LittleOne Mä peesaan joka sanaasi, mitä kirjoitit =)!!
kuumeilevaäippäx3 Hieno juttu, että olet saanut masennukseen apua, kyllä se lääkitys varmasti auttaa ja aurinko omalta osaltaan toivottavasti myös. Jaksamista :hug:
(.) Lääkärireissusta.. Paikat taas pehmentyneet lisää, mutta sai kuitenkin 3 cm vielä kanavaa, että tilanne siinä määrin hyvä vielä. Saikkua tul isinne äippäloman alkuun asti. Panacodia määräs kipuihin tarvittaessa. Kuukauden päästä taas uusi cervix kontrolli. Oli hyvä, kun ennen sisätutkimusta tunnusteli vauvaa, sanoi, että on perätilassa, mutta ei hätää, kerkiää kääntymään vielä. Sanoin, että olen kyllä eri mieltä, mutta piti pintansa ja pyysi tunnustelemaan kuinka kalloluut tuntuvat tuossa ylhäällä.. kova pallerohan siinä tuntui. No sitten teki sisätutkimuksen ja oikein kovaan ääneen tokasi, "PÄÄ"!! Pää on tuolla, tuntuu sormiin
. Mä vaan, että niinpä. On niin alas vauva laskeutunut, että ei palpoiden sitä "kiinni" saanut enää. Ja tosi kovakouraisesti teki sisätutkimuksen, se jäi harmittamaan, tai siis sattumaan
. Tuli mieleen ne vikat neuvolakynnit, missä aiemmin myötuntoinen th on pyöritellyt tuota alapäätä käynnistymisen toivossa... tässä sattu samalla tavalal, kun oikeen poras kohdunsuuta. Toiv. ei nyt saa mitään aikaseks muuta kun kipuilua sinne kohdunsuulle..
Ihanaa aurinkopäivän jatkoa kaikille. Tää jatkaa kotona huilia ja aikoo liikkua voinnin mukaan hetkittäin ulkona!