25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

Meillä meni muutama kuukausi asunnon hankinta prosessiin. Jaollaan nyt vuosi tyytyväisinä asuttu omassa rivari kaksiossa. Kerrostalo elämä ei oikein ole kyllä minua varten. Joskin meillä on myös noita koiria niin nekin viihtyvät paremmin kun on oma pikkupiha. Onnea Peppi kodin etsintään.
Kummallista että kesä on jo ohi. Synkkää on ulkona.
 
torstai 14.8.2008


Apsu: Kp 1/31-41
Peppi1981: kp 12/28-30
Tuulia79: kp 18/31-35
johanna83: kp 18/44
Noomi-: kp 21/24
TinyAngel:kp 22/29-30
Sun Rise: kp: 23/29
Vilinäiti: kp 25/?
Ouska: kp 30/28->??
Hemuli1981 kp 63/?-38
Rouva B: kp 88/63
mami-ehdokas: kp 95/28-30
Stella82: kp 121/30-32

??
Tiiperö: 136/25-26
PikkuMyy-82: kp 141/27

Taustalla:
Unico






+Plussannut:

Maotao
Adimo
Caffee81
Annuli81
Mammutti-Mamma
Minski26
Amena

 
heipä hei ja anteeksi hiljainen kauteni...

kopioitu toisesta pinosta:
ON: itse en tiedä mitä tarvitsisin.. yöllä heräsin kamalaan mahakipuun. olin jo ihan varma että minulla on umpilisäkkeen tulehdus... oli se kipu niin kamala... hiukan jaloittelin ja join .. menen takaisin pötkölleni ja heräsin normi aikaan,.. kipu on enää pientä nipistely..
nyt uusimpana ilmiönä tämä ihan ihme etova olo.. tuli joskus kahden aikaan ja oikeasti tuntuu et oksettaa... auttakaa ja sanokaa mikä mul on?!? :'(
 
Kiitoksia.. Nyt meillä on kahdesta pankista lainatarjous ja kolmannessa käymme maanantaina.. sitten pitää käydä laput läpi ja katsoa missä paikassa on parhain tarjous.. sen jälkeen voimme alkaa katsomaan sitä asuntoa kunnolla.. pitää tässä alkaa elämään vähän säästävämmin, ku tietty noi menot kasvaa, kun oman asunnon hankkii..

Muuten kävin tänään siellä papa-kokeessa.. kysyin samalla siitä jonosta ja se tarkoittaa, että meidän pitäis saada se lähete viimeistään kolmen kuukauden kuluttua.. toivottavasti kuitenkin saamme sen aikaisemmin.. mun mies sanoi, että onneksi tässä ei ole ihan mahoton kiire, koska olemme sen verran nuoria.. kolme kuukautta ei tunnu oikeastaan missään, kun takana on kuitenkin kolme vuotta yrittämistä.. :)
 
heipä hei tähänkin pinoon :wave:

Peppi: kiva kun asiat menee eteenpäin ja onnea asunnon etsintään! se on ihan mukavaa touhua ja tuo positiivista stressiä ;)

(.) oviksen tikuttelua, mut ketään ei näy, ei kuulu viel :whistle: mun mielest oireitten perusteel se ovis ois jo ollunna, mutta tikut sano toisin :| jos niin kuitenkin oli, niin pupuilut jäi yhteen kertaan.
mulla ollu parina aamuna lievää raudan makua suussa, mistä lie sekin johtuu.
 
Johanna oletko ihan koko kierron testannut ja aina samaan aikaan? Itseäni kiinnostaisi kanssa koittaa urakalla bongata ovista, kun en sen tapahtumisesta ole aina niinkään varma.

Peppi1981 ihanan kärsivälliseltä teidän meininki kuulostaa ja toivottavasti saatte nyt sitten sen avun, jos sitä vauvan tekoon tarvitsette!!

ON: minulle voi tälle päivälle merkata kp2/31-41 elikkä ne menkat alkoivatkin jo eilen kunnolla ja sen kyllä tuntee. Ai peehana mitä kramppeja. Ei vaan tekisi mieli vahvoja särkylääkkeitä popsia, jos ne tosiaan ovikseen vaikuttaa...

No tästä kierrosta opimme että ne rinnat kipeytyy ilman raskauttakin ja pahaolo voi johtua jostain muustakin...Positiivisena asiana on se että taisin pongata oviksen ilman mitään mittareita ja tikkuja. Nyt aloitin aamulämpöjä seurailemaan, josko ne kertoisi jotain uutta :)

 
Hetimullekaikkitänne!

Mä oon nyt vihdoin saanut miehenkin innostumaan vauvan teosta =) Nyt vain haluaisin se heti enkä jaksaisi odottaa. Aiemmin olenkin raskautunut vähintään toisesta kierrosta, mutta nyt mun täytyisi olla vähän maltillisempi. Aiemmin omasin lyhyet ja säännölliset kierrot, mutta nyt viimeisen synnytyksen (reilut 2v sitten) jälkeen kiertoni on olleet pidemmät ja epäsäännölliset. Toinen mikä vaikuttaa raskautumiseen on ikä, eikös hedelmöittyminen vaikeudu 30v jälkeen.
 
apsu: ekaa kiertoa tikuttelen.. alotin jotain kp10 tai 11 jo ettei mene ohitte... -ja yleensä olen testannu iltasella töiden jälkeen mutta nyt aattelin testail jatkossa aamulla (epäilen liian laimeaa hormonia koska yleensä ennen kun töist lähen ni juon aika paljon) saas nähä, koht kai se on lisää tikkuja tilattava...

mä olen ainakin menkkojen aikana vetäny ihan normi särkylääkettä... vast sen jälkeen jos on jotain särkyjä niin olen opetellu tuohon panadoliin :D
 
lauantai 16.8.2008


Apsu: Kp 3/31-41
Peppi1981: kp 14/28-30
Tuulia79: kp 20/31-35
johanna83: kp 20/44
Noomi-: kp 23/24
TinyAngel:kp 24/29-30
Sun Rise: kp: 25/29
Vilinäiti: kp 27/?
Ouska: kp 32/28->??
Hemuli1981 kp 65/?-38
Rouva B: kp 90/63
mami-ehdokas: kp 97/28-30
Stella82: kp 123/30-32

??
Tiiperö: 138/25-26
PikkuMyy-82: kp 143/27

Taustalla:
Unico





+Plussannut:
Maotao
Adimo
Caffee81
Annuli81
Mammutti-Mamma
Minski26
Amena



 
Hei kaikille, Tämä on palannut kesälaitumilta ja viikko töissä jo takana. Vähän tuskaiselta tuntuu paluu arkeen, mutta eiköhän se tästä =)

Meillä vauvaunelmointi pysyny suhteellisen maltillisena ja yritän sen näin pitääkin, ettei kokonaan alkaisi hallita elämää. Huomenna kp 24/24 ja viikonlopun olen jo kipuillut siihen malliin, ettei tainnut tässä kierrossa tärpätä.

Peppi1981 Onnea asunnon etsintään! Minuakin vaivaa vähän uudenkodinkuume =)
 
TinyAngel Sanos muuta. Miks lomalla aika meneekin niin nopeesti. Tsemppiä huomiselle :)

Täällä ei kuukautisia vielä näy. Kaks päivää ollut jo olo, että alkaa hetkellä millä hyvänsä, mutta ei. Mun maltillinen linja alkaa horjumaan ja arvon täällä voisko testin tehdä jo nyt vai vasta aamulla :D
 

18.8.2008

Apsu: Kp 5/31-41
Peppi1981: kp 16/28-30
Tuulia79: kp 22/31-35
johanna83: kp 22/44
Noomi-: kp 25/24
TinyAngel:kp 26/29-30
Sun Rise: kp: 27/29
Vilinäiti: kp 29/?
Ouska: kp 34/28->??
??
Hemuli1981 kp 67/?-38
Rouva B: kp 92/63
mami-ehdokas: kp 99/28-30
Stella82: kp 125/30-32
Tiiperö: 138/25-26
PikkuMyy-82: kp 143/27



Taustalla:
Unico




+Plussannut:
Maotao
Adimo
Caffee81
Annuli81
Mammutti-Mamma
Minski26
Amena




 
Peppi1981 mitenkäs siellä päässä voidaan? onkos mitään oireita ym..?Entäs talon etsintä?
Mulla ei oikein mitään oireilua, mutta tänään kun eka työpäivä ja hirmukiirus niin palaverissä istuessani alkoi alavatsaan oikealla nipistelemään todella ikävästi. Onneksi meni kuitenkin ohitse...mitä lie olikaan, toivottavasti ei enteile tätiä.. :eek:
 

Yhteistyössä