Heips
Syntymäpainoista Varmasti on poikkeuksia ja esim. sokerivauvat isompia yleensä.. tmv. Mutta niin mulle silloin sanottiin Treen äitiyspolilla esikoisen rakenneultrassa =). Hyvin pätenyt omalla kohdalla.
MiiJane No ei mullakaan ollut mitään ajatusta, etteikö voisi käyttää ripsiseerumia! Jostain syystä vaan menin lukee sen pakkausselosteen ennen kun oisin laittanut.. no nyt en sitten ole. Soitin sille kosmetologillekin ja sano vain, että kun ei ole testattu, ei suositella. Ääh, vois kai sen sit aloittaa, en keksi mikä haitta siitä voisi olla :O. Määrätäänhän sitä Panacodiakin raskausaikana ja se sentään on opiaatti!! Ja tsemiä neukkulaan, toiv. hb nousussa!
Synnäreistä.. täällä päin saa valita yliop.sairaalan (KYS) ja pienemmän sairaalan väliltä, mulla ei kyllä käy mielessäkään mennä muualle kun KYSiin. Jos jotain häikkää tuliskin, ei pienessä sairaalassa ole resursseja vauvaa hoitaa ja ois kiire Kuopioon. Mutta ne ketkä synnyttäneet tässä toisessa sairaalassa, kertoneet palvelun olleen ihanaa ja osasto kodinomainen, etunsa siinäkin siis. Mut kaitpa sitä kestää pari päivää, jos ruuhka KYSille silloin sattuu.
(.) Mulla oli sovittu hieroja tänään, menin sinne, kun halusin hemmottelua ja tuntuikin hyvältä. Poikkesin samalla nopeeta kaupassa, se ei enää ehket ollut hyvä.. Mä en tosiaan taida kärsiä liikkua yhtään ylimääräsiä, todistettua tuli. Nyt sitten polttelee alamahaa ja supistaa välillä inhottavasti. Mut niin se on mennyt pari päivää, vaikka ei ole liikkunutkaan : /.
Ihana keli, katselempa täällä sisällä näitä pölymääriä ja likasia ikkunoita, ihanaa |O. Aurinkoista ja ihanaa onnellisuuden päivää kaikille ihanaiset naiset =)
Nelli&Rusinante 28+1 :heart: