Mä oon käynyt tähän mennessä kolme kertaa neuvolassa, joista yksi oli tarkoitettu vain ensisynnyttäjille, mutta th oli vahingossa antanut ajan mullekin ja kerran lääkärissä. Eli oikeesti mun olisi pitänyt käydä nevolassa vain rv 8 ja rv22. Aika vähältä tuntuu, varsinkin kun puhelinpalvelut ovat nykyään niin kököt. Eli soittavat talaisin, kun ehtivät, mutten voi kesken asiakastapaamisten alkaa omaan puhelimeen vastaamaan. Kaksi lääkäriä on rv 26 ja rv 36. Viimisellä kerralla ultraavat, mutta kovin luottavainen en ole, mikäli esim. Istukan virtauksissa olisi häikkää ei sitä huomattaisi varmastikaan.
Voi NelHM, toivottavasti huomenna on parempi päivä. Ainakin se on yhden vuorokauden lähempänä kesää ja vauva on taas hiukkasen vahvempi ulkomaailman haasteisiin.
Jaan täysin vitutuksen tunteesi, vaikkei mulla liikuntakieltoa olekaan. Eilen oli ihan ok päivä, vaikka hermo meinasi mennä kaupoissa, kun etittiin paksumpia kevätkenkiä kuopukselle. Niitä ei yksinkertaisesti ollut kuin yhdet liilat ja neiti on päättänyt, ettei suostu sen värisiä käyttämään.
Tänään sain leikkipuistossa ihme heikotuskohtauksen, jalat ja kädet tärisi. Kilsan kotimatka tuntui loputtomalta. Vapina poistui protskuilla ja juomisella, olo on ollut huonon koko päivän. Eilen oli fyysisesti ok olo, mutta söin vähän ja huonolaatuista ruokaa. Heti jos syön säännöllisesti ja terveellisesti (rd ohjeiden mukaisesti), niin olo on huono.
Huomenna ollaan lähdössä tukholmaan neljäksi päiväksi ja käyrää nostattaa jo valmiiksi se, etten tiedä jaksanko nauttia lasten seurasta. Nytkin odotan vain, että,saadaan ne nukkumaan ja pääsen tuijottamaan apaattisena telkkaria. Täytyy varmaan lainata positiivisen asennoitumisen abc kirjastosta.