Tulin pikakirjottelemaan neuvolalääkärikuulumiset!
Eli tänään oli neuvolalääkäri ja tällä suunnalla kaikki varsin hyvin! Vatsakipujen perusteella pistivät kyllä labrakokeisiin ja sokerirasitukseen tän jättimahan takia. Nyt mittasi lääkäri että 30cm olisi
sf-mitta, että ihan tasaista tahtia on kasvanut, vaikka käyrien yläpuolella mennäänkin! Plus mun mielestä se mittasin sen päin mäntyä, vaikka en lääkäri olekaan! Aivan eri kohdasta kun neuvolatäti, mutta kumpi lie ammattitaitoisempi?
Mun
paino on kyllä nyt hypännyt edellisestä neuvolakäynnistä, 3,5kg reilu kolmessa viikossa!
Mä syytän lomaa, koska tullut syötyä niin huonosti, että ei ihmekään ettei kroppa toimi normaalisti. Mä vielä näytän niille, että se oli se loma!
Mutta siis en itsekään muistanut huomauttaa siinä sitten th:lle, että katsoo
hemglobiinin. Neuvolatäti kun sanoi, että otetaan hemppa sitten siellä neuvolalääkärillä, ja nyt tää lääkäri sanoi, että otetaan sitte neuvolassa seuraavalla kerralla! Ja viimemittauksella kesäkuussa se oli tosiaan 110, eikä käsketty rautaakaan syömään, niin katsotaan nyt sitten seuraavalla kerralla kuinka alhaalla se on! :kieh:
Kumman harvoin teillä neuvoloita, musta tuntuu että mullakin on kauhean harvoin, ja oon kuitenki käyny 4krt neuvolassa, neuvolalääkärillä 2krt ja kahdessa ultrassa. Ja kyllähän tuota pientä seurailisi useamminkin
Omaa napaa(ja vähän kaverinkin napaa!): Mulla alkoi taas työt tällä viikolla tosiaan, päiväkodissa edelleen. On se ihana olla taas töissä, en tiedä miten kestäisin olla vuodelevossa! Ei vaan pysty vaan
makaamaan koko päivää. Eikö siinä hajoa jo selkäkin?
Mulla alkoi oikea jännäily, kun mun parhaalla ystävälläni, jolla syyskuussa laskettu aika, on jo paikat täysin kypsyneet synnytykseen, ja lääkäri olikin sanonut, että jos nyt pari viikkoa saisi haudottua!
KUIN JÄNNÄÄ!! Mulla kun ei vauvoja ole lähipiirissä lainkaan, enkä ole yli 10 vuoteen niin pientä lasta nähnytkään! Ihanaa!:heart: Toivottavasti kaikki menee hyvin, tuntuu että hermoilen hänenkin puolestaan tulevaa! (Sanoi, että koittaa tulla vielä käymään ennen h-hetkeä, mutta kieltäydyin ehdottomasti, ettei vahingossakaan joudu synnyttämään päksissä!
)
Juu, oikein taas pikakirjottelemaan.. :ashamed:
Helmi ja Mörkö:heart: 26+0