<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

t84, jos ne olis oviksenjälkeisiä keltarauhas (onkohan se keltarauhashormoni joka vaikuttaa oviksen jälkeen, korjaako joku jos oon väärässä!) jomotteluita?? olis ainaki merkki siitä et ovis on tapahtunut ja kohtu valmistautuu vastaanottamaan pikkusta kyytiin :)
 
en ole ollut kovin aktiivinen tällä 2. kerralla, mutta näköjään olen kuitenkin listalla! minut saa siirtää plussanneisiin (11.11.), la 22.7. :)
tulkaa tekin kaikki nopsasti plussapuolelle!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kovasti kaikille tota mun duunijuttua kommentoineille! Olen tarkoituksella ollut nyt aika hissuksiin kunnes jotain selviää. Ja osasyynä hiljaiseloon on ollut myös älytön flunssa joka toivottavasti alkaa helpottaa.

Töiden suhteen tilanne on nyt se, että ens maanantaina alkaa harjoittelu uudessa duunissa. Vauva saa tulla jos on tullakseen... Hain eri paikkaa kun minkä nyt sain. Kävin siis haastattelussa kyseisen firman kotikuntani yksikössä ja siellä tilanne oli se, että sijaisuudet on pyritty vakinaistamaan jos on ollut hyvä työntekijä. Nyt kuitenkin sain työpaikan naapurikunnan puolelta ja siellä mainittiin esimerkkinä yksi työntekijä joka on ollut 4 vuotta määräaikaisena, tehnyt välillä lapsen ja paluun jälkeen vasta nyt on saanut vakituisen työsopimuksen. Mitään järkeä ei siis olis nyt lykätä tota lapsenhankintaa siiheks että olis vakityöpaikka jos se sen 4 vuottakin voi viedä.

Sitten noihin eläinjuttuihin vielä... Toivottavasti Nannien kissa saa tosta lääkityksestä avun.
Koirien tuhoamisesta sen verran, että meillä on noita karvakorvia kotona neljä. Meidän iso mies (airis) on ollut kova tuhoamaan kaikkea mahdollista. Tuhoaminen kuitenkin loppui kun seinään koiran täytettyä 3v. Kuluneen vuoden aikana se on kyllä muutaman kerran varastanut pöydältä, mutta ei ole tainnut rikkoa kun yhden sohvatyynyn. Pikkumies 1,5v. (russeli) sen sijaan tykkää mm. kiskoa vaatteita kuivaustelineeltä ja repiä riekaleiks ne jotain esimerkkiä mainitakseni. Ja sisälle pissailua on ollut jonkin verran. Meillä se on kuitenkin johtunut siitä että koira osoittaa mieltään jostain asiasta. Ja tää pikkumies aloitti joskus syyskuun alkupuolella ton pissailun pitkän tauon jälkeen. Aina kun silmä vältti niin nosti koipea mm. meidän kangassohvan kylkeen. Asia laukes parin viikon sisällä kun toisella meidän narttukoirista alkoi juoksut. Oli siis ihan reviirin merkkailua. En tiedä miten kissoilla on mutta aikuisena leikattu koira ainakin käsittääkseni voi jatkaa edelleen reviirin merkkailua, varsinkin jos on astumaan päässyt.
 
t84 Keltarauhasta mäkin veikkaan kipuilun aiheuttajaksi.

tiuhti_ Täällä kans vähän semmonen meininki, että istunpa perse veressä... :D Krampitkin on sen mukaiset :S

Anna-79 Oikein paljon onnea odotukseen! :)
 
Anna-79, onnea onnea :flower:

Jomi, joo ja mä päätin just et lähen ihan kohta himaan potemaan tätä ekaa menkkapäivää! saakeli meinaan mulla tuli jo aluskalsareihin asti :D vaikka onki tamppooni ja rätti perseessä! onneks on pitkätkalsarit ja sit tummat housut jalas niin ei heti huomaa et on läpi tullut jos meinaa pahemmin vielä tulla!

Hei mulla olis Gallup kysymys:kuinka moni teistä polttaa ja paljonko menee päivässä tupakkaa?

Mä voin vastaa eka itse, eli joo, mä poltan :) menee suunnilleen 10 tupakkaa nyt päivässä. työkaverit luulee että oon lopettanut polton puoli vuotta sitten ku en polta enää töissä, ennen meni aski päivässä tupakkaa! enkä kyl kehtaakkaan myöntää että en koskaan edes onnistunut lopettamaan, olinko jopa 2 päivää kokonaa ilman :D mut kyllä hävettää :ashamed: luulis et mun olis helppo lopettaa ku mun mies ei polta eikä ole koskaan edes polttanut.. ja varmasti sitä ällöttää tulla mun viereen illalla nukkumaan, paitsi nyt oon tehnyt niin että puol tuntia ennen nukkumaan menoa en polta ja juon teet iltatupakan jälkeen ja menen hampipesulle josko se vähä auttas hajuun :D eli meillä ei kovinkaa paljon pussailla mun tupakanpolton takia :ashamed:
 
t84
Eikä, eli tänään pitää vielä heilutella peittoja, mä en jaksa enää! :D

G: Mä poltin melkeen 10v, aski päivässä meni sillon. Pari vuotta sitten lopetin, kaiken muunkin hauskan vähensin minimiin että ei voi syyttää sitäkään ettei tärppää :)
Ja mä siis vaan lopetin. Aski loppu, ja piti matkalla kotiin käydä hakemaan uus mutta unohdin, illalla olin jossain vaiheessa menossa mutta satoi kaatamalla niin en jaksanut lähteä. Seuraavana aamuna piti työmatkalla mennä mutta taas unohdin. Töissä havahduin siihen että pirskules, oon ollu jo vrk polttamatta! Päätin vaan että siitä se lähtee :)
Muuten oon tosi tyytyväinen ollu, lihoin vaan heti sen 5kiloa mistä oon vähän katkera :D
 
t84, sulla oli helppoa lopettaminen toisinku mulla, oon yrittäny moooooonta kertaa! ja aina sama, menee pari päivää ja käämi palaa niin se on siinä sitten! :D ja naurattaa ku oon lihonu itekki pari kiloa ja työkaverit huomauttaa siitä :D että sulla on tainnut lopettamisen myötä tulla pari kiloa lisää :LOL: :ashamed:
 
Mä olen polttanut aikoinaan monta vuotta (likemmäs 10v.). Lopettaminen oli yllättävän helppoa. Samoin kun t84:llä mäkin olen vaan lopettanut. Sen sijaan ilman kahvia oleminen on ongelma, ja iso onkin! Juon kahvia ehkä kupin tai pari päivässä, mutta ilman en voi olla.
 
NiQ
t84 ja tiuhti_ mä oon kans ollu sellanen tuuripolttelija, ennen poltin ihan vakituisesti, sitte lopetin pariks vuodeks ja sitte lähti taas uusiks ja ehdin varmaan vuoden taas sauhutella kunne tämän vuoden helmikuussa päätin lopettaa ja kunnes taas kesällä ratkesin polttelemaan "vaan v*tutukseen ja kännissä" :D viimeisen savukkeen polttelin dpo9 ja plussa tuli dpo10. lopetin samalla myös kahvin juonnin, koska kahvi ja tupakka vaan kuuluu yhteen :D tsemppiä kaikille lopettajille! <3
 
Heipähei kaikille taas pitkästä aikaa! En kovin ahkeraan oo kirjotellu nyt tänne. Mutta mutta, nytkun kierto alkaa taas olla ovis vaiheessa nii vois tulla taas jännäilemään! heh :D

Ensinnäkin tervetuloa uuusille!! :)

Tuohon eläinjuttuun kommentoiden, mulla itelläni oli kissa ongelmana, pissi sisään jatkuvasti. Ei suostunut käymään laatikolla, tätä kesti pari vuotta ja aika oli TODELLA hermoja raastavaa kun kaikki paikat haisi kuselle, itse myös. Koska se haju tarttuu todellakin! ja mietin vaikka mitä siinä vaiheessa. Mutta meillä autto se että kissa pääsi ulos. (oli siis sisäkissana) ja siihen tyssäsi pissiminen sisään. Lisäksi on vielä päälle 8kk koira, joka on todellakin ööh.. pentuhuima. Syö kaikki kengät, matot... siis kaikki. Monesti oon miettiny että kun nuita eläimiä ei olis.. vaan ei niistä kyllä raski luopuakkaan, jos kerran on otettu nii oon päättäny et se vastuu niistä täytyy kantaa. Onhan ne kuitenkin perheenjäseniä.

Sitten tähän Galluppiin, tupakoin. Ikävä kyllä. Ikinä en oo pystyny lopettamaan saatikka vähentämään. Mutta nyt olis motivaatiota, jos raskaudun niin todellakin lopetan..

ISO halaus niille joiden kylään täti tuli.. :'(

Nyt ahkeraan plussatuulia puhisemaan, ois se mahtavaa!!
 
satuh83 ja Niq, voi että te ootte kovia mimmejä! oonko mä tosissaan ainut jolla ei ole tarpeeks munaa lopettaa :ashamed: joo ja mulla sama satuh että kahvia on saatava aamulla 2 kuppia ja iltapäivällä yks kuppi, mutta kyl se tupakkakin maistuu samalla! tupakka ja kahvi kuuluu yhteen :D eli jos mä yritän lopettaa niin mä joudun lopettaa kyl molemmat! mä olen tupakoinut nyt noin 7 vuotta.. (joo olin 13-v ku oon aloittanut tämän hölmöyden :ashamed: ) mut mä luulen, että kun mä saan plussan testiin niin siinä on tarpeeks motivatsuunia lopettaa kertalaakista!
 
t84
Mä oon kans välillä miettiny että olispa helppoa ilman elukoita, ja kyllähän sekin mietityttää miten sitten pärjää jos se nyytti tulee... Ukko vielä ton toisen roudas yhtäkkiä kotiin tossa puol vuotta sitten, vaikka olin jo periaatteessa päättäny ettei ikinä enää tuu useampaa elukkaa kerrallaan :) No, se oli piikille menossa niin enhän mä voinu muuta sanoa kun että kokeillaan, ja meillehän se jäi. Onneks se tulee hyvin juttuun lasten kanssa, että ei silleen ongelmia.
Ja meiltä kun ei ykskään elukka lähde kiertoon, niin meillä on ja pysyy.

Tosta gallupista vielä niin mähän tein niin että kävin kuitenkin työkamujen kanssa röökipaikalla tauoilla, ihan ensimmäisestä lopetuspäivästä asti. Jotenkin mulle oli helpompi niin, olis vtuttanu kahta kauheemmin jos samaan syssyyn loppu niin röökit kun sosiaalinen elämä työpaikallakin :D Itseasiassa kahvikinjuontikin väheni huimasti, enää juon vaan aamulla kupin, vaikka ennen olin suurkuluttaja.

Ja vauva asioihinkin välillä. Selvis taaas että yks duunikamu on raskaana, voi luoja tää ei voi olla mahollista enää. Se on vielä tyyppi joka on aina sanonu ettei halua lapsia ym. No, kuulin että onkin tehny sen ihan miehensä takia, eli mies jää myös lapsen kanssa sitten kotiin. Mukavasti se mies oli sille vielä sanonut että parempi sit kans olla poika... Mitäköhän tostakin seuraa...
 
Huhhuh kamalasti tullut uusia viestejä! Oottepa ahkeria kirjoittamaan! :) Mutta hyvähän se vaan on.

Chiba Kiertopäivät menee miten menee, en oikeastaan edes tiedä :O Sen vain tiedän että menkat tulee kp 33-35 (viimeksi tosin tais olla jopa 37, joku ihme poikkeus?) Mutta että ovuloinko ja milloin, ei mitään hajua. Elikkäs joo noi ovistestit vois olla ihan mielenkiintoinen juttu, mutta tuliskohan siitä liikaa stressiä..? Kun yritän olla miettimättä liikoja ja antaa kaiken mennä omalla painollaan. Uskon että luonto hoitaa hommansa jossain vaiheessa (joo-o missäköhän vaiheessa, kun yritystä niin kauan takana..) Tosin kilpirauhasen vajaatoiminta mulla todettiin vasta kesän alussa, joten toivotaan että tää lapsenteon vaikeus on vaan siitä kiinni ja kohta korjaantuu. :)
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
tiuhti_ ja Hyppy uskokaa tai älkää, mutta sä ET todellakaan vaan HALUA polttaa enää sen plussan jälkeen... varsinkin kun tietää miten paljon pahaa sillä saa pikkuiselle aikaan. Kyllä se tupakanhimo siitä hellittää, mulle tulee jopa äklö olo nykyään tupakan savusta, vaikka lapsesta asti oon suorastaan rakastanut tupakan savun hajua :) luonto hoitaa :)

t84 mäkin kävin aika työmaalla kavereiden kans tupakalla vaikken poltellutkaan, tupakkapaikallahan ne parhaat jutut aina on :) mä en kans ymmärrä tollasta, että ei ite halua lapsia vaan tekee sen miehen takia.... vai että poika!! huh huh!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heippa hei!

Yina, on ihan normaalia että kiertopäivät voi heitellä tuolla tavalla, varsinkin jos on stressiä. Sinuna alkaisin kuulostelemaan omaa kiertoa, kun tiedät suurinpiirtein kuinka pitkä se on että tuleeko minkäänlaisia ovisoireita, esimerkiksi valkovuodon lisääntymistä, kramppeja ymsyms. Ja kun tiedät tosiaan tuon kierron pituuden niin alatte miehen kanssa hyvissä ajoin peittoja heilutella, esimerkiksi sitten kiertopäivät 10 - 20 aktiivisemmin, koska nämä ovat mahdolliset ovulaation ajat.

Galluppiin että itse en polta, joskus nuoruuden kokeiluita on ollut ja silleen. Itse kyllä rakastan polttaa ja tupakka maistuu että haisee mitä ihanimmalta, mutta mies ei pidä tavasta niin jokseenkin sitä ei sitten tule poltettua. Ja itsehän en kyllä lapsen yrittämisen aikana edes polttaisi vakituisesti, koska tosiaan alentaa hedelmällisyyttä ja sitten jos raskaaksi tuleekin, niin eipä olisi stressiä siitä, että pitää lopettaa ja tuskailla niiden nikotiinin tuskien kanssa.

ON: Voi voi, taitaa se täti olla tulossa kylään. Oli vähän tullut tuhrua, ihme ettei tissit tosin ole kipeät hirveästi mut varmaan hanat aukeaa parin päivän sisään. Noh, seiska yritys lähtee käyntiin sitte, voivoi.
 
pöppinen
Täällä yks sauhuttelija kans, ja kahvin suurkuluttaja :D aamu lähtee kupillisella kahvia ja tupakilla käyntiin.... :ashamed: mut sitten kun plussa tuleepi niin loppuu seki, teki tiukkaa eli ei koska en halua omaa pikku pöppistä vahingoittaa tupakan myrkyillä! jep, hullua. ite tietää kaikki ne vaarat ja myrkyt mut siltiki polttaa ? on sitä ihminen näköjää pölijä. :LOL:
ovista odotellessa... peittojen heiluttaminen ei vaan onnistu ku ukko on sairaana :kieh:
 
Jee, sain tänään kaverilta muutaman ovistestin kun häneltä oli jäänyt käyttämättä :) Tällä viikolla voi jo alkaa testailla, kp 5 menossa. Toivottavasti kierto on siinä 26-28 paikkeilla niinku edelliset, ettei mene testit ihan hukkaan.

Galluppiin sen verran että en polta (eikä mieskään). Joskus nuorena tuli kokeiltua mut jäi onneksi siihen. Tupakan hajukin on tosi ällöttävä.

Siitä meidän kissa jutusta vielä sen verran että tänään ajattelin miten voin ajatella niin julmasti että lopettaisin kissan vaikka en ole vielä kaikkea yrittänyt, hui kamala. On siihen niin kovasti kiintynyt ja on todella rakas :heart: Eilen tuli vaan niin turhautunut olo kun pissi matolle, huokaisin syvään ja ajattelin et voi v***u. Onneks tänään oli paremmat ajatukset, kissa on saanut tänään kovasti silittelyä ja huomiota :) Huomenna aloitetaan lääkkeet.
 
Täällä sitten puolestaan yks savuton. Polttelin joskus nuorempana 16-22v. iässä aina baarissa, mutta sitten lopetin senkin.

ON: hätähousuna testasin tänään negan. :headwall: *ituttaa et piti mennä testaamaan. Nyt on kp32 ja dpo11 tai 12. Mitäs sanotte, heitänkö jo kirveen kaivoon? Turhan aikasin toki testasin, mut eiks sen nyt pitäs kuitenkin edes haamuna alkaa jo näkymään? Pessimistinä täällä olen jo varma, että se siitä..

Puuh, puhureita :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Iltoja!

Galluppiin Poltetaan molemmat ukon kanssa. N. 6 vuotta ollaan poltettu molemmat. Tossa loppukesästä oltiin vajaa kuukaus polttamatta, mutta ratkettiinpa sitten taas. Itellä menee joku 10 tupakkaa päivässä (vähentäny olen hieman), mutta ukko polttelee sitäkin enemmän, huoh. Mutta sitten jos ja kun plussa pärähtää, niin loppuu tupakan poltto ku seinään, sen lupaan! :)

Sellaisia mukavia uutisia tuli isänpäivänä, että ukon sisko odottaa vauvaa.. Jotenkin ahdistaa ajatus, mutta tottakai olen onnellinen ja iloinen hänen puolesta! :) Toivottavasti nyt itelläki pikapikaa tärppäis niin kohta saatais yhdessä vaunuja työnnellä :)

Kp 6/32 (6 JO, MITÄ IHMETTÄ?) eli kohta saan rueta ovistikkuja ensimmäistä kertaa elämässäni kaivelemaan. Jännittäääää! Mitä ootte mieltä, minä päivänä kannattais alkaa testaamaan? Kierron pituudesta kun ei niin tarkkaa lukua osaa sanoa, kun eka kierto vasta takana päin.

Paljon plussatuulta kaikille!
 
The Esikoisesta Haaveilevat MA 15.11.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
PimpulaPumpula...........kp 92/31.....................yk 1
BeBop........................kp 77/31.....................yk 4
peikko_......................kp 74/28-30.................yk 5
munakoiso..................kp 50/30......................yk 8



Karoliina87............kp 38/28..............................yk 5
Iloksi...................kp 34/32..............................yv 4+
soleigh.................kp 33/28..............................5/10
Ella83..................kp 32/33..............................yk 2
Shih....................kp 31/27-35(43)....................yk 8



Chiba....................kp 27/30-35.......................yk 6
yina......................kp 23/33-35.......................yv 1,5



BlueNote...............kp 19/29-39.........................yk 4
Murmeli88..............kp 19/27.............................yk 4
Memelisa...............kp 17/?...............................yk 5
t84......................kp 15/28..............................yv 2
Gabrielle...............kp 15/26..............................yk 3
Skooby.................kp 15/28-31.........................yk 2
Arminen................kp 14/28..............................yk 2
Hyppy..................kp 11/28..............................yk 2
Äipäksi91..............kp 11/30..............................yk 6
horrorpop..............kp 11/27-34..........................yk 4
pöppinen...............kp 11/28-30..........................yk 1



Taiska87...............kp 10/??.............................yv 2
Zophie..................kp 10/34.............................yk 2
AnniMu.................kp 6/32...............................yk 2
HelenaM................kp 6/48..............................yk 2
Nannie..................kp 5/26..............................yk 2
mimmu1984...........kp 5/31-35..........................yk 6
AnniSofia..............kp 3/35-37..........................yk 3
Jomi.....................kp 2/27-35..........................yk 4
tiuhti_..................kp 1/28...............................yk 2
Jonna_91..................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT


MyDream..............kp 53/28.............................yk 10

TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
 
Anna-79: Onnea!!! :heart:

Jomi ja tiuhti_: :hug: Epistä!! Koittakaahan kestää, toi on vielä tuplasti epäreilua että sitä tulee sit kun hanasta...

t84: Muakin ihmetyttää kun mua jomottelee ennen ovista, sen aikana ja vielä jälkeen. Yritä siinä nyt oireista tunnistaa yhtään mitään... Epäilisin että sullakin se keltarauhanen sen teettää mikä on toisaalta hyvä, tietääpähän ainakin että ovis on tapahtunu. Ootko huomannu mitään eroa edeltäviin kipuihin?

Täydet sympatiat tosta työkaverin raskaudesta, kiva että toiset voi vaan päättää tehdä niitä miehen mieliksi... :mad:

Chiba: EI tule, EI tule!! :kieh:

satuh83: Onnittelut työpaikasta! Hyvä että päädyit ottaan sen. Toivottavasti sulle ei tullut kamalan pitkä työmatka kun naapurikuntaan meet.

AnniMu: Kiva kuulla että alkukierron ekat päivät on menny nopeesti, välillä tuntuu et ne ei kasva millään... Toi on hankala tietää millon pitäis alkaa testaan kun kierto vasta hakee pituuttaan. Tietty jos ei testien kuluminen haittaa niin mä aloittaisin jostain kp 10 tienoilta niin ei ainakaan mee ohi.

Ella83: Kyllä se sieltä vielä plussaks voi muuttua kun menkat ei oo vielä myöhässä! Peli ei ole menetetty! d:Db

soleigh: Mikä sun tilanne on?

Nannie: Älä suotta ota liian huonoa omatuntoa ajatuksistas teijän kisulista, kyllä kellä tahansa menis hermot moisesta pissailusta. Kiva että jaksatte kuitenkin vielä yrittää löytää tilanteeseen ratkaisua!

NiQ: Ihana kun vielä käyt täällä! Hyvä että siellä on MJ:n perustama pino, ei semmoseen oo kiva kirjotella jossa on ihan liikaa ihmisiä... Toivottavasti löydät kivan pinon sieltä ja täällä saat tietysti käydä! :kiss:

elmiju: Tervetuloa mukaan, olkoon visiittisi lyhyt! Lisäänkö sut listalle? Haluutko haamuilijoihin? Tiedätkö mikä dpo menossa?

gallup: Mä oon kans täysin savuton, en oo kun joskus teininä kokeillu kännipäissä muutamia kertoja (tai siis joo ollu polttavinani... :p).

ON: JIPPII! =) Ovis bongattu!! Eilen ei vielä tikussa juurikaan mitään näkyny ja tänään pärähti niin vahva viiva että oli pakko CB:n digillä varmistaa ja kyllä! Taidetaan hoitaa pupuilut huomenna kun just eilen peitot heilu... Oon ollu niin riemuissani, pelkäsin jo että noi terot sotkee tänkin kierron mut näköjään niistä olikin apua!

++++++Vahvoja plussatuulia kaikille!!++++++
 
Gabrielle, voi onnea oviksen bongauksesta! toivottavasti jäis tältä erää viimeiseksi bongaukseksi ja seuraavaks pärähtäis plussa plakkariin! :D

Nannie mä ymmärrän tosissaan sun turhautumisen, koska tänään aamulla meidän koira karkasi taas kerran naapurin pihalle enkä meinannu saada sitä kiinni :( voi v*ittu et mulla paloi taas käämi, kiva puoli kuuden aikaa aamulla juosta yövaatteissa ja kylpytakissa naapurin pihalla.. mullakin on nyt taas sellai olo et saatana tuo rakki lähtee kohta, mutta illalla oon varmasti jo paremmalla tuulella!

Mä kyl kans luulen ja uskon itseeni sen verran et kun plussa pärähtää niin loppuu röökinpoltto! ja se on lupaus :)

Annimulle tsemppiä oviksen bongaukseen :)

Chiba jalat äkkiä ristiin ettei täti tule!!!!!!

Ella83 älä nyt vielä luovuta! millä herkkyydellä testasit? :) ei saa luovuttaa vastaku sit ku täti tulee kylään! tsemppiä sulle ihan hirveesti, mä puhallan sulle tästä kovasti ++++++++++++++++:whistle:

ON: joo eli koopee2 menossa ja pläääh :kieh: mulla on niin kipee olo et huh huh.. aina ku nousee ylös niin nipistää mahaa iha helvetisti tai yöllä kun käänty sängyssä niin sattu alamahaa niin saata*asti! et kiitti vaan täti, häipyis vaan äkkiä!
 
t84
ella83 Älä nyt vielä luovuta! Tosiaan vasta kun täti tulee kylään!

Annimu kyllä mä varmaan alkaisin jossain kp 10 testailemaan, jos ei kierrosta ole mitään hajua. Jaa mutta jos sulla on pidempi niin ei ehkä kannata vielä sillon... Niitä tikkujahan voi leikata kahtia, kyllä niistä viivat silti näkyy vaikka pieniä niistä tuleekin, voi sitten huoletta testailla vähän useammin ;)

Gabrielle jee, onnea oosta :D

Mä en tajuu, oonko taas tulossa kipeeks :( Niin älyttömän huono olo ja pää kipee. Jos tää olis vaikka viikon päästä olisin ikionnellinen, mutta eipä tää vielä mikään raskautumisen oire voi olla.
Tuntuu että mulla on tosi usein toi pää kipee, siis monta kertaa viikossa. En tiiä pitäskö tosta jo huolestua :(
 

Yhteistyössä