25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Tiistai 4.9.2007

Annuli81: kp 5/28-35
Sinnas: kp 7/26-28
Diarmuid:kp 10/35-40
Mammutti-Mamma: kp 11/30
Hobitti2003: kp 12/?
Miuku79: kp 12/23-58
Hirsimökin Hulda: kp 13/?
Giantti: kp 19/28
Minski25: kp 23/27-32
Viola: kp 23/29-31
Adimo : kp 26/26
Caffee81: kp 26/28
Unico: kp 26/28
Vilinäiti: kp 27/36
Peppi1981: kp 27/28-30
Mouku80: kp 30/23-40
singa: kp 30/28(-34)
Nanna81: kp 32/29-36
Dinah: kp 33/31-33
Pikkumyy81:kp 34/33-35
Pocoyo: kp 34/30-42




Sanna80: kp
Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi
Emilia2
Taika-79
Summer81
 
Mouku80:

Tuossa jokin aika sitten mietiskelit, että PCO olisi varmaan näkynyt aiemmassa, pillereiden aikana otetussa ultrassa. En oikein usko, ainakaan itselläni ei näkynyt. Minulla otettiin gynekologinen alavatsan ultra e-pillereitä syödessäni ja kaikki näytti täysin normaalilta. Vasta e-pillereiden jättämisen jälkeen (7kk päästä) näkyi ultrassa tuo PCO. Jos asia epäilyttää sinua, niin menisin sinuna ultraan.

Mulla siis menossa kp 12/23-58. Ovista toivoisin kovasti ja tietty plussauutisia ennen tutkimusten ja hoitojen alkamista. Eilen ovistestin viiva oli kohtalaisen vahva, mutta ei positiivinen . En tosin oikein jaksa toivoa, kun on ennenkin näyttänyt mitä sattuu. Huomenna sitten tutkimukset alkavat minusta otettavilla verikokeilla.
 
Huomenta kaikille! :)

Miuku: Tsemppiä tutkimuksiin! Voihan olla et ovisviiva nyt vahvistuisi lähipäivinä, toivotaan niin! Ei minua ole tuo pco-asia sen enempää mietityttänyt, eikä sinänsä ole mitään erityistä syytä epäillä että mulla sitä olisi. Eikös se yleensä jotenkin oireile?
 
Mouku80:

Minulla PCO oireili siten, että kierrot olivat pitkiä, aluksi 43-56 päivää. Tämän jälkeen 23-35 päivää. Huomasin, ettei ovulaatiota tapahtunut kuin yhden kerran viime helmikuussa. Ehkä myös finnejä tuli enemmän. Niin, ja kuukautisvuoto oli niukkaa ja saattoi kestää tuhruineen jopa kaks viikkoa, ei myöskään kovia kuukautiskipuja. Ei sitten muita oireita.
 
caffee81 ja adimo: Mä en pääsekkään testaamaan ennen sunnuntaita, lähden reissuun ja kotiudun la illalla enkä siellä viitti alkaa testailemaan, siis mulla venyy hiukan mut onpahan sitten ainakin odotettu jos ei menkat ala paukahda :D

Miuku79: Toivotaan sulle kunnon ovista ja plussaa, niin pääset odottamasta hoitoja...
 
ON: Rinnat ovat ehkä hitusen vähemmän kipeät kuin aikaisemmilla kierroilla.. en tiedä onko sillä ollut mitään vaikutusta, mutta en pystynyt juomaan kahvia muutamaan päivään tossa viime viikolla, kun olin kipeänä.. luin jostain, että kahvin juonnin vähentäminen auttaisi loppukierron rintojen kipuiluun.. no, vieläkin lämpö on kuitenkin 37 paikkeilla, mutta uskon, että se johtuu ihan vain tästä loppukierrosta.. silleen sairas en enää ole, ku ei tunnu enää siltä.. no, ei tässä enää onneksi ole kuin vähän aikaa kun selviää alkaako uusi kierros..

plussatuulia..++++
 
Summer81: oikein paljon onnea :flower:

Nanna81: pahoittelut :hug:

Caffee81: tätiä täällä odotellaan...ja taitaa olla kohta tulossakin, ainakin alkaa vatsassa siltä tuntumaan. Toivottavasti ens kierrossa ovuloin. Ja jospa se tärppäiskin... =) Nopeasti onneksi mennyt tämä kierto. Miten itselläsi? Onko oireita?

Unico: toivottavasti se täti ei löydä sua sieltä reissulta ja sunnuntaina tulis sitten se plussa :)
 
adimo: Tsemppiä ja toivotaan sitä plussaa, oletko aivan varma ettei voi tulla?
No joo tosuiaan en mäkään saanut sitä ovis plussaa tässä kierrossa et jos en sitten ovuloikkaanniin on se ihmeellistä odottaa jotain muuta. No ehkä se joskus selviää...
 
Heippa!!
En oo vähän aikaan taas kerenny kirjoittelee. On ollut sen seittemää kissan ristijäistä ja synttäri juhlaa. Ja nyt huomasin, että kp on jo 34!! Ihan pelästyin ollaanko jo niin pitkällä taas. Ja nyt kun asiaa ajattelee ei yhtään tunnu siltä, että täti olisi tulossa kylään. En ole ollut lainkaan äksy viime päivinä ja kaikki on sujunut hyvin. Mieskin tuossa ihmetteli kun en ole hälle valittanut pitkään aikaan mistään turhasta. No jos sitä torstaina vaikka testailis, ku kyllä sihen mennessä täti jo tulisi, jos olisi tullakseen. Kovin ainakin näin toivon. Ja on tässä jo vuoden alusta jo yritettykin, niin aika jo olisi.

Aivan iki-ihania plussa tuulia kaikille. Mulla ainakin on nyt hymy korvissa. En tiedä miksi..
Ja onnea plussanneille. Kyllä me muut täältä perässä tullaan plussiemme kanssa.
 
pikkumyy81: Kuulostaapa hyvältä, plussa tuulia sinne!

Takkuileeko tää palsta muilla vai onko se mun kone mikä kenkkuilee kun ei aina välillä näytä mitään ja kun odottaa joitakin aikoja niin taas vähän aikaa toimii?
 
:wave:

Tänne kuuluu pelkkää hyvää. Nautintoa ja helliä hetkiä toisensa jälkeen. Mistä lie himot ja halut taas palanneet, tältä on viimeksi tuntunut silloin kun oltiin nuoria ja (melkein) viattomia B) :whistle: :saint: :D Ilmeisesti stressi työstä ja vapaa-ajasta on helpottamassa, jospa se kiertokin sitten palailisi normaaliin rytmiinsä. Nyt voisi melkein sanoa, että tämän kierron osalta ei raskaaksi tuleminen ainakaan yrityksestä ole kiinni, sen verran on peittoa tullut heiluteltua B) :LOL: Mutta jatkamme harjoituksia ja odottelemme kierron päättymistä...
 
Keskiviikko 5.9.2007

Adimo : kp 1/26
Nanna81: kp 2/29-36
Annuli81: kp 6/28-35
Sinnas: kp 8/26-28
Diarmuid:kp 11/35-40
Mammutti-Mamma: kp 12/30
Hobitti2003: kp 13/?
Miuku79: kp 13/23-58
Hirsimökin Hulda: kp 14/?
Giantti: kp 20/28
Minski25: kp 24/27-32
Viola: kp 24/29-31
Caffee81: kp 27/28
Unico: kp 27/28
Vilinäiti: kp 28/36
Peppi1981: kp 28/28-30
Mouku80: kp 31/23-40
Dinah: kp 34/31-33
Pikkumyy81:kp 35/33-35
Pocoyo: kp 35/30-42



mariaxx: kp
Sanna80: kp
Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi
Emilia2
Taika-79
Summer81
singa

 
Nanna81: :hug:

pikkumyy81: peukut pystyssä täällä puolestasi bd

tää on kun jokin kampa taas kerran josta otetaan piikki kerrallaan pois päiviä...ukkonen on niin masentunut ettei tahdo että edes puhun vauvoista kun pelkää ettei koskaan biologista yhteistä saataisikaan, en silti sitä mihkään heittäisi, sen verran on rakas :heart:
 
ADIMOLLE :hug: Nyt todellisuus iski. Sain aamulla plussan ja olo on epätodellisen jännittynyt. Pitkä on pikkuisella vielä matka, mutta toivotaan parasta. Kiitos kaikille tukijoille jotka on jaksanut kuunnella mun ahdistuineisia ajatuksia jne. :flower: :flower: :flower:
 
Adimo: :hug:

singa: Onnea plussasta.. :flower: =)

ON: Mie meinasin tänään tehdä periaatteestani huolimatta raskaustestin, mutta meni sit pupu pöksyyn.. no, jos täti ei tuu tänään, niin huomenna aamulla voisin ihan vain huvin vuoksi tehdä sen.. eihän ne ikuisuuteen pysy hyvänä tuolla laatikossa, joten kokeilu mielessä sellaisen voisi tehdä.. mitään raskausoireita ei oo, joten aika epätodennäköistä on, et oisin raskaana ja plussa tulisi.. nyt on kyllä vatsa vähän kipeä, joten saa nähdä tuleeko täti kylään.. :/

plussatuulia..+++
 

Yhteistyössä