*tyrks* niinhän myö kaikki :saint:Alkuperäinen kirjoittaja santti:vieläkin naurattaa... olin taas niin aikuinen juttujeni kanssa että
joo ei tarvii mun läskimahaani siellä näkyä... :xAlkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Mutta hei muistakaa, että tuohon juttuun päälle tulee ne kuvat vielä. Toivottavasti siellä on niiden kuvia enemmän, joiden kommentteja jäi vähän vähemmälle.
Juu mun kuvia ei tarvi todellakaan olla siellä |OAlkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Mutta hei muistakaa, että tuohon juttuun päälle tulee ne kuvat vielä. Toivottavasti siellä on niiden kuvia enemmän, joiden kommentteja jäi vähän vähemmälle.
sen takii miä menin yhteiskuvassa takariviin ettei ruhoa paljoa näkyisAlkuperäinen kirjoittaja santti:joo ei tarvii mun läskimahaani siellä näkyä... :xAlkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Mutta hei muistakaa, että tuohon juttuun päälle tulee ne kuvat vielä. Toivottavasti siellä on niiden kuvia enemmän, joiden kommentteja jäi vähän vähemmälle.
Tota samaa meilläkin :/ Pienet saivat kylmää siinä lattiallaAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:mä taidanki aamullaheti herättyä soitella lääkäriin aikaa tolle pojalle..viime yönä alkoi yskimään ja tänään on nenu vuotanu ja korvia haroo..panadolia on saanu 2xtänään mut ei tunnu olevan vaikutusta..just saatiin nukkumaan pikkanen..
Sekin on kyllä mahdollista :/Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:meiän mies ku ei paljoo lattialla oo ollu niin veikkaan et sai sillon yöl ku mullaki oli lauantai aamuna kurkku kipee
No sullahan on perjantailta hyvää kokemusta :ashamed: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:noo,ei tuo flunssa vaarallista oo tarvitaan vaan pitkää pinnaa ja mahtavaa hauista
Samoin teillekin päin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:Paranemisia ja tervehtymisiä kaikille sairastelijoille :wave:
kerro Pessin hurmoksesta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:Toktori,habaa kyl tarttee kun Simppaa kantelee
Mun piti sille toimittajalle jotain laittaa mut en nyt kyl yhtään tiä mitä... Arvatkaapas vaan onko Pessillä molemmat silmät tulehtunu ja mulla toinen... :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
hiukan on ilkeetä!!!! Eli ei kauheemmin kyl jaksa koneella lueskella.
Santti... fosfori-pallitpa hyvinkin
Nyt toimittajalle jotain ja unille,öitä
tottahan kaikki on :saint:Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:työ ootta pervoja,on mato kikkeleitä,fosfori palleja ja vielä lapsen oman käden iloa
Hyi sinuu |O Itse asiassa tuo taitaa olla viime aikojen jutuista siisteimmästä päästäAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:nii onhan ne onneks olin sillon nukuttamassa simppaa nii en ite alkanu laukoo mitää tyhmiä mut nytlauon,tana että tissiä kutittaa