25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

Noomi- toivottavasti sinulle vielä plussa tulisi :heart:
joo minullakin testi päivä lähestyy tosin en usko että nytkään vielä onnistaa.
jotenkin musta tuntuu että mulla on myöhäinen ovis en sitä mitenkään mittaile tms..
mutta ns. kuivakausi alkoi vasta eilen, ja luin jostain että se kuivakausi alkaa heti oviksen jälkee. En sitten tiiä pitääkö paikkansa.

Raskaustestit tipahti tänään postiluukusta, enkä malttanut odottaa testaamisen kanssa huomisaamuun. Todella haalea haamu ilmeistyi testiin. Niin haalean vaalean, etten uskalla vielä kovin juhlia. Raportoin, kun saan uuden testin huomenna tai ylihuomenna tehtyä. Hui. Nyt pitää pitää itsensä kiireisenä, etten ehdi liikaa toivomaan :) Taidan lähteä juoksulenkille.

Noomi, kuulostaa hyvältä!

Itsekin varsin lopussa tämä kierto, jännäähän tämä on, vaikka olen varsin varma etten raskaana ole. Kai sitä niin alitajuisesti toivoo ja haluaakin jännittää näinä päivinä :)
On hankala seurata kehon tuntemuksia, koska kuukautiset ei koskaan vaivaa millään lailla, ei tule minkäänlaisia oireita koskaan. Eli periaatteessa tuo oireettomuus puhuu tädin tulon puolesta.

Jollain tasolla ei ole lainkaan kiire, päinvastoin, jää sitä aikaa muille elämän suunnitelmille. Olen kivassa työpaikassa jota mielellään jatkan pidempään, aloitan Steiner-pedagogiikan yleisopinnot työn ohella tänä vuonna ja ne kestäisi kaksi vuotta, jonka jälkeen olisi vielä pari vuotta kokopäiväopintoja jäljellä... Hankalaa olla nainen. Vauvahan tähän kaiken keskelle tulee joka tapauksessa, kun en ole valmis neljää vuotta odottamaan... joten päivä kerrallaan kai...

Eipä täällä mitään kummempaa.. torstaina oli kovempaa vuotoa, mutta sitten se loppui, joten saattoi olla merkki ovulaatiosta.. harmi vain, ku silloin oli se papa-koe ja emme sitten viitsineet mitään makkarissa tehdä.. :/ Talon etsintä on nyt vähän vähempänä.. saimme kahdesta pankista kyllä lainatarjouksen, joten sen suhteen ei ole hätää.. ainoastaan yhdessä pankissa suhtauduttiin erittäin nuivasti, kun mun miehellä on tällä hetkellä määräaikainen sopimus.. sen pankin päätöstä emme ole vielä saaneet.. nyt emme vain halua hätäillä, jos vaikka se unelmien kämppä tulisi sitten vastaan, kun sen aika on.. :)

Ouska: :hug:

Noomi-: Pidetään nyt peukkuja, että se viiva vahvistuu.. :)

Heipä hei, uusi kuumeilija ilmoittautuu :) Ikää on 32 ja takana kolme keskenmenoa ja yksi onnistunut odotus; poika nyt 7-vuotias pieni ekaluokkalainen. Enempi tai vähempi yritystä ollut nyt 9 kuukautta :/ Kp nyt 36 (norm 29-30) ja kaksi testiä näyttänyt negatiivista. Huomenaamuna tai torstaiaamuna olisi tarkoitus tehdä uusi testi, jollei kautisia näy. Toistaiseksi ei juurikaan oireita, eilen ilmaantui turvotus ja atooppinen ihottuma :( Jännästi kyllä itkettänyt viimeisen viikon ihan yllättäin muutaman kerran. Ja vessaan olen herännyt lähes joka yö kohta kaksi viikkoa.
Ja nyt hyv' yöt'!

Kiitos, ja onnea, Noomi!
En jaksanut odottaa huomisaamuun, vaan tein testin jo nyt. Sitkeästi se näyttää negatiivista, missä lie syy? Voiko halu olla raskaana olla niin voimakas? Pitäisikö vielä odotella vai soittaa asiantuntijalle? =)

Pyryakka Tervetuloa tänne meidän kanssa!
:hug: no voihan harmi kun negaa näytti. Mullakin oli viime kuussa menkat myöhässä. Arvaa mikä pettymys kun olin ihan varma olevani raskaana negoista huolimatta.
Koskaan ennen ei oo ollut menkat myöhässä ja menkat alkoi mulla kp36/29-30
kannattaa vielä oottaa ainakin huomiseen ennen kun soittaa lääkäriin.

Keskiviikko 20.8.2008

Ouska: kp 3/33
Apsu: Kp 7/31-41
Peppi1981: kp 18/28-30
Tuulia79: kp 24/31-35
johanna83: kp 24/44
Noomi-: kp 27/24
TinyAngel:kp 28/29-30
Sun Rise: kp: 29/29
Vilinäiti: kp 31/?
Pyryakka: kp37/29-30
??
Hemuli1981 kp 69/?-38
Rouva B: kp 94/63
mami-ehdokas: kp 101/28-30
Stella82: kp 127/30-32
Tiiperö: 140/25-26
PikkuMyy-82: kp 145/27

Taustalla:
Unico

+Plussannut:
Maotao
Adimo
Caffee81
Annuli81
Mammutti-Mamma
Minski26
Amena

Taas mie menin päivittämään, vaikka eihän minun taaskaan pitänyt... :ashamed: :D
Laitoin sinut Pyryakka listalle, menikös oikein?...tuonne ekalle sivulle en pääse sinua lisäämään, koska pinon alottaja eli peppi1981 vain pystyy sinne lisäilemään ihmisiä.

mun maha on ollut koko päivän kipee ja turvoksissa. Sattuu samalla lailla Ihan kun ois pidätellyt tunti tolkulla.Taitaapi enteillä tädin tuloa...?? :(
Sen verran kuitenkin toiveikas, että päätin tilata r-testejä. Tulevat varmaan vasta perjantaina.

Pyryakka Pidän peukkuja, että testi vielä muuttuisi positiiviseksi.

TinyAngel Testasin tänä aamuna ja sain samanlaisen haamun. Aika haalealta näytti. Tänään masu aivan tuhottoman turvoksissa. Testailen varmaan joka aamu, vaikka kuinka yritän jättää päiviä väliin. Josko se viiva siitä tummenisi.

Noomi- toivottavsti pikkanen pitää nyt siellä kysin ja hampain seinämistä kiinni ja rakentaa itselleen mukavan majan 9kk:deksi.

PlussiaPlussiaPlussia Kaikille!

voi harmi piina ett kierto meni ohi! Mutta siitä sitten uuteen yritykseen.
Meillä todennäköisesti yritetään tämä kierto ja sitten pidetään taukoa ettei mene vauvat ja häät ihan päälletysten. En vain tiedä miten voin malttaa niiiiiiin monta kuukautta. Jotenkin tuntuu hukkaan heittämiseltä ja ajantuhlaukselta, mutta uskon silti että viisainta ja itseni kannalta mukavinta on että pystyisin tanssimaan omissa häissäni!!Ja sittenhän tässä on aikaa elää terveellisesti ja kasvatella muhevaa kasvualustaa omalle siemenelle!!

Yhteistyössä