2007 LOKAMAMMOJEN SURINAT *VIIKKO 16*

Heidi, sie ku siellä italiassa asustat niin bongasin tuolta tälläisen putiikin...Aattelinkin kysästä että tiiätkö näistä vaatteista ovatko minkä laatusia ym? Koot verrattuna suomen kokoihin...Ja kun ei ite ymmärrä tuosta yhtikäs mitään niin kuinkahan paljon olis postarit...? Taas löyty vaatetta, yllättäen...ikuinen vaatehullu, ei voi mitään :saint: :LOL:
http://www.oviesse.it/pages/mondi/bambino.php
 
Moikkelis!

Oon ollu koko päivän poissa, kun mulla on ollut taas netti ongelmia ja sitten kävin kaverin kanssa kävelyllä... Oli tosi hieno ilma.

Ihan pikaseen vaan, että onkos moni menossa perjantaina lapsimessuille? Varsinkin niitä, joita en ole tavannut vielä livenä... Mä meen kavereiden kanssa perjantaina, ilman lapsia ;)
 
Kylläpä nälkä tulee kun teidän voitaikina-rullien ohjeita lueskelin. Mä oon heikkona aurajuustoon ja noi suolakurkutkin on aika nam! synttärit lähestyy niin pitää alkaa suunnitelemaan tollaisia rullia tarjottavaksi =)
Eetu nukahti ekaa kertaa silleen ettei tarvinnut ku sänkyyn laskea ja tutti suuhun. Yleensä se siellä jutustelee hetken ja tuttia tarvii useampaan kertaan antaa. Se on nyt oikein innostunut siitä mahalleen kääntymisestä, lattialla ollessaan kokoajan mahallaan :D liekö jumpannut päivällä niin että kova väsy iski..
 
hellou...... työ jotka söitte sie IKEASSA sitä iiiihanaaaa Daim kakkua :D :D niin ette kyl ikinä arvaa mitä me syödään huomenna yksäidin kans ku se tulee käymään :D :p :p :p ....oli pakko kiusata :LOL: :LOL:
mut eipä mulla ny kummempia :D takas telkkarin ääreen
 
mun tekee aivan kamalasti mieli jotain hyvää!!!!!!!!

syön parhaillaan Siljan maissinaksuja ja samalla kurkin sen hedelmäpilttien suuntaan :ashamed:

irtokarkkia,irtokarkkia :p :p :p täne, tänne...

onneks kohta tanssitunnille, muuten pää hajoais (siitä ehtii sitte vielä hyvin tohon makuuniin)
 
Minä tein tänään mustikkamannapuuroa ja hyvin upposi Ilonalle. Tyttö kun ei hirveästi innostunut tuosta kaurapuurosta... Typy maisteli tuossa päivemmällä puolukkapuuroa ja tykkäsi kovasti, mutta siinä oli sokeria....
Ruusumaria Eetusta taitaa kehkeytyä oikea ikiliikkuja :D kohta saat juosta pojan perässä tukka putkella :LOL:
 
:LOL: nauratti tuo Milekon 11 sivun ohjeet Katjannalle kärryjen suhtaan :) . Ja Katjanna, ymmärrän hyvin sun murheen, ite olisin kanssa jo tosi huono meneen valittaan. Vaan kylläpä se varmasti kannattaa mennä, muuten harmittelet sitä pitkään!

Henkka ja Yksäiti perskules, missäs mulle pala kakkua :p ?! Sopikaas sitten huomenna, koska tuutte meille :) .

Mä täällä kanssa yksiä synttäreitä jo vähitellen valmistelen. Pakkaseen kakkupohjaa valmiiksi ja sen sellaista. Noi rullat ois kyllä kivoja ja helppoja. Ne ois varmaan parhaita tuoreeltaan. Millasia mahtaa olla seuraavana päivänä tai pakastettuna? Onneks oon oppinut miettiin helppoja tarjottavia ja sellasia, mitä voi tehdä eri päivinä. Ei iske kauhee kiire ja stressi sitten ite juhlapäivänä tai edellisenä iltana :whistle: . Netistä löysin kivan vinkin kakulle. Päällystän tarjottimen kokoisen kakun vihreellä marsipaanilla (nurmikko) ja siihen sit tökin tikun nokkaan keksejä, jotka koristelen kukkasiks :) . Elikäs, mä en ole koskaan tehnyt marsipaanista. Saisko kahdesta marsipaanipötköstä päällysteen n tarjottimen kokoiseen kakkuun? Eli mahtaisko yks pötkö riittää päälle ja toinen sivuille?

Nyt meen saunaan :wave: . Meillä isommat työt yökylässä mummulla :D :D :D . Onkin sitten vaan ollut rutuinen tuo pienin :kieh: . Ettei kävis äitille ja isille liian helpoks, tuumaa neiti varmaan :kieh: .

Tylsällä kivoja pph aatoksia. Mä taidan sittenkin palata "oikeisiin" töihin syksyllä :/ .

Mutta nyt siis saunaan :wave:
 
Hemuli-76 Juu ei tarvitse edes kurkata, nimittàin normaalisti ostan tuolta kaikki Annikan vaatteet :D Hyvà hinta-laatusuhde :) Bodeja en menisi ostamaan kun ainakin kaikki kevyemmàt bodyt mitkà olen Oviesseltà ostanut ovat venyneet kàytòssà, mutta muuten kyllà suosittelen! Ei ainakaan nuo meidàn vaatteet ole menneet miksikààn ja nàttejàkin ovat.. Sitten noista koosta elikkà meille menee nyt 74 cm ja jàà vielà kasvuvaraakin ja meidàn neiti on nyt n. 7600g ja pituutta sellaiset 66 cm. Kuukausina se on 9 kuukautta (mesi ) eli sinuna menisin heti suosiolla tuonne 9-30 mesi puolelle.. mutta sekin taas riippuu vaatteistakin. Mutta sanotaan ettà 90% koko 9 mesi menee nyt ja muutaman kuukauden ainakin vielà :)
 
noista voitaikina kiekoista minä olen tehnyt ihan jauheliha/paprika/suolakurkku/ ja jotakin tuorejuustoa,yleensä valkosipulista laittanu tulee muuten namia.. :p
oregaanoa tai pizzamaustetta laittanut myös.
tai sitten kinkku/aurajuusto/ananas :p oikein vesi tulee kielelle..ehkiis taitaa olla jollakulla nälkä :D

tytyn sain nukkumaan,eipä sitten tehnyt koko iltana muuta ku roikku sylissä,ja jos laitoin lattialle niin heti alko huuto..ja toinen raukka vierasti koiraa :eek: koira erehty tulemaan liian lähelle,niin alko alahuuli menemään lörpölleen,ja kohta isot kyyneleet valumaan pitkin poskia..olispa ollu kamera lähettyvillä niin oisin napannu kuvan..oli vaan toinen niin hellyttävän näkönen..
..varmaan nyt ähkynä tuolla nukkuu..söi nimittäin sellasen satsin puuroa (kaupan tetrallisen olikohan siinä 2dl) ja 160ml maitoo :eek:

 
Onko kenenkään lapsi (alle kouluikänen) ollu hammaspaikkauksessa nukutuksessa? Ronjalla on tosi iso reikä takahampaassa, enkä usko, et onnistuu paikkaaminen ilman humautusta.

Sannilla taitaa olla korvatulehus. Maanantaina ois korvakontrolli, mut taitaa olla käynti jo huomenna. Tyttö ei syö, huutaa koko ajan, eikä nuku... :eek:
 
Mileko poika nuorempana pelkäsi hammaslääkärissä ihan mahdottomasti ja sille annettiin ilokaasua että saivat paikattua ja taisihan tuo saada jotain rauhoittavaa lisäksi, mutta oli silti oli hieman hankalaa...
Voi Sannia..toivottavasti saatte yöllä nukuttua edes jonkin verran :hug:
 
mileko onko tota nukutusta mahollisuus teidän hammaslääkärissä tehdä?
toivottavasti onnistuu..oikein kylmät väreet nousee kun ajatteleekin että pitäs lapsen kanssa lähtee paikkuuttamaan hammasta :eek:
onneksi noilla miun isoilla tytöillä ei ole tähän ikään mennessä ollut yhtään reikää..mistähän oikein johtuu..?

niin ja toivottavasti sanni nyt saa ens yönä nukuttuu.
 
rontti ne on ihan yhtä hyviä kylminä,melkein parempiakin ja voi niitä pakastaa..
niin ja kyl toi määrä marsipaania pitäis riittää,muistat vaan kaulita sen tomusokerin kanssa..mä tein kerran sellasen kupla auto kakun marsipaani päällysteellä,siis se oli ihan pienois malli siitö autosta :D
mileko en oo =) mut jos tossa kesän mittaan olis :whistle:

antton on jo paljon parempana..koko päivän on vaan nauraa kikattanu,ihanaa kuultavaa
:heart: ja meidän poika yrittää kovasti mennä konttaus asentoon,jalat työntää sillein mahan alle ja peppua nostelee,ja kädet menee eteen päin..meillä varmaan jää ryömiminen kokonaan pois,veikkaan et kohta konttaa..



kuvaa kun poju on syöttiksessä,huomatkaa pömppö maha :)

6kk kunniak maissinaksuja,nams :heart:

formula kuskilla pitää olla ajo hattukin :LOL:

varpaita on ihana tutkiskella..

mait,pullo,velli nurkkaus :LOL:

mä oon iloinen mies :heart:
 
mileko anska käyttäytyi ihan samalla tavalla kun alko se tulehdus...sunnuntaina saatiin lääkkeet ja poika on jo nyt iha ihtesä,koko päivn kikatellu..

antton laittaa sannille kuolaisen pusun poskelle parannukseksi :heart: :LOL:
 

Yhteistyössä