25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Diarmuid voi harmi :'(

Adimo tervetulemas tänne vauvakuumeilijoiden pariin!

Mulle ei mitään uutta...Menkkakivut jyllää päällä ja olo on kuin persuuksiin ammutulla karhulle, mur mur...Tuntuu, että koko vauvaprojekti maistuu jotenkin puulta...Tahtois niin kovasti sen oman nyytin syliin, mut tää stressi ja odotus tekevät mut hulluksi ja sänkypuuhat on ollu jo hiukka mekaanista suorittamista välillä :/
 
nanna81, mä en oikein tiedä. yks kierto vasta takana pillereiden jälkeen. mutta viimeks ainaki oletin et noin 14-16 paikkeilla. en nyt sit tiiä meneeks tää koko kierto pilalle niiden hiivalääkkeiden takia. se vaivaa mua niin paljon et soitan vielä huomenna sille lääkärille ja kysyn. toivon et se ois vaan se viikko ku piti huolehtia ehkäsystä. ja et ne tärppipäivät olis sen jälkeen.. ukko ei tajua miks otin sen niin vakavasti et jos tää kierto meneekin pilalle. onneks te täällä tajuatte =) kuukaudet tuntuu nyt niiiiiiiiiin pitkiltä...
 
Olisimpa voinutkin ilahduttaa plussalla...mutta ei täti tuli kylään :(
kp 1/25-29. Kyllähän se mielen vei matalaksi, mutta ei muuta kuin yritystä kehiin taas... Toivottavasti teillä muilla onnistaa paremmin =)
 
Tervehdys ja paljon onnea plussanneille!

Mulla nyt siis kp 23(23-58) eikä minkäänlaisia kiertotuntemuksia joten odotettavissa on varmasti pitkä kierto. Ovista ei oo ollu testien ja lämpöjen perusteella. Mies lähti eilen matkoille kahdeks viikkoa ja ihan hyvään kierron vaiheeseen osui kun tuskinpa ovista enää onkaan tässä kierrossa. Ovuloimaton pitkä kierto taas meneillään.

Varasin ajan terveyskeskuslääkärille ja ajattelin kysellä josko julkiselle puolelle pääsis tutkimuksiin kun pillereiden lopettamisesta nyt 9kk ja mulla PCO ja miehellä Teratozoospermia. Saas nähdä riittääkö yritysaika vai pitääkö vuosi tulla täyteen. Kyllä tässä on vähän vaikea raskautua ilman ovulaatiota.
 
Adimo: pahoittelut, että täti tuli teillekin kylään.. :hug:

ON: Itse odottelen, että täti pakkaisi tavaransa ja lähtisi, mutta vielähän tätä kestää muutaman päivän.. vaikka eilen tuntui, että mie luovutan tämän lapsi-asian kanssa ja unohdan koko yrittämisen (olin aika masentunut), nyt tuntuu taas, että pitää sitä kuitenkin yrittää.. ku noita ovulaatiotestejäkin on vielä paljon jäljellä.. syyskuussa tulisi kaksi vuotta täyteen.. pakkohan sitä on kohta mennä sinne tutkimuksiin.. jotenkin vain on ihmeen hankalaa soittaa tonne paikallisen tk:n, et sais edes joskus ajan.. :/ no, yritetään vielä omin konstein ja pitää sit hakeutua syksyllä sinne tutkimuksiin.. :)
 
nanna81 Täällä sitä ollaan :wave: Työt ei anna myöten käydä joka päivä kirjottelemassa, niin näin viikonloppuisin sitten lueskelen viikon tapahtumat ja kirjoittelen kuulumisia jos jotain on. Laitoinkin tuonne jo jokin aika sitten, että täti tuli jälleen...lienen niin näkymätön palstailija ettei sitä kirjoitusta huomattu :whistle:

ON: oviksen tuossa tikutin toissapäivänä...olis laskujen mukaan ollu vasta nyt keskiviikkona, joten onneksi tuli testi tehtyä :D Ajattelin vaan kokeilla niitä kun en ollut koskaan aiemmin niitä testejä käyttänyt ja heti tuli kaksi viivaa B) Aikasessa vaiheessahan tuo ovis tulikin, tänään on nimittäin kp 11 vasta.
 
miuku meillä oli yritystä takana 6kk, kun menin käymään yksityisellä juuri tuon ovuloimattomuuden ja pitkien kiertojen takia. Lääkäri ensin vähän empi, että näitä kyllä aletaan hoitaa vasta kun vuosi tulee täyteen, mutta päätti sitten kuitenkin että aloitetaan "avustus" :)
 
No niin, se on nyt täyttä totta. Tänään plussasin! Siinä meni sitten n 10 kuukautta joten kyllä on onnellinen olo! Minut sis voi poistaa listalta, siirryn varmaankin tuonne plussalaisten osastolle.

Oikein paljon tsemppiä kaikille jännääjille! :hug: :hug:
 
huomenna testailen jos menkat ei ala sitä ennen..ei mulla kyllä ole yhtäänt testiäkään kun olen aina tuhlaillut liian aikaisin ja nyt jotenkin taikauskoisena ajattelen että jos testaan liian aikaisin ni eikös menkat ainakin ala sit heti...jännittää ihan hirveesti B)
 
MAANANTAI 16.7.


Adimo : kp 1/25-29
Diarmuid:kp 2/35-40
Caffee81: kp 4/26-28
Unico: kp 4/28
Peppi1981: kp 4/28-30
Viola: kp 6/29-31
Sinnas: kp 7/26-28
Nanna81: kp 11/29-36
Summer81:kp 11/29
Vilinäiti: kp 12/28
Pikkumyy81:kp 16/33-35
Hirsimökin Hulda: kp 17/?
Annuli81: kp 17/28-35
Mammutti-Mamma: kp 18/30
Miira: kp 19/?
Piitsi82: kp 20/26
Mouku80: kp 21/24-39
Hobitti2003: kp 23/?
Miuku79: kp 24/23-58
Taika-79: kp 31/30
Minski25: kp 32/24-30
Jemina-81: kp 35/23-32
Pocoyo: kp 40/30-42
Dinah: kp 49/31-33
Mavi: kp 49/49





Omeliini: kp
Mussu81: kp
Venla-05: kp
Hysteerinen: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25


Tervetuloa Adimo!
Ja Nallepuh25 onnea plussasta!! :heart:
 

Yhteistyössä