Oho, täällähän on tullut ihan yllättävän paljon tekstiä, yleensä vaan muutama hassu uus vaikkei pariin päivään käy
Puhuitte tosta foolihaposta ja mullakin löytyy sitä kotona. Nyt oon vähän laiskemmin jaksanut sitä ottaa, pitäis varmaan alottaa taas... Nimeä en nyt millään muista, sellasia onnettoman pieniä tabuja ne on. Passaa hyvin mulle kun mulle tekee tosi pahaa vähänkin isommat, tuntuu että tosi helposti jää kurkkuun kiinni, enkä vaan meinaa millään saada nieltyä. En ymmärrä kun mieskin välillä ottaa jonkun tyyliin buranan, ilman ollenkaan vettä! Siis mua alkaa yökityttää vaan se että nään sen
sanja voi kamala, isot tätipahoittelut
Olin jo ihan varma että nyt saatiin vihdoin uusi plussa, tosiaan ei ole hetkeen kukaan plussanut... Nyt tytöt joulun kunniaksi plussa aaltoa kehiin!
Ja mä ihan mielelläni siihen kuuluisin kans hittovie!
chiba joulukuu lähestyy...! :heart:
Dana täällä peukut pystyssä että sulla olis tärpänny! Tee nyt nainen testiä äläkä pidä meitä hulluja jännityksessä
Sanja meilläkin mies sai tosi paljon vinkkejä raskautumiseen, kun joskus kännipäissään saunaillassa pojille kertoi yrityksestä... Monilla miehen kavereillahan on lapsia, joten ne sitten innoissaan oli neuvomassa. Tosta nyt on jo pari vuotta, joten eiköhän koko kaveripiiri tyyliin tiedä että meillä on ongelmia tän asian kanssa... Silleen olis ollu kivempi ettei tää asia olis tullu esille, mutta eipä voi mitään, toinen oli sillon yrityksen alussa niin innoissaan...
ON täällä olis jo kp24! Eipä ole mitään tuntemuksia ollenkaan, täti kyllä yleensä ilmoittaa tulostaan pari päivää ennen... Mutta onhan tässä aikaa joten enpä vielä ala turhia toiveita herätellä
Ja viime kiertohan venyi muutamalla päivällä, mun mielestä sitä edellinenkin oli vähän pidempi... Voisko olla että kun sain itseni kasaan ja päätin ton stressaamisen lopettaa (ja jopa onnistuin siinä) niin kierto muuttui muutama päivä pidemmäksi, nythän on ollu vuosia 24-26, mutta ennen sitä oli aika tasan 28, mikä kuulostaa kyllä paljon normaalimmalta...