Mie joskus aikaisemmin olin tässkin ketjussa mukana, mut jäin sit pois, ku ei aikaa tuntunu riittävän ja vauvapuuhatkin alko välil ahdistaa. Halusin vaan sanoa Annuli81:lle, että Felicitas klinikka (ainakin meilläpäin) on todella ihana paikka. Henkilökunta asiansa osaavaa, ihania sympaattisia ammattilaisia jotka tutkii, selittää ja antaa toivoa ja tukea. Tykkään kovasti. Meillä siis yritys alkoi (ja pillerit jäi pois) vuoden alussa. Sen jälkeen kierrot pitkiä, eikä ovuloinnista varmuutta. Tämän kuun alussa varasin ajan gynelle Felicitakseen, minut tutkittiin, ultrattiin. Sain suoraan clomit, koska gyne epäili vaan ovuloimisen puuttumista. Söin niitä viiden päivän kuurin ja tällä viikolla kävin kontrolliultrassa. Kaksi munarakkulaa kasvamassa ja ovuloiminen todennäköistä. Nyt tikuttelen maanantaihin asti ja nippailutkin ovat alkaneet. Jos ei tule positiivista tulosta, menen uudestaan ultrattavaksi, jotta nähdään miksi näin kävi. Toivottavasti kuitenkin sen positiivisen ovistestiin saan.
Yritystä ei tarvitse olla vuotta täynnä jotta saa apua, ainakaan yksityiselle mentäessä. Maksaahan tämä enemmän, kuin julkisella puolella (paljon enemmän), mutta vastineeksi saa ammattitaitoa ja oikeasta välittämistä ja huolehtimista! Joten jos jotakin oikeasti epäilyttää, että kaikki ei ole kunnossa, soittakaa ihmeessä aika gynelle ja varmistakaa asia. Vauva saattaa olla lähempänä tuloillaan, kun kuvittelettekaan. :heart: Näin minä ainakin toivon.
Kovasti tsemppiä kaikille jännäilijöille! =)
Yritystä ei tarvitse olla vuotta täynnä jotta saa apua, ainakaan yksityiselle mentäessä. Maksaahan tämä enemmän, kuin julkisella puolella (paljon enemmän), mutta vastineeksi saa ammattitaitoa ja oikeasta välittämistä ja huolehtimista! Joten jos jotakin oikeasti epäilyttää, että kaikki ei ole kunnossa, soittakaa ihmeessä aika gynelle ja varmistakaa asia. Vauva saattaa olla lähempänä tuloillaan, kun kuvittelettekaan. :heart: Näin minä ainakin toivon.
Kovasti tsemppiä kaikille jännäilijöille! =)