Diarmuid ja muut listan häntäpään immeiset. Oireita on täälläkin suunnassa, mutta punainen paholainen vain pysyy poissa, onneksi Tänään on pyörryttänyt entiseen malliin ja maha ollut todella turvonnut - lempparifarkut ei meinaa mahtua jalkaan. Sitten on sellainen tunne, että pissittäisi, mutta pöntöllä ei tule kuin muutama tippa. Nännit on myös koko ajan herkistymään päin, ei kipeät, mutta tuntoherkät. Ja seksiä tekee mieli, koko ajan! :kieh:
Tilasin eilen Mammaksilta testipaketin, taas, kun edelliset kolme tulikin jo käytettyä tässä kierrossa. Kun malttaisi olla testaamatta ja odottaa la-aamuun. Silloin tosin olen ehkä sukuloimassa, joten testin teko jäisi maanantaihin. Toisaalta ihan hyvä juttu, niin olisipahan tädillä vielä aikaa tulla kylään ja välttyisin negan aiheuttamalta pettymykseltä (mulle nega on pahempi pettymys kuin kk:n alkaminen).
Tilasin eilen Mammaksilta testipaketin, taas, kun edelliset kolme tulikin jo käytettyä tässä kierrossa. Kun malttaisi olla testaamatta ja odottaa la-aamuun. Silloin tosin olen ehkä sukuloimassa, joten testin teko jäisi maanantaihin. Toisaalta ihan hyvä juttu, niin olisipahan tädillä vielä aikaa tulla kylään ja välttyisin negan aiheuttamalta pettymykseltä (mulle nega on pahempi pettymys kuin kk:n alkaminen).