Huomenia!
Ja
ampalle tervetuloa :wave:
Mä oon tykänny ihan hirveesti kun on joku paikka mihin purkaa tuntoja, täällä saa ihan rauhassa kaataa veet ja peet muidenkin niskaan kun miehen... Mulla on meinaan ollu vähän paha tapa dumpata mun paha olo siihen, mikä ei todellakaan ole oikein... :ashamed: Täällä on tosi helppo muutenkin avautua, myös sellasista asioista mitä ei muuten välttämättä kellekään päin naamaa vois sanoa.
Ja ymmärrän hyvin ton pettymyksen tähän yrittämiseen, en itsekään todellakaan kuvitellut että tää olis tällasta. Mä kuvittelin että innoissaan miehen kanssa jännäillään että tuleeko sieltä menkat vai ei, ja että ovis hyödynnetään tietysti joka päivä, ja että elämä on vaan ihanaa ja toiveikasta. Ja paskanmarjat. Seksistä on suoraan sanottuna tullu suorittamista, ja oviksen aikaan vähän pakkopullaa
Niin monet itkut oon tässä vuosien aikana vääntäny menkkojen takia, varsinkin jos on ollu päivän myöhässä, tai testeihin jotain haliua olevinaan viivanpaikkaa saanut. Sit onkin matto vedetty alta ja menkathan sieltä tullu, sellasen paskasen naurun kera... Vois se plussa munkin tikkuun pikkuhiljaa pärähtää tai mä sekoon ihan kokonaan tähän
Tuli vähän vuodatettua, mutta joo, tää on kiva paikka, vaikka tietysti sitä toivoisi että pääsis jo pois
sanja ei oo todellista! Voihan perse
Miten kaikki paska tuleekin kerralla.
Hey ihanaa kun joku ymmärtää :heart: Tää on kyllä niin hanurista kun vaan voi olla! En ole edes mitenkään stressannu tässä kierrossa, että sen takia venyis, vaan oon ollu yllättävän iisi. Tänään saattais olla jo dpo16, joten missä menkat, MISSÄ!?
Mulla ei ole teroja käytössä. Ja hei mullakin se lekurireissu parin viikon päästä
Ja sitä minäkin todellakin odotan! Mullahan oli se kysta tai vastaava tuolla muniksessa, se oli mun syy, minkä takia sä olit menossa? Alkoiko sulla joku hoito tms? Sori mäkään en millään muista... :ashamed:
miranenn tolleenhan se kannattaakin, ihan turha testata liian aikaisin. Mulla on vaan tapana dpo9 jo kaivella testit esille, tosi huono tapa, mutta stressaan paljon enemmän ellen sitä tee
ON täällä helvetti kp 30 jo! Tottakai tässä mielessä pyörii että voisko kuitenki olla raskaana, ettei vaan näy testeissä... Mutta mä en vaan tollaseen usko, kyllä siellä jo JOTAIN näkyis. Silti... Ärsyttää. Kohta tipun, ja korkeelta, ja lujaa