2007 LOKAMAMMOJEN SURINAT *VIIKKO 16*

Jeee,me Henkan kans huomena herkutellaan :p
Mä täälä hinnottelen kirppis tavaraa kun kävin vihdoin pöydän varaan ja perjantaina pitäs viedä kamaa sinne sit.
Pessi liikkuu..lähinnä siis peruuttaa mut jotenkin ittensä aina liikuttaa pöytien alle jne..ei siis suoraan kyl ryömi.mutta ei ihme tollasella heilumisella et pääsee liikkuun.Ja imetystyyny selän takana mut muuten ilman tukee istu tänään lattialla kun leikki traktorillaan.Ihanaa kun oppii uusia asioita,tää on parasta ikää noissa ipanoissa ehdottomasti. Kovasti konttaustakin reenailee,saa yhden tai kaks kertaa polvia liikutettua eteenpäin mut kädet ei mee vielä mukana niin muksahtaa nenälleen.




Nyt takas kirppistavaroiden kimppuun
|O
 
dogtorilla ja yksäidillä hyviä kuvia..meillä kans tollanen ruoka/maito/velli kaappi tuolla..tänäänkin tuo miun nuorempi tyttö sano et venlalla on kyllä enempi evästä mitä meillä tuolla jääkaapissa,et hyö saa olla nälässä :eek:
 
Voi herranen aika! àlkàà nyt enàà pistàkò noita kuvia kun mulle tulee hàtà kàteen ;) Tuntuu ettà kun noita kuvia katselee niin meidàn Annika on ihan vauvan tasolla.. ei istuta saati sitten mennà konttausasentoon... Ja muutenkin jo maissinaksuja jo syòdààn ihan ite.. Kohtelenkohan mà tuota Annikaa liian vauvamaisesti... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
meillä on kans yks keittiön kaappi pullollaan soseita,ylimmällä hyllllä on sellaset joita ei usein syödä kuten luumut jne..
sit keski hyllyllä on lihat ja kasvikset ja alimmalla on hedelmät
meillä syödään luumua jokapäivä..vellin juonti jääny..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
Voi herranen aika! àlkàà nyt enàà pistàkò noita kuvia kun mulle tulee hàtà kàteen ;) Tuntuu ettà kun noita kuvia katselee niin meidàn Annika on ihan vauvan tasolla.. ei istuta saati sitten mennà konttausasentoon... Ja muutenkin jo maissinaksuja jo syòdààn ihan ite.. Kohtelenkohan mà tuota Annikaa liian vauvamaisesti... :ashamed:
Ei hätää..ei meilläkään istuta saatikka kontata. Nautitaan siitä,vielä kun voidaan :LOL: :D
 
Iltaa!

Pitää tulla sanomaan heip, päivä meni kaverilla ja ilta kaupassa ja sitten yhdessä tehtiin kakkua Mintun ½-vuotis synttäreille. Eli Katjanna, meillä vietetään Mintun ½-vuotis synttäreitä. Pääosin Annin vuoksi, on ihan onnessaan järkkäilemässä, mutta myös siksi että kummien kanssa ehditään rauhassa istahtaa ja nähdä. Pyydettiin siis vain kummit, isovanhemmat ja serkut. Niin ja Mammoliino kiitos linkistä! Me tehtiin sit tällainen http://www.hellapoliisi.fi/reseptit/reseptit/taytekakut/suklaakakku.php hieman omin variaatioin :) Musta on kyllä ihana järjestää juhlia, joten mielellään juhlisin jokaista kuukautta vaikka :LOL:

Nyt rupeskin sitten hakkaamaan tyhjää... mitäs mun piti kirjoitella... Dogtorilla Anskasta ihania kuvia, mekin otamma Mintusta ensi viikolla perhekerhossa kun on valokuvaus, laitan sitten tännekin :)

Muuta ei taida meidän elämässä olla, joten pitänee lopettaa turhan jauhaminen :/ :D

Öitä! :wave:
 
Dogtor, kiitti tosta pölysokerilla kaulimis vinkistä :) , enpä olis tiennyt :ashamed: . Oli komeita kuvia poitsusta sulla myös. Ja mitä ruokavarastoja teillä!! Ja tuttipullojakin näytti piisaavan... Mä oon kyllä tyytyväinen, että niitten kanssa ei ole tarvinnut pelata. Vaan äkkiäpä siihenkin tottuisi. Yksäidin kuvat kans hyviä! On se jännä, miten nuo lapset kehittyy niin eri tahtiin. Meillä kans vielä ihan vauvamainen vauva :heart: . Mä taidan sen vauvana pitääkin :ashamed: .

Ihana suklaakakku Topsylla. Pitäs kai noihin hellapoliisin sivuihin tutustua :p

Vieläkös Katjanna oot rentoutumassa sohvalla ;) ? Mua aina tuo sun huomautus huvittaa, tuntuu se olevan sulle ihan yhtä tärkeetä kun mullekin :attn: B) . Mutta millä ihmeellä rentoutuskin vaan istumalla ja telkkaa kattelemalla... että sais ne herkkuLASTIT jätettyä pois... Mulla nimittäin tuo valtaisa herkuttelu kuuluu tähän hetkeen nyt tooosi tiiviisti. Ja kun syön eka ne mitä oon ottanut, niin sitten kohta haen vielä jotain lisää :| . Niin, miten siitä pääsis?

Ai niin ja laittakaas tänne tai kerhoon, jos teillä on terasseja ja kuvia niistä? Meillä suunnittelu vaiheessa ja kovasti vinkkejä kaipaisin. Mitä kannattaa huomioida, jotain kivoja ideoita jne. Mammoliino myös ;) :attn: Sellasta jotain 4x5m aateltiin mihin tulee grilli ja pöytäryhmä, "katoksi" valokatos... Onkohan hullua, jos naapuriin päin osoittava kapeampi seinä olis ihan oikein seinä... Sen edessä olis sit pöytä. Seinän maalaisin valkoiseksi... ja haaveilen siihen jo tauluakin :p :ashamed: , mutta enpä tiedä... Vai onko niissä aina vaan joku kaide kiertämässä? Tai oisko jotain hyvää linkkiä :whistle: ?
 
Yksäiti on kans kirppispuuhissa! Minä vein tänään kans kauheen kasan kirpparille vaatetta, kauhee urakka tossa hinnottelussa ja sit pitää joka päivä käydä järjestelemässä pöytää..noh saapihan ostella uutta vaatetta tilalle taas!

Kävimpä lindexissä ja ai että mitä ihanuuksia siellä oli! typyille tuli vähän osteltua :whistle:

Hyvä että muillakin vietellään puoli vuotis päiviä =) mies luulee et tää on joku meidän suvun juttu! kuulemma jonnejoutavia kissanristiäisiä :LOL: kohta ne on meilläkin edessä!

kerhoon käväsin kirjottamassa....
 
lhs
Huomenta :wave:
Minäkin yritän pitää tyttö :wave: ihan vauvana, mutta tämä mokoma alkoi yrittää kontalleen ja ryömiä öhertää pikku matkoja, yhyy..kun tää on mun viimenen vauva (ellei mies tule toisiin aatoksiin ;) :whistle: ) niin mä haluaisin pitää vielä ihan vauvana tovin, mutta ei näytä onnistuvan :LOL: Tosin siinä mielessä menee pikkuvauvasta, että tissiä vaan syö onnellisena, kiinteitä ollaan yritetty nyt parina päivänä, mutta suurin osa on kaikkialla muualla kuin suussa :p :D

Meillä ei olla vietetty ½- vuotis juhlia ihmeemmin, mutta nyt ajattelin, että pitäisköhän ihan kakku tekaista, saisi jonkun tekosyyn kutsua porukkaa kahville, kun ei kukaan nykyään näytä ilman "syytä" osaavan enää kyläillä :eek: Ai miten niin minä olen aikuisen seuran tarpeessa.. :whistle:

Mulla olis myös kirppikselle tavaraa..paljon..mutta meillä on ihan surkeat kirppiksen pito mahdollisuudet, kun on käytännössä yksi paikka, ja siitä mä en tykkää yhtään :(

Jaahas, nyt pitää lähteä viemään esikoinen kerhoon, pääsee hetkeksi ikäiseensä seuraan..

Mukavaa päivää kaikille!
 
tin
ääääh, ei saa kiusata, hiukan kuullostaa toktorin ja henkan leivoinnaiset hyville, meikä ei oo syöny kolmeen päivään juuri mitää. :x Noita kaikki teen ku paranen :D

Tatu tänään maagiset 6kk :heart: Samoin onnea Mintulle ja Annikalle :flower: :heart:
 
Huomenta

onpas täällä hiljaista tänä aamuna :eek:
missäs te kaikki luuraatte? huhuu :whistle: :D
meille ei mitään uutta. tai no soseet alotettiin muutama päivä sitten eikä neidille oikeen maistu.
Ehkä se tästä..hiljaa hyvä tulee :D

LS Maksoin tahranpoistoaineen tänään :wave: :)
 
Meillä kans Siiri yrittää konttamaan lähteä :eek: nousee kontilleen ja alkaa heilumaan edes takasin siin.


Kielen näyttäminen on meistä kamalan kivaa....


Onneks ostin ton putken... on muuten hauska ryömiä tuolta läpi...


"Ihanaa... äiti kuvaa!"
 
Huomenta

Ei meilläkään ole noiden isompien kanssa vietetty ½-vuotisia, itseasiassa täällä ekaa kertaa kuulin että joku ylipäätään sellaisia viettää..Ei ole meilläpäin ollut tapana:)
Nyt Eemin ½-vuotispäivä osuu mun synttäripäiväksi, joten joka tapauksessa joku tulee (toivottavasti) kahville, eli siinähän nuo menee samassa.

Olen koko aamun keräillyt kokoon kuvia tuosta ukista, luulin että olisi vaikeaa katsella kuvia tms..mutta kummaa kyllä mun oloa helpottaa hurjasti kun saan katsella ja muistella.
Ja nyt vihdoin sain molemmat lapset jo kouluun, eli tauti voitettu! Tarkoittaa siis että saan itkeä oikein kunnolla, eikä tarvitse koko ajan lohduttaa lapsia, saan itse surra. Aika terapeuttista itkeä!

Meille tuli eilen sitte ohjeet sieltä Oraselilta, jotka ne rattaat on valmistanut että miten sen aisan saa kuntoon, no, eipä heidän ohjeilla onnistunut..Tuli sitten pyyntö että lähetetään rattaat sinne korjattavaksi/vaihdettavaksi..
Mulla onneksi kellarissa sellaiset vanhat rattaat tallessa, on joku kulkupeli Eemille siksi aikaa kun noita korjataan. Harmittaa että uudet rattaat ja tällaista harmia!
 
Iik, apua, mä oon tipahtanu matkasta! Olen nyt sivulla 11 menossa ja pakko välissä kysyä, että onko Jyväskylässä joku mammojen tapaaminen 7.6. tai joskus?! Siis mä en kuulu kerhoon (liekkö mua hyväksyttäiskään ;) ) mutta luen tän palstan KAIKKI tekstit ja toi on kyllä menny ihan ohi! Älkääkä ny hyvät ihmiset toisillenne v...tuilko, eikai se haittaa vaikka eri puolilla Suomea oiski tapaamisia samaan aikaan, menee kukin sinne minne tykkää. Mutta mulle ehottamasti infoa, jos Jyväskylässä joku miitinki on ja ketä sinne on tulossa ja pääseekö mukaan :wave:

Nyt takaisin lukuhommiin.
 
Meil Kiiukka nukkuu vesisateessa ulkona. No tosin tuossa kuistilla mikä ei ole lämmin.. Seinät on ympärillä muttei ovea. Ootellaan että mummi tulee tänne ja sitte lähdetään Jepen kanssa lääkäriin. Pojan pituuskasvu on taittunut ja paino sen kun nousee...... Viime viikolla taas otettiin kilpirauhas ym. kokeet.
 

Yhteistyössä