25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

Minski26: Et varmaan huomannu kysästä lääkäriltä ;) mut sanotaanko kummankaa selosteessa mitään? Tai jos et oo vielä hakenut jompaa kumpaa apteeksita nii kysäse sieltä ;) Mut olis kai siitä sanottu jos olis. Saitkoa ntibiootit samasta paikasta mistä clomifenit?
 
no, nyt se myrkyn lykkäs eli mun kk alkoi jo nyt :eek: Kierto oli vaan 18 päivää! Mulla ei oo ikinä ollu näin lyhyt kierto...Omituista, mutta kai se on uskottava, kun verta tulee ja alamahaan koskee :/ Onneks on se lääkäri ma, kun ei tästä näytä tulevan yhtään mitään. Ensin kierto oli 26, sit pitkään 28, sit 34, sit 31 ja nyt 18...
 
Caffee81: :hug: :hug: :hug: No sullahan heittelee, alkoko kunnolliset ettei oo mitään ovis/kinniittymis vuotoja? peukuttaa kumminkin ja toivottaa voimia!
nanna81: :hug: :hug: :hug: Voimia sinne!
Uskaltasko tänne laittaa... Ei oo aamun jälkeen verta näkynyt, mikäköhän ihme se nyt sitten taas oli. No la pitäs virallisesti alkaa jos samaa kaavaa noudattelee... Mut hiukan polttelis testatjo huomenna vaikkei mulla niitä herkkiä ookkaan. Toisaalta tuo aamunen veri kuitenkin vei sen suurimman toivon mut kuitenkin on jäljellä ja uteliaisuus. Saas nähdä...
 
nanna ei tää oo varmaankaan ovisvuotoa, sillä ei mulla ole koskaan aiemmin ollu mitää tällaista ja kivutkin oli ihan samat kuin tädin saapuessa. Outoa vaan, että tuo vuoto alkoi ihan yht'äkkiä ja nyt sit n. klo 15 jälkeen ei oo tullu mitään...
 
Tädin yllättämille: :hug:

ON: vielä ei täti näy, mutta saas nähdä koska se tulee.. no, tuli niin huonosti nukuttua viime yö, että sekin voi jo vaikuttaa, että täti voi olla jopa myöhässä.. kahdesta kuuteen sain nukuttua, ku stressasi noi työasiat..

Olin eilen työpaikan palaverissa ja olisi pitänyt lähteä sieltä jo puolen tunnin päästä.. olen ollut yli viisi vuotta samassa työpaikassa, ensin harjoittelijana ja sitten extrana..aikaisempina jouluina olen ollut enemmän tai vähemmän kiire apulaisena.. no, tänä jouluna sitä hommaa ei sit ole, koska työpaikalle oli tullut extra-kielto.. sain tietää sen heti palaverin aluksi.. eli minulla ei ole jouluksi töitä, vaikka niistä aikaisemmin oli puhuttu.. enkä kerkeä enää toista paikkaa hakea tai ainakin työnsaanti on epävarmaa.. :( on minulla ensi ja sitä seuraavalla viikolla vielä yhteensä 20 tuntia, vaikka aluksi tuntui, että voisin ihan hyvin olla poissa, jos se ois mahdollista.. onneksi sentään joulukuun loppuun asti tulee Kelalta rahaa(tekevät sitten uuden päätöksen) ja miehellänikin töitä riittää ainakin sinne asti(toivottavasti saisi vakituisen työn).. katsoa sitten lähdemmekö muualle töiden perässä.. no, ei noi työ-ongelmat onneksi vaikuta meidän lapsen yrittämiseen.. jos nyt täti tulee kylään, niin ei auta ku aloittaa yrittäminen uudestaan.. tulipas taas kirjoitettua.. :whistle:

Plussatuulia.. ++++
 
sain antibiootit työterveyslääkäriltä kun taas clomit gynekologilta, mutta soitin aamulla gynekologille joka sano et pitäis olla ookoo et syö molempia samanaikaisesti...ja ku mun tartti kysästä papakokeen tuloksesta ky siin oli et on jotain sylojuttua näytteessä...eli asia selvisi :)
 
Unico: juu mulla oli tarkotuksena pitää välikuukausi clomeista kun ne saivat mun pään niin sekasin et hetkeks iski sellanen olotila etten tiennyt enää haluanko vauvaa ollenkaan ja nyt kun menkat alko niin vauvakuume palasi...joten olin ihan tietoisesti kysymättä ja sit kadutti :) kyl mä ehkä haluankin vauvan :headwall: mut ketuttaahan tää kun tuntuu et ei helpolla saada sellaista omaa pientä nyyttiä....
 
Minski26: no on ne sitten hirveetä myrkkyä ;), mut kova on tää kuumekkin...
Nooh täällä yllättävän rauhallinen olotila. No olisko osa syynä et sorruin tänä aamuna ja tein negatestin, no ei ollu mikään herkkä ja huomennavasta pitäs alkaa niin... No huomista odotellen, mut toiveet ei oo enää korkealla, mut silti niitä pikkusen on, se ihmetyttää kun on nyt kahtena aamuna tullu kirkasta verta ja sit jäänyt siihen... Noooh huomenna näkee...
 
Tänne: Mä kiipeän varmaan kohta seinille... No onneksi pääsee illaksi töihin ettei tee tota ukkoa huulluuden partaalle selttämällä :) Siis täällä edelleen rinnat arat huoh, no pientä tuhruila on siis sellasta värjääntynyttä valkovuotoa. no joo ja pää tietty pilvissä... Ja hermot kireellä. :LOL: Uhkailin tolle et teen huomenn testin nin kommentti oli et ei se kumminkaan vielä näytä ;) Nooh ehkä nää parituntia kestää ;) mut mut ongelmaa on et jos ei oo alkanut niinmiten sitä varustautus töihin menoon, jos ne kuitenkin iellä alkaa ;) tää on hankalaa :D Täällä riekutaan...
 
Kyllä se oli kuulkaas täti mikä torstaina tuli kylään, vaikka vuotoa kesti niin vähän aikaa sillo. Perjantaina aukes sit hanat kunnolla ja sama meno jatkuu vieläkin. Ihan mielettömän runsaat menkat ja kivut on niin hel.vetilliset, että |O Ei oo kyl koskaan aiemmin ollu näin lyhyt kierto 18 pvä eikä näin kovia kipuja ja tosi paljon isoja veriklönttejä....ONNEA hoplaa =)
 
Lauantai 3.11

Peppi1981: kp 2/28-30
Caffee81: kp 3/28-34
Minski26: kp 3/25-32
Annuli81: kp 4/28-32
Adimo : kp 6/26
Eleanor78: kp 14/30
Maotao: kp 16/28
Viola: kp 18/30-32
Giantti: kp 20/28
Emskuli: kp 21/24-28
Unico: kp 29/28
Nanna81:kp 30/29-36
daizz: kp 32/28-29


Pikkumyy81: kp
Hobitti2003: kp
mariaxx: kp
Vilinäiti: kp
Pocoyo: kp
hopeapaju: kp
singa: kp
Sanna80: kp
Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
tuu-tikki2: kp
little pony: kp
nkt: kp
zanti: kp
henni82: kp



Onneksi olkoon Hoplaa.. :flower: =)

Henni82: tervetuloa.. =)

ON: Täti sit tuli kylään eilen.. :/
 
hoplaa: Paljon onnea ja tarrasukkia mukaan :flower: :heart: Taidan ottaa neuvostasi vaarin ja käydä greippimehua kaupasta. Mikä niistä on hyvää?? Tikutkin ovat valmiina...en ole kumpaakaan aiemmin kokeillut. Toivotaan, että täälläkin tärpää niiden avulla. :)

Ja tädin kiusaamille halit :hug:
 

Yhteistyössä