<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

AnniMu, minä sanoisin että johtuu pillereistä tuo vuotaminen, mutta jos alkaa jatkua joka kierto niin sitten on suositeltavaa käydä näyttämässä itseään lääkärillä. Kun sinulla on vasta pari kuukautta lopettamisesta niin oma hormonitoimintasi vasta heräilee. Yleensä siinä menee se puolesta vuodesta vuoteen kun alkaa olla kroppa kunnossa pillereiden popsimisen jälkeen.
 
t84: Jos vaalentaessa hiuksia saa aikaan vihreään/harmaaseen vivahtavan lopputuloksien ni sen saa pois pesemällä hiukset sitruunalla. Itse olen ihan puristanut tuoretta sitruunaa tai käyttänyt sitä tiivistettä ja pessy, toimii!!
 
Täällä tikutellaan ovista,mutta ei ainakaan vielä oo kohalle osunu. Osuis nyt kun kerrankin ukko olis alkuviikon kotona ;) On hiukan dumpperin korjausta ennen lappiin lähtöö..
Toi BB:n jakso kyl oli hiukan naurettava.

Eikö muuten oo kumma,että se asia,mitä yrittää olla miettimättä ja ajattelematta, niin se asia on ihan kaikista eniten esillä kaikkialla? (ainakin itestä tuntuu,että nykyää joka sarjassa,mainoksessa,ulkona ja muualla kaikki on raskaana,tai justii synnyttää)
 
The Esikoisesta Haaveilevat SU 21.11.2010



Karoliina87...........kp 44/28..............................yk 5
Iloksi..................kp 40/32..............................yv 4+
soleigh................kp 39/28..............................5/10
iseeyou...............kp 32/25-?...........................yk 4



yina....................kp 29/33-35.......................yv 1,5
Memelisa.............kp 23/?..............................yk 5
t84.....................kp 21/28............................yv 2
Gabrielle..............kp 21/26............................yk 3
Skooby................kp 21/28-31.......................yk 2
Arminen...............kp 20/28............................yk 2



Hyppy.................kp 17/28.............................yk 2
Äipäksi91.............kp 17/30.............................yk 6
horrorpop.............kp 17/27-34........................yk 4
pöppinen..............kp 17/28-30........................yk 1
Taiska87..............kp 16/??.............................yv 2
Zophie.................kp 16/34.............................yk 2
AnniMu................kp 12/32.............................yk 2
HelenaM...............kp 12/48.............................yk 2
Nannie.................kp 11/26.............................yk 3
mimmu1984...........kp 11/31-35........................yk 6



AnniSofia..............kp 9/35-37..........................yk 3
Jomi.....................kp 8/27-35..........................yk 4
tiuhti_..................kp 7/28...............................yk 2
Chiba...................kp 6/30-35..........................yk 7
Ella83...................kp 4/34..............................yk 3
Jonna_91..................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
BlueNote
Murmeli88




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
 
Viimeksi muokattu:
Hellurei kaikille ja uusille tervetuloa :wave:

tippuneille ihan hirmu iso halirutistus :hug: eikun uutta kietoa kohti!¨

ja ovista bongaileville kovasti tsemppiä siihen! itellänikin alkaa kohta puoliin oviksen bongailu!

t84, sulla alkaakin olemaa piinaviikko! ja noi sun tuntemukses, voi herranjestas sentään! *pitää peukkuja ja varpaita pystyssä* :) sulle erityisesti plussapuhuria +++++:whistle:'

siis täällä on tullut taas iha hirveesti tekstiä 4 päivän aikana, että luen kaikkien hommelit tämän päivän aikana!

ON: siis ihan kauhea flunssa päällä, joudun menee tänään kyl uudestaa lääkäriin ja haen varmasti lisää sairaslomaa, yöllä ei happi kulkenu ollenkaa ja joudun ottamaa 6 kertaa astmapiippua! mutta arvatkaa mitä, en ole polttanut 3 päivään ollenkaan tupakkaa, niin hirvee olo, ja jos polttaa niin yskin keuhkot pihalle ja samantien saa ottaa astmalääketta! ihan sairasta.. juu ja mulla alkaa varmaan olemaa ovis kohta käsillä jo, polttelee sen verran alamahaa, että luulis oviksen ilmaantuvan pikkuhiljaa :) tikuttaa en meinaa tässä kierrossa ovista, kun haluan itse tulkita oireita ja viime kierrosta tiedän suunnilleen kuinka se meni.. mutta katsotaa innostuuko ukko touhuilemaan mun kanssa ku oon kipeä : / yleensä se pysyy toooooosi kaukana musta kun oon kipeä


Mulla olis kyssäri teille tytöille, tähän ei ole pakko vastata, mutta sairastatteko jotain/joitain perussairauksia? esim. tuo astma.. mulla on 3 perussairautta :( astma/allergia, crohnintauti ja alopecia. ja joo, voin kertoa itsestäni sen verran, että en omista yhen yhtä ainutta ihokarvaa (alopecia äärimuoto) :( vuoden verran on ollut nyt näin. vieläkään en ole asiaan tottunut ja koville ottaa joka saakelin päivä kartsoa peilistä itseään, ku ei ole tukkaa, ripsiä eikä kulmakarvoja :( onneks peruukit ja tekoripset on keksitty.. mutta oon niin epävarma itsestäni peruukki päässä, kun ennen mulla oli kauniit tummat luonnonkiharaiset hiukset ja pitkät ripset ja tummat kulmakarvat.. pelkään koko ajan et joku töissäkin älyää ettei tää ole mun oma tukka :( mutta se siitä vuodatuksesta, tekipä hyvää :)

Anteeksi pitkä sepustus!!!!!
 
pöppinen
Heipähei kaikille !
Onpa kierto menny nopsaa... en tälle kierrolle sitten ostanut ovistikkuja, vaan aattelin eka kattoo kuin pitkä tää kierto nyt sit on.. ens kierrossa sitte. :D Voi ku tuo pikku kipuilu olis ollut ovis ja oltais saatu se hyödynnettyä ...... :heart: Toivon kaikille todella, todella TODELLA kovasti plussatikkuja myös plussaa ovistikkuihin niin saatas pikkusia masu asukkeja! :kiss: !! :heart:
 
t84
Huomenta!
Tänään onkin kiva päivä, lähetään koirien kanssa testaamaan Hyvinkään koirakylpylän ;) tytöt pääsee vähän polskimaan. Oon jo pitkään tota miettiny, ja nyt sit päätin että käydään katsastamassa että mikä mesta se on.

AnniMu En oo ihan varma, mutta mun muistaakseni mulla oli vähän samaa sillon kun lopetin pillerit. Okei siitä nyt on jo vuosiavuosia, mutta mun mielestä mullakin kesti pari kk että keho alko toimimaan normaalisti.

Nannie Onnea oviksesta! :D Nyt vaan peitot heilumaan!

Murmeli88 :hug:

Ella83 Sitruuna? Ihanko tosi...? Kotoa löytyy kyllä sitä tiivistettä. Uskaltaiskohan koittaa... :D

taiska87 Voi, toivotaan että ovis kerkee tulla!
Ja joo mä oon saman huomannu, KAIKKIALLA on isomahoja :/

tiuhti Piinaa tää todellakin on! En oikeesti enää tiedä mitä kuvittelen ja mitä en :D
Ja mulla ei muita sairauksia ole kun toi mun aikasemmin mainitsema yskä. Ei tosiaan mitään hajua onko se jotenkin astman tapanen, testien mukaan ei mutta astmalääkkeet auttoi, tai ainakin vähän helpotti, kun oli ne hetken kokeilussa. Nyt on lääkärit vähän heittänny hanskat tiskiin, ei ne enää tiedä mitä tutkis...

ON tänään olis kp22, dpo9! Hitaasti mutta varmasti etenee.
Ehkä uskallan paljastaa... En enää pystynyt hillitsemään itteäni, testit on poltellu niin pirusti kaapissa, niin pahimpaan testihimoon tein ovistestin :LOL: Aika hurja tunne oli kun siihen pärähti kaks viivaa, toinen tosin vähän haaleampi! Siis joo, eihän toi tarkota mitään, mutta hetken fiilistelin että miten mahtavalta tuntuiskaan jos toi olis r-testi ollu :D Mä oon taas ihan daiju :D
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa muruset :)

Sai kuulla juuri aivan loistavia uutisia. Mies soitteli kun lääkäri oli soitellu sille siittiöiden laatututkimuksista. Siittiöiden määrä on yli 10- kertainen millilitraa kohden. Miehellä on 154milj/mill ku tarvittava määrä on 15milj/mll. Liikkuvuus on nelinkertainen, laatu on valtaosiltaan erinomainen, ovat pitkäkestoisia ja eläväisiä. Aivan loistavia uutisia et miehen puolelta kaikki on kunnossa! Vielä ku sais tietää et mikä meikäläisessä sit mättää niin johan varmaan saatas jotain aikaseksi :) Mä oon niin Happy, happy, happy ettei oo toista ihmistä maan päällä, paitsi et sit joskus ku saatas vielä se maaginen plussa :)

Nyt on hyvä jatkaa hyvin alkanutta päivää :)
 
Moikka kaikille !!

Ensin isot halit tippuneille :hug: uuteen nousuun!
Ja ovista bongaaville, tsemppiä paljon! ja peitot heilumaan...
Lisäks, plussapuhureita kaikille meille!


t84 Joo, sitruuna todellakin auttaa! joko tiivistettä tai ihan sitruunaa suoraan päähän. Voithan sä kokeilla johonki pieneen kohtaan eka, et miten toimii ja että miten pitkään annat vaikuttaa.. Nii, ja sulla on tosi luupavat oireilut ja kerran se ovistikku näytti "plussaa" ;) tsemppiä rutkasti!!!

Memelisa Viiiihii!! eikun peittojen heiluttamaan sitten. :D ei vaan, kyllä tuo tieto aina huojentaa mielen!

Kysymykseen.. Täällä kans ei mitään perussairauksia, mutta ite epäilen jotain astman tapaista.. oisko rasitusastmaa tjsp.. johon ei kyllä oo diagnoosia mutta ei sitä tarkemmin olla tutkittukkaan. Lääkkeet auttavat kylläkin..

Täällä kp 18. Ovista en tiiä millon ois ollu, laskurin mukaan pe. mutta tuntemusten mukaan eilen? ääh. No, peittoja yritelty heilutella.. mutta tuskimpa vaan tällä kertaa, ei oo yhtään semmonen olo. :D

Hyvää alkanutta viikendiä kaikille!
 
Tiuhti: Mulla on astma, tosin mun lääkkeet on sieltä miedoimmasta päästä. Sairastuin astmaan ennen peruskouluun menoa jo...

Tulis jo se ovis, niin pääsis tositoimiin |O Minkä takia ovis ei vois tulla naisella (luonnostaan joka kuukausi) vaikkapa 3-5 kertaa, niin ois paljon hauskempaa tää vauvanteko :LOL:
 
pöppinen
t84 arvaa vain kuin itellä tekis mieli testailla :LOL: aivan kauhiaaaa.... ku ei voi olla ees varma onko napannu vai ei ja nyt on vasta kp 18 eli ei mitää järkeä tässä omassa ajatuksen juoksussa :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka vaan taasen immeiset :)

Minä tuossa pakenin palstalta surkeiden uutisten jälkeen, mutta nyt sitten uusien uutisten myötä palasin takaisin.

Uutta kiertoa eletään ja menossa kp 11. Ovulaatioo odotellaan tapahtuvaksi tuossa joskus viikon päästä.

Mikäli kaikki menee niinkuin suunniteltu on, niin seuraavasta kierrosta aloitettaisiin meidän ensimmäinen ICSI hoito. Menkkojen pitäisi alkaa joskus tuossa itsenäisyyspäivän jälkeen ja mikäli oikein ymmärsin, niin sen jälkeen olisi mahdollisesti tulossa aika lapsettomuuspolille aloituskäynnille.

Tämä kierto jää siis nyt viimeiseksi luomukierroksi ennen hoitoja.

Nyt täytyy tunnustaa, että en ole ihan kartalla teidän kuulumisista. Ajattelin sinne kartalle kuitenkin tässä lähiaikoina päästä, kunhan ehdin hieman lueskella. Ajattelin kuitenkin tulla ilmottamaan omia päivitettyjä tietojani, kun tuolla listassa näytän kärkipäässä olevan.

Paljon plussatuulia kaikille vielä loppuvuodeksi ! Toivottavasti marraskuuksi on tulossa paljon plussia!

iloksi kp 11
 
Chiba hienosti kannustettu :)
Ja niinhän se on, että suurin osa raskautta toivovista raskautuvat siinä vuoden sisään. Ja viimeistään sitten parin vuoden sisään. Joten pelko pois, suurin osa teistä tulee varmasti raskautumaan vuoden sisällä yrityksen aloittamisesta :)
Meitä vuosikausia toivovia on sitten se pieni prosentti ja toivottavasti se olen tässä ketjussa minä, joka sitä prosenttia edustaa. Pysykää te muut siinä isommassa joukossa ;)

Gabrielle minun mielestäni kadonneet lampaat- osion voi poistaa. Laittaa sitten vaikka taustalle. Pääseehän sitä takaisin listalle sitten, jos aktivoituu :) Ja kiva, että sinä olet ottanut tuon listan hoitaaksesi :)

Nannie tärppionnea! :)

taiska87 niin se kyllä on, että kun edellisestä selviää niin seuraava raskausuutinen tai raskaana oleva henkilö kävelevät vastaan. Minä olen moneen kertaan luullut, että kaikilla tutuilla on jo vauvoja, mutta aina niitä tuttuja tulee vaan lisää. Silloin kun vähiten kaipaisi nähdä raskaanaolevia tai viimeinen uutinen jonka haluaisi kuulla, olisi se raskausuutinen... niin silloin niitä tulee.
Tai sitten vaan silmä/korva on liian herkistynyt juurikin niille asioille.


Memelisa teille ainakin on tullut hyviä uutisia! Tuosta saa kyllä todellakin olla iloinen! Hieno juttu! :)

Murmeli88 toivottavasti saatte asiat oikeille raiteille miehen kanssa. Voimia sinulle :hug:

t84 sinulla ne on jännät ajat ja vielä kaikki oireet ja tuntemukset! Minä kans aina testailen testaustuskassani ovistesteillä. Koskaan en oo saanut kuin ihan hailukoita viivanpaikkoja menkkojen alla, joten hmm.. mitä tuosta ajattelisi ;) Toivottavasti tärppi on käynyt ja vauva tarttunut matkaan :) Tsemppiä vielä viimeisiin piinapäiviin !
 
Moikat vaan kaikille!

Ja kiitokset teille ihanaisille kun mua lohdutitte, pein tuon loppuviikon hieman hiljaiseloa kun otti kuitenkin koville kuulla et on se PCO ja tää kierto menee ns. hukkaan. Nyt parempi mieli takana perjantain ja lauantain juhliminen railakkaasti ja avautuminen parhaille kamuille tosta PCO:sta auttoivat.Ihanasti lupasivat olla tukena! tosin tuo railakas juhlinta aiheutti kyllä aika mojovan päänsäryn kun on reilu vuos ku olin viimeks ottanu mitään... huh! piti vähän puhallella eilen... mieskin sitten innostui eilen oikein kunnolla heiluttaan peittoja ja vielä moneen kertaan! voi että tätä vapauden tunnetta ku ei tarvinnu ajatella et tärppääköhän tästä kierrosta..

Sit yhdellä ystävällä on kans PCO ja se on nyt viimeisillään raskaana niin oonkin sen kanssa viestitelly ja saanu paljon paljon infoo siitä miten jatkossa ja miten noi clomit toimii jne. Ihanaa kun joku läheinen tietää ja on läpikäyny samoja asioita ni ei tunne olevan niin yksin! Vaikkakin teistä täällä on mieletön tuki, arvostan sitä tosi paljon!

Tiuhti: Mulla todettiin vasta nyt syksyllä allergiaperäinen astma, allergiat puhkes lukioiässä kissa ja siitepölyt. Ja nyt sitten tää PCO, onko se nyt sairaus vai joku rakenteellinen vika?, mun kohdalla varmaan on jo PCOS, ku on toi kierto ongelmakin ja tää karvoitus inhottavaa...
Mun yhdellä tuttavalla kans on toi alopecia, en tiedä helpottaako sua yhtään mut miun mielestä se on ihan mielettömän kaunis!! :) Voin kyllä uskoa että on inhottavaa kun ei oo ollenkaan karvoja, mutta onneksi tää nyky "kauneudenhoito" konstit on niin hyviä että on tosiaan noita peruukkeja, kestopigmentointeja jne.

t84: Tosiaan kun raskaustesti näyttäisikin joskus kahta viivaa niinkuin ovistesti :) Ihanaa aina vähän huijata itseään kun ovistestejä tekee ;)
Ja tosta sitruunasta, miun sisko sai samalla tavalla avun hieman epäonnistuneeseen värjäysyritykseen, joten todellakin tehokas aine on, eikun kokeilemaan!

murmelille halit ja jaksamista :hug:

Memelisa: mahtava uutinen! Mie kans toivon kovasti et miehen simpat ois kunnossa, ku itellä näitä onkelmia.. Mut juttelin sen äidin kans ja se sano et eihän sitä tiedä miten miun miehen voimakas laihduttaminen nuorempana ja sit sen perussairaus vaikuttaa, mut onneks sen testin saa tosiaan sit tarvittaessa viedä 3kk päästä. Oliks sun mies valmis heti menemään testeihin? mun mies oli niin negatiivinen koko asian suhteen ja joutuu varmaan jonkin aikaa sulattelemaan asiaa et sen spermaa joku tutkis...
 
Moikkelis!

Tosiaan tuosta sitruunasta, että se auttaa todella. Emännällä aina veti edellisasunnossa hiukset vihreiksi, kun oli vanhemman puoleinen talo. En muista nyt mitä niissä putkistoissa oli, joka vetää vihreäksi vaaleaa hiusta..

Mie nyt vaan omanapailen, koska vaikka en toitotakkaan kokoaikaa niin täällä tsemppailen muita ja pahoittelen tädin tulemisesta jne, mutta välillä laiskottaa ettei jaksa kirjoitella asiasta. :D
Mutta no eipä tässä vaiheessa kiertoa ole kyllä omanapailemista pahemmin, tässä odottelis että tuo vuoto loppuisi. Ensviikolla pääsis sitte testailemaan jo ovista. Jepajee.
 
pöppinen
Chiba, putkistossa on sillon kupariputkia, ne värjää vaalean hiuksen vihertäväksi.
Oletettu dpo 4...vai onkohan se jo 6 ... hitto ku menny tämä kuukausi ihan ohi, ei oo puoliakaan tajunnu ku on menny niin paljon aikaa kaikkeen muuhun, ettei oo ees osannu ajatella päiviä oviksesta tms .... :D että toivotaan ettei täti kurvaa ennää pihaan piiiiiitkäään aikaan :LOL: unohtu mainita että peittoja on heiluteltu ahkerasti...
pitäsköhä mun ostaa noita ovistikkuja just tähän testailu vimmaan .....

Kysymykseen: mulla on vain ruoka-aineallergioita ja lievää eläinallergiaa.. siitepölyallergia meinaa olla keväällä ja kesällä kiusana:|

Halauksia kaikille, sitä tarvitseville varsinkin :heart:
 
Viimeksi muokattu:
iloksi: Onpas kiva kuulla susta! Mietinkin, että pitikö sut siirtää taustalle mutten siirtäny kun en vielä sillon päivittäny kun kirjottelit sitä jossain toisessa ketjussa. Päivitän vielä tänään pinon ja korjaan sulle oikeat tiedot. Jospa tästä vikasta luomukierrosta tulis plussa kun jatkosta on jo sovittu... Pidän sille peukkuja ja jos niin ei käy niin hoidoille että tärppäävät heti ekasta kerrasta! Ihanaa saada sut takaisin!!

mimmu1984: Hyvä, että otit "nollaus"viikonlopun! Vaikkei se tosiasioita pyyhi pois niin kiva kuulla että sait ajatukset ihan muualle hetkeks ja seksiäkin on harrastettu ihan muussa mielessä! Vertaistuki on kyllä ihan korvaamatonta, heti helpottaa kun saa jutella jonkun kanssa joka on käynyt läpi saman. Ja etenkin kun todistettavasti silti on onnistuttu!

tiuhti_: Onnea oviksen bongaukseen! Eikä sun kirjotus mitenkään liian pitkä ollu, musta oli hienoa että kerroit sairaudestas. Alkoiko se ihan yhtäkkiä? Jos et pahastu kun kyselen... Vaikuttaako se mitenkään lapsen yrittämiseen? Kävin netissä lueskelemassa tosta crohnin taudista, kun ei ollut entuudestaan tuttu sekään. Mulla on todettu alle 2-vuotiaana astma (jouduin useasti tiputukseen sairaalaan kun henki ei kulkenut lainkaan), mutta ei muita perussairauksia.

pöppinen ja t84: Mä liityn kans teijän himotestaajien rinkiin, yritän tosin odotella ainakin perjantaihin asti kun mulla menossa vasta dpo 6 eikä mitään oireita paitsi vilu (johtunee pakkasesta ulkona) ja nälkä (johtunee vaan kierron vaiheesta ja teroista). Tänäänhän vasta kai olis kiinnittymispäivä et turha tässä on hötkyillä... Perjantaina olis työpaikan pikkujoulut, niitä ennen tekis mieli testata mut tuskin sillonkaan vielä mitään näkyy. Jään toivomaan synttärilahjaks kahta viivaa r-testiin...

AnniSofia: Älä muuta sano, voishan se nyt kerran viikossa olla!! :D

Hyppy: Toivotaan että sulla olis vaan tyyntä myrskyn edellä. Monethan on sanonu et just sillon kun ei ollukaan niitä oireita ja tuntunu siltä niin on tärpänny! Sun kierron pituuden perusteella epäilisin enemmän sitä perjantaita!

Memelisa: Onnittelut iloisista uutisista, tai siis noihan on ihan loistavia uutisia!!! Vikkeliä kavereita ja paljon, mikäs sen parempi!! :whistle: Voi kun ne clomit olis herättäny ovishommat ja ens kierrossa pääsisitte yrittään!

AnniMu
: Olisko sulla laskureiden mukaan kp 18 ovis? Tosin se kierto voi hakee paikkaansa kun vasta oot ne pillerit lopettanu. Mäkin muistaisin et olis ollu tommosta vastaavaa vaaleenruskeeta valkkaria pari kiertoo pillereiden lopettamisen jälkeen, sit se tasoittu ittekseen. Kyllähän sitä voi käydä gynellä kysymässä jos vielä ens kierrossakin tulee, mut onneks sitä tulee alkukierrosta eikä lopusta...

LIMAGALLUP: Onko teillä oviksen jälkeen kuiva kausi?

ON: Oon tässä odotellu sitä oviksen jälkeistä kuivaa kautta, mutta tänään on kyllä tullu ihan huolella valkkaria. Kai siihen ovistestiin silti on uskominen varsinkin kun oireitakin oli. Oon tänään kovasti yrittäny tahdonvoimalla saada kiinnittymistä tapahtuun kun on dpo 6 menossa...
 
Viimeksi muokattu:
The Esikoisesta Haaveilevat MA 22.11.2010



Karoliina87...........kp 45/28..............................yk 5
soleigh................kp 40/28..............................5/10
iseeyou...............kp 33/25-?...........................yk 4
yina....................kp 30/33-35.........................yv 1,5



Memelisa..............kp 24/?.............................yk 5
t84.....................kp 22/28............................yv 2
Gabrielle..............kp 22/26............................yk 3
Skooby................kp 22/28-31.......................yk 2
Arminen...............kp 21/28............................yk 2



Hyppy.................kp 18/28.............................yk 2
Äipäksi91.............kp 18/30.............................yk 6
horrorpop.............kp 18/27-34........................yk 4
pöppinen..............kp 18/28-30........................yk 1
Taiska87..............kp 17/??.............................yv 2
Zophie.................kp 17/34.............................yk 2
AnniMu................kp 13/32.............................yk 2
HelenaM...............kp 13/48.............................yk 2
Nannie.................kp 12/26.............................yk 3
mimmu1984...........kp 12/31-35........................yk 6
Iloksi...................kp 12/32.............................yv 4+
AnniSofia..............kp 10/35-37........................yk 3



Jomi.....................kp 9/27-35..........................yk 4
tiuhti_..................kp 8/28...............................yk 2
Chiba...................kp 7/30-35..........................yk 7
Ella83...................kp 5/34..............................yk 3
Jonna_91..................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
BlueNote
Murmeli88




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
 
Gabrielle Tätä vuotoa tulee siis pitkin kiertoa, saattaa välillä olla päivä välissä ettei tule ja sitten taas, välillä ihan tippa ja välillä ei meinaa pikkuhousunsuojakaan riittää. :/ Ja tuntuu et mahaan sattuu koko ajan :( Huomenna sit ajattelin soittaa jonnekin päin jos pääsis jonnekin tarkastukseen.. Vaikka ei mitään oliska niin hyvähän se on käydä tarkistuttamassa :)

Ja limagalluppiin sen verran että tosiaan ei oo missään vaiheessa kiertoa sitä kuivaa kautta :D Koko ajan tulee jos jonkin sortin limaa.. yök!

Sairauksista Mulla ei oo todettu mitään sairautta, mutta jonkin sortin astmaa/hengitysvaikeutta on ilmenny n.vuoden verran. Oon sairastellu parin vuoden ajan angiinaa ja poskiontelontulehdusta useaan kertaa, niin astmatutkimukset sitten tehtiin. Mitään allergiaa tai astmaa ei todettu, mutta hengitystä avaavaa lääkettä sain, se on auttanu aika hyvin :) Ja tosiaan koulua käyn sellasessa vanhassa rakennuksessa, että siellä voi olla hometta, joka sitten aiheuttaa näitä oireita. Koska kesälomalla olin kovin terve! :)

ON
kp 13/32 ja ruskea vuoto vaan jatkuu.. Huomenna siis soitto terveyskeskukseen, josko olisin huomenna vähän viisaampi sitten mistä tämä vois johtua vai johtuuko vaan pillereiden lopettamisesta..

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!
 
Gabrielle, limagalluppiin että kyllä. :D Menkkojen jälkeen on kuivakausi, kunnes ovis lähestyy ja limaa alkaa tulla, sitten taas hiljenee ja ennen menkkoja taas limat alkaa virrata.

En muista olenko tuohon sairausgalluppiin vastannu, mut vastataanpa kumminki. :D eli koivuallergiaa, josta sitten tulee nämä ruoka-aineallergiat (raakana omena, päärynä yms.) Tietenkin sitten kun olen pitkä ihminen niin on polvien kanssa ongelmaa välillä, myöskin alaselkä vihoittelee aika ajoin. Muuten ei kait minulla mitään ole, muutakuin lappilainen hullu. :)
 
Mun on pakko päästä purkautumaan jonnekkin. Mä halkean kohta jännityksestä.
Mulla on nyt menossa kp 27 ja mä tein äsken testin. Mä olin silmät ristissä ja katsoin sitä testiä ja näin siinä haamun. Ajattelin, että nyt teki silmät kepposet. No eipä tehny. Katoin viiden minuutin päästä uudestaan ja kyllä se punertava haamu siellä oli! Odotan torstaihin, jollei ole taas kemiallinen ja tulen kertomaan uutiset!
(Miehen kanssa rupeaa menemään asiat parempaan suuntaa, toivottavasti saadaan asiat kunnolla taas toimimaan, on ollut riitelyä tavallista enemmän)
 
heippa taas parin viikon tauon jälkeen! en tajunnu kertoa että oltiin tässä parin viikon lomareissulla kiertelemässä Lappia ja en ole ehtiny nettiin ollenkaan :( mutta täällä taas! ja mulle voi päivittää nyt yk 6 tosiaan jännäilin viimeksi menkkojen alkua ja sieltähän ne saapu lopulta argh:headwall: ja tällä hetkellä menossa kp 19/28 murmeli88 varovaiset onnittelut :popcorn:
 
pöppinen
Heti aamusta tänne tsiikaileen mitä ihanaiset on kirjoitellu ;)
Viime yönä iha ihme juttu, alavatsaan tuli eka hullu paineen tunne ja sit kouraisu niinku menkat ois alkanu :confused: mitähä tämä nyt sitten on ..... ei passais kylläkää herkästi ajatella mitää oireisiin liittyvää, koska sitte alan jo kuvittelemaan kaiken maailman juttuja :LOL:

Lisäystä. Yleensä syön iltaisin kaurapuuroa ja eilen se maistui ihan kamalalle joten jäi syömättä ja piti syödä muuta iltapalaksi. ja aamulla juon vapaapäivinä 3-5 pikkukuppia kahvia, mutta nyt jäi juomatta koska on huono olo.... :x
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä