****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 24**

täällä pönttö ihan sekasi..olin kaks yötä töissä.eilen en saanut kunnolla nukuttua.puolen kahentoista aikaan nousin jo ylös..sitten kyllä viime yönä nukutti ihan tautisesti kahen ja neljän välillä..tänään en sitten olekkaan nukkunut kun 9-11..voi illalla olla ihan kanttuvei..

tyty oli sitten valvonu pe/la välisenä yönä 3-4.n mies oli joutunu laittamaan rattaisiin toisen nukkumaan..ihan mahoton riekkuja oli ollu..tajuskohan et äippä ei ole kotona..

venlasta on tullut kyllä ihan mahoton herhiläinen..koko ajan on koiran vesikupilla kodinhoitohuonessa,jos silmä välttää..vaikka meillä siinä on sellanen haitariovi,niin se saa sen auki..nyt myöhkää tuolla sängyssä isäsä päällä,naama loistaa punasena..

tuutilulla kiia tosiaankin oli sävysävyyn makkarin sisustuksen kanssa..ihana =)
ja yodottajan tyty on jo ihan ison tytön näkönen :)
 
Vai kävi Tuutilullakin ostamassa sen altaan :whistle: Meillä vaan ei ole ollut oikein vieläkään noita allaskelejä ja lupaili, että kylmenee ja aika huonoa säätä näytti juhannukseksikin tänne päin ja ilm. koko Suomeen :( että saa nähdä ollaanko kotona vai.. olis edes sillon lauantaina hyvä ilma, että edes päiväseltään voitas mökillä käydä. Meillä kun tuolla merellä saaressa mökki, niin ja se ihan silleen eimukavuuksilla, että ei vauvan kanssa kylmällä ja sateella kivaa, vaikka isommat ja aikuiset nyt pärjäiskin.. Mutta käytiin me ostaan Eemilille eilen pelastusliivit jo kuitenkin :D Meinas vaan olla työstä eka löytää sellaset pienet, kaikki oli prismassakin 10-20kg ja ne oli ihan liian suuret!

Jep, ja piti tänään laittaa se vaunun ratasosa paikalleen, kun Eemil tähän asti vielä kopassa nukkunut, mutta nyt oli hoksinut mennä siellä kontalleen :eek: ja en ota sitä riskiä, että sieltä tippuu, joten nukku ekat päikkärit ratasosassa ja hyvin uni maittoi =)
 
Emme ole päässeet savoon toktori. Suunnitelmissa oli alkuviikko, mutta enpä tiedä miten käy... Katotaan nyt miten nuo lääkkeet alkaa vaikuttamaan eemelin olotilaan... Pirun kiukkuisen kersan täältä saisi jos joku haluaa... Eli kerrankin voin sanoa, että poika ei ole terve. Äitin perään huudetaan kurkku suorana välillä, unilta herätään joka kerta huutaen kurkku suorana (oli mitkä unet tahansa) ja vain äiti kelpaa. Ei ikinä ole poika itkenyt niin paljon kuin tänään... eli on toi kipeä.
 
Enja, ei meillä ole mökkiä hailuodossa, mutta usein käydään päiväreissulla rannalla löhöilemässä ja kavereilla on siellä mökki. Onkos teillä sitten?

Katjanna, huomasin että teillä oli pari samaa tuotetta, olisin vaihdellut mutta ei ollut toista salaista vaatetta sen kokoisena. Yllättävän hyviä oli noi paketit, itsekin yllättyin! Kiva että tykkäsit :)

Jos joku haluaa vielä tilata tollasen paketin, niitä saa vielä 86/92 ja siitä alle koossa tytöille, ja pojille on muistaakseni isompiakin. On voimassa 25.6. asti ja siis 30 euroa 5 vaatetta. Postikulut kaupan päälle :D Toimitusmaksu on kyllä 3,50 ?.
 
Huomasin että meidän Apinanpoika täyttää tänään 8kk :heart: Onnittelut myös Antonille :flower: ja tiettty kaikille muillekin jotka on syntyneet samana päivänä.

Tässä vielä tuore kuva 8kk ikäisestä Apinanpojasta ja sen siskosta. ..Kaksi on paatissa soutajaa... :heart:

 
rontti tossa pasta toscanassa on palsternakkaa,pastaa,sipulia,purjoa,paprikaa,maitorahkaa,kermaa,juustoo,persiljaa,basilikaa ja mustapippuria..

haaveilen loton jättipotista,joka lauantai tehään 2lottoo,mulla on oma vakiorivi..

just ilmotin koiruuden sawo show 2008 kansainvälisiin näyttelyihin kahdelle päivälle,pääsee taas kehiin..pitää kattoo tuomari listaa ja miettiä mille päivälle sit sen uuden koiran ilmottaa,vai ilmotanko vaan perjantaille jollon emma ei oo kehissä,ku lauantaille ja sunnuntaille emman ilmotin..ku jos kehät sattuu samaan aikaan niin ukko joutuu omansa esittää ja sitä se ei todellakaan tee :headwall: :D
 
Katjanna teidän neitillä hienot varpaankynnet :D

Hain päivällä Mammoliinolta ne mun me&i vaatteet ja ne on I-H-A-N-I-A!!!! :heart: Ostin siis tällä kertaa vaan itselleni, Siljalle en mitään :whistle: mutta kun ei tuo osaa vaatia vielä mitään :p Mieskin tykkäs kovasti mun uusista paidoista, sano Siljallekin että kylläpäs sulla on kaunis äiti...että osaa tuo välillä olla ihanakin :heart: (taitaa sen tän kertaset ovisajat olla ohi ;) )

Mulla on hurahtanu koko päivä kun oon ommellu itelleni 10paria kosteussulullisia kestoliivinsuojia kierrätysmateriaaleista. Eihän noita nyt enää niin paljoa tartte mutta on sitten varastossa jos joskus vielä uutta vauvaa imettää.
 
Imetin, laitoin pojan valveilla sänkyyn ja nyt istun koneella viereisessä huoneessa ja odotan asettuuko itsekseen unille :D ainakin vielä on hiljaista. :whistle:

Minä haaveilen tällä hetkellä siitä että pääsisin johonkin iltamenoihin miehen kans ja lapsia tulisi joku kotiin katsomaan. Tälläinen menohan on jo alustavasti sovittu 2.7, mutta meidän talon pienin nyt sitten määrää sen tuleeko tuo reissu toteutumaan ;) :x Siksi tässä tätä itsekseen unen hakemista harjoitellaan näin innokkaasti :D Isompia haaveitakin toki on, mutta tällä hetkellä ne on niin utopisia ettei niistä kannata edes ääneen huudella :whistle: :whistle:

Kai tästä voi nyt sitten hipsiä olkkarin puolelle kun edelleenkin on hiljaista kuin huopatossu tehtaalla joten kai tuo nukahti itsekseen =) :wave:
 
Täälä kotiuduttu mökiltä.En oo ehtiny kaikkee tein tekstiä viikonlopun ajalta lukeekkaa...pikkuhiljaa pikkuhiljaa.Täälä samanlainen olotila kuin millillä joka taisi loppuviikosta valittaa krapulaista oloa väsymyksestä. :/ Meillä yöt suoraan sanottuna valvotaan lähes kokonaan.Näin on nyt 2 yötä mennyt. Laitan Ellan nukkumaan klo 20,herää n. 22, 23.30 itkemään. n 01 herää taas itkemään mutta ei nukahda takaisin vaan itkee ja mölisee 04-05 asti jolloin nukahtaa n.tunniksi.7 ollaan jo aamu puuron keitossa-silmät ristissä ja hermo riekaleina.Haluaako joku tulla meille yöksi töihin että saan nukkua?

haaveilen täysistä yöunista,toisesta vauvasta (HULLUKSI TULLU),lottovoitosta.
 
Huh on ollut jotenkin painostava ilma koko päivän :eek: ukkosta ilmassa, päivällä ukkostikin ja satoikin jonkin aikaa.. Otin tuossa meidän merimiehestä kuvankin ja pitääpäs tänne laittaa ;) Onnea apinanpojalle 8kk johdosta :flower: meillä täytettiin eilen.

 
Hitsi kun aina joku ehtii kirjoittaa välissä ja mulla tulee kommentoitavaa :whistle:

Vip: onko teillä aina ollut huonoja öitä? En nyt muista yhtään mitä olet aikaisemmin kirjoittanut teidän öistä. Mietin tuota että miksiköhän herää itkemään noin tihein? Tuntuisi että vois olla jotain vaivaa, kipua tms.. :hug: Voimia sinulle. Nuo täydet yöunet on mullakin kyllä haaveena, mutta kai niistä on turha haaveilla enää koskaan. Anni herättää edelleenkin silloin tällöin ku kömpii viereen nukkumaan, puhumattakaan pojasta. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Enja, ei meillä ole mökkiä hailuodossa, mutta usein käydään päiväreissulla rannalla löhöilemässä ja kavereilla on siellä mökki. Onkos teillä sitten?

Katjanna, huomasin että teillä oli pari samaa tuotetta, olisin vaihdellut mutta ei ollut toista salaista vaatetta sen kokoisena. Yllättävän hyviä oli noi paketit, itsekin yllättyin! Kiva että tykkäsit :)

Jos joku haluaa vielä tilata tollasen paketin, niitä saa vielä 86/92 ja siitä alle koossa tytöille, ja pojille on muistaakseni isompiakin. On voimassa 25.6. asti ja siis 30 euroa 5 vaatetta. Postikulut kaupan päälle :D Toimitusmaksu on kyllä 3,50 ?.
:attn: moikka minä haluaisin tollasen paketin =) onko siinä pitkähihaisija vaatteita? ja se kokokin ois hyvä.
Hitsi et meidän neiti on kiukkuinen :kieh: toinen hammas on tulossa ja se kestää ja kestää :whistle:
8kk neuvolassa tytön mitat oli 10220g ja 75cm :eek: iso tyttö. Ruokakaan ei oiken nyt maistu ja sen takia yöheräilyt on tullut takaisin :headwall:
Nyt Nea kiukkutelee joten :wave:
 
milli jospa teille tulis helpotus tosta maidosta..

ihania kuvia kaikilla :heart: ja ai mite söpö pieni merimies liiviensä kanssa o :D

kävin koiran kanssa pienellä lenkilläkin,ei tuo meinannu kotiin jaksaa kävellä enää ja lenkki oli noin 1km pitkä :'( jospa sillä ois vaan huono kunto :/ ihana oli kuunnella mp3 zen cafen kipaleita ja mietiskellä vaan..poitsu on ollu jo tovin nukkumassa ja minuakin väsyttäis..
koko viikonlopun oon pitäny ukolle mykkistä,syytä en viiti huudella..ärsyttää vaan..

mitähän vielä..ainiin meille tuli nyt kuudes hammas :heart: ylhäällä on nyt 4 ja alhaalla 2 :D :D aika vinkee näky.
 
katjanna on meillä aina ollut huonot yö sekä päiväunet.Syntymästään asti on pärjänny aika pienillä unilla mutta aijemmin ei ole putkeen valvonut vaan herättänyt monta kertaa ja sitten nukahtanut heti takasin kun annan tutin tai käännän.Miekin epäilin eka et joku vaivaa,mut 8kk neukkari oli ja sillon kaikki oli hyvin.Tiedä sitten voisko taas tehä hampaita,vaikkakaan ei sormille tunnu eikä näy.Kuolaa vain. :| Siulekkin voimia jaksaa yövalvomisien kanssa :hug:
 
Noniin, teen tässä koulutyötä :whistle:

bambi, tuo vaatepaketti koostuu viidestä salaisesta vaatteesta, jotka ovat me&i:n edellisten kausien vaatteita. Koon ja sukupuolen saa määritellä, muuten ei tiedä mitä pakettiin tulee. Ovat olleet nyt kaikki pitkähihaisia ja lahkeisia. Taisi olla jotain caprifarkkuja. Tarkemmat tiedot täältä:
http://www.meandi.se/BizPart.aspx?tabId=351&tci=861

Laita mulle sun nimi, osoite, sähköposti yv:nä niin pistän tilauksen menemään :)
 
Tiipii, kiva että tykkäsit vaatteista :) Mukava kuulla positiivista palautetta. On mustakin kyllä kiva myydä näitä vaatteita kun on nää niin uskomattoman nättejä. Oon jotain nähnyt syksyn mallistosta ja oo-la-laa, ei malttais odottaa :D

Enja, voi vitsi että sulla on ihanassa paikassa mummola! Käyttekö siellä usein? Asutteko siis kaukanakin Oulusta, jos haluat kertoa?

Musta noi me&i:n vaattet on just sopivia. Siis niin että Anni on nyt 104 cm pitkä ja 98/104 vaatteet on just hyviä. Mut toisaalta 110/116 vaatteitakin olen ostanut ja menevät nekin, hieman reiluja mutta ei roikkuvia. Ei tuossa kuitenkaan montaa senttiä ole välissä. Eli mietis minkä kokoinen käyttäjä olisi sitten loppusyksyllä ota sitä kokoa. Ja laittele sinäkin mulle yv:nä tietosi (myös sähköposti) niin pistän tilauksen eteenpäin.

*muoks. tarkistin noi paketit, niitä löytyy vielä tytöille: 74/80, 86/92 ja 98/104 ja pojille 74/80, 110/116 ja 122/128.
 
Ihania kuvia soutajista :) .

Vip :hug: , huh, kuulostaa melkosten rankalta ja tosiaan ihan siltä, että joku vaivais, mutta ilmeisesti ei kumminkaan sentään. Unikoulua varmaan kannattais pitää, noin tiuha heräily ja hereillä olo on kyllä liian raskasta kelle tahansa :/ . Toivottavasti yöt taas edes hiukan paranis mahdollisimman pian!

Katjanna hienosti kouluttanut apinanpoikaa nukahtaan :) . Meillä nukahdetaan edelleen yleensä aina tissille. Tosin pari viimeistä kertaa kun ei olekaan nukahtanut tissille tai on sit herännyt, niin on kumminkin nätisti itekseen heti pian nukahtanut. No kai onkin ihan väsy, kun niin vähän päivällä nukkuu |O .

Dogtor, kiitos reseptistä ja mikäs sitä nyt miehen kanssa... Kiva oli kuulla, että Tildakin on elossa :D . Mun "pienet" haaveet vois kans olla täydet yöunet ja päivä tai jopa viikonloppu ilman yhtäkään lasta. Isompi haave tai toive on, ettei tuo typy ikinä sairastuis diabetekseen, geeni kun on olemassa :/ . Kai joku hieno järvenrantatalokin aina on haaveena jonkunlaisena :whistle: ja joku tila-auto olis huippu :kieh: , että riittäähän näitä vaikka ja mitä :) .

Oe voe, on tää palsta vaan NIIN hyvä, totean taas kerran. Mies kerrankin kehui mun kätten töitä :D , kun näki hahmotelman vessaan menvästä sydämestä tekstillä Tunteita ja Tuoksuja :whistle: , joten kiitos Pupu :D . Tuo sopii varmaan just mökkiläisten huumoriin :) .

Jaahans, mutta noita käsitöitä nyt olis ja teekupinkin vielä haluun kera syötävän, tietty :$ . Olin äsken itekseni saunassa, mukava olo nyt :)
 
Kiitos [/b]katjannalle kohteliaisuudesta =) onhan se mukava kuulla joskus mieheltä noita kehuja, kyllähän niistä hyvä mieli tulee. Musta itestä on nyt äidiks tulon myötä alkanu tuntumaan että jos joskus vielä baariin lähtisin niin tuskinpa tulis kukaan mies mitään ehottelemaan tai ees vilkasis "sillä silmällä". Vaikka en minä niitä muitten miesten lähentely-yrityksiä ees haluais, mutta jotenkin vaan tuntuu että mulla lukee 'äiti' isolla neonvärillä ohtassa :LOL:

Meillähän lopetettiin tuo rinnalle nukuttaminen kokonaan sillon unikoulun aikoihin, mutta yleensä kyllä sitten vaatii tuota tassuttelua vähän liikaakin tilalle. Yks tapa millä nopeutin oppimista oli se että muutamana päivänä nukutin tytön sisälle pinnikseen päikkäreille, eikä vaunuihin niinku yleensä. Iltasin kun oli ite niin väsyny ja nukahtaminen oli pitkän taistelun takana niin päivällä sitä jakso sitte iteki paremmin noita kitinöitä ja riekkumisia. Melko nopeeta kyllä sitten oppi nukkumaan ilman tissiä ja nyt ei koskaan enää edes yritä nukahtaa rinnalle vaan oottaa että laitetaan omaan sänkyyn (paitsi yösyötöillä).

Nyt on Siljalle syötetty aimoannos kaurapuuroa, juotettu velliä nokkamukista päälle ja vielä rintaa kaiken kukkuraksi. Tyttö oli niin väsy että simahti sänkyynsä ilman tassutteluja. Jännityksellä odotan että antaako täys vatsa hyvät unet ;) Meillä on muutama yö mennyt nyt hyvin, en tiiä mistä johtuu, musta kaikki on ihan saman lailla ku aina ennenkin. Viimeyönäkin nukku kellonympäri ja syöttöjä tuona aikana oli vaan 3.

No kokemuksesta sen tietää että
1-2 hyvin nukuttua yötä tietää n.10 huonoa.... :x
 

Yhteistyössä