25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Joku kysyi polttamisesta, juu poltan mutta harvakseltaan. Sitten minulla on myös lääkitys, sertralin orion jossa kyllä tuoteselosteessa lukee että vasta viimeisellä kolmanneksella vaarallinen...ukko kysyi että miksi enää edes syön sitä, ja kun mietin niin en keksinyt syytä, sillä minulla ei enää ole niitä ehkäisylaastareita tms joiden kanssa ei voi mäkikuismaa syödä... joten napit nurkkaan, mäkikuismaa apteekista ja ostinpa eilen tyrnimarjamehupullon josta naukkailen joka pv yhden ruokalusikallisen verran aamuisin... mutta nyt kyllä lisää kahvia...
 
:hug: Mammutti-Mammalle.
Itsellä alkaa pian olemaan jännät päivät käsillä. Oviksen mukaan tädin pitäisi saapua torstaina, jos on saapuakseen. Ikävästi tuntuu kyllä siltä, ettei ole tärpännyt. Tuttuja tuntemuksia on nimittäin: mm. alavatsakipuilua, hikoilua ja v.tutusta. Joskus käy sääliksi miestä, kun nämä hormoonit vaikuttaa ihan tehokkaasti tuohon mielialaan :D
 
Moikka taas, jännää tulee joo, kiva kun saa taas jännitellä sitten yhdessä muiden kanssa! Olen sikälikin toiveikas kun jos nyt oli tosiaan ovis niin eka kertaa pillereiden jälkeen kierrosta olisi ilmeisesti tulossa normaalin pituinen eikä ali- tai ylipitkä!
 
eli mulle vois taas kerran korjata tuon kp:n oikeeks, eli tänään menossa kp 24/31-33..Nyt mulla on sellanen olo et on saattanu napsahtaa nalli..Ainakin just h-hetkellä touhuiltiin, et siitä ei nyt sit ainakaan oo kiinni jos ei onnaa..
 
Ukon kanssa eilen juteltiin vauva juttuja ja hän ilmoitti ettei ole vielä valmis vauvan tuloon. Oon ihan ymmyrkäisenä :eek: , tää tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ei osannut sanoa tarviiko aikaa viikon, kuukaude vai vuoden.
Sanoi asunnon olevan pieni 5 ihmiselle, mutta ei ole valmis ostamaan isompaakaan. Ei kai auta kun hiljentää itteni ja odotella....
 
Listaa saapi päivitellä myös minun osaltani, tänään kp 4/?. Edelleen mennään kysymysmerkkinä tuon kierron pituuden suhteen, nyt kesti vain vähän päälle 20pv. Tarttee varmaan soitella äitiys- ja ehkäisyneuvolaan ja kysellä, millä kierron saa tasattua.
 
Miehet on just tollasia! Naisista aina vaan sanotaan et ne on niin vaikeeselkosia, mut ei ne miehetkään kyllä aina tiiä mitä ne haluu. Mie oon huomannu et minä ja mieheni joskus ku jutellaan niin puhutaan ihan samasta asiasta, eri tavoin ilmaistuna, ja hetken päästä on melkein jo riita pystyssä..Tänään viimeks kävi ihan jo naurattamaan, ku just olin sanonu jotain ja toinen sit siihen sanoo ihan saman asian pikkasen eri tavalla..Sanoin vaan et just taisin äsken ihan samaa sanoa..Eikö ne kuuntele vai eikö ne älyä oikeesti?! Siinä teille kysymys..

D
 
Nyt kp3, alkaapa kestää vähä liian kauan tää yritys..vaikka ei saisi valittaa.
Ärsyttää, ku kierto pitenee taas vaikka syön teroja. Nytki oli ihan jo oirieta, että aloin toivoa parasta. Mutta ei, Täti tuli. on se sit viekas eukko :/
 
Diarmuid: :hug: Voimia sinne.

Mammutti-Mamma: No hui, toivottavasti miehes innostuu uudelleen...

Hirsimökin hulda: :hug: voimia!

caffee81: mulla tuli ovistestiin nega tänään, eli haaleita viivoja vaan tuli muutamat tossa välissä...

hobitti2003: :hug: voimaa!
 
Maanantai 27.8

Diarmuid:kp 2/35-40
Mammutti-Mamma: kp 3/30
Hobitti2003: kp 4/?
Hirsimökin Hulda: kp 5/?
Giantti: kp 11/28
Minski25: kp 15/27-32
Viola: kp 15/29-31
Adimo : kp 18/26
Caffee81: kp 18/28
Unico: kp 18/28
Vilinäiti: kp 19/36
Peppi1981: kp 19/28-30
Mouku80: kp 22/23-40
Sinnas: kp 23/26-28
Nanna81: kp 24/29-36
Summer81:kp 25/28
Dinah: kp 25/31-33
Pikkumyy81:kp 26/33-35
Pocoyo: kp 26/30-42
Annuli81: kp 29/28-35
Miuku79: kp 32/23-58



Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi
Emilia2
Taika-79


:hug: kaikille alusta alottaneille.... Toivottavasti tuli nyt kaikille päivät oikein.
 
mammutti-mamma: :hug: mitenköhän sen ukon mieli tuollalailla heiluu, vai onko se taas joku äijien juttu että puhutaan noin ettei pettyisi niin paljoa jos ei "heti" tärppää...

mouku80:toivottavasti tärppäsi

diarmuid: :hug:

hirsimökin hulda: :hug:

hobitti 2003: :hug:

onpas nyt haleja täynnä koko viesti...harmitus

omalla kohalla nyt taitaa olla ne hetket kun ovuloin...joku puhui liman erityksestä ja laskureittenkin mukaan tänään tahi huomenna olisi huippu, huomenna ukkonen vielä lupasi minut syömään viedä ja täysikuukin on huomenna että josko nyt sitten meillä tapahtuisi...ukko naurannu että olen kohta ostanu "pojalle" jo koko vaatekerran vaikka toista ei edes masussa vielä ole...

jotain hyvää tämän viikon alkuun , voitettiin parisuhteellisuusteoriassa lahjakortti ja joku hampaanvalkaisuhommeli... :)
 

Yhteistyössä