Kiitos kaikille, jotka vastaili rinnoista tulevan tuotoksen kuvailemiseen! Helpotti kuulla, että joillakin tuotos on samanoloista kuin minulla. Täällä onkin näemmä alkanut kirjaimellisesti rintapähkäilyt sitten viime kirjoittelun!
Itselläni on joka raskaudesta etenkin rintakehän ympärys muuttunut muutamalla sentillä pysyvästi, eli imetyksen jälkeen ei ole palautunut sentit "ennen raskautta-sentteihin". Taisin esikoista odottaessa käyttää 75B liivejä, ja nyt ostamani imetysliivit ovat 90C, joten muutosta on odotusten myötä tullut. Itselläni uskon rintojen tyytyvän tuohon C-kuppikokoon sitten imetysaikana, nyt liiveissä on hieman väljää, mutta uskon että nyt viidennelläkin kerralla rinnat käyttäytyvät kutakuinkin samalla tavalla kuin aikaisemminkin.
Itse olen ostanut Triumphin liivejä jo ennen raskautta, kun muut ei tunnu kivalta päällä, eivät omalle kropalle jotenkin vain muut tunnu istuvan. Nytkin olen imetysaikaa varten sitten napannut kahdet Triumphin imetysliivit, kun sopiva koko on sattunut olemaan kaiken lisäksi 50% alennuksessa värivirheen takia. Huvittavinta asiassa on se, että värivirhe katosi kummastakin liivistä heti ekan pesun jälkeen, joten halvalla sain kahdet liivit, jotka on itselleni mieleiset.
Koska tavoitteena on tälläkin kertaa pitkä imetys (edelliset 21kk ja 17 kk), aion ostaa vielä parit Triumphin imetysliivit pitsiversiona, nimittäin kun pitkään imettää, alkaa pelkkä normi-imetysliivi koruttomine linjoineen latistaa naiseutta kummasti.
Teillä on ollut puhetta myös alkoholista. Täällä ei ole moisia mielihaluja sen suhteen, mutta koiralle olen välillä kateellinen. Se kun saa syödä maksalaatikkoa ja minä en! Joka raskaudessa sama juttu. Varmaan synnäriltä palatessa syön maksalaatikkoa heti kun vaan käsiini saan.
Napakoruista: Oletteko joutuneet jo luopumaan korun käytöstä? Minulle sanoi yksi lääkäri jo varmaan 18 raskausviikolla, että kannattaisi ottaa pois, kohta muuten repeää. Siihen totesin, että otin edellisissä kahdessa raskaudessa korun pois synnärille lähtiessä, joten tuskin aiemmin otan nytkään.
Ilmeisesti olen joustonahkaan luotu, kun melkoisen vähän on raskauksien jäljiltä seepraraitoja kehossa, enkä ole koskaan ollut mikään aktiivirasvailijakaan. Ne arvet, jotka on tullut ja tulee, kannan ylpeydellä.
MiiJane: Onpa vauvallasi tosiaan jo kokoa, joskin vähän samaan kaavaan minunkin edellinen kasvoi. Tämä tuleva ainakin toistaiseksi pienempi.
Hyvää pääsiäistä kaikille teille!
Kultatiuku ja vauva rv 28+3