25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Tiistai 21.8

Giantti: kp 5/28
Viola: kp 9/29-31
Adimo : kp 12/26
Caffee81: kp 12/26-28
Unico: kp 12/28
Vilinäiti: kp 13/36
Peppi1981: kp 13/28-30
Mouku80: kp 16/24-41
Sinnas: kp 17/26-28
Nanna81: kp 18/29-36
Summer81:kp 19/28
Pikkumyy81:kp 19/33-35
Pocoyo: kp 20/30-42
Annuli81: kp 23/28-35
Hirsimökin Hulda: kp 24/?
Miuku79: kp 26/23-58
Mammutti-Mamma: kp 27/30
Hobitti2003: kp 29/?
Minski25: kp 36/27-32
Diarmuid:kp 38/35-40
Sydänkäpynen: kp 40/24-28
Dinah: kp 49/31-33
Jemina-81: kp 71/23-32

Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi
Emilia2
Taika-79


Täällä odotellaan Taikan testitulosta ;) !!
Onkohan Jeminalla menossa pitkäkierto vai onko vielä kesälaitumilla?? Laitahan jotain viestiä jos taustailet!
 
Kiva että mua noi moni täällä odottelee :D

Testin tein jo kuuden aikaan mutta menin takasin nukkumaan. Tai yritin nukkua, kun eihän tuosta nukkumisesta enää mitään tullut :whistle:

Eli heti tuli tasa paksua viivaa testiin. piti ihan lukea ohjeesta etä voiko positiivinen tulos jo minuutin päästä näkyä ja näköjään voi.
Olo on ihan outo. Tasan vuosi siihen meni ennen kuin tulosta tuli.
Nähtävästi se autto kun lopetin kerta heitolla vauvan ajattelemisen :heart:


Ihanaa syksyä kaikille! Toivotaan plussia plussia ja vielä kerran plussia. Pakko saada teitä ihania ihmisiä seurakseni odotus puolelle :heart:
Tulen vielä täällä käymään ennen kuin uskallan tuonne odotuspuolelle kokonaan muuttaa

-Taika-
 
Ihanaa Taika, mahtavaa että teilläkin vihdoinkin onnisti!!!!
Onnea ja vauvaliimaa ritkasti niin etä pikkuinen pysyy kyydissä loppuun saakka :heart: :flower: :heart: Kävin taustalla jännäilemässä miten sun käy tässä kierrossa joten pakko tunkeutua heti onnittelemaan :D

Plussatuulia myös muille kuumeilijoille=)

Nannalle ja Pepille myös tsempit josko seuraavaksi olisi teisän vuoro ;)

Terkuin äitsy ja pieni 14+3
 
Onnea Taika :heart: :heart:
Millekkäs kuulle sul osuu la?

Mäkin olen käynyt täällä harva se päivä kattomassa sun tilannetta ja nyt aamun istunu tiiviisti koneelle,kerranki ku ois saanu nukkuu,ni nyt mua ei nukuta :( taitaa jännittää toi eka neuvola,joka on kahen tunnin päästä :)
Kierron mukaan mulla ois la 31.3,mut luulenpa et siirtyy neuvolas pari päivää etiäpäin,ku eikös ne laske sen 28pv:n mukaan,jos ei oo mitää tosi pitkiä tai lyhyitä kiertoja.

Piitsi ja 8+1vielä

Tsemppiä muillekin jännäilijöille!!!
 
Onneksi olkoon Taika!! :flower: =)

ON: Mie jätin ovistestit väliin tässä kierrossa eli ihan tuurilla menee nyt tää vauvan yrittäminen.. vähän yritän seurailla oireita, mut paljoa en viitsi nyt stressata.. töissä kun saa sit stressata senkin edestä.. pitää katsoa sitten ensi kierrossa, jos sitä silloin ottaisi taas testit käyttöön..mutta toiveena on kuitenkin, että tämän kierron lopussa saisin hakea vihdoin sen raskaustestin esiin tosta yhdestä laatikosta.. :whistle:
 
Kiitos kaikille onnitteluista!! :heart:

Toivottavasti monet tulee pian perässä..
Lähdetään tänään mökille niin saa vähän sulattaa tätä asiaa rauassa :D

muoks. piitsi kysyi laskettua aikaa. Tuon laskurin mukaan se menee tuonne Huhtikuulle. Mutta luotan vasta utran antamaan laskettuun aikaan. Mulla monesti muuttunut laskettu aika ultrassa

-Taika-
 
Taika-79 Onnea paljon ;) :flower: Hieno homma!

Peppi1981: Plussa tuulia, ja peukkuja sinne hirveesti!

Diarmuid: Pluusa onnea!

Caffee81: No ni sä sait sitten jonkun sortin viivan :D Mulle ei tullu kun yksi viiva joten nega sekin. Nyt alko jännäämään oko sitä ovista :D Niin kun sen vielä edes pitäs olla :)

Tänne mitäs, viimeyö oli aika paha muka pahoinvointia koko ajan ja kun söi helpotti hetkeksi ja tuli maha kipeäksi, et reilu peli ;) Nyt on onneksi ihan ok olo ei kummempia tee mitään tää kroppa. Sitä ovista odotellessa...

PLUSSATUULIA KAIKILLE!
 
Keskiviikko 22.8

Giantti: kp 6/28
Minski25: kp 10/27-32
Viola: kp 10/29-31
Adimo : kp 13/26
Caffee81: kp 13/26-28
Unico: kp 13/28
Vilinäiti: kp 14/36
Peppi1981: kp 14/28-30
Mouku80: kp 17/24-41
Sinnas: kp 18/26-28
Nanna81: kp 19/29-36
Summer81:kp 20/28
Pikkumyy81:kp 20/33-35
Pocoyo: kp 21/30-42
Annuli81: kp 24/28-35
Hirsimökin Hulda: kp 25/?
Miuku79: kp 27/23-58
Mammutti-Mamma: kp 28/30
Hobitti2003: kp 30/?
Diarmuid:kp 39/35-40
Sydänkäpynen: kp 41/24-28
Dinah: kp 50/31-33
Jemina-81: kp 72/23-32

Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi
Emilia2
Taika-79



 
Kattelin just, että plussanneita alkaa olla paljon enemmän kuin jännäilijöitä. Toivotaan kovasti, että me kaikki siirryttäisiin mahdollisimman pian tuonne odottajien puolelle =)

Mitenkäs muut kuumeilijat, tupakoitteko te? Mä olen vähän sitä stressannut, että jos kovinkin vaikuttaa raskautumismahdollisuuksiin, Aion lopettaa heti kun plussaan, mutta sitä ennen tuskin kykenen :ashamed: Lisäksi syön päivittäin antihistamiineja, niistäkin oli jossain puhetta että voi vaikeuttaa raskautumista. Pitäisi olla miettimättä ehkä liikaa tuollaisia asioita, kun tuntuu että nykysin on vaikka kuinka paljon asioita mitä pitäisi välttää raskautumista ajatellen...
 
Annuli81: Mä muuten syön kanssa antihistamiineja, tuokohan talvi sitten plussan kun en niitä enää tarvitse ;) Ei oo tullu sen kummemin mietittyä kuin että yrittää syödä monipuolisesti ja ottaa vitmiininsa ;) Mitä muita juttuja on et pitäs ottaa huomioon? No joo perusairaudet yrittän pitää tasapainossa.
 
Huomenta, annuli: minä en tupakoi. Vitamiineja oon ottanut silloin tällöin, mutta kai olis ihan hyvä alkaa syödä jotain multivitaa ihan säännöllisesti ja miehellekin syöttää. ;) En ole myöskään mitään ravintolisiä toistaiseksi ottanut (esim. sinkki tai foolihappo).

Eilen iski epätoivo siitä, ettei tää ihan helppo juttu ookaan. Alkoi naurattaa se, että joskus sitä oli heti paniikissa jos oli unohtanut yhdenkin pillerin ottaa...
 

Yhteistyössä