Täytyypi sanoa, että vaikka on sitten millasia tuntemuksia ja kipujakin välillä, niin kyllä se edelleen on niin
ihanaa olla raskaana, että ehdottomasti otetaan uusiksi parin vuoden päästä (kunhan lopputulos ei ole kovin paljoa sairasteleva tai muuten ihan hirvittävän superongelmainen, se vois vähän vähentää todennäköisyyksia)... :heart:
Nyt kyllä tiedän että aiheutan kadehdintaa ( :saint: ) mut arvatkaapa kuka on tasan kerran heränny yöllä, eikä silloinkaan ollu vessahätä?!
Mä en tajua miten olen saanu niin sikeesti nukuttua. Muutenki tässä hiffasin että en nykyään käy vessassa kertaakaan yön aikana... Missähän asennossa se vauva luuraa siis?
No kohta kuulen, ku olen neuvolaan menossa.
Niin tasoitukseksi sanottava, että normaalisti kyllä herään joka kyljenkääntöön.
Täälläkin kivuttomia
suppareita oikeastaan joka kerta ku nousee esim tuolista ylös. JA kipeitä tulee jos hiukanki laittaa vauhtia ku kävelee kouluun. Täytyy tänään neuvolassa kysyä siitäkin, että miten vakavasti noihin pitäis suhtautua. Mullahan oli silloin yks päivä pari viikkoa sitten ihan järjettömän kipeitä suppareita jos joku viel muistaa... Enkä sillonkaa menny tai soittanu mihinkään...
Niin pitää ehkä myös sit kysyä että mihin
oikeesti pitäis sit soittaa, mulla ei oo hajuakaan.
No niin kauheet
nyyhkystoorit kehiin kolmen vartin päästä.. :kieh: Eiku kerron vähän viikonlopun fiiliksistä ja siitä että mut on nyt koulun puolesta velvotettu siihen orkesteriproggikseen... Eli intendentti sanoi, että esitykseen ei tarvii tulla, koska se on mun äitiysloman puolella, mut jos haluan jättää myös harjoitukset väliin, niin hän tarvitsee saikkulapun. Tosi älyllistä. :kieh: Parin tunnin konsertista siis on jo vapaus, mutta sen sijaan viiden päivän harjoituksista (5h/päivä istumista) ei oo... :kieh:
No joo, enköhän mä valittanu jo tarpeeksi.
tänään puoliltapäivin taas matikantunti minkä pidän... Oppilasparat, niillä on testi ja sen jälkeen saavat tehdä pähkäilytehtäviä. :kieh: Kunhan ei alkais taas supistaa järjettömästi kesken tunnin niinku viime tunnilla minkä pidin.
Järjettömän kaunis
lumisade ulkona!
Mulle kyllä kelpais hiljaksiin jo plusasteet ja linnunlaulu, mut nautitaan nyt viel tästä kauneudesta, kyl sitä sit taas saadaan kaivata!
Niin ja viel
seksistä... Tai siis häh mistä? No joo, siis aika kuollutta on. Mulla olis ollu haluja viel tähän asti enemmänki, mutta mies jotenki näkee vaan mun mahan. Ja kai se pelkää että käynnistää synnytyksen tai jotain (mä oon saanu suppareita joka kerta seksistä raskausaikana jonkun rv20 jälkeen)... Ja nyt on itellä paikat jotenki ihmeellisen tuntuset (aika usein vähän puutuneet?) et ei itekään ehkä halua enää....
Toisaalta, ei se niin haittaa, mies on muuten kyllä osannu olla nyt tosi ihana ja pitää hyvänä muutenkin. Silittää ja halailee ja tullu nyt joka ilta nukkumaan niin että saan nukahtaa sen kainaloon (aiemmin tullu petiin vasta ku on niin väsyny ettei jaksa yhtään jutella tai huomioida). Muistaa pussailla mahaa ja jopa hiero mua eilen illalla (kiitos neuvolan valmennusillan).
Laala ja Punkero rv33+0 (minipoks)