25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Adimo ei se täti saanu sun luo kurvata :/ Seuraavasta kierrosta sit plussa!!!!

Mulla on nyt tämän viikkoa tullu aina vessassa käydessä ihmeellisiä limaklönttejä, yök. Ma iltana iski kamala mahakipu, mut kun söin niin se hävin, outoa...Sillo kun lopetin pillerit niin tuo mahakipu tuli 3 kertaa niin että seuraavana päivänä täti laahusti sit paikalle, mut eipä ti tätiä näkyny ja etova olo on käväissy aamusella mun seurana...Eli kyllähän näitä "oireita" löytyy taas :LOL:
 
Kiitos onnitteluista Se piristää mieltä ja tuo hyvän olon. Joku tossa kysyi kauan yritimme. Yk 3 ja yksi keskenmeno. Niin se mun gynekin sanoi, että Teroluttien jälkeen onnistuu varmasti. Nyt vaan pitäis olla asiasa hiljaa, ja päräyttää tieto vasta vko12 jälk. Olen kai kaikkien keskenmenojen jälkeen hillinnyt.
Nyt vaan plussia kehiin muillekin :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Sitä odotellessa...
 
caffee81: oliskohan se esioireita plussasta? peukkuja sinne!

singa: Miten sulla niin pian oli terolutit jo?

Mites täällä tuhruaa joten eiköhän perjantaina viimeistään aukene hanat kunnolla. eli alka aolla vähän luovuttanut olo. en mä jaksa enää tätä odotusta. ei kait meille oo ikinä luvassa vaavia. Joku on varmasti vikana kun ei oo vielä mitään kuulunut. Iskee epätoivo. Tosin huomenna voi taas olla aivan eri mietteet.

Plussa tuulia teille kaikille ihanille ihmisille!
 
Moikka! Ilmoittautuisin mukaan jos mahtuu :) Olen 26v. ja esikoinen olis toiveissa. Lopetin pillerit tammikuun lopulla, mutta vasta nyt on kierto alkanut tasaantumaan. Olen siis kärsinyt jonkinlaisesta hormoonihäiriöstä pillerien haittavaikutuksena eikä minulla ole ollut mm. menkkoja ollenkaan. Lääkärissä on juostu ja olin saamassa clomit kun menkat yhtäkkiä alkoivatkin! Lääkäri epäili ettei minulla ole näiden kuukausien aikana ollut edes ovista :/
Tällä hetkellä elelen tilannetta, että menkkojen pitäisi huomenna alkaa.. Aikamoista juilintaa ollut koko päivän, tuntuu että vyötäröstä alaspäin särkee koko kroppa, ei ole kuitenkaan vielä mitään tapahtunut, ehkä sitten aamulla..
Väsymys ja huonovointisuus on vaivannut kovasti pari päivää ja lämpö noussut 37c. En jaksa oikein itse kuitenkaan uskoa että olisi tärpännyt, niin monta testiä olen turhaan tehnyt ja pettymys joka kerralla ollut kamala..
 
Mä olen kärsinyt koko elämäni epäsäännöllisitä kuukautisista ja sama gyne koko ajan. Se tuntee mut ja mun kierrot ja halusi antaa ne kun tiesi, että niillä saa kierron kohilleen. Kuopus on myös Teroluttien jälkeen saanut alkunsa. Esikoinen oli ihmetapaus, kun ei ollu 3kk menkkoja ja sit yhtäkkiä testi oli plussa. Nää on näitä luonnon ihmatapauksia.
 
mariaxx ja emskuli: tervetuloa!

giantti: juuh kun alkaa sitten varmaan kunnolla pe niin on tässä hetki aikaa totutela ajatukseen. Pitänee järkätä viikonlopulle rapujuhlat nini on jotain kivaa tiedossa ja saa sitten ottaa snapsinkin :D Ristiriitaisia tunteita täällä.
 
Torstai 6.9.2007

Peppi1981: kp 1/28-30
Adimo : kp 2/26
Nanna81: kp 3/29-36
Annuli81: kp 7/28-35
Sinnas: kp 9/26-28
Emskuli: kp 12/24-28
Diarmuid:kp 12/35-40
Mammutti-Mamma: kp 13/30
Hobitti2003: kp 14/?
Miuku79: kp 14/23-58
Hirsimökin Hulda: kp 15/?
Giantti: kp 21/28
Minski25: kp 25/27-32
Viola: kp 25/29-31
mariaxx: kp 28/28
Caffee81: kp 28/28
Unico: kp 28/28
Vilinäiti: kp 29/36
Mouku80: kp 32/23-40
Dinah: kp 35/31-33
Pikkumyy81:kp 36/33-35
Pocoyo: kp 36/30-42




Sanna80: kp
Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi
Emilia2
Taika-79
Summer81
singa


 
Tuossa mietiskelin että kun tuo plussanneiden lista on jo niin pitkä (hienoa =) ) niin pitäsikö se "irrottaa" tuosta jännäilijöiden listasta ja muokata/päivittää aina sitten uudelle sivulle kun siihen on jotain lisättävää?? Mitäs mieltä olette? Kohta alkaa käydä niin ettei yhdelle sivulle edes mahdu päivitetty lista :D .
Toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitan, hankala selittää :ashamed: ...
 
Mulle voi laittaa 1/28-30 eli täti tuli.. kerkesin mie eilen tehdä sen testin ja negaahan se sit näytti.. mutta ei muuta ku uutta yritystä taas putkeen.. jos mie tässä kierrossa ottaisin taas noi ovistestit käyttöön..

mutta tervetuloa uusille kuumeilijoille ja tsemppiä heille joilla on jännät päivät käsillä..

plussatuulia..+++
 
Kiitos tervetuliastoivotuksista! :) Täällä ois nyt sitten tasan 28/28 menossa, kiertoni on ollut pitkään sekaisin hormonaalisten häiriöiden takia, mutta jospa se nyt ois palaamassa entiseen..
Alavatsaa särkee aika lailla ja välillä tuntuu "puutuneelta" navasta alaspäin. Ei ehkä ihan tyypillisiä menkkaoireitani, mutta uskon kuitenkin että kohta ne alkaa.. Täällä töissä oon ravannut vähän väliä vessassa tarkistamassa että joko..!
 
Harmi Peppi, ettei vielä tullut tärppiä. Täällähän monella on nyt jännät päivät käsillä, tosin kukaan ei tunnu uskovan että nyt onnistaisi. Samat fiilikset itelläkin, kun ei ainakaan mitään oireita pukkaa. Mitä nyt väsyttää ja kova ruokahalu, mut se on niin normaalia mulle! :LOL:
 
caffee81: No katellaan huomiseen. Sinällään huvittava et nyt kun puolen vrk: n sisään pitäs alkaa niin jotenkin rauhallisempi mieli ja olo. No alkaa ne kumminkin et mulla turha nostaa toivetta, tämä aamu oli rankka mut katotaan mitä kertoo huomis aamu kuin rankaksi se vetää...
 
Plussaonnea ihan hirmuisesti kaikille!! Vaikka olisikin se fiilis ettei ole tärpännyt.. Jotenkin vaan sitä itselläkin toi yrittäminen venähtänyt jo niin pitkälle, ettei jaksa oikein jännityksestä kattoon pomppia. Olisin toisaalta ihan tyytyväinen siitäkin että menkat alkaisi, koska ainakin sitten kierto olisi vihdoin kohdillaan.

Istuskelen tässä kuumemittari kainalossa, koko viikon ollu pientä lämpöä. Aika jännä kun yrittämisen alussa etsi itsestään kaikenlaisia raskauteen viittaavia oireita ja nyt vaan miettii että oonkohan tulossa kipeäksi tms. Täytyy kai lauantaiaamuna testailla jos ei täti ole kyläillyt, koska sitten illalla olisi tiedossa pienimuotoiset illanistujaiset ja varmaan tulisi juotua jotain alkoholipitoista. Oon lykännyt testaamista koko ajan, kun tuntuu ettei jaksaisi taas sitä pettymystä jos tulos olisi negatiivinen :/ Hmm.. lämpöä näyttäisi taas olevan 37c.
 
Meillä on yritys niin alussa vasta, että on jotenki niin innokas olo :) Vaikka esikoistakin teimme yli puoli vuotta, mut sillon ei laskettu millon ovis tms. Nyt vaan pitäs malttaa ootella pari viikkoo et näkis onko tullu tulosta! Aika vaan kuluu niin hitaaaasti... Miten pitkään muut ootte yrittäneet? Ja toivotaan että pian tulee taas plussa-uutisia =)
 

Yhteistyössä