<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Huomenta!

Mieki oon miettiny että tilaisinko jonkun lehden itelleni. Vertailin mielessä just tuota vauvaa ja kaksplussaa. Jotenkin oon sillä kantilla et haluisin tuon vauva lehden. Mitä irtonumeroita oon lukenu niin vauva lehessä on asiaa enemmän vauvoista ja odotuksesta. Kun taas kaksplus kertoo isommista lapsista. Mutta sitten oon miettiny myös sitä 9 kuukautta lehteä, onko kukaan lukenut sitä?

Gabrielle todellakin, reklamoi eteenpäin. Tiedä vaikka saisit hyvityksenä jotain kivaa :whistle:

Omanapailua hieman.. eli en oo kovinkaan pakkomielteisesti ajatellu tätä vauvapuuhaa tässä kierrossa, niinku viime kierrossa. Eli, toivotaan että tää tuottas hedelmää ku ei stressaa.. niin paljon on muita asioita mielessä. Ihanku eilen oisin bongannu ovikseen viittaavia oireita, limoja ym.. mulla ei oo tässä kierrossa ovistikkujakaan käytössä, kokeilen ihan tuntemusten perusteella. Nimittäin ne tikut tuotti mulle vaan harmaita hiuksia kun stressasin että enkö ovuloi vai ovuloinko ja onko ne viivat yhtä paksut vai ei.. kamalaa :D

Hih, raskaustestejä ois nivaska kaapissa! katotaan vaan ku kierto lähenee loppuaan nii testaan taas yli ajoissa.
 
Gabrielle juu tee vaan reklamaatio! saatat tosissaan saada jotain kivaa ylläriä :)

Äipäksi91, voi sua! josko se mies siitä "järkiintyy".. mutta mun mielestä kans sun mies on tosi "aikuismainen" kun miettii tuollasta, eli että hän ei ole valmis vielä ja epäröi! mutta eikö teillä ole jonku verran yritystä jo takana? entä hössötätkö kovin miehelle vauva-asioista? mun mies itse pyysi etten hössötä, enkä edes kehdannut hänelle kertoa että tikutin ovista yms.. vaan "tulee jos on tullakseen" periaattella mennään :D tai mies ainakin, mä hössötän itsekseni ja täällä!

Onneks te tytöt ootte olemassa :) mun mies tulis muuten hulluksi.. tää on just paras paikka purkaa omia vauvahössötyksiään yms.. Kiitos siitä teille :)

luin just blogia äidistä, joka on synnyttänyt kuolleen pojan rv23, olipas inhottavaa ja surullista luettavaa! ei pitäis käydä lukemassa tuollaisia :( tulee kamala mieli ja hirvee olo äidin ja isän puolesta, jotka tämän asian kohtaavat! isot sympatiat heille! anteeksi kun kerron tällasta täällä, mutta jäi jotenkin mieltä kaihertamaan asia.. ja töissäkin on kaiken kukkuraksi tylsää, mitä on toooosi harvoin! työkaverit mulkoilee kun pyörin vaan netissä, mutta mulkoilkoot, näytän kohta kieltä niille, meinaan se oon aina minä joka jää ylitöihin ja joustaa muutenkin työasioissa! :kieh:(vaikuttaiskoha menkkahuurut??) oliha taas avautuminen :D
 
t84, Sitä se sanoi itsekkin. tai sanoi juuri että haluaa, mutta on kuulemma ihan hirveä kaatoa mun jakokuisen tippumisen, ja syyttelee itseensä kun ei ole tärpännyt.. No minä parin kk päästtä 20 v, mies täyttää 26 samoihin aikoihin. että aika nuoria, mä ainakin..:)

Jomi, niinhän se on, nytkin juur puhui siitä että hän haluaa, että jos lapsi tulee, molemmat vanhemmat asuu saman katon alla, ja näin, on kova huolehtimaan..:heart:

_tiuhti_, kyllä mä juu taidan vähän liikaa hössöttää..:whistle: ja vauvasitä, vauvatätä..:ashamed: täytyy nyt vvähän varmaan rauhottua, vaikka ollaankin meillä totuttu, että kaikesta pitää ja voi puhua..

Noo, kapa ne asiat tästä pikkuhiljaa kun annan miehelle hiukan tilaa täs aiheessa.=)
 
Täällä kp1 tänään. Mut voisi siirtää tuonne taustailijoihin. Sen verran masentaa tämä ikuinen pettyminen, että ajattelin nyt keskittyä vähän aikaa ihan muuhun. Käyn kyllä teidän juttuja täällä lukemassa ja olen hengessä mukana, mutta en (tai siis emme) aktiivisesti enää yritä. Tulee jos tulee, mutta tikuttelut ja hedelmällisten päivien laskeminen loppuu tähän. Haluan, että vauva tulee rakastavan, spontaanin seksin myötä eikä hampaita kiristäen ja päällä seisoen.

Olette ihania kaikki ja toivon ihan jokaiselle pikasta plussaa <3<3
 
pöppinen
Hellou taasen !! Ja ihan ensimmäisenä halaukset kaikille, Siis IHAN kaikille :hug: mulla on joku ihime hellyyspula tänään .... :ashamed: Eipä oikeen tuu nyt mittään. meikäläinen vuotaa edelleen ja kp 13 jo menossa ( siis iha ihime hommaa, pikku tuhrua paperiin ja pikkuhousun suojaan ). ei tajua ei...
Tais tämä kierto mennä hukkaan ku ei oo oikeen peiton heiluttelu innostanut tuon vuodon takia ja ukkoki sairaana ... omanapainen ihminen tällä hetkellä mutta on vain jotenkin paha mieli :|
 
The Esikoisesta Haaveilevat KE 17.11.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
PimpulaPumpula.........kp 94/31......................yk 1
BeBop......................kp 79/31......................yk 4
peikko_....................kp 76/28-30.................yk 5
munakoiso................kp 52/30......................yk 8



Karoliina87...........kp 40/28..............................yk 5
Iloksi...................kp 36/32.............................yv 4+
soleigh.................kp 35/28.............................5/10
Ella83..................kp 34/33..............................yk 2



yina.....................kp 25/33-35.......................yv 1,5
BlueNote...............kp 21/29-39.......................yk 4
Murmeli88.............kp 21/27............................yk 4



Memelisa.............kp 19/?...............................yk 5
t84.....................kp 17/28.............................yv 2
Gabrielle..............kp 17/26.............................yk 3
Skooby................kp 17/28-31........................yk 2
Arminen...............kp 16/28.............................yk 2
Hyppy.................kp 13/28.............................yk 2
Äipäksi91.............kp 13/30.............................yk 6
horrorpop............kp 13/27-34.........................yk 4
pöppinen.............kp 13/28-30.........................yk 1
Taiska87..............kp 12/??.............................yv 2
Zophie.................kp 12/34.............................yk 2



AnniMu.................kp 8/32..............................yk 2
HelenaM...............kp 8/48..............................yk 2
Nannie.................kp 7/26..............................yk 3
mimmu1984...........kp 7/31-35.........................yk 6
AnniSofia..............kp 5/35-37.........................yk 3
Jomi.....................kp 4/27-35.........................yk 4
tiuhti_..................kp 3/28..............................yk 2
Chiba...................kp 2/30-35.........................yk 7
Jonna_91..................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT


MyDream..............kp 55/28.............................yk 10

TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
 
No joo tämä viesti täynnä omanapailua, sorry tytöt jo etukäteen!:ashamed:

Kävin ultrassa tänään ja lääkärisetä sanoi että PCO molemmilla puolilla :'( Antoi reseptin clomeihin, sanoi että ovis tapahtuu spontaanisti ehkä 1-2x vuodessa. ja clomit pitäs aloittaa kierron 3. päivä ja nyt on siis muistaakseni jotai kp7 eli tää kierto menee nyt sit ihan ootellessa seuraavaa kiertoa.. ei varmaan tuu mitään tapahtumaan ilman tuota lääkettä niin lääkäri ainakin epäili.. Voi kurjuuksien kurjuus! Mikäli kolmen kuukauden päästä ei vielä mitään oo tapahtunu niin miehen pitäs viedä näyte. ja jos keväällä ei vielä vauvaa kuulu niin sitten tutkimuksiin.. (saatan sit tarvita vinkkejä miten saa miehen viemään näytteen.. Ei kovin innostunu asiaan ollu ku sanoin...)

Jos nyt jotakin hyvää niin oon kyllä tosi onnellinen että menin käymään tuolla ultrassa ja tää selvis nyt eikä vasta sit ku ollaan yritetty vuos.. Mut kyl se silti surkuttaa.. nytpä ainaki selvis miks oon niin karvanen, kierto on epäsäännöllinen ja tätä painoakin se vissiin selittää... Mut voi äh, pyh ja pah!
Vielä kerran anteeksi purkaus, mutta surkuttaa ja kovasti!
 
Kiitos kaikille rohkaisusta ovistestien voimassaolosta reklamoinnin suhteen, taidanpa tehdäkin niin. Ensin ajattelin että ei sillä väliä jos vaikka nyt tärppäis mut olishan se kivempi antaa ne jollekin kun heittää vanhentuneina pois, aika kalliita ovat kuitenkin.

mimmu1984: Totta että hyvä tietää jo hyvissä ajoin, mutta ei kyllä niitä uutisia mitä haluaa kuulla. Vielä kun tää kierto on jo mennyt hukkaan, toivotaan että tää olis yks niistä harvasta luomuoviskierrosta. Koitahan jaksaa...

Äipäksi91: En yhtään epäile etteikö olis rankkaa kuulla tommosta... :hug: Mäkin kyllä arvostan sun miehen rehellisyyttä ja kypsyyttä sanoa noin nyt eikä sit kun vauva olis tulossa että hän ei olekaan valmis. Toisaalta selvästi hänenkin jollain tavalla tekee lasta mieli kun suojaamatonta seksiä haluaa harrastaa! :whistle: Mä oon samaa mieltä kun t84, vähän vaikuttaa siltä ettei oo ihan varma mitä haluaa. Hyvä kun osaat suhtautua siihen ymmärtäväisesti ja annat vaikka hetkeks vähän aikaa.

tiuhti_: Toisaalta hyvä, että vuotaa nopsaan pois eikä vähitellen pitkän aikaa mut mitkään kystat ei oo kivoja! Tai kovat kivut. Kyllä sua nyt koetellaan kun ensin haamujen jälkeen tuleekin täti ja sit vielä flunssakin yrittää väkisin pukata... Parane pian! :hug:

Mäkin muuten luin jotain blogia aiemmin, jossa vauva oli kuollu kohtuun vaan viikkoa ennen laskettua aikaa... Kyllä mäkin pillitin täällä, se on vaan niin väärin. Vastapainoks kävin kyllä sit kattoon plussia tuolta kuvaketjusta...

t84: Sulla voi kohta alkaa oleen jo jotain oireita kun kiinnittymisajat on käsillä. Mulla on pitkät, epäsäännölliset kierrot joita alettiin viime kierrossa hoitaan Teroluteilla. Eli toi ovis kp16 on mulle aikasin, viime kierrossa (jonka mukaan kierron pituus on laitettu) en siis ovuloinu ollenkaan kun teroja söin ja sitä edellisessä vasta kp27. Nyt pähkäilen et söisinkö silti noi Terot vai en.. Eipä kai niistä periaatteessa haittaakaan oo mut pelottaa et luteaalivaihe jää liian lyhyeks kun viimeks mulla alko tuhruttaan 9:nen pillerin kohdalla. Mutta kyllä me tällä kierrolla plussataan!

Jomi: Kiitos peukutuksesta,jotenkin sait mut liikuttuun sydämellisyydelläs... :kiss: Täällä on NIIN ihana käydä kun saa tukea ja tsemppausta. Alkukierrot on tylsiä, kiva silti että jaksat käydä kommentoimassa!

AnniSofia: Tsemppiä lääkäriin ja alapäälle! :D

Nannie: Saisinpa mäkin jotain kivaa lisäks! Ovisonnea!

soleigh: Kuulostaa kyllä kummalta, ootko päättäny koska testaat? En oo vielä päivittäny sun kohdalle mitään tätejä jos se olikin vale-sellainen!!

Shih: :hug: Siirsin sut taustalle mutta ilomielin siirrän takaisin pinoon sitten kun siltä tuntuu. Jospa se siitä tärppäis vaikka hetikin kun lakkaa miettimästä koko juttua. Tuu pian takasin ainakin kertoon meille plussasta!

Zophie
: Mulla oli eilen ovis ja huomasin kans huonon olon! Tänäänkään ruoka ei oo maistunu ihan yhtä hyvältä kun yleensä!

pöppinen: Voi kurja... Harmillisia tommoset välivuodot, ikävää aina jos kierto menee ihan hukkaan...

ON: Ovis eilen ja hyödynnetty eilen ja varmuuden vuoks vielä tänään. Jomotukset alkanu, epäilisin keltarauhasjomotuksiks. Pähkäilen kovasti aloittaisinko Terot vai en... Ovis tuli nyt kohtuu ajoissa joten kierto ei veny pitkäks, mutta eipä kai niistä mitään haittaakaan ole. Paitsi jos luteaalivaihe jää liian lyhyeks...
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Voi Mimmu mä oon tosi pahoillani moisesta tuomiosta :hug: mutta jotain positiivistakin, nyt kun sää lääkkeet kohdilleen niin toivo alkaa taas nostamaan päätään :) mä oon ihan varma, että kyllä säkin olet pian onnellisesti raskaana. Noi clomit on aika ihme aineita siihen hommaan :hug:
 
Mimmu! :hug: Oon tosi pahoillani....
Mäkin oon tänään menossa lekuriin pitkien kiertojen takia.... mulla tosin ei ole karvaisuutta mielestäni mitenkään "epänormaalisti", mutta mistäpä sen tietää, kun en ole verrannut muihin... ja olen normaalipainoinen mielestäni....nooh, turha spekuloida etukäteen...:headwall:
 
t84
Ihanaa aamua kaikille!
Oli kyllä mahtava herätys kun katsoi pihalle ja siellä oli n. 15cm lunta ja lisää tuprutti :heart: On ollu niin pimeetä ja synkää, nyt kirkastui ihan kertaheitolla!
Vähän pelkään että toi sulaa pois ennenkun töistä pääsen, en malta odottaa että pääsen koirien kanssa tonne lumeen riehumaan! Ukko soitti aamulla että oli kuulemma tytöt seonnu ihan täysin aamulenkillä :D

shih ymmärrän hyvin... Mä päätin kans poistua täältä hetkeksi, alko vaan menemään yli nää vauvajutut, tuntu ettei oikeen enää pysy järjissään... No, mä pysyin poissa olikohan huiman päivän :D En mä osaa olla täältä pois, auttaa kuitenkin kun saa purkaa näitä juttuja johonkin :) Mutta toivotaan että teillä auttaa se että otat vähän etäisyyttä asiasta.

Zophie Mä en oo varma liittyykö ovikseen vai mihin mutta nyt tosiaan on menkkakipujen tapasia ollu ja lisäks just sellasta kuvotusta, muistelen että joskus aikasemminkin olis ollu mutta sillon en niin tarkkaan seurannu ovista etten tiedä liittykö siihen. Yleensä on ihan vaan noita kipuja päivän ja sit se on ohi.

pöppinen No mutta hei halaus takasin :hug: :D Tollasia hellyyspäiviä mullakin vaan tulee välillä, siihen tarkotukseen on noi koirat, niitä saa aina rutistaa. :D

mimmu johan oli ikäviä uutisia :( Mutta tosiaan onneks selvisi jo nyt, niin saatte heti apuja. Mäkin oon ruvennut miettimään että jos olisi heti käynyt kun huomasi ettei ala onnistumaan, niin meillä saattais jo olla tai edes tulossa se pikkunen.... No, mutta eipä tällasia kannata ajatella.

Oho, nyt loppuu aika kesken kun pitää töitä jatkaa.
Itestäni ei mitään uutta, dpo 5 menossa (huh, kun aika menee nopeesti, vaikka toisaalta tuntuu että se liiku mihinkään!) eikä oikeestaan mitään tuntemuksia. Pierettää enhä vähän enemmän mutta se nyt tuskin on oire mistään :D Eli täällä vaan odotellaan. Mies on hassu, se joka päivä kyselee että onko tuntemuksia :D
 
kp 9/32, ja vuoto alkaa loppua. Jokohan huomenna tikuttelis ovista ;) Tosi nopeesti on kyllä aika menny, vasta tuntu että taas kaikki lähtee alusta ja nyt onki menny jo 9 päivää :) Aika tosiaan menee nopeemmin ku ei niin paljoa asiaa ajattele, koulu on vieny onneks ajatuksia vähän muualle välillä :)

Tsemppiä ja halauksia kaikille! :hug:
 
t84
Mulla toi viiva on kanssa haaleempi jos teen haaleammasta virtsasta, aamusin pärähtää tosi tumma. Tosin joku täällä kerto ettei sitä aamulla pitäisi tehdä, mutta noissa mun testeissä ei kyllä mitään sellasta lue... :confused: No en tiiä, mulle on kuitenki helpompaa aamusin tehdä, niin taidan jatkaa niin.
 
Ainakin tossa ohjeessa mikä mulla on niin lukee ettei ekasta pissasta aamulla "saa" tehdä, paras aika on 10-20 välillä.. ja pitäis olla pari tuntia ennen testiä juomatta, mut tuskin itsellä onnistuu sen noudattaminen. Toivotaan että tulee parin päivän päästä molemmat viivat näkyviin... :)
 
t84
Oli pakko ihan laittaa google laulamaan, ja tosiaan noissa testeissä on eroa, tietyt on käytettävä 10-20 välisenä aikana. Mulla noita joita voi aamullakin käyttää. Kummalliselta kuullostaa toi aika, mitä esim tapatuu sitten klo 20 jälkeen, miksei sillon voi testata? :D
 
AnniSofia Tsemppiä sullekin lääkärikäynnille, toivottavasti ei löydy mitään ikävää :)

Nannie Ok, kiitos Vauva-lehden arviosta :D Täytyy vaikka joskus ostaa irtonumero siitä ja lukaista.

Hyppy Tosiaan, niitä ovistikkuja voi olla toisinaan todella haastavaa tulkita. Se muakin niissä riepoo... Mutta varmasti niitä oppii tulkitsemaan, jos parissa kierrossa tikuttais vaikka heti menkkojen loputtua. Mulla on muuten kaapissa vain yksi r-testi ja yritän olla ostamatta enempää ellei menkat oo myöhässä. Toisaalta viime kierrolta on muutama o-testi, joten voi olla, että sitten niitä käytän r-testeinä ja saan taas itseni hermoromahduksen partaalle :D

Soleigh Kyllä mäkin testaisin tuollaisessa tilanteessa. Saapahan jonkin selvyyden asiaan. Tuu sit raportoimaan meille! :p

Shih :hug: Kaikkea hyvää teille ja toivotaan, että palstatauon jälkeen palaat kertomaan meille niitä kaikista ihanimpia uutisia :heart:

Zophie Omakohtaista kokemusta ei (muistaakseni) ole oviksen aikaisesta pahoinvoinnista, mutta mielestäni oon jostain lukenut, että se vois olla ovisoire.

pöppinen :hug: Inhottavaa tommonen vuoto, ei kyllä taatusti paljon petipuuhat kiinnosta...

mimmu1984 Halauksia sullekin :hug: Komppailen aiempia kirjoittajia, onneksi tiedät nyt ja saat lääkkeet PCO:hon! Toivotaan, että plussaat siitä huolimatta pian :)

Gabrielle Hih :) Tosi on, ilman tätä palstaa ja pinoa olisin kyllä ihan hukassa ja yksin ajatusteni kanssa!

t84 Ihanaa, että muutkin tykkää lumesta :) Mulla kans katosi unihiekat silmistä kertaheitolla, kun katsoin ikkunasta ulos. Koirien riemua oli ihana kattoa, kun pääsivät riehumaan lumessa. Koirataloudessa on kyllä pakkastalvet ihania (kunhan ei koko aikaa ole -20 astetta), kun pysyy koti puhtaampana ilman kuraisia tassuja!

Ovistesteistä Mulla ei ole kovinkaan mittavaa kokemusta o-testeistä, mutta voi olla, että testissäkin on jotain vikaa, jos kontrolliviiva on hailu. Tuota oon myös miettinyt, että miksi se on just klo 10-20 :confused: Ainakin David-liuskojen ohjeessa oli näin. Ja miksi sitten toisissa testeissä on eri tavalla? Tää jotenkin hankaloittaa mun silmissä koko tikuttamista entisestään ja viivojen tulkinta se vasta salatieteeltä tuntuukin. Mut kyllä vois jonakin kiertona ottaa sellasen "projektin", että aloittaa tikuttamisen heti menkkojen loputtua ja tikuttaa sinne tädin tuloon saakka... Näkis ainakin, kuinka se viiva muuttuu kierron eri vaiheissa. Niinä päivinä, jolloin arvioi mahdollisesti ovuloivansa, vois testata kahdesti päivässä. Jos sattuu olemaan lyhyt lh-piikki, niin sais helpommin kiinni. Mutta saa nähdä, siitähän se stressi vasta kasvaakin, jos tommosen projektin otan työn alle...

Mutta nyt yritän mennä kyselemään, olisko kellään mulle mitään töitä, ettei tarttis istua turhaan työpaikalla. Palstailla mä voin kotonakin :D
 
Hei vaan!

Kiitos kaikista pahoitteluista ja pahoittelut kaikille myös, jotka ovat tipahtaneet.

Etenkin Shih, ottakaa rennosti ja nauttikaa toistenne seurasta. Tiedä vaikka jo seuraavasta kierrosta tärppäisi ja teille olisi nyytti tulossa. Eli vielä nauttikaa kahden keskisistä hetkistä ja ennen kaikkea nauttikaa spontaanista seksistä. Sitten kun vauva on talossa niin ei ehkä ensimmäisenä voi sitä seksiä harrastaa, kun tekisi mieli. :) :hug:

ON: tylsää koopee kolmosta menossa. Ei siis kummempaa. Päätä särkeny kiitettävästi ja olis mukavaa, jos vois vaikka kymmenen päivää hypätä eteenpäin. Alkais edes jotain tapahtua.

LUNTA :heart:
 
Taidanpa minäkin liittyä joukkoonne! :)

Eli täällä olisi yksi esikoisesta haaveileva lisää, toivottavasti joukkoonne vielä mahtuu. :) Itse olen 22-vuotias ja vauvakuumetta potenut 15-vuotiaasta lähtien. Mieheke 24v. :)

Aika uusi olen vielä näissä jutuissa vaikka ammatiltani olenkin lähihoitaja ja erikoistunut lasten- ja nuorten koulutusohjelmaan :D

Tällä hetkellä jännät paikat menossa. Kp 29/25-? / yk 4

Eilen aamulla tein ClearBluen raskaustestin, joka aina ennen on antanut tyylipuhtaan negan eikä mitään ylimääräistä. Nyt pystyviivan kohdalle iski muutaman pienen pisteen sinne tänne. Ajattelin, että varmaan viallinen. Ja tottakai tulosta piti vielä tänään ihmetellä ja siinä pieni roskishaamunen oli. Tänään tein sitten toisen samanmoisen ja taas kävi sama juttu. :O Jotenkin tuntuu hassulta, että voisi olla kaksi viallista testiä heti peräkkäin?
Hain sitten pikapikaa apteekin oman raskaustestin, joka näytti puhdasta negaa 3h:n pidättelyn jälkeen. : /

Raskauden oireita kyllä itsestäni löydän. :whistle: :D Olo ei ole tippaakaan menkkamainen. Alavatsa on kyllä turvoksissa, mutta ei tunnu samalta kuin ennen kuukautisia vaan on jotenkin erilainen. Kuvotuksen tunnetta ollut päivittäin reilu viikon verran, eilen ja tänään jo melkein oksensinkin. Närästää. "Pitkät" on myöskin jatkuvasti päällä. :D

Tekisi mieli käydä aamulla terveyskeskuksessa tekemässä testi. Huomenna olisi nimittäin ison kaveriporukan pikkujoulut ja olisi mukava tietää, että mennäänkö sitä ihan vain limpparilinjalla. :D

Stressaavaa ja samalla niin kihelmöivän jännittävää.
 
Heippa taas!

Harmistus tippuneille :hug: ja tervetuloa uusille!

Ihanaa, kun on tullu lunta! Mä tykkään, tuo vähän valoa tänne pimeyden keskelle=)

ON: Kp 35/33, ei menkkoja kuulu ei näy! Nega testattu tänään viimeksi ja alan jo huolestua ihan todenteolla siitä, mikä tätä kiertoa pitkittää. Mulla on ollu kierrot pillereiden lopettamisen jälkeen 31,31,31,29,33 ja nyt tää. Huoh. Voikohan tää nyt johtua stressistä (oon kyllä yrittäny olla stressamatta!)? Alkais vaan nyt menkat et pääsis taas uuteen nousuun!

Ja olen googlaamalla onnistunut huolestuttamaan itseäni entistä enemmän..:ashamed: Silmissä on vilissy kaikki kauhukuvat PCO:sta ja muista jutuista mitkä aiheuttaa pitkiä kiertoja.. Tämähän on mulla eka näin pitkä, et ajoissa ainakin itseäni diagnosoin. Ja yk:kin peräti 2. Joo, ehkä mä nyt vedän syvään henkeä.. kuullostan ihan naurettavalta!:(

Mutta paljon paljon plussaonnea ihan jokaiselle!!:heart:
 
Jaahas, tänne avautuminen ilmeisesti auttoi, sillä kun kävin juuri vessassa niin TADAA, menkat olivatkin aluillaan!! Jee!! Kierto siis venyikin vain päivän. Eli mulle voipi päivittää kp1/34 ja yk 3.

JA SEN KOLMANNEN KERRAN ON PAREMPI SITTE SANOA SE PLUSSA! MURR! :LOL:
 
No niih, nopeasti gyne-raportti: ei ollut hänen mielestään mitään vikaa (ultrasi ja haastatteli tarkaan). Sanoi, että mulla on kyllä pitkät kierrot (36-38), mutta se on niin yksilöllistä, että se ei välttämättä tarkoita mitään...kehotti mua ja miestä myös syömään foolihappoa (kuulemma 400 mikrogr/vrk pitääis saada) ja toivotti onnea matkaan! ;) ja jos ens kesänä en ole vielä raskautunut, niin sitten tarkempiin tutkimuksiin tai jos kierrot koko ajan pitenee (menee yli 40 päivän)....niih, ja suositteli ovistestejä, se on kuulemma sitä nykyaikaa :D
 

Yhteistyössä