****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 24**

Alkuperäinen kirjoittaja santti:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Mutta hei muistakaa, että tuohon juttuun päälle tulee ne kuvat vielä. Toivottavasti siellä on niiden kuvia enemmän, joiden kommentteja jäi vähän vähemmälle.
joo ei tarvii mun läskimahaani siellä näkyä... :x
sen takii miä menin yhteiskuvassa takariviin ettei ruhoa paljoa näkyis :LOL:
 
mä taidanki aamullaheti herättyä soitella lääkäriin aikaa tolle pojalle..viime yönä alkoi yskimään ja tänään on nenu vuotanu ja korvia haroo..panadolia on saanu 2xtänään mut ei tunnu olevan vaikutusta..just saatiin nukkumaan pikkanen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
mä taidanki aamullaheti herättyä soitella lääkäriin aikaa tolle pojalle..viime yönä alkoi yskimään ja tänään on nenu vuotanu ja korvia haroo..panadolia on saanu 2xtänään mut ei tunnu olevan vaikutusta..just saatiin nukkumaan pikkanen..
Tota samaa meilläkin :/ Pienet saivat kylmää siinä lattialla
 
Puuh, meillekin on nyt sitten rantautunut silmätulehdus :( Korvatkin lääkärisetä katsoi kun pyysin, puhtaat oli. Toinen hiukan punoitti, muttei mitenkää huolestuttavasti. Oli vieras lääkäri, en tiä miten luotettava diagnooseissaan.
Saatiin sit tippoi ja salvaa. Ja mie en pysty laittamaan noita :/ Siis mua on aina ällöttänyt ja tehny pahaa kaikki semmonen mitä tehään silmän lähellä. Sen takia en voi käyttää piilareita ja meikkaankin äärimmäisen harvoin (viime kerrasta taitaa olla jo 5 vuotta). Mie en ole koirallekkaan koskaan pystyny laittaan silmätippoja, kun on tuntunu niin vaikealta ja inhottavalta :ashamed:
No, silmätipoista oon nyt selvinny jotenkuten. Niitä tarvii laittaa 6-8 kertaa päivässä, joten pakko ne on vaan laittaa. Ja tuo salva laitetaan yöksi, joten sen saa hoitaa mies. Salvan laittaminen olis ollu melkosta paljon vaikeempaa, mua puistatti pelkkä katseleminenkin.

Paranemisia ja tervehtymisiä kaikille sairastelijoille :wave:
 
Toktori,habaa kyl tarttee kun Simppaa kantelee ;)
Mun piti sille toimittajalle jotain laittaa mut en nyt kyl yhtään tiä mitä... Arvatkaapas vaan onko Pessillä molemmat silmät tulehtunu ja mulla toinen... :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
hiukan on ilkeetä!!!! Eli ei kauheemmin kyl jaksa koneella lueskella.
Santti... fosfori-pallitpa hyvinkin ;) :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Nyt toimittajalle jotain ja unille,öitä
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Toktori,habaa kyl tarttee kun Simppaa kantelee ;)
Mun piti sille toimittajalle jotain laittaa mut en nyt kyl yhtään tiä mitä... Arvatkaapas vaan onko Pessillä molemmat silmät tulehtunu ja mulla toinen... :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
hiukan on ilkeetä!!!! Eli ei kauheemmin kyl jaksa koneella lueskella.
Santti... fosfori-pallitpa hyvinkin ;) :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Nyt toimittajalle jotain ja unille,öitä
kerro Pessin hurmoksesta :whistle: :saint: :LOL:
 
Tytteli, mulle oli äippärahat tullu jo tänään niin otin ja ilmotin ouluun lauantaille JA sunnuntaille! Pitää yöpyä sitte mun veljellä. Mies tosi mielissään kun pääsee taas pariks päiväks koirajuttuihin! :LOL: Se ei ennen tota tyttöä lähteny oikeestaan koskaan mukaan ja nyt joutuu joka paikkaan että saa vahtia typyä. :D Pitää sinne ylivieskaan vielä ilmottautua niin nähdäänpä siellä sitte jos te pääsette! :) Pidetään sellanen lokavauvojen koiranäyttelytapaaminen sitte, jooko? Aika jännä kyllä että oulussa ottavat täyden hinnan 10v veteraaneista.. Mä sain muuten tänään treeneissä herkutella kun juhlittiin sitä meidän sm-kultamitalistia. :)

Pitääpä munki käydä lukaseen se lehtijuttu, kiva että ette pitäny hulluja jännityksessä! :hug: :LOL:
 

Yhteistyössä