****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 24**

imettäjät :wave: montako kertaa syötätte vielä päivän aikana ja onko muilla jo suunniteilla koko homman lopetusta? kertyykö teillä vielä maitoa runsaasti rintoihin?

Minä imetän päivisin enää vain muutamia kertoja mutta yöllä sitten senkin eestä :whistle: varmaan tästä johtuu että mulla edelleen välillä pakkaantuu maito rintoihin ja vieläkin saattaa välillä mennä niin täyteen että ottaa ihan kipeetä. Kai tämä tästä sitten laantuu kun yösyötöt jää pois? Haluisin heinäkuun lopulla jättää yösyötöt konaan ja elo-syyskuun aikana lopunkin imetyksen. Musta tuntuu että Silja vois alkaa oleen hiljalleen valmis siihen...

mitä sitten kun imetys loppuu ja jos rintoihin jää maitoa niin mihin se menee? siis kai sitä sinne vähän jää...haihtuuko se pois vai pilaantuuko se sinne sisälle :LOL: ja mitä jos imetyksessä ois vaikka useamman päivän tauko ja sitten yhtäkkiä päättäski antaa vähän rintamaitoa niin onko se kuitenkin tuoretta? auttakkee avutonta :LOL:
 
Minä jatkan syyskuun alussa opintoja ja yritän sinne mennessä imetyksen lopettaa, aatelkaa nyt jos kulen rinnat homehtuneina pitkin koulun käytäviä, kamala happaman maidon lemu vaan seurais perässä :LOL: no joo, ehkä pitäis tosiaan mennä sinne nukkumaan :$
 
Heippa. Minäkin tänne ehdin kirjotteleen. Miehen kesäloma loppuu huomenna, jo! Me ollaan rakennettu terassi takapihalle ja viimeistelty keittiö remonttia. muutettiin viime kuussa uuteen kotiin, joten senkin saralta on riittänyt hommaa. Luin tuossa muiden kirjotuksia, ja nukkumisesta puheen ollen... Meidän poika valvoi melkein neljä kk, nukkui vaan pikkupätkissä ja kitisi. sitten alkoi yht äkkiä nukkua täydet yöt, ihanaa. Nykyään nukkuu noin kymmenen tuntia yössä. on se vaan helpotus, en tiä kuin sitä ois jaksanut kuukausi kaupalla. stemppiä teille joilla nukutaan vielä pätkissä.
ystävä sai kaksoset ja kävin tänään katsomassa heitä, voi kyl ne oli pikkusia ja sulosia. tuntuu et siittä on niin pitkä aika kun meidän herra oli niin pieni. nyt pitää joutua maate.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
imettäjät :wave: montako kertaa syötätte vielä päivän aikana ja onko muilla jo suunniteilla koko homman lopetusta? kertyykö teillä vielä maitoa runsaasti rintoihin?
mitä sitten kun imetys loppuu ja jos rintoihin jää maitoa niin mihin se menee? siis kai sitä sinne vähän jää...haihtuuko se pois vai pilaantuuko se sinne sisälle :LOL: ja mitä jos imetyksessä ois vaikka useamman päivän tauko ja sitten yhtäkkiä päättäski antaa vähän rintamaitoa niin onko se kuitenkin tuoretta? auttakkee avutonta :LOL:
Mä aloin lopettelemaan tossa 3viikkoa sitten. Ensin aloin antamaan pullosta aamumaidon, sitten iltamaidon ja sitten päivälläkin. Ennen pullottelun aloitusta imetyksiä oli 4-5päivässä, yöllä Eetu ei oo syönyt kolmeen kuukauteen. Mä oon miettinyt ihan samaa että pilaantuuko se maito siellä tisseissä jos se monta päivää "seisoo"? :LOL: mulla maidontulo väheni huomattavasti heti kun aloin antamaan pullosta! ei oo tarvinnut pumppaamalla tyhjentää kertaakaan. Jos on tuntuneet vähääkään täysiltä niin oon sitten imettänyt. Nyt oon toisesta tissistä imettänyt viimeks perjantaina ja toisesta varmaan viime keskiviikkona. Ihan vähän toista tissiä kihelmöi niin saatan tänään vielä antaa kerran, tai sitten en. Eetu alko mua puremaan tissistä niin siinä osasyy minkä takia lopetin imetyksen, olisin kyllä muutenkin lopettanut jo tässä vaiheessa (Eetu täyttää kohta 9kk).
 
Eevin äiti kuulostaapa ihanalta tuo että teillä poika itestään paransi yöuniaan! Meilläkin nyt takana 3 hyvin nukuttua yötä. Viimeyönä heräs 2 kertaa mutta vaan toisella piti syöttää. No juhannus tulee kohta ja sotkee sitten hyvin alkaneen putken |O

Ruusumaria just noita juttuja oon miettiny! Eli eikö sitä sanota että rintamaito on aina tuoretta, mutta mihin se "vanha" maito sitten menee? Tää ei mee mulle jakeluun :D No kohta joku viisas herää ja tulee tänne mua valasemaan :saint:
 
Meillä nukuttiin 9tuntia putkeen heräämättä! :eek: :D :wave:
Viideltä heräsin iloiseen jokelteluun ja hain 120ml soijamaitoa jolla tyttö nukahti samantien, kuului vain lopuksi pärinää ja tutti lensi suusta ja nukahti! :eek: :D
Voiko olla mahdollista että tuo maito toimii noin jo??! Vai sattumaa. Toissayönä heräsi kuitenkin 6 tai 7 kertaa. Lähtiskö tästä meidän yöunet paranemaan.
Pieruja havaittu viimeksi eilen n.klo 17 ja ihan pieniä pari, ei yhtäkään sen jälkeen,kun normaalisti heti aamusta päästää monta isoa pöräytystä heti herättyään.
Tyttö on jotenkin rauhallisempi, ei vingu vaan tyytyväisenä touhuilee omiaan. =)
 
Huomenta!

Hienoa milli!!! :D Mintun kokopäiväiseen itkuisuuteenhan epäiltiin silloin 2 kk ikäisenä maitoallergiaa, määrättiin peptidiä ja kyllä se auttoi ihan päivässä. Saimme kokea jo päivän päästä hetken jolloin tytöllä oli silmät auki ja suu kiinni :D Allergiaa ei sitten ollutkaan, vaan kun aloimme nannin taas niin oireet eivät palanneet. Meinasi lääkäri että oli varmaan suolisto-ongelmaa, virusta tms johon auttoi maidottomuus. Mutta ois kyllä huippua jos teillä auttaisi tuo!

Nyt koulunpenkille, plaah. Tää ja huominen päivä enää...
 
Tiipii, mä uskon että luonto jotenkin hoitaa ton maitojutun. Mitä vähemmän maitoa poistuu rinnoista, sitä vähemmän sitä sinne uutta muodostuu. Eipä toi poitsu ole valittanut tai irvistänyt mausta vaikka oonkin antanut monta päivää tississä seisonutta maitoa :D eikä oo tullut vatsavaivoja. Eikös se heruminen aina tuota uutta maitoa?
 

Yhteistyössä