Miijane minulla on ollut metformiinit käytössä silloin kun raskautta vasta yritettiin. Ei tosin ole niistä kokemusta diabeteksen hoidosta, koska itse söin niitä PCO-syndrooman takia. PCOlaisilla lääke saattaa auttaa painonhallinnassa, normalisoida kuukautiskiertoa ja palauttaa ovulaation, itsellä ei kylläkään kyseinen lääke oikein toiminut ja jouduin turvautumaan clomeihin lisäksi. Mulla ei ensin tullut lääkkeestä mitään sivuvaikutuksia, pikku hiljaa alkoi tulla pientä kuvotusta kehiin ja useiden kuukausien käytön jälkeen mulla yhtäkkiä alkoi kovat mahakivut ja ripuli, joten lopetin käytön siihen. En tiedä johtuiko mahaongelmat lääkkeestä vai jostain muusta, mutta ajattelin että parempi lopettaa lääke, kun on kuitenkin sen verran vahva lääke ja halusin saada mahan rauhoittumaan. Ilmeisesti on kuitenkin hyvin käytetty ja yleensä siedetty lääke diabeetikoilla.
Mullakin on sen (naurettavan) rd-diagnoosin takia vielä yksi ultra joskus viikolla 36 tai jotain, kai siellä sitten vihdoin saa jonkinlaista kokoarviota. Vähän kyllä houkuttelisi mennä jo nyt ultraan, kyselemään tämän hetkistä kokoarviota, tarjontaa ja sen sellaista..
Meiltä on kotoa 2km matkaa TYKSiin, joten aika nopsasti sinne päästään, ainoa ongelma on tuo mun tyttö että mihis sen sitten saa. Että varmaan täytyy pitää tyttä päiväkodissa päivisin sinne saakka, kunnes lapsi syntyy, koska ei meillä ole ketään joka pääsisi päiväsaikaan lapsenvahdiksi. Oma äitini, jonka luokse tyttö luultavasti menee, niin hänkin on kuitenkin päivät töissä, joten ei ole muuta vaihtoehtoa, kun pitää tyttö tarhassa päivät. Mites te muut lapselliset hoidatte tämän kuvion? Onko muita, jotka eivät saa arkisin lapsenvahtia päiväsaikaan?
Linneat 29+2
Mullakin on sen (naurettavan) rd-diagnoosin takia vielä yksi ultra joskus viikolla 36 tai jotain, kai siellä sitten vihdoin saa jonkinlaista kokoarviota. Vähän kyllä houkuttelisi mennä jo nyt ultraan, kyselemään tämän hetkistä kokoarviota, tarjontaa ja sen sellaista..
Meiltä on kotoa 2km matkaa TYKSiin, joten aika nopsasti sinne päästään, ainoa ongelma on tuo mun tyttö että mihis sen sitten saa. Että varmaan täytyy pitää tyttä päiväkodissa päivisin sinne saakka, kunnes lapsi syntyy, koska ei meillä ole ketään joka pääsisi päiväsaikaan lapsenvahdiksi. Oma äitini, jonka luokse tyttö luultavasti menee, niin hänkin on kuitenkin päivät töissä, joten ei ole muuta vaihtoehtoa, kun pitää tyttö tarhassa päivät. Mites te muut lapselliset hoidatte tämän kuvion? Onko muita, jotka eivät saa arkisin lapsenvahtia päiväsaikaan?
Linneat 29+2