25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

Multa puuttui kiertopäivät. Vieläkään ei oo menkat alkanu. Reilu viikko sit tuli jotain tuhrua ja nyt tässä illalla taas veristä limaa. Välillä seksin jälkeen lima veristä. Mistäköhän vois johtua?
Mutta tosiaan, taitais olla jo aika mennä lääkäriin, ei vaan yhtään inspais. :|

En oo täällä kirjotellut kun ei ole mitään muutoksia tapahtunut. Seurailen kyllä taustalla :)
 
hoplaa: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: :heart: Onnea!

Vilinäiti:
ootko testannu ettet olis raskaana? Tosin mulla viime kierrossa kun alko tuhruamaan tooosi ajoissa niin oli papa 2 et joku tulehdus siellä kait, sain lääkkeet ja nyt ei oo sillai tuhruillu.

Tänne Teinpäs sitten testin, tada da daa nega :'( :LOL:
Et eipä täälläkään mitään hyvää kerrottavaa ole...
Oon vaan mietinyt et oonkohan jotenkin mennyt viikoissa sekaisin et päivät oliskin vähemmällä...
Ja juu siis ei mitään oireita eikä tätiä näköpiirissä (tietty kun mä sanon näin niin hanat aukee, toivottavasti ei). Mitäs tässä jännittää ja ärsyttää ja pakko jos johonkin pidemmälle lähtee niin olla jotain suojaa jos kumminkin alkaa... Kuppeloista en viitti siksi laittaa kun sit ei nää kun veskissä käy ja piinaaminen käy vielä rankemmaksi ja hermostuneemmaksi olo jos pitää muka kotiin asti vastausta odottaa ;) eilen kokeilin mut pakko oli kurkata niin sama kait se on noilla räteillä odotella :D
Tissit on edelleen kipeät huoh ;) Täällä siisi ollaan jo kohta siellä katon rajassa killumassa hermostuksissaan... Ja kun nyt alkaa yöt ja vaan aamulahan sai testata niin menee moonta päivää enenn kun saa kokeilla seukki kerran.
Hiukan harmittaa kun ei sillon aikoinaan tulu kysyttyä äitiltä kauamko sillä oli myöhässä ennen kun mut näki ;) jos sillä olis jotain merkitystä :LOL:
Kuten huomaatte lähellä sekoilemista :D mut tänne on hyvä vuodattaa...
 
Minski26: Ihan on kuivaa ;) ei enää edes tuhrua... Kai se joku rätti on kuiteen varoiksi laitettava pessimistina, ja olishan se noloa jos housut muuttus vereen julkisella paikalla. Mut joo käyn pällistelemässä täällä joka päivä. Mut laskujen mukaan mulla on vain yksi testi ja jos ei oo pakko niin enenpää en viittis ostella ;) mut sen mä tiiän et torstain yli en saa sitä venytettyä mut sillon sitte jos ei ala ennen. Ja on menny sit jo pidempään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Unico:
hoplaa: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: :heart: Onnea!

Vilinäiti:
ootko testannu ettet olis raskaana? Tosin mulla viime kierrossa kun alko tuhruamaan tooosi ajoissa niin oli papa 2 et joku tulehdus siellä kait, sain lääkkeet ja nyt ei oo sillai tuhruillu.

En oo nyt vähään aikaan testannu. Mut sen verran usein testaillu, et en kyllä voi raskaanakaan olla. Ei ole myöskään mitään raskauden merkkejä tai oireita. Välillä on sellanen olo, et menkat alkais vihdoinkin mut sit ne taas jää.
Tulehduskin kävi mielessä, tänäänkin taas pupuilun jälkeen tuli tippa verta ja lima veristä.
 
Maanantai 5.11


Peppi1981: kp 4/28-30
Nanna81:kp 5/27-33
Caffee81: kp 5/28-34
Minski26: kp 5/25-32
Annuli81: kp 6/28-32
Adimo : kp 8/26
Eleanor78: kp 16/30
Maotao: kp 18/28
Viola: kp 20/30-32
Giantti: kp 22/28
Emskuli: kp 23/24-28
Unico: kp 31/28
daizz: kp 34/28-29


Pikkumyy81: kp
Hobitti2003: kp
mariaxx: kp
Vilinäiti: kp
Pocoyo: kp
hopeapaju: kp
singa: kp
Sanna80: kp
Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
tuu-tikki2: kp
little pony: kp
nkt: kp
zanti: kp
henni82: kp





 
Nanna81: :hug:

ON: Tulipa eilen tyhmä olo kaupassa.. katseltiin isänpäivä-kortteja miehen kans ja sit mieheni yhtäkkiä sanoi siinä, että koskakohan hän sais isänpäivä-kortin.. siinä lähellä oli joku nainen ja sekin kääntyi katsomaan.. vähän tuli nolo-olo ku se mahdollinen lapsettomuus on kuitenkin minullekin herkkä asia.. ei sitä tarvis kaikkien kuulen hoilottaa.. teki mieli sanoa, että ehkäpä sit jos joskus postista tulee.. :headwall:
 
Maanantai 5.11

henni82: kp 3/31-36
Peppi1981: kp 4/28-30
Nanna81:kp 5/27-33
Caffee81: kp 5/28-34
Minski26: kp 5/25-32
Annuli81: kp 6/28-32
Adimo : kp 8/26
Eleanor78: kp 16/30
Maotao: kp 18/28
Viola: kp 20/30-32
Giantti: kp 22/28
Emskuli: kp 23/24-28
Unico: kp 31/28
daizz: kp 34/28-29

Pikkumyy81: kp
Hobitti2003: kp
mariaxx: kp
Vilinäiti: kp
Pocoyo: kp
hopeapaju: kp
singa: kp
Sanna80: kp
Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
tuu-tikki2: kp
little pony: kp
nkt: kp
zanti: kp
ainokainen: kp

Tervetuloa ainokainen!

 
Ainokainen: Tervetuloa!

Vilinäiti: Toivottavasti selviäis, ja pääsisitte jatkamaan yritystä hyvällä onnella , peukuttaa...

Peppi1981: :hug: Voimia sinne!

daizz: Miltä siellä näyttää?

Tänne, äähh, ei mitään uutta vuoto on edelleen poissa. ;) Mut alkanut miettimään kun tässä nyt viikon sisään aamuisin ollu limanen olo ja kun on räkässy niin tullu siinä limassa veriviiruja... Nyt kun toistunut useampana aamuna (ts. heräämisen jälkeen) niin alkanut miettimään et mitä se on. + sitten maistuu veri suussa vaikka haavoja ei näy :/ mut se vissiin sit liittyy kans tohon, mut en mää tiiä :) Voihan se olla sitäkin et kuulostelee ja tunnustelee kroppaansa ja sen tuntemuksia hiukan liiankin tarkoila tuntosarvilla :) No nyt ollaan taas yksi yö lähempänä :) ei kellään olis myydä hermoja :) täällä olis vahvistuksille tarvetta.
 
Minski26: Oliskin eikä se olis vaan mun mielikuvituksen tuotetta. Nyt un pitäs yksin nukkua niin ei milään saa kunnon unia, kun ajatukset seilaa :) no onneksi sain vielä torkut otettua, kun on sellanen (luulutautinenko?) olo et siellä mahassa olis joku mukana :D Ja pitäskö sanoa vielä et tyttönen :D mut aika näyttää kuin kajahtanut mää olen. :LOL: Ja juu tissit edelleen arat ja mitään ylimääräistä ei näytä vuotavan :D
 
Unico ja Peppi :hug: :hug: tädin tulon johdosta! Tiedän Unico tuon tunteen, joskus menkkojen alkaminen on tuntunut juuri noin kamalalta :/ Onneksi yleensä aika pian alkaa helpottaa, nuo mukavat hormonitkin kun vielä aluksi lisää pahaa oloa...
Tervetuloa Henni ja Ainokainen :wave: Ai niin, ja hoplaalle paljon onnea plussasta :flower:

Tuosta eilisestä kirjoituksesasi tuli Peppi muuten mieleen, että saanko udella oletteko käyneet missään tutkimuksissa miehesi kanssa?
Hyvää viikonalkua kaikille ja ++++++++++++tuulia!
 
No niin, nyt on lääkärissä käyty...Ihan selvä syyhän siihen oli miksen raskaudu. En ovuloi ja piste. Suurin syy siihen on tuo kierron heittely, joten lekuri määräs mulle Clomifen-kuurin. Aloitin sen syönnin eilen eli tästä ekasta kierrosta syön kp 5-9 ja jos täti tulee taas niin sit kp 3-7. 2 Tabletti/päivä. Kauhulla luin noita sivuoireita eli mm. pahoinvointia, painonnousua, hikoilua, kuumia aaltoja jne. No, mä sanoin sille lääkärille, että pieni hintahan tuo lääkkeiden siuvoireet on, jos raskaudun pian. Ihanaa oli saada muuten kuulla, että kaikki on muuten kunnossa. Syy tohon mun kiertojen heittelyyn on sit vissiin ns. hormoonimylläkkä eli kun on lähekkäin synnytys, imetys, ppillereiden aloitus ja lopetus niin elimistö meni sekaisin. Mutta jospa se vauva vielä saatais meillekin :p

UNICO voi ei, sulle jos kenelle olisi sen plussan jo suonut...Jaksamisia... :heart:
 
:hug: kierron alusta aloittaneille...
caffee81: Minä syön nyt toista kierrosta clomeja. Ei ole ainaskaan minulle tullu juuri muita oireita kuin ne kuumat aallot. Tässä kierrossa alko naama nyt kukkimaan, mutten tiedä johtuuko näistä vai onko muuten vain hormonit hyppimässä. Toivottavasti pian teillä tehoaa clomit! Ja tietty meillä myös :saint: .
 
caffee81 hyvä että kaikki muu oli kunnossa. Minulla/meillä ei ole löytynyt mitään vikaa...raskaus on silti aika tiukassa. Jospa teillä tärppäisi pian ja myöskin tietenkin meilläkin

JA KAIKILLE MUILLEKIN PLUSSATUULIA!!!
 
Caffee81: No toivotaan et niistä on apua ja hyvä et syy selvis!

Plussa tuulia teille kaikille!!!

Musta tuntuu et mä jätän teidät kuukaudeksi, mä oon nyt niin rikki. Yritän suunnata ajatukset johonkin muualle. Tulen sitten ens kierron alussa takas, mutta toivon etten löydä tätä pinoa enää täältä, vaan viimeisessä viestissä on iiso kasa plussia! Plussa onnea kaikille ja reilusti!

Jahas tää vastustaa mun palsta taukoa kun ei anna lähettää
 

Yhteistyössä