25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

Hirsimökin Hulda: Testaa jo!

Viola: Minä kävin jo ennen kuin tuli vuosi täyteen gynellä. Ei alkanu sillon mitään kummempia tekemään, mutta jotku ovat saaneet jo perustutkimukset verikokeet yms. aloitettua. Kannattaa varmaan pyrkiä menemään tuossa kp10 kieppeillä jos haluaa sen uä:n sillonhan lääkäri näkis onko ovis tulossa ja missä vaiheessa limakalvot on kehittymässä.
 
Neljäs juu meillä hyvin pitkälti haaveena ... no kuumeilen silti täällä... yk kerta vissiin viides nyt tällä kierrolla ja kp 4 tänään.

Synttärijuhlat oli esikoisen ja juniorin yhdistelmä synttärit ja nyt pe on esikoisen kaverisynttärit.

:hug: pettyneille ja tuskailijoille, samassa veneessä... pikkasen jo pelottaa että tulen olemaan viimonen joka lussaa jos edes enää plussaan... haikia olo...

nyt kahville
 
Caffee: Tiedän tunteen.. itselläni on yk jo joku 27 eli yli pari vuotta tässä on lasta yritetty.. nyt on mennyt ohi se vahvin usko siihen, että joku päivä meillä olisi lapsi tai edes raskaustesti näyttäisi positiivistä.. nyt vain katsotaan miten käy.. ehkä joskus meilläkin on se oma.. siihen asti pitää hoidella ja helliä kavereiden ja sisarten lapsia.. toivottavasti vaan sukulaiset lopettavat sen lapsista kyselyn.. :/
 
TORSTAI 18.10.2007

Viola: kp 2/30-32
Giantti: kp 4/28
Caffee81: kp 5/28-34
Emskuli: kp 5/24-28
Unico: kp 13/28
Nanna81:kp 14/29-36
Minski25: kp 15/25-32
Peppi1981: kp 15/28-30
Adimo : kp 16/26
daizz: kp 17/28-29
Annuli81: kp 19/28-35
Hoplaa: 23/31-45
Eleanor78: kp 28/27-31
Hirsimökin Hulda: kp 32/?
Pikkumyy81: kp 39/33-37
Hobitti2003: kp 56/?
mariaxx: kp 67/28
Vilinäiti: kp 71/36
Pocoyo: kp 77/30-42


hopeapaju: kp
singa: kp
Sanna80: kp
Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
tuu-tikki2: kp
little pony: kp


PLUSSANNEET: :heart:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi
Emilia2
Taika-79
Summer81
Mouku80
Dinah
Sinnas
Lady Di
 
Peppi saako sulta kysyä, että oletko käynyt lääkärissä? Teillä on tosiaan vauvahaaveet eläneet kauan... (hävettää oikein itseään marmatus tuosta, että on jo yk 8 kun sinulla on niitä yrityskertoja paljon enemmän kuin itselläni). No, koska olen niin pirun malttamaton niin varasin itselleni yksityiselle ajan 5.11. Haluan vaan varmistua, että onko mun oma kroppa ihan kunnossa ja ehkä olisi myös kiva tietää, että ovuloinko mä lainkaan.
 
Caffee81

Tuo edellinen olisi niin voinut olla mun kirjoitus! Mulla oli ihan samat ajatukset ja varasin ajan, joka on myös 5.11.07 :whistle:

Meillä yk on laskutavasta riippuen 5-7. Ensimmäiset oikeat kuukautiset tuli nimittäin vasta pari kuukautta pillereiden lopetuksen jälkeen, joten niiden ekojen kiertojen aikana ei paljoa edes yritelty. Malttamatonhan minäkin luonteeltani olen mutta mielestäni on hyvä käydä tarkistuttamassa paikat ihan normaalistikin säännöllisin ajoin. En siis ole vielä mihinkään lapsettomuushoitohin varsinaisesti hakeutumassa vaan toivon vaan että kaikki olisi kunnossa ja juuri tuo ovulointi kiinnostaisi myös.

Kiitos kaikille haleista ja samanmoiset takaisin kaikille kuumeileville. :hug:
 
Caffee: Ei sun tarvi mitään hävetä.. muistan ku itsellänikin tuntui noihin yrityskerto aikoihin ihan samalta..toivon, että teillä tärppää pian..

Itse olen ollut vain niin arka alkamaan soittamaan tuonne TK:n.. olisi sittenkin pitänyt viime joulukuussa, ku kävin papa-kokeessa naistentautien poliklinikalla, kysyä sitä aikaa niihin tutkimuksiin.. aattelin vaan silloin, että pitää nyt ensin saada koulu pois stressaamasta ja kuvittelin, että sen jälkeen tulisin helpommin raskaaksi.. oisin saanut silloin ajan varmaan jo tammikuulle, ainakin se lääkäri sanoi niin.. nyt pitää hakeutua tutkimuksiin tk:n kautta, ku silloin oisin päässyt suoraan.. :headwall:

Plussatuulia.. +++
 
Peppi1981: Voimia sinne ja rohkeutta!
täällä tuntuu et tää kierto mennään ja sit saa olla, jäädäädn odottamaan et se vuos tulee täyteen ja terkkariin sitten. Mut nyt jo miettinyt et mitä sinne pitää sanoa kun varaa sitä aikaa vai onko pakko sanoa mitään, yleensähän ne kysyy sitä syytä miksi on tulossa...
 
viola mehän ollaan samaan aikaan liikkeellä :D Eiköhän sit plussatakin samaan aikaan??? Toivotaan, että saadaan selvyyttä asiaan ja että ollaan molemmat kondiksessa. En minäkään nyt varsinaisesti mihinkään lapsettomuushoitoihin siis mene vaan ihan tarkistukseen ja juttelemaan lääkärille. Onko sulla VIOLA ennestään lapsia? Mulla on 2-vuotias neiti :heart:
 
Minut voi sitten laittaa haaveilijaksi... Meidän suhde loppui... En kestänyt enää... Mieheni on hyvin sairas mieleltään ja on kieltäytynyt hoidosta, en pystynyt enää tulkitsemaan jokaikistä kiukkua sairauden piikkiin... En saanut edes olla masentunut ilman että olisin kuulemma syyllistänyt häntä. Toivon paljon plussia teille ja onnea kaikessa, tämä siirtyy nyt taka-alalle...
 
Caffee

Eipä ole ennestään lapsia, esikoista yritellään. Oon aina ollut aika kova "keksimään" itselleni oireita ja varmaan stressailenkin tahtomattani liikaa... viime kierrossa kokeilin ovistikkuja, mutta haaleata viivaa näytti vaan koko ajan. Sen lisäksi olen ollut huomaavinani että kaikki alavatsan tuntemukset tuntuvat vain oikealla puolella kuukaudesta toiseen, joten ihan senkin takia haluan sinne lääkäriin mennä. Mitään suurempia kipuja tms. ei ole ollut ja kierrotkin suht säännölliset, joten pidän kyllä kaikki sormet ja varpaat ristissä sen puolesta ettei mitään olisi hullusti. No parin viikon päästähän olemme toivottavasti viisaampia!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja :hug: Giantti, muuta ei voi oikein sanoa.
 
Lauantaipäivää!

Eilen raskaustestin tekaisin ja plussahan sieltä ilmestyi :heart: Vieläkin on pää ihan pyörällä, milloinkahan tämän uskoo todeksi - kun mitään kurjempia raskausoireitakaan ei vielä ole, esikoisesta aloin oksentamaan viikko ENNEN plussaa ja sitä jatkuikin sitten 3kk yötä päivää. Lasketusta ajastakaan ei ole vielä mitään käsitystä, en ole ehtinyt asiaan vielä paneutua, kun eilen tuli vieraitakin yöksi...

Heh, miehen kommentit olivat hauskoja, ensimmäisenä hän alkoi pohtimaan, niinköhän kaksi turvaistuinta mahtuu takapenkille ja seuraava kommentti oli, että milloin pitää mennä neuvolaan :D

Giantille iso :hug: ja kaikille plussatuulia!
 
En ollut sentään pudonnut listoilta. Täällä ollaan siis vieläkin. Tuhrua tullu parina päivänä, ei siteeseen saakka. Odotellaan jos se täti päättäis tulla ovesta sisääkin eikä vaan jäis ovenrakoon ;)
Kierto on jo pitkällä ja en ole lääkäris käyny.
 
Sunnuntai 21.10

Viola: kp 5/30-32
Giantti: kp 7/28
Caffee81: kp 8/28-34
Emskuli: kp 8/24-28
Unico: kp 16/28
Nanna81:kp 17/29-36
Minski25: kp 18/25-32
Peppi1981: kp 18/28-30
Adimo : kp 19/26
daizz: kp 20/28-29
Annuli81: kp 22/28-35
Hoplaa: 26/31-45
Eleanor78: kp 31/27-31
Hirsimökin Hulda: kp 35/?
Pikkumyy81: kp 42/33-37
Hobitti2003: kp 59/?
mariaxx: kp 70/28
Vilinäiti: kp 74/36
Pocoyo: kp 80/30-42


hopeapaju: kp
singa: kp
Sanna80: kp
Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
tuu-tikki2: kp
little pony: kp


PLUSSANNEET: :heart:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi
Emilia2
Taika-79
Summer81
Mouku80
Dinah
Sinnas
Lady Di
 
elmeri: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: Onnitellaan nyt kuitenkin :D ihanaa kun niitä pikkusia akaa tulemaan. Ekta on varmaan jo kohta puoleen ulkona, olis kiva kuulla kuulumisia :D mut eksyykö kukaan enää siinä vaiheessa kertomaan tänne kuumeilu puolle ;)
 
hei vaan kaikki kuumeilijat. en ole pitkään aikaan käynyt sivuilla, meillähän päätettiin että jatketaan vielä pillerin syöntiä ensi kesään saakka mun työjuttujen takia. Mutta nyt taas vauvakuume nostaa päätään kun siskon LA lähestyy (joulukuu) ja hyvä ystävä ilmotti saavansa kevätvauvan. minä kans!
nyt on työtilannekin niin ja näin, kun työtaistelutoimet tulee voimaan. mua ei kyllä vielä heti irtisanoutumiset koske, mutta eihän sitä tiedä miten pitkät neuvottelut tulee. Nyt on meillä taas mietinnän paikka..
Minä 26, mies 27, esikoinen haaveissa.
 

Yhteistyössä