aikaisemmissa raskauksissa?
Mä olen kanssa synnyttän aina puoli-istuvassa asennossa, vaikken raskaana ole kyennyt siinä asnnossa olemaan. Vähän poikkeuksellinen tilannehan se on kaikin tavoin
Yritän taas loppukuun olla herkutta. Tai ainakin karkitta. Olisihan se mukava, jos edes loppukesästä mahtuisi muihin kuin äitiysleggareihin.
Elselli 29+2