25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Uskaltaudun jälleen tulla pienen hengähdystauon jälkeen. Raskautumista jälleen odotellaan, mutta tällä kertaa se ei hallitse elämääni niin suurelta osalta. Oli pakko ottaa etäisyyttä ku kävi liian rankaksi tää elämä. No nyt jo parempi fiilis ja antaa vaavin ilmoittaa itsestään kun "hänelle" sopii. Tuntuu vaan hyvältä saada purkaa ja jutella samanlaisessa tilanteessa olevien kera... no meni pitkäksi. Kaikille plussaa odottaville peukkuja ja kuullaan.
 


Käykö suolapähkinät? :kieh: NAM :p [/quote]

Niin käsitin että kaikenlaiset pähkinät tms mantelit ja määrä oli jotain kourallinen päivässä jos oikein muistan...auringonkukansiemeniä meinasin kanssa napsia... Ja mahdollisen pojan toivossa eikö vanha kansa sano että kirves sängyn alle, no meillä on sellanen paksissa että pitäisikö sitä lähtä vähän ajelemmaan... :LOL:
 
giantti: hienoa, pitäskö aloittaa jo "joulu" sillon tulee syötyä manteleita oikein urakalla :), ja ihan luvalla sai vedellä kourallisen. Mulla on muuten kanssa noita auringon kukan sieminiä tuolla kaapissa salaatteihin olen niitä heitellyt ja on hyviä nekin. meillä oli syks kirves ja sahakin tuossa lojuu ;) mut en taida viittiä samahan se on kumpi sieltä tulee, kunhan tulee.
Caffee81: Mä tilasin niitä liuskoja, ja heti kerralla 14 ;) et pitäs löytyä jos sellanen on.
Mitäs musta on tullu niin pöllö et kalenteriin kirjoittelen et mitä tuntemuksia on, et ei tarvi muistin varassa pelata jos pitää alkaa parin kuukauden perästä vertailemaan, kun aina on sellasia muistikuvia et juu tälläsiähän mulla oli... vai oliko ;)?
 
Giantti: :hug: Ja kiitos vinkistä, tekis mieli alkaa kokeilla heti! Taika
: pidetään peukkuja oikein kovasti sulle! Unico: Mäkin oon merkannu kalenteriin koko kesän kaiken: rintakipuilut, limat, vihlaisut, tiputteluvuodot ja yhdynnät. Heh, käytän kirjainlyhenteitä niin ei kaikki toiv. arvaa mistä on kyse. Siitä on ollut sit hyvä tunnistaa jälkeen päin esim. mitä oireita ovikseen on liittynyt niin oppii paremmin tuntemaan kehon reaktiot.

Onko kellään ollut joka toinen kierto pidempi ja joka toinen lyhyempi? Elättelen toiveita aikaisemmasta oviksesta (eli about nyt), kun kierrot on ollu 39, 24 ja 41. Tietty voi olla, että on vaan sattumaa, mut toivon nyt lyhyempää kiertoa.
 
SUNNUNTAI 19.8


Giantti: kp 3/28
Viola: kp 7/29-31
Adimo : kp 10/26
Caffee81: kp 10/26-28
Unico: kp 10/28
Vilinäiti: kp 11/36
Peppi1981: kp 11/28-30
Mouku80: kp 14/24-41
Sinnas: kp 15/26-28
Nanna81: kp 16/29-36
Summer81:kp 17/28
Pikkumyy81:kp 17/33-35
Pocoyo: kp 18/30-42
Annuli81: kp 21/28-35
Hirsimökin Hulda: kp 22/?
Miuku79: kp 24/23-58
Mammutti-Mamma: kp 25/30
Miira: kp 26/27
Hobitti2003: kp 27/?
Taika-79: kp 33/30
Minski25: kp 34/27-32
Diarmuid:kp 36/35-40
Sydänkäpynen: kp 38/24-28
Dinah: kp 47/31-33
Jemina-81: kp 69/23-32

Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi
Emilia2


 
Tulin tänne teidän kuulumisianne kurkkimaan ja täytyy kommentoida Moukulle, että itselläni oli juuri noin, että joka toinen kierto pidempi ja joka toinen lyhyempi. Pisimmät siis huiteli siellä kp40 paikkeilla ja lyhimmät sitten siinä kp30 eli ei niin lyhyt kierto silloinkaan :) Jälkikäteen olen ajatellut, että tapahtuikohan noissa pidemmissä kierroissa edes ovulaatiota. Tämä kauan odotettu plussa tuli kuitenkin kierrosta, jonka olisi ollut tarkoitus olla se lyhyempi.

Plussatuulia kaikille! Täällähän on parhaillaan jännät paikat monella =)
 
Kiva kuulla sinusta Alisa! Toivottavasti raskaus on edennyt hyvin, milloinkas sulla oli laskettu aika?

Todella kärsivällinen olet tosiaan Taika, itse en moiseen ikinä pysty :D Aika hyvältä näyttää kyllä sun tilanne, toivotaan että plussa tulee.
 
Mulle vois joku päivittää kiertopäiviksi 10/28 (eli sen 26 voi poistaa, kun nyt on ollu jo 4 kiertoa 28 päivän mittaisia).

Unico niinhän nuo kierron alkupäivät vaan taas kului...en ees oo huomannukkaan, että jo kp 10 meillä menossa. Tiistaina aloitan kyllä oviksen metsästyksen. Mulla on kyl vaan 5 ovispuikkoa, mut jospa niitä ei sit tarviis ton enempää...(vielä siis hyvin itsevarmana tärpistä tämän kierron suhteen :D )
 
Annuli ja Unico: Laskettu aika on 2.3. eli vielä on pitkä matka edessä :) vointi on ollut loistava, mitään kunnon "oireita" ei ole ollut, vain pieniä kohdun kasvukipuja. Ultrassa jo käytiin ja siellä se pikkunen meille vilkutteli ja kaikki hyvin, joten turhaan hieman pelkäsin tuon oireettomuuden takia! Toivon todella paljon, että tulette pian perässä odottavien puolelle =)
 
Unico: Joo, mukavan nopeesti tämä alkukierto kyllä mennyt. Ovista nyt odotellaan. Itse en niitä tikkuja vielä hankkinutkaan, vaan ajattelin katsoa vielä tämän kierron niitä ilman. Jos ei tärppää, niin sitten varmaan niitä hankin ja alan vaikka juomaan sitä greippimehuakin, kun joillakin sitä juodessa tärpännyt (esim. sh07) :) Tai siis sattumaahan se voi olla, mutta voihan sitä aina kokeilla ;)

Olet kyllä tosi kärsivällinen Taika, itse testailen taas liian herkästi :x
 
alisa: Hienoa :D Varmasti mukavaa kun näki sen oman masun siällä olevan pikkuisen.

Caffee81: Mä tuun messiin ja alan oviksen metsästyksen kanssa tiistaina, voidaan sitten vertailla. Tiistaihan on kohta ovella. ;)

adimo: Juuh mulla on taas menossa greippi mehu kuui ;) keväällä join sitä kaks kiertoa, mulla se lisäs menkkojen määrää niin paljon et jätin kesäksi pois, kun kesällä kivempaa kun lyhyemmät. Tosin ajattelin kun tässä kierrossa lopetan greippimehun niin jatkaa punkulla vaikka en siitä pidäkkään.
 
Jossain oli lista mahdollisista raskausoireista, ja mukana oli tuhruvuoto. Tarkoittaako se valkovuotoa, limaa...vai peräti menkkatuhrua? Ku mulla oli tänää pieni verituhru pikkuhousunsuojassa. Mutta menkat ei oo alkanu kuitenkaan. :x
 
Maanantai 20.8

Giantti: kp 4/28
Viola: kp 8/29-31
Adimo : kp 11/26
Caffee81: kp 11/26-28
Unico: kp 11/28
Vilinäiti: kp 12/36
Peppi1981: kp 12/28-30
Mouku80: kp 15/24-41
Sinnas: kp 16/26-28
Nanna81: kp 17/29-36
Summer81:kp 18/28
Pikkumyy81:kp 18/33-35
Pocoyo: kp 19/30-42
Annuli81: kp 22/28-35
Hirsimökin Hulda: kp 23/?
Miuku79: kp 25/23-58
Mammutti-Mamma: kp 26/30
Hobitti2003: kp 28/?
Taika-79: kp 34/30
Minski25: kp 35/27-32
Diarmuid:kp 37/35-40
Sydänkäpynen: kp 39/24-28
Dinah: kp 48/31-33
Jemina-81: kp 70/23-32

Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi
Emilia2


 
Tämä rouva häippäsee nyt kokonaan näiltä palstoilta, eikä siksi, että olisi se vaavi tulossa vaan sen vuoksi, että vauvakuume on minut sekä mieheni totaalisesti hyljännyt...Tuleva talvi on varmasti muutenkin ikävä, kun joudumme eri paikkakunnilla asumaan, joten parempi odotella rauhassa kevättä ja katsoa miltä sitten tuntuu. Meihin on iskenyt tosin toisenlainen kuume; haluamme rakentaa oman kodin! Ehkä alamme yrittämään sitä toista lasta sitten niin, että saamme hänet kantaa synnäriltä suoraan uuteen unelmiemme kotiin :D Sitä odotellessa toivottelen teille muille vauvarikasta vuotta 2008! Käyn varmasti lueskelemassa juttujanne ja iloitsen kovasti jokaisesta plussauutisesta :p

Kiitos kuumeiluseurasta, nyt näkemiin...
 
hyvää jatkoa Miiralle, ja tervetuloa takaisin sitten/jos kun siltä tuntuu =)
Taika mä en varmasti pystyisi olla testaamatta heti tuossa tilanteessa, kun menkat useamman päivän myöhässä, joten on sulla hyvät hermot :D
 
Diarmuid: mula turhuaa sellasta ruskeaa noin 4-5 päivää ennen menkkoja, joten mulla se viittaa siihen. Toivottavasti sulla ei.

Miira: tuo kuume se on kanssa paha. Onnea valitsemalle tielle! Ja toivotaan plussaa kun taas pääsette vauhtiin.

Taika-79: Hienoa, nyt mä jännään koko yön et pääsen kattomaan tänne miten sulle kävi :) Peukutuksia!

Täällä, vatta ollu kipeä, tiiä sitten miksi, jos se oviskin on vasta tulossa. Viimeyönä oli kovasti mut muuten pientä kipristelyä vaan. No kohta pääsee ovista metsästämään ;) Huomenna ajattelin tehä elämäni ekan ovis testin, sitten on sekin raja rikottu...
 
Unico aivan samat sävelet täällä! Mäkin teen aamusella elämäni ekan ovistestin :D

Taika sulla sitä kärsivällisyyttä riittää. Mä olisin jo testannut ajat sitten, mut oonkin sellainen hätähousu :ashamed: Toivottavasti pamahtaa 2 viivaa testiin niin päästään sua sit roppakaupalla onnittelemaan :D
 

Yhteistyössä