<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

Hey hoitoalallapa hyvinkin :) ymmärrän toki meidän lähiesimiestä, puun ja kuoren välissä on puristuksissa. Koittaa pitää meidän työntekijöiden puolta, mutta sitten ylemmällä taholla tehdään päätökset, ei hää maha tilanteelle mitään.

Oon vielä kotihoidossa, ja iäkästä porukkaa asuu paikkakunnalla, eli potentiaalisia tulevia asiakkaita piisaa, ja nykypäivänä tuohon kotihoitoon pitäisi panostaa enempi että kotona hoidetaan pidempään, laitospaikkoja karsitaan. Mut vaatis vaan sitä työvoimaakin samassa suhteessa lisättäväksi.

Ja kiitos ja anteeksi, että sai purkautua :|
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia!
Ja ampalle tervetuloa :wave:
Mä oon tykänny ihan hirveesti kun on joku paikka mihin purkaa tuntoja, täällä saa ihan rauhassa kaataa veet ja peet muidenkin niskaan kun miehen... Mulla on meinaan ollu vähän paha tapa dumpata mun paha olo siihen, mikä ei todellakaan ole oikein... :ashamed: Täällä on tosi helppo muutenkin avautua, myös sellasista asioista mitä ei muuten välttämättä kellekään päin naamaa vois sanoa.
Ja ymmärrän hyvin ton pettymyksen tähän yrittämiseen, en itsekään todellakaan kuvitellut että tää olis tällasta. Mä kuvittelin että innoissaan miehen kanssa jännäillään että tuleeko sieltä menkat vai ei, ja että ovis hyödynnetään tietysti joka päivä, ja että elämä on vaan ihanaa ja toiveikasta. Ja paskanmarjat. Seksistä on suoraan sanottuna tullu suorittamista, ja oviksen aikaan vähän pakkopullaa :( Niin monet itkut oon tässä vuosien aikana vääntäny menkkojen takia, varsinkin jos on ollu päivän myöhässä, tai testeihin jotain haliua olevinaan viivanpaikkaa saanut. Sit onkin matto vedetty alta ja menkathan sieltä tullu, sellasen paskasen naurun kera... Vois se plussa munkin tikkuun pikkuhiljaa pärähtää tai mä sekoon ihan kokonaan tähän :(
Tuli vähän vuodatettua, mutta joo, tää on kiva paikka, vaikka tietysti sitä toivoisi että pääsis jo pois :D

sanja ei oo todellista! Voihan perse :( Miten kaikki paska tuleekin kerralla.

Hey ihanaa kun joku ymmärtää :heart: Tää on kyllä niin hanurista kun vaan voi olla! En ole edes mitenkään stressannu tässä kierrossa, että sen takia venyis, vaan oon ollu yllättävän iisi. Tänään saattais olla jo dpo16, joten missä menkat, MISSÄ!? :mad:
Mulla ei ole teroja käytössä. Ja hei mullakin se lekurireissu parin viikon päästä :D Ja sitä minäkin todellakin odotan! Mullahan oli se kysta tai vastaava tuolla muniksessa, se oli mun syy, minkä takia sä olit menossa? Alkoiko sulla joku hoito tms? Sori mäkään en millään muista... :ashamed:

miranenn tolleenhan se kannattaakin, ihan turha testata liian aikaisin. Mulla on vaan tapana dpo9 jo kaivella testit esille, tosi huono tapa, mutta stressaan paljon enemmän ellen sitä tee :D

ON täällä helvetti kp 30 jo! Tottakai tässä mielessä pyörii että voisko kuitenki olla raskaana, ettei vaan näy testeissä... Mutta mä en vaan tollaseen usko, kyllä siellä jo JOTAIN näkyis. Silti... Ärsyttää. Kohta tipun, ja korkeelta, ja lujaa :(
 
miranenn Alkaa oleen aika paljon oireita, et kannattaisko se testi tehdä? ;) kuulostaa kyllä niin raskaudelta jo, että... :)

ampalle tervetuloa joukkoon! :wave: Toivotaan, että siirryt pian odottajien puolelle! Ja toivotaan tietenkin, että mahdollisimman moni muukin siirtyy.. :)
 
ONNITTELUT PANSKULLE!!:heart:

Tervetuloa uusille!

Mä olen käyny aina välillä pikaisesti lueskelemassa kun kiireiltä ehdin, lupaavan olosta plussa-aaltoa näyttäs olevan :)

Jännäpäivät täälläkin edessä, pienenpientä nippailua masussa (liekö vaan jännitystä), toivotaan että täti pysyy kaukana!
 
  • Tykkää
Reactions: -pansku-


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 30.11.2011



Jeela......................19...................kp 74/35-42....................yk 1
Lilly-.......................25..................kp 71/30.........................yk 5 pöppinen.......................................kp 60/28.........................yk 6
-jannica-.................23...................kp 56/?..........................yk3
Selia......................25...................kp 40/27-32....................yk 5
tada......................27...................kp 30/25-26..................yv 2-3



lenkkari...................27..................kp 28/32-33.....................yk 4
miranenn................22...................kp 26/?..........................yk 15
Taiteilijatar..............29..................kp 24/28-35.....................yk 3
lemonade................26...................kp 21/29..........................yv 3
Soleigh ........................................kp 21/28..........................yk?
nellielli.....................26..................kp 21/28-32.....................yk 7



Hey........................22..................kp 14/?............................yk 8
Dana-.....................28..................kp 11/24...........................yk 6
Apina25...................25..................kp 10/?.............................yk 1
Sanja.....................32...................kp 9/30...........................yk 6



Sati.......................33...................kp 7/21-26.................. yk 1+3
jenni_noora............27....................kp 5/28...........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen
Jeela

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming
Chiba
Callisto





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6


 
Viimeksi muokattu:
Huomenta tytöt! :)

Panskulle ensimmäisenä hirmuisen paljon onnea plussasta, saatiinhan viimein marraskuun plussa. :D :flower: Nyt sitten tarrasukkia ja liimaa ja kaikkea matkaan, että kyytiläinen pysyy matkassa loppuun asti.

Uusille
oikein paljon tervetuloa, tää palsta on kyllä ollut ihanine ihmisineen semmonen tuki ettei toista. :)

Hey, hei muru! Ihan ok fiilikset täällä on. Mietiskelinkin jo että kun tässä nyt sitten täti mahtaa saapua jossain vaiheessa niin taitaa jäädä yk 21 ihan meidän viimeiseksi kierroksi, jossa yritetään! En mie ole vielä kauheasti alkanut jännittää ens viikkoista suunnittelukäyntiä, mutta eiköhän sitä viimeistään viikonloppuna. ;) Mutta todellakin, syksyksi vauva kotiin! Ja miehän olen toivonut että saisin olla kesällä raskaana ison mahan kanssa, nyt se sitten toteutuu... ainakin toivottavasti. :D

Tada, sulle muru paljon paljon halauksia! :hug: Kylläpä se kroppa nyt kiukuttelee. :/ Onneksi sentäs sullakaan ei ole enää kauaa niihin tutkimuksiin ja mahdolliseen leikkaukseen, saa oikeasti asiaan selkoa ettei tartte pohdiskella että mitä siellä on.

Miranenn, testiä kehiin vaan. ;)

Täällä nyt mennään loppukiertoa, oisko menossa 24 kiertopäivä. Tissit on paisuneet mutta ei niinkään kipeät, valkovuotoa tulee vaikka kenelle jakais ja vatsaa turvottaa ihan sikana. Eli eiköhän se täti tupsahta paikalle. Tähän päälle vielä levottomat yöt, näen ihan ihmeellisiä unia... :rolleyes:
Mutta tosiaan, ens viikolla sitte olis se suunnittelukäynti keskiviikkona eli tosiaan viikon päästä! Niin se aika vaan menee. Kovasti olen koittanut pitää vauvakuumeen minimissään ja enkä ole nostanut toiveita minkään suhteen, niin paljon on kerennyt pettyä reilussa puolessatoista vuodessa niin nyt otan ihan iisisti (nii vissiin). Yritän ainaski.

Mutta kaikille hei ihan hirveästi plussatuulia ja jaksamista tän kurjan pimeän syksyn takia. Saa nähdä saako joulustakaan joulua, kun luntakaan ei tule. :(
 
  • Tykkää
Reactions: -pansku-
miranenn Kuulostaa kovin tutulta nuo oireet sulla! Itellä kans oli tissit arat ja turvonneet, tai siis edelleen :D Lisäksi parina päivänä oli päänsärkyä, joka ei selkeästikään johtunut hartiajumista, ja vieläpä kaikenmaailman nippailut ja vihlonnat aika kokonaisvaltaisesti kohdulla ja vasenta nivusta särki kummasti sekä palelu! Ihan tosissaan kylmä tulee, ja isäntä kulkee teepaidassa ja valittaa kun on kuuma! :D
Eli kyllä tuo kuulostaa ihan siltä iteltään :O Toivotaan ainakin parasta, että pääset minun kanssa odottajiin! :)
 
Hey
Sanja Mä oon myös kotihoidossa töissä, uskon siis tietäväni mistä puhut. :( Asiakkaat vaan lisääntyy ja lisääntyy ja joka suunnasta sanotaan että kotihoitoon kaikki viimeseen asti mutta missä riittävä henkilökunta? Ei pienen ihmiset voimavarat riitä loputtomiin kun pitää tehdä kolmen ihmisen työt ja jaksaa vielä henkisesti... :(

Tada NYT MUISTAN! Meillä on sitte jännäpäivä kahden viikon päästä! ;)
Teilläkin yritystä jo niin laittoman kauan että uskon voimien alkavan kohta loppua..
Mulla tosiaan taustalla ne järkyn pitkät kierrot joihin selvis syy sitten pco tyyppisistä muniksista ja nyt sitte on peruskokeet otettu ja kahden viikon päästä olis sitte se lekuri jossa päätetään jatkot, eli onko niin paljon hormoneissa häikkää ettei mitään rajaa vai saanko vaan clomit oviksen aikaan saantiin...
Kyllä mekin vielä vauva saadaan ja näytetään kiukkuileville kropille närhen munat vaikka kovasti ne vastaan yrittää laittaa!!!:mad:

Chiba Se on munkin haave, kesällä olla vauvamahan kanssa, ei tarvii tunkea miljoonaa vaatekertaan siihen päälle, ja muutenkin!:heart:
Nyt kaikki peukut pystyyn että päästäis yhdessä masua kasvattaa!
Mua jännittää sun puolesta jo se käynti...Odotan tosi paljon että vihdoin teille saadaan vauva alulle. Säkin oot ollut täällä jo niin kauan...Tosin se on ollut meidän onni:heart: Jaksat tsempata muita ja olla aina niin positiivinen!
Ja eihän sitä koskaan tiedä, jos sen käynnin vielä sais perua!:heart:
 
Hei kaikki!

Tulin äkkiä ruokatunnilla katsomaan mitä täällä tapahtuu ja löysin kaikki mukavat tervetulotoivotukset, kiitos niistä! =) Tuntuupa tosi mukavalle, että sai/saa purkaa vihdoin tätä mieltään jollekin.

Tällä erää ei ehdi enempiä kirjoitella kun tarvii varmaan syödäkin ;)

Mukavaa päivän jatkoa!=)
 
Onnea Callisto!!!

ON: Täällä ei mitään tuntemuksia toistaiseksi pillereiden loppumisen jälkeen (edellisperjantaina oli viimeinen). Ovisoireita toiveikkaasti jossakin vaiheessa odotellen..toisin sanoen ei siis mitään.

Ihanaa nähdä oikein konkreettisesti noita "raskaana 1-2"-testejä! Tulee itsellekin hyvä mieli..=)
 
Onnea Callisto!! :heart:

Täällä ei kyllä vielä plussaa toistaiseksi näy. Enkä usko siis että näkyis loppuviikostakaan :/ Luulen että joudun elää piinassa varmaan ainakin tammikuuhun, kierto kuitenki heittää miu tuuril iha hulluna.. Mur.
Kaikki oireet tosiaan viittais kyllä, ja on iha uusiakin juttuja, mutta kai tää kroppa vaa jotain vittuilee..

Hirveesti tullu kaikilta tekstiä ja meen iha sekasi et kuka puhuu mitäkin :D

Mut miun pää alkaa pikkuhiljaa PIMAHTAA enemmän ja enemmän.. YYHYYY..
Kp 27 tosin vasta menossa, mut luulis jo et vois jotain näkyä.. en jaksa oottaaa.
vitti ku ei tartteis noita testejä ees tehä, et sit vaan tulis joku ilmotus muuten vaan et on raskaana :D

Ja vielä lisää omaa napasta sen verran että vituttaa jo muutenki tänää piti saada tietää että muutetaanko niin Rouva Asuntotoimisto sanoi puhelimessa että soita viikon päästä uudestaan. ARGH.

Kiitos kaikille ku ootte niin ihania ja tsemppaavia et tekis mieli onnesta itkee, mutta enköhä oo täällä palstalla riesana vielä muutaman vuoden :D
 
Onnea Callisto!! :)

).( Täällä sitä odotellaan et päivät kuluis.. Aika hukassa oon kyl ollu niiden suhteen ku piti ihan täältä käydä kattomas et mikä kp on menossa ku en ite muistanu :D
Mä oon ihan varma et ovisaika on ollu täs ihan lähistöllä.. Olisko se nyt ollu perjantaina vaiko sunnuntaina(en mä enää muista :) ) ku oli ihan kauheita vihlasuja vatsassa. Sitä kesti pari päivää ja sit sellasta nippailua ollu muutaman päivän. Mä sit päätin et se oli ovis ja tietty sitä piti sit hyödyntää makkarin puolella :D No sen näkee sitte parin viikon sisää et oliko onnistunu ovis :) ja tottakai on, sehän on selvää!

Te muuten joilla on toi pco niin miten se on todettu? Mä kun kattelin noita oireita ni aika moni juttu täsmäs.. Mietein vaan että ku mut on ultrattu n.3 vuotta sitte ja siellä ei ainakaan näkyny sillo mitään.. et kuvittelenko mä taas omiani ku tälläsia mietin vai pitääkö sen toteamiseen tehdä tarkempia testejä..
 
Dana- Mulla gyne ultras, ku oli kierto pari kolme vuotta sitten jossain ihan sfääreissä ja otti mulle kuvat. Enhän ite niistä oikein mitään nähny, mut lääkäri sanoi, että rakkulaisuutta olisi havaittavissa, joka vaikuttaa todennäköisesti kiertoon. Ei mulla kamalasti oo heitelly, ku oon yrittän pitää tuota painoa kurissa. Lääkärin ohjeen mukaan. :) Mut ei mulla oo muita tutkimuksia tehty. Niin ja kävin yksityisellä.

(olipas selkeästi ilmaistu asiat :LOL: )
 
Viimeksi muokattu:
Harmi.. Toivottavasti saatte soleigh kuitenkin asiat järjestymään!

Taiteilijatar Mä kävin kans yksityisellä. Eli ei mulla pitäs sitte mitää hätää olla, koska ei sillon mitään näkyny. Ja tilanne oli sillon suurinpiirtein sama kun nyt. Eli oireeni johtunee kai sitten vaa mun tosi ärsyttävästä ja epäsäännöllisestä kropasta :D


).( Kyllä sitä muuten kaikkea saa "kärsii" tän vauvantekohomman vuoksi. Pillereillä toi naamakin pysy kuosissa, mut nyt se kukkii ku olis pahimmassa teini-iässä :)
Lisäks mulla kasvaa VIIKSET!! Joo ihan viiksien näköset tummat karvat tossa rehottaa. En tiedä johtuuko sitte tosta proverasta vai mistä, mut ei todellakaan oo kivat!
Vatsa pullottaa ku rantapallo. Ja jos ei tietäis ni vois hyvin luulla et raskaana ollaan. Oon aina ollu hoikka vatsan kohdalta, mut nyt se on viimisen puolivuotta tossa pullottanu. Ei sitä voi sanoa läskikskään ku on vaa kova pallo. Meinasin jo kerran laittaa siitä kuvan tänne, mut en sit viittinykkää :D Ehkä mä joskus piristän teijän päivää mun masukuvalla ;)


Mites muute pansku, mitkäs oli sun taiat onnistuneeseen plussakiertoon :)
 
Hey
Dana mulla ennen pillereitä oli (n neljä vuotta sitten) oli ihan normaali kierto jne. nyt reilu vuosi sitten kun pillerit lopetin niin kierrot alkoi heittää häränpyllyä totaalisesti. Gyne sitten ultras ja toisessa munasarjassa meni munarakkulat helminauhana mutta toinen kuulema oli normaali. No sitten tässä kun olen useamman kerran gynellä käynyt niin viimeisin gyne lapsettomuuspolilla totesi että myös toinen munasarja on monirakkulainen tosin munarakkulat ei mene helminauhassa eli tuomio pco tyyppiset munasarjat. Myös sisäreisien lisääntynyt karvoitus viittaa tähän. Verikokeiden tulokset saan kahden viikon päästä josko niissäkin on häikkää mutta mulla jo nuo oireet ja kuvat riittivät diagnoosiin. Terot käytössä mutta ovis tapahtunut viimeksi vajaa vuosi sitten joten jotakin apua siihen nyt ollaan saamassa...
Voimia ja halauksia! Tää on rankkaa puuhaa... :( :heart: Mutta uskon että meidät kaikki palkitaan! :)

Soleigh muru, paljon voimia, mitä ikinä käytkään nyt läpi! Toivottavasti asiat järjestyy ja tulet pian takaisin!!:hug:

miranenn:hug: plussatuulet sinne! koska uskallat testata?:heart:
 
Hey ajattelin varmaan pe/la/su testata ku olis kaveripariskunnan kanssa tarkotus istuu iltaa. toisaalta tekis mieli olla testaamatta ku on nii varma siitä tuloksesta. mut on pakko ku en haluu ottaa riskiä juu nou.. turhauttavaa.

Soleigh tsemppiä matkaan, toivottavasti kaikki kääntyis parhain päin.

Oon yrittäny joka päivä soittaa perhesuunnitteluneuvolaan mutta kukaan ei vastaa sielä puhelimeen. olis kovin kiva saada tietää tulokset ja saada ehkä vastauksia noihin venyneisiin kiertoihin. Ite aavistelisin just jotain PCO tyylistä mut toiveet on korkealla et ei olis mitään. Ja jos vaikka sais vaikka jotain avustusta.
 
Vau Callisto, paljon onnea! =)

Dana sun asenne on kyllä kohdillaan kun jaksat olla positiivinen =) Mukavaa luettavaa.

Hey ja Chiba se on munkin toiveeni tuo, että saisi kesällä olla maha pystyssä =)

ON mutta nyt näyttää kyllä siltä, että menkat sieltä porhaltaa paikalle varmaankin vielä tämän päivän aikana (kp 30/30). Eilen en malttanut olla testaamatta ja negaahan se näytti. Toisaalta vielä vähän toiveilen, että jos kuitenkin olisin testannut liian ajoissa... Ja että menkkaoireet onkin jotain muuta. Aamulla kun heräsin niin oli kyllä jotenkin tosi huono olo, mutta toisaalta se ei ole mulle mitenkään epänormaalia olla huonovointinen kun oon jo pari vuotta kärsinyt erilaisista närästysoireista ja nämäkin ehkä kuitenkin niitä. Sen verran olen vielä toiveikas, etten lisää itseäni vielä tuonne listalle ;)

Oikein mukavaa ja stressitöntä päivää kaikille! =D
 

Yhteistyössä