<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Blääh... Tylsistyttävää, kun ei vaan ovulaatiota näy eikä kuulu, tuntuu, että menee hyvät pupuilutkin "hukkaan"... :headwall:
Omaanapailua nyt heti luvassa, pahoittelen jo etukäteen - mut ku vetää vaan suupielet alaspäin, kun ei mitään tapahdu, tai siis kun tapahtuu, niin tapahtuu tosi harvoin.
Nyt on yritystä takana puoli vuotta, taidanpa varata gynelle ajan jospas saisin kanssa niitä clomeja, jotka ilmeisen monelle on avun tuonut. Ainakin ovuloimiseen...

Mut vois siirtää kanssa taustailijoihin toistaiseksi, pidän hiukan taukoa nyt vauva-asioista ja keskityn jouluun ja talveen ja karppauksen opetteluun.

Lämpimiä :hug: kaikille teille ihanaisille naisille ja jätti-rekallinen +++++++++++++++++++!!!!!
 
t84
Huomenia kaikille!
Olipa taas pirun kylmä aamu, hyrrrr! En edelleenkään sitä lumiharjaa omista niin onneks ei sitä lunta sentään ollu tullu, eilen joutu jo olee aika kekseliäs kun piti jotenkin se 15cm saada auton päältä pois :D Ei tosiaan edes sitä skrapaa ollu...

ON: Ei mitään. Ei tuntemuksia mihinkään suuntaan.
Mutta hei, voitin just pelikoneesta 50e! Toi on jo mainitsemisen arvonen asia :D

BlueNote Toivotaan että gyneltä saat apua, on kyllä perseestä kun ei mitään tapahdu.

AnniSofia Onneks olkoon hyvistä uutisista! :) Ei muuta kun happoja naamariin ja hommiin :D
Tää onkin hyvä kun ei itte saa aikaseks mennä niin voi napata neuvoja muilta, eli taidanpa itsekin tota ruveta popsimaan.

Ella84 No hitto, sekö sieltä sitten tuli :( No, ens kerralla tärppää!

iseeyou tervetuloa! Toivotaan että sun käynti jää tosi lyhyeksi ja se viiva sieltä pärähtää vahvempana! Näyttäiskö sellanen tositosi herkkä testi jotain? En muista mikä se oli mutta vielä herkempi kun toi CB...
 
Huomenta!

Älkää nyt naiset hyvät vielä menettäkö toivoa, tottakai kun jotain toivoo kovasti ja se ei tule, on se musertavaa. Joka tapauksessa joka kierrolla on mahdollisuus tulla raskaaksi noin 25% mahdollisuudella (vaikka se mahdollisuus kuulemma kasvaa joka kierron jälkeen), ja tilastojen mukaan yrittämään alkaneet naiset tulevat raskaaksi n. vuoden yrittämisen jälkeen, loput sitten yli vuoden yrittämisen jälkeen, eli viimeistään kahdessa vuodessa.

Kyllä minäkin muistan alkuhuuman että olin varma, että pamahdan heti paksuksi kun äidin suku on hyvin sikiävää sorttia. Mutta enpä ole tullut raskaaksi, tottakai se hieman turhauttaa ja masentaa, mutta toivoa en ala menettämään. Jos lapsia ei tule niin sitten ei tule, sitten joku orpolapsi saa meiltä hyvän kodin.
Nyt itse ainakin yritän keskittyä mieheen ja meidän yhteisiin hetkiin, myös tähän meidän eläintarhaan. Voi olla että se plussatesti tulee jo heti seuraavaan kiertoon, ei koskaan tiedä. Toki sitä toivoo ja tahtoo, mutta jokseenkin tässä ajankuluessa on osannut alkaa ottamaan vähän rennommin. Ehkä se siitä sitten.

Tämän siis tarkoituksena olla hyvät toverini semmoinen perjantaiaamun perseelle potkimisviesti. :) En tiedä onnistuuko se, mutta ajatus on tärkein. Ja neitoset, on myös tärkeää välillä nollata tilanne eli ottaa vaikka sitten sitä viinaa. En nyt kehoita juopottelemaan, mutta välillä on tärkeää oikeasti nollata itseään ja rentoutua. Tärkeää ajatella itseään ja miestään. Koska jos suhde jo vauvanyrittämisen ja hössötyksen takia on kaatuakseen, niin kaatuuko se sitten kun lapsi on maailmassa, ei saa nukkua, hössötetään lapsen turvallisuuden ja terveyden takia, ei ole kahden keskistä aikaa, ei saa sitä sitä seksiä harrastaa kun tekisi mieli jnejne. Vähän pohdiskeltavaa heti aamutuimaan.

Kauhea romaani, silmät ristissä ja aamumurot nenän edessä kirjoitettu. Toivottavasti siellä on edes jotain sisältöä eikä vaan paskaa. :D Ja tämän ei ole tarkoitus lannistaa ketään tai ole kenellekään yhdelle henkilölle kirjoitettu, vaan kaikille yrittäjille maailmassa.

Kyllä me vielä ollaan kaikki rantapallot mahassa, pian tai sitten hetken kuluttua, tai vaikka vuoden parin päästä. Kunhan toivoaan ei menetä, sillä toivoa on aina! :heart:

Hyvää perjantaita kaikille! ++++++ :whistle:
 
Huomenta tytöt! Tuun pikaisesti kurkkaamaan ja kommentoimaan tässä töiden lomassa... Ensin sai pyöritellä peukaloita pari päivää ja nyt sitten tupsahti yllättäen tälle loppuajalle (6 päivää) ihan järjetön määrä hommaa. En usko, että saan kaikkea tehtyä, mutta eipä ole mun vika...

Soleigh Ikävää, kun tulikin nega mutta sitäkin enemmän toivottelen tärppionnea tähän kiertoon! :)

iseeyou Tervetuloa vaan joukkoon! :) Tsemppihalaukset negan johdosta :hug:

Ella83 Pahoittelut tädin tulosta, toivottavasti tosiaan kolmannessa kierrossa olis taikaa :hug:

AnniSofia Kiva, ettei lekurissa löytynyt mitään ikävää! Mä ajattelin ostaa seuraavaksi Multivitan raskausvitamiineja, niissä on tuo 400 mikrogrammaa foolihappoakin mukana :) Samoin on LadyVitan Mamassa, mutta niitä joutuu ottamaan kolme tabua päivässä, kun taas Multivitaa vain yksi. Paketeissa kuitenkin on saman verran tabletteja (150) ja Multivita on vain pari euroa kalliimpaa! Ihan tämmösenä vinkkinä muillekin ;)

BlueNote Hyvältä kuulostaa suunnitelmas. Tsemppiä stressittömyyteen ja karppaukseen! :hug: Toivotaan, että sullakin on sitten hienoja uutisia kerrottavanasi, kun joskus tuut takaisin :)

t84 Vau, onnea vaan 50 euron potista! :D Kyllä kelpais mullekin :p

Chiba Hyvin sanottu, hieno kannustus-/persuuksillepotkimispuhe! :D

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
Kp 9, toinen o-testi tehty, nyt sekä kontrolli- että testialueella viiva :) Testialueella on aika paljon vaaleampi mutta sen näkee kuitenkin selvästi. Olenko nyt ymmärtänyt oikein nämä ovistestit että vaikka ohjeessa lukee et jos testialueella on haalea viiva niin silloin LH ei ole kohonnut, mutta se ovis on kuitenkin tuloillaan pikkuhiljaa..? Et parin päivän päästä saattaa olla jo yhtä vahvat viivat.. Minkähänlainen tunne se on kun saa raskaustestiin kaksi viivaa kun hymyilyttää jo tämäkin kun ovistestissä on viivat :D
 
Nannie Mun käsittääkseni sillä testiviivalla ei ole käytännössä mitään merkitystä ennen kuin se on melko lailla yhtä vahva kontrolliviivan kanssa. Joillain o-testit antaa hailua testiviivaa aina, vaikka ovulaatio ei olisikaan lähellä. Tsemppiä oviksen bongaamiseen!
 
NiQ
Nannie mulle ainakin tuli aina jonkinlainen haamuilijaviiva siihen kontrolliviivan viereen. ja sit ku oli ovis lähestymässä niin se tummeni pikkuhiljaa kunnes oli kontrolliviivaa vahvempi ja sitten taas haaleni aika jyrkästikin heti oviksen jälkeen...
 
pöppinen
Huomenta ihanaiset :) eilen kummallista kipua oikean munasarjan tietämillä ja kp 14... pitäskö sitä sittenki pikku petipuuhia suunnitella, vai onkohan menny munis jo hukkaan..... APUVATA!!!! ei eilen ollu virtaa kummallakaan oikeen mihinkään ja kipukin tuli vasta kun olin lähes unten mailla..... :headwall: tänään kp 15....
 
Viimeksi muokattu:
t84
Mä oon maailman huonoin neuvomaan noissa kipu asioissa... Itellä on nyt kolmen kierron aikana ollu niin että ensin menkat eli kipua n. viikko, sit viikko ihanaa kivutonta kunnes tulee ovis ja kipua. Se kipu kestääkin sitten eri voimakkuuksina taas menkkoihin :D
Eli mulla on kuukaudessa viikko kun ei oo mitään vaivoja... Sen takia mulle noi alkaa olee jo ihan normaaleja oireita... Eli vähän vaikeeta on välillä tunnustella kun keho päättää ryhtyä tällaseks : /
 
t84
Siis tyhmä tyhmä ukko, se pistää mun pään ihan sekasin :mad:
Äsken se soitti ja jotain juteltiin ja totesin vaan että piru kun väsyttää, tänään vedän kyllä päikkärit, johon se sitten ihmetteli että miten oon niin väsyny ollu jo muutaman päivän. Sen sanomana sitten tajusinkin että ei helkkari, mähän oon tosiaan ollu yheksältä jo nukkumassa joka ilta! Ja eilen en pystyny hirveesti mun tekemää risottoa syömään kun ällötti, kuvittelin vaan että oon tehny harvinaisen pahaa sapuskaa. Ja tosiaan, vähän on ilmavaivoja pukannut :D No nythän se mielikuvitus tietysti rupes laukkaamaan...
 
The Esikoisesta Haaveilevat LA 20.11.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
PimpulaPumpula.........kp 97/31......................yk 1
BeBop......................kp 82/31......................yk 4
peikko_....................kp 79/28-30.................yk 5
munakoiso................kp 55/30......................yk 8



Karoliina87...........kp 43/28..............................yk 5
Iloksi..................kp 39/32..............................yv 4+
soleigh................kp 38/28..............................5/10
iseeyou...............kp 31/25-?...........................yk 4



yina.....................kp 28/33-35.......................yv 1,5
Murmeli88.............kp 24/27............................yk 4
Memelisa..............kp 22/?..............................yk 5
t84......................kp 20/28............................yv 2
Gabrielle...............kp 20/26............................yk 3
Skooby.................kp 20/28-31.......................yk 2



Arminen...............kp 19/28.............................yk 2
Hyppy.................kp 16/28.............................yk 2
Äipäksi91.............kp 16/30.............................yk 6
horrorpop.............kp 16/27-34........................yk 4
pöppinen..............kp 16/28-30........................yk 1
Taiska87..............kp 15/??.............................yv 2
Zophie.................kp 15/34.............................yk 2
AnniMu................kp 11/32.............................yk 2
HelenaM...............kp 11/48.............................yk 2
Nannie.................kp 10/26.............................yk 3
mimmu1984...........kp 10/31-35........................yk 6



AnniSofia..............kp 8/35-37..........................yk 3
Jomi.....................kp 7/27-35..........................yk 4
tiuhti_..................kp 6/28...............................yk 2
Chiba...................kp 5/30-35..........................yk 7
Ella83...................kp 3/34..............................yk 3
Jonna_91..................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT


MyDream..............kp 58/28.............................yk 10

TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
BlueNote




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
 
soleigh: Mitäs sulle päivitetään, mikä kp menossa?

Voitaiskohan me poistaa kadonneet lampaat -osio? Mitä ootte mieltä? NiQkin tais sitä kysellä jossain vaiheessa... Mä en ainakaan oo huomannu kenenkään viestiä sieltä pitkään aikaan.
 
pöppinen Nuo oviskivut on kyllä tosi ihmeellisiä, kun niitä voi olla ennen ovista, oviksen aikana ja oviksen jälkeen... Että ottaa sitä sitten selvän! O-testithän tuossa vois auttaa, jos niitäkin ei olis niin himskatin hankalaa tulkita.

t84 Voi sitä miestä! ;) Kyllä tuommosessa tilanteessa on hankalaa yrittää pitää jalat maassa. :heart:

Gabrielle Mun mielestä kadonneet lampaat voi poistaa. Jos he haluavat olla listalla, niin tulevat varmasti ilmoittautumaan jossain vaiheessa :)
 
t84
Moikkamoi!
Siis kauheeta, miten täällä näin hiljasta on ollu :O

Mä tarttisin hei apua, jos joku tietäis hiuksista ja värjäyksestä jotain :D
Elikkäs värjäsin tossa viikko sitten hiukset jollain blondilla, ja piruvie se heitti koko pään keltaseks! Joo on mulla joskus aikasemminkin käyny (10v ollu jo blondina) mutta sillon se on ollu sellasta aika haaleeta kuitenki, ja oon saanu hopeashampoolla normalisoitua sen.
No nyt oli tosiaan aivan KIRKKAAN KELTANEN joten ei auttanu, oli pakko hakea uus väri, ja otin tällä kertaa sellaseen hopeaan taittavan blondin ettei sama toistuis. Ja joo ei tullu keltasta.... Vaan vihreät / harmaat! En nyt kolmatta kertaa enää lähe värjäämään, kohta tippuu hiukset päästä, mutta mitä tolle voi tehdä? Onko tollekin olemassa jotain keltashampoota? :D

Mä oon vähän vkl leski nyt, miehellä on pikkujoulut joten oon nyt sit ihan yksin. Jumaliste iski eilen joku allerginen reaktio, silmät kutisi niin pirusti ja turpos, tänään kun nousin niin hyvä ku näin mitään. Eli joo, enpä tosiaan tee yhtään mitään koko vkl, oon kyllä niin karseen näkönen... mitäköhän tohonkin voi laittaa, ei silmiin vissiin oikeen mitään :(
Ei nyt ihan onnistu mikään...
 
Täällä näyttää tulleen huonoja uutisia osalle, iso rutistus teille! Ella83, pahoittelut tippumisesta... :hug: Kolmas kerta toden sanoo!

Chiba: Oikein hyvä tsemppi/perseelle potkimiskirjoitus! Noinhan se on. Kyllä mullakin tippumisen jälkeen iskee masennus, mutta onneks ainakin tähän asti vaan hetkellinen. Pakkohan se vaan on hyväksyä, että kaikki ei voi onnistua heti. Asia erikseen on sitten kauemmin yrittäneet, ihailen täälläkin olevien positiivista asennetta!

BlueNote: Siirsin sut taustailijoihin. Hyvä että et oo luovuttamassa, toi ei vielä tarkoita ettet ovulois, mullakin joskus ovisplussa vasta kp 26. Mut gynellä sekin selviää, suosittelen käymään eikä yksin murehtiin asiaa. Ainakin eka terokierto tuottaa ovistulosta, nyt plussa jo kp 15.

Nannie: Mulla on ollu 5 erilaista ovistestiä, yhessä sanotaan et aamun ekasta pissasta (meijän Prismassa myydään kahta erilaista, toinen aamupissasta, toinen klo 10-20). Muut kokeilemani on ollu noita ei aamulla -mallisia. Tässä kierrossa alotin testaan kp 10, alussa vaan ihan hailakkaa viivaa, jonka just ja just pysty näkeen, sit kp 14 pienen pieni vahvistuminen ja kp 15 plussa, jonka varmistin sit vielä CB:n digillä.

t84: Sä oot niin RKTT!! Ihanaa kun sun mies on niin mukana tässä! Lueskelin viestejä taaksepäin ja säkö sait ovisplussan viikko sit pe? Sullahan olis sit pe kiinnittymisvaihe?? Mä oon sua kolme päivää jäljessä ton oviksen suhteen, joten mulla ei oo vielä mitään tuntemuksia, paitsi perus oviksen jälkeistä jomotusta. Mullakin kivutonta aikaa on suhteellisen vähän, joten kipujen perusteella en mäkään ovista pysty bongaan. Tässä kierrossa olin tosi tarkkana ja ehkä se kipu on eri vaiheissa vähän erilaista...

AnniSofia: Mulla kierrot ollu yli sen 40 päivää, välillä melkein 50 ja sain gyneltä Terot sen takia. Hyvä, että sulla kaikki kunnossa, kyllähän pitkilläkin kierroilla voi ihan hyvin raskautua, se on vaan niin epäreilua et joutuu odotteleen ovista ja mahdollisesti seuraavaa yk:ta niin pirun kauan.

ON: Täällä piinaillaan, dpo 4 menossa. Mitään oireita ei ole (paitsi nivusjuilintaa mut liittynee menneeseen ovikseen) mutta eipä niitä vielä oikein voiskaan olla. Nännit oli kipeeks oletetun oviksen aikoihin pari päivää mut ei enää...
 
Voisin varmaan pikku hiljaa hipsiä tuonne odottajien puolella.. Ensimmäinen varhaisultra takana, ja kyllä, siellä se meidän pieni rakkauspakkaus oli huolella mukana ,sydän kiivaasti sykkien :heart:

Eli näiltä näkymin kaikki hyvin. Plussasin jo kp 27/28, joka oli 22.10 mutten millään uskonut sitä todeksi ja pelkäsin kovasti keskenmenoa.

Sen vaan sanon että menkää ihmiset puolisoidenne kanssa ehdottomasti tutkimuksiin, jossei mitään kuulu vuoteen mennessä! Mekin tutkittiin missä vika, ja löytyihän se vika, miehestä, ei minusta, mutta kumminkin. Voisi sanoa että luomuna alulle saatu pikkuisemme on melkoinen ihme!

Lämpimiä ajatuksia kaikille teille esikoisesta haaveileville, ja toivon sydämeni pohjasta plussaa jokaiselle. Älkää koskaan menettäkö toivoannne, mutta menkää tutkimuksiin jos ei mitään kuulu.

Rakkain terveisin MyDream, jonka suurin unelma on vihdoin käynyt toteen.
(rv 8)
 
Viimeksi muokattu:
MyDream: Ihania uutisia!! Hyvä, että pikkusella on kaikki hyvin ja onnea vielä plussasta! Hyvää odotusaikaa! :heart:

t84: Olin jo ihan varma et tää on jotenkin rikki kun on niin hiljasta... :D Kampaaja saa sen vihreyden pois, mun kaverille kävi noin ulkomailla erilaisen veden takia. Ilmeisesti jotain shampootakin on olemassa mut en oo varma.

Jomi
: Voi sua ressua! :kiss: Ootko miettiny allergialääkettä? Jotain antihistamiinia, se ainakin auttaa. Keksitkö yhtään mistä se tuli? Inhottavaa että tulee just kun oot yksin.

Jos kellään ei oo mitään sitä vastaan, poistan kadonneet lampaat seuraavan päivityksen yhteydessä???
 
Viimeksi muokattu:
t84
Gabrielle munkin mielestä ne voi jo poistaa, eihän se oo paha homma lisätä ne sitten jos joskus haluaa takasin :) Turhaan ne tossa kummittelee.
Ja joo pikkasen mulla on koko tää ja eilinen päivä ollu RKTT olo :D äsken puristelin tissejäkin ja jumaliste toi toinen on kipee... Ovisplussa oli siis viikko sitten perjantaina. Mä en ihan vielä hypi ilosta, mulla on 2 kertaa tän parin vuoden aikana ollu sama homma, oireita niin pirusti ja oon ihan varma ollu että on tärpänny (on toki oireita muutenkin ollu mutta toi pari kertaa niin että oon aivan satavarma ollu). Katotaan nyt, jännittää kyllä ihan pirusti :) Ja selvitin jopa että tollasella tositosi herkällä testillä vois tehä jopa 4 päivää ennen menkkoja! Eihän tässä tartte kun 4 päivää enää odotella!!

MyDream Kaikkea hyvää teille, toivotaan että me muut seurataan pian perässä :heart:
 
Tänään oli ovistestissä molemmat viivat tosi haaleita, tosin en ollu kauaa juomatta ennen testiä, voi olla et se vaikutti. Ihan selvät ovistuntemukset on päällä, eilen huomasin et alavatsa on tosi kumman tuntunen. Ei varsinaista kipua, sellanen jännä, ei osaa selittää :D Mut tosi pinkeä olo tän toisen tuntemuksen lisäksi :D Kävellessäkin tuntui varsinkin munasarjojen kohdalla hassulta, ja valkovuotoakin on jonkun verran. Toiveet on taas pilvissä, toivottavasti tärppäis...
 
t84
Huomenta!
Ja hiljasuus täällä jatkuu, kohta puhun itekseni :D

Kattoko joku teistä BBtä eilen?
Mua nauratti kun siinä siis pari asukasta oli harrastellu peiton alla jotain tossa ehkä 3-4 päivää sitten, ja tänään sille toimitettiin raskaustesti jonka se teki, ja oho yllätys negaa näytti. Mistä tollasia testejä saa jotka jo muutaman päivän päästä näyttää jotain...

Täällä olis dpo 8 ja tää on ihan perseestä tää odottelu. Siis miten tää aika voi kulua näin hitaasti! Samat oireet on kun aikasemmin, polttelis tehä testi jo mikä nyt olis tietty ihan turhaa, ei se mitään näytä. Mutta vaikee on silti hillitä itteään :D

Ukolla oli ollu vähän tylsät pikkujoulut. Ne oli päivällä käyny syömässä, sit niillä oli klo 21 asti ollu joku tila varattuna. Sen jälkeen kaikki oli sieltä kyydillä häipyny jonneki Vaasaan jonkun mökille! Siis täältä pk-seudulta, ihan yhtäkkiä. Joo ei ollu ukkoa kiinnostanu lähteä mukaan... Se oli sit soitellu kaverit läpi kunnes löyty joku joka oli viihteellä ja lyöttäytyny siihen porukkaan. Tosi reilu peli...
 
Huomenta!

t84
, katsoin! Ei vitsit mitä pelleilyä taas BB:ssä, vaikka toisaalta taas mulle tuli kyllä semmonen kutina, ettei se ehkä Ellulle ollutkaan. Jotenkin alkoi Noora (onko se nyt Noora?) epäilyttämään kun se niin tietävästi siinä hyöri ja oli mukana tekemässä, ja ilme oli jotenkin semmonen hassu. Tai sitten se oli isoveljen tahallinen teko, että saisi kääntää lusikkaa sopassa ja lisää puheita kuulumaan. Ja ei, ei ole tietääkseni olemassa testejä jotka näyttäisivät tuloksen jo parin päivän sisään. :D

Mydream, kaikkea hyvää teille ja onnea odotuksen suhteen. :heart:

ON: Jaa-a, mikäs koopee nyt olisi? onkohan kuusi? Joo, kuusihan se. Eiköhän sitä sitte pääse tikuttelemaan ens viikolla taas vaihteeksi. Laitoin tuossa miehenki Multivita Plus -kuurilla, kun lueskelin nettiä sun muuta, niin ainakin sinkki, seleeni ja foolihappo ovat hyväksi simpoille. Joten, jospa se sitten tuottaisi jossain vaiheessa tulosta. :)
 
kp 12/32, ja kovin nopeasti on kierto mennyt, onneks :) Pari ovisnegaa tikutettu, turhaan joka päivä koitan ees tikuttaa ku ei se vielä kuitenka ole.. :/ Ja vaikka oiski nii eipä huvita puuhailla pedin puolella, koska vuodan TAAS (heti menkkojen jälkeen alko) tätä kummaa ruskeaa limaa? Mitä se on? Joko pitäis gynelle varata aika vai johtuuko vaan, ku ei oo ku vasta pari kk pillereiden lopettamisesta? Ei kovin kiva ole kuitenkaan tollanen :(
 

Yhteistyössä