allergian hoitamisesta joitain allergialääkkeitä voi kuulema syödä, muttei kai kannata ellei välttämätöntä. Itselläni ainakin viime raskaudessa kesällä allergiaoireita oli vähemmän. Silmätipat ja nenäsuihkeet ei aiheuta haittaa, ja kuulema nenätipat tehokkaampia kuin suihkeet. Niitä tippoja olen käyttänyt kohta jo koko raskauden jatkuvaan poskiontelontulehdukseen. Astmalääkkeet onkin sitten eri, niitä on kuulema vähemmän haittaavia. Ilmeisesti lyhytvaikutteiset on vähemmän haitallisia, ja tietenkin hoitamaton astma haitallisin... Toiset lääkärit tuntuu määräävän kaikkea raskausaikana ja toiset taas varoittelee kaikesta.
naene mua naurattaa ja järkyttää tuo sun remontointi, en todellakaan itse jaksaisi. Jos suunnittelet jotain pikalomaa, niin mikset käytä sitä paria sataa mielummin remonttiapuun ja lepää itse
neuvola lääkäreistä Täällä käydään kolme kertaa, joka nykyinen suositus. Suositukset on kyllä juuri muuttumassa kahteen kertaan, joka ainakin minulle riittäisi. Th lääkäreitä kai kaikki pääasiassa on. En tykännyt yhtään lääkäristä ekalla kerralla ja pyysin päästä toiselle. Pääsinkin toiselle, mulle varoiteltiin että on sitten nuori lääkäri. No niin olikin, itseäni nuorempi, mutta mukava
.
Lääkärissä kävin siis viimeviikolla 26+0
Paino yhä -1.3kg ekasta punnituksesta, vähemmän taas kun viimeksi
SF-mitta 24
HB 107, pitäis yrittää muistaa ottaa siis rautaa
Verenpaine 107/65
Syke 140
Liikkeet ++vaikkei niistä paljoa kyselty
Turvotuksestakaan ei kyselty, enkä muista mitä merkinnyt laittaisin +
Niin ja vasta-aineet ei ole noussut
tosin ärsyttää että seuraavan kerran testaa vasta parin viikon päästä, mun puolesta sais ottaa vaikka joka viikko, niin ei ainakaan pääse yllättämään.
Ostin viimeviikolla pojalle muutaman uuden vaatteen. Tänään taas katsoin mitä käyttökelpoista tytöltä on jäänyt. Paljon on valkoista pitkähihaista bodya, tylsää... Kesävaatteita sitten odotankin, kun tyttö talvivauva, niin ei noita pieniä kesävaatteita ole. Totesin vain että kesävauva tarvitsee enemmän vaatteita. Talvella tietää että ilman pitkähihaista ei pärjää, kesällä pitää taas olla niin hellevaatetta kuin lämpimämpääkin.
Vielä reilu vuorokausi että on 27+0