****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 24**

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Ja hitto mullla on menny kaikki madot ja muut pallit ohi korvien p..kele...
|O.. |O :kieh: :kieh:
multa ei :LOL: :LOL: paitsi tota fosforijuttua en muista kuulleeni. Kysäses santilta se mato juttu tai oikeestaan santti vois kirjottaa sen kerhon puolelle. Palstalle se ei sovi :LOL:
 
piituli mein poikaon tainnu ihastuu sun emmaan :heart: :D kuvia kattelinkoneelta nii nauraa hörötti emmalle ja sit emmanhan se anto nykiä itteesä ja emmahan se tuli salamana paikalle ku simpan vaipan vaihdoin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
piituli mein poikaon tainnu ihastuu sun emmaan :heart: :D kuvia kattelinkoneelta nii nauraa hörötti emmalle ja sit emmanhan se anto nykiä itteesä ja emmahan se tuli salamana paikalle ku simpan vaipan vaihdoin :LOL:
Emma meni tarkistamaan kannattaako tehdä lähempää tuttavuutta :LOL: :LOL: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
piituli mein poikaon tainnu ihastuu sun emmaan :heart: :D kuvia kattelinkoneelta nii nauraa hörötti emmalle ja sit emmanhan se anto nykiä itteesä ja emmahan se tuli salamana paikalle ku simpan vaipan vaihdoin :LOL:
oi pitäiskö laittaa toimittajalle että eka romanssi on tainnu syttyä vauvojen kesken.... :heart: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
piituli mein poikaon tainnu ihastuu sun emmaan :heart: :D kuvia kattelinkoneelta nii nauraa hörötti emmalle ja sit emmanhan se anto nykiä itteesä ja emmahan se tuli salamana paikalle ku simpan vaipan vaihdoin :LOL:
oi pitäiskö laittaa toimittajalle että eka romanssi on tainnu syttyä vauvojen kesken.... :heart: :LOL: :LOL:

Kohta on kolmiodraama kun tulinen Annika italiasta tänne säntää
:whistle:
 
huomenta!

vettä sataa,eilenkin satoi..ja oli ihan mahoton ukon ilma.. :eek:

piti eilen ettii lapaset venlalle käteen kun ei tuolla ulkona ollutkaan ku 5 astetta lämmintä :eek:
kylmä ku missäki..

oon kohta lähössä käyttämään mummoo lappeenrannassa :D ukko jää venlan kanssa kotiin..saas nähä miten päivän pärjäävät..tyty kun tuntuu että on ihan mahoton miun perään..jos näkeekin et menen toiseen huoneeseen,konttaa volisten jälestä..no johan tuo on aikakin miehen olla tytyn kanssa..en ole päivää ollut poikkee,kauppareissujen ajan vaan..ja silloinkin tyty yleensä nukkunu :eek:

pidin kyllä luentoo et silloin kun tyty ulkona nukkumassa,niin silloin saavat etätytöt olla ravaamatta tos ovessa,eilen heräs kesken unien,kun nuorempi pamautti oven ihan täysillä kiinni..sitten olikin kiva ilta,kun ei suostunu enää nukkumaan,ja tiris vaan...mutta kun ei tunnu menevän tajuntaan..

ja saakutti,vanhempi etätyttöki tosiaakin ku nukkuneen rukous(mistähän tollanenkin sanonta tullu???)
kävelee täällä ku unissaa..istuu sohvalla polvet korvissa,ja haahuilee..voi prkele :headwall: :headwall:
isäsäkin sano jo täs yhtenä päivänä et vois vaik herätä..miten siitä onkin tullu tollane?oliskohan murrosiällä jotain vaikutusta asiaan?

mutta kun se reippaus on kadonnu johonkin..tosiaankin on ku yks vetelys suoraan sanottuna..

isännän kanssa otettiin taas pikkusen yhteen täs yks ilta,kuka sanoo ja miten sanoo,ja kuka tekee ja mitä tekee..

halvattu,kun roskapussi nakotti varmaan lauantaista asti tuossa ovenpielessä,sanoin kaikkien kuullen sillo et kuka ohi menee,niin voi sen viedä..mutta ite eilen sen sitten vein..on se kumma kun ei kenenkään näppiin tarttunu..
mut joo,sorke taas tää valitus..no mie lähen mummon ja miun nuoremman tytyn kanssa päätä tuulettamaan :D(tai siis mie tuuletan päätäni) ja jos vaikka henkaan ja maukkaan pääsis soppailemaan..venla on kasvaa hurahtanu..kaikki 74cm housut on pieniä :eek:
samoin nuo bodyt...
 
Niinukalle mukavaa päivää Lappeenrantaan :)

Kukas haluasi kesäflunssan? Meillä niiskuttaa Danielkin ja yöllä poika itkeskeli jonkin verran. Nenä tuhisi, yskitti ja ilmeisesti kurkku oli kipeenä kun ei mitään suostunut hörppäämään :/ Nyt on munkin kurkku ärsyttävän tuntuinen :headwall:

Mitens mammoliinolla muutes meni ristiäiset? Saiko poika näköisensä nimen? :)

Ei hitsi pakko mennä herättämään Jeppe. Meillä on klo 10 jumppa KOKSissa ja samalla pitäis noiden kipsien kiinnitystä muuttaa että poika saa ne itsekin pois jalasta. Eihän se aamulla mitään meinaa että ne pitää mennä ottamaan pois mutta yö aikaan toiselle tulee paniikki kun on kiire vessaan ja äiti ei heti kutsuun herää :/
 
Niinukka meilläkin jää jo 74 bodyt pieneks, hihoista sopivat mut haaroista jo kireet. muutamat housutkin jo jääneet pieneks. sit nuo 74 kesäbodytkin, ei ees montaa kertaa ehitty käyttää. muutaman 80cm ostin jo mut pitää oottaa ehkä juhannuksen jälkeen kun alet alkaa niin ostaa sit noita 80 cm enemmin..

Ja mie sain tilattua nyt sen lääkärin itellee!!!!! ja sainkin eri lääkärille sen ajan. 14.00 olis aika...

meillä herättiin 8.00 ja nyt tyty vetelee ekoja uniaan :D pitää lähtee aamukahvin keittoon..
 
Turun seudulla asuvat :attn:
Löytyskö sieltä halpaa majotusvaihtoehtoo meille syyslomaks? Mökkejä yritin ettiä, mut en löytäny.

Mikä on Suomen keskeisin paikka? Siis yhtä pitkä matka niin pohjoseen kun eteläänkii.

Sannilla käytössä edelleen 68cm:n vaatteet ja hakusessa kovasti 70-> vaatteita.
Kaukalokii mahtuu hyvin, joten tuo Pepin entinen istuin saa makoilla vielä varastossa.
Sanni kävelee tukee myöten sujuvasti ja on oppinu laskeutumaankii. Istuminenkii onnistuu jo. Välillä laskee vahingossa irti ja sillon seisoo hetkiä ilman tukee. Kävelytuoli oli sitten melkoisen turha ostos. Neuvola-aika pitäis tilata. Tuskimpa on vielä 8kg ylitetty. Yskä on kestäny kohta 5 vkoa |O
 
LillaStina
Oikeestaan ihan sama, millanen, kuhan tällä porukalla mahdutaan ja ois suht halpa ja tietty jos mökki, niin lämmin, kun kuitenkii on jo lokakuu. Tarvitaan 2-3 yöks. Ja max puolen tunnin ajomatkan päässä Turusta.
 
tin
Huomenta!
Hyvä juttu oli teistä ja vitsi mitä juttua muutenki täälä :LOL: ja ihanaa että mökkireissu oli onnistunu!=) Annikasta ja Heidistä olis tosiaan ollu hyvä mainita...

Rontti kyseli kertauksista: (Hypäkkää yli jos ei kiinnosta ) Hyvin meni, hauskaa oli. Vähä jännitti että miten selviin kaks yötä ilman Tatua mutta meillä oli niin kiire aikataulu että ei tullu edes pahemmin ikävä. Sitte kotimatkalla se iski. Pojilla oli menny kotona oikeen hyvin että mihin ne enää mua tarviikaa... Meidän harjotus oli Niinisalossa missä oli yhtäaikaa Läntisen maanpuolustusalueen taistelu- ja ampumaharjoitus. Sinne varmaanki oli tulos ne autot mitä näit Pirkkalas. Käytiin meidän sodanajan kalustoa läpi ja sitte meille tuli Case-tilanne, eli naamioituja potilaita ja me hoidettiin niitä niinku oikeesti olis kuulunu. Oli aika mahtava tunne nähdä että meidän ryhmä selviytys melkein mistä vaan... Sitte vähä suunniteltiin koulutuksia ja saunottiin ja uitiin siiderin ja grillattavan merkeissä. Hyvä harjotus kaikinpuolin

Sitte semmonen kysymys että mulla todettiin aurallinen migreeni ja siinä hormonaalinen ehkäisy on kiellettyä niin onko kellää ollut/tällä hetkellä KUPARIKIERUKKAA? Siitä saa kertoo kaiken mitä tietää...
Tinakenkätyttö: Kävin epämääräisten migreenikohtauksien takia just torstaina keskussairaalas neuron polilla tutkimuksis ja lääkäri sano et diagnoosi on ihan selvä mutta silti mangeettikuvataan varmuudeksi. Toivottavasti säki saat kuvausajan.

Niin, Tatun strategiset mitat oli eilen neuvolas: 8255g/71cm/py:44,8cm. Näytti taas terkkarille parhaimmat puolensa eli kaikista vilkkaimmat. Ryömii menemään ja nousee konttausasentoon mutta liikkeelle ei vielä pääse.

Meillä oli eilen hoidos Tatun serkkupoika 2kk. Oli pojat niin kiltisti että :heart: Ja tänään olis kummitytön 1v synttärit. Täytys kai lähtee lahjaaki katteleen. Plaaaah;) Nyt tuo yks haisoo, täytyy siis mennä.....
 
Oli kiva kuulla Tin kertauksista, kuulosti oikein hyvältä viikonlopulta sulla :) . Millasia sun päänsäryt on ollut eli mikä vois viitata auralliseen migreeniin? En ole moisesta kuullutkaan tai ylipäätään en ole kuullut migreeneille mitään eri nimiä.

Olis muuten kiva tietää, et jos me ei oltais oltu mökillä, niin olisko silti noin paljon sairastavia :ashamed: , vai onko typy tartuttanut :ashamed: . Mut kyllä vetokin varmasti on voinut osansa tehdä ja eihän tuo typyn tauti ole ainkaan muhun iskenyt ollenkaan. Samoissa pöpöissä tietty tässä kokoajan liikutaan, et kai mulla on jotain vastustuskykyä. Toivottavasti kaikki paranee pian!

Täällä sataa ja on kylmä, nyt typyä ulos nukkumaan ja mulla on päiväkirjoja päivitettävänä vaikka kuinka paljon.
 
muakin kiinnostas kuulla hyvät ja huonot puolet kuparikierukasta...
mikään hormooni ehkäsy ei sovi mulle(oksenteluu,huimausta jne..)

meillä alko taas se ihme möykkäys 5ltä.
rauhoittui sit uudestaa nukkumaan kun silitin.
ja siis toistui monta monta kertaa.

arvatkaa mitä,tää mamma pääsee tänää kiinalaiseen syömään:)
ihana päästä jossain käymää!
anoppi tulee hoitamaan pojua niin päästää kaksistaa.
oltii aateltu elokuvisakin käyntii,mut ei siellä oo mitää mikä kummallekki kelpais.
mulle kelpaa sinkkuelämää ja miehelle joku indiana jones!?

on teillä kyllä taas hyvät jutut,saa nauraa heti aamusta
:LOL:

milli:vieläkö teillä vauva oksentelee/puklailee?
meillä vieläkin..ja mua ihmettää.
eikös sen pitäs jo vähentyä kun ikää 7kk!?
äsken lensi taas nii kaarrella että moppasin lattian ja mun vaatteet meni vaihtoon.
poitsulla oli vielä ruokaliina että se vaa sotkeentu.
ja pystyssä pidän kun maito juotu. :/

missäs pepisa luuraa :wave:
taitaa muitaki puuttua?
taitaa olla mammat kesälomien vietossa =)

ja nyt taas imuroimaan.......
 
rontti en usko et teiän typy on ainakaa meitä tartuttanu ku eivät tainneet olla kosketuksissa ollenkaan..mun veikkaus on tosiaan se yöllinen ikkuna auki systeemi..saas nähä soitanko lääkärille ajan ku ei toi niin "pahana" oo mutta aika kuumalle tuntuu,pitää kohta mitata kuume..
tuuti seell oli nukkuessaan kuollu,siis oiskohan verisuoni katkennu tai jotai..amiskassa koulukaveri,nuori, kuoli yöllä sänkyynsä ku katkes suoni..
harmi,ku toi ell oli tosi mukava meille,se oli vähä tuulellakäypä mut emmasta se tykkäs ja osas hyvin hoitaa..noo,elämä on tällasta,koskaan ei tiiä mitä eessä oottaa..
 
ainii,eilen tulti nestleltä joku kirje ja puuro näyte..nii siinä oli että 8kk ikäiset vauvat voi muuttua ihan erilaisiks mitä on ollu esim.6kk kun se oma minä kuva alkaa kehittyä..ja meiän poikahan tosiaan on nyt ihan eri mies ku 6kk..
 
Manner-Suomen keskipiste on Puolangalla Kainuussa :LOL: Tietty ku mä oon sieltä kotosin :LOL:

Mulla on kuparikierukka, ei moitittavaa! Ei ole ylimääräisiä vuotoja, ei kipuja eikä juuri mitään muitakaan haittavaikutuksia, mitä siitä voi tulla. Pari ekaa vuotopäivää on vähän runsaampia, mutta niistäkin selviää. Kierto on yhtä tarkka kuin ilman kierukkaa. Ja mikä parasta, ei tartte hyppiä pitkin seiniä tai tuhrata kumien kanssa ;) Paras ehkäisykeino meikäläiselle.
 
milla-maria: Oikeestaan tosi harvoin enää puklua tulee. Jos on kovin täynnä ja juotu siis ruuan päälle maidot, niin silloin saattaa tulla pienet pulautukset. Veikkaan että teillä vois olla sitä refluxia ja sehän helpottaa kun vauva alkaa olla pystyssä paljon, joskus yhteen ikävuoteen mennessä. =)
Ai että kun pääsis itsekin kiinalaiseen syömään, eikä tarvis laittaa kotona ruokaa :D

Mun silmiin ei ole henkan kuulumisia osunut, missäs hää luuraa? :|
 
milla-maria meillä muuten puklaillaan vieläkin! välillä soseet tulee takasin päin ja varsinkin maidot saattaa kaaressa lentää... aina maidon ja soseiden jälkeen oon vieläkin röystäytelty ettei tulis takaspäin niin paljon...pitäsköhän neuvolasta kysästä tuosta :whistle: oli meillä esikoinenkin kova puklailemaan..hävis sit jossain 1 vuoden tienoilla..

tin hyvä et oot päässy kuvauksiin, on se aina hyvä varmistaa ettei oo kyse jostain muusta ja todella toivon et miekin pääsen tonne neurologille..
 
Alkuperäinen kirjoittaja minsu:
Tytteli, mulle oli äippärahat tullu jo tänään niin otin ja ilmotin ouluun lauantaille JA sunnuntaille! Pitää yöpyä sitte mun veljellä. Mies tosi mielissään kun pääsee taas pariks päiväks koirajuttuihin! :LOL: Se ei ennen tota tyttöä lähteny oikeestaan koskaan mukaan ja nyt joutuu joka paikkaan että saa vahtia typyä. :D Pitää sinne ylivieskaan vielä ilmottautua niin nähdäänpä siellä sitte jos te pääsette! :) Pidetään sellanen lokavauvojen koiranäyttelytapaaminen sitte, jooko? Aika jännä kyllä että oulussa ottavat täyden hinnan 10v veteraaneista.. Mä sain muuten tänään treeneissä herkutella kun juhlittiin sitä meidän sm-kultamitalistia. :)

Pitääpä munki käydä lukaseen se lehtijuttu, kiva että ette pitäny hulluja jännityksessä! :hug: :LOL:

Joo olis kyllä ihan kiva nähdä

:D enpä ole täältä vielä muita livenä nähnyt :/ Joo on tuo meidänkin ukko mielissään noista koiranäyttelyistä, nyt kun minua vielä puras taas tuo kärpänen :whistle: Mutta Brenda esiintyi tosi hyvin, kun itse sen esitin ja mies seisoi kehän reunalla, seuras niin tiitterästi sitä että! Että ei välttämättä tarvi handleriakaan järjestää, kai sitä vielä siellä jaksaa lyllertää :whistle: Pitää varalle koulia tuota miehen 12v tyttöä, on reipas kuin mikä, varmasti lähtee kehään jos pyydän! Tornioon myös ajattelin ilmoittaa, se on elokuussa :LOL: Sinne varmaan saa tyttö lähteä juoksemaan :/ Voipi olla jo masu sillon sen verran iso ;) Tornio on niin lähellä tässä, että pitää kyllä. Oli kyllä ihmeellistä sinne Ouluun kun piti yli 10v koiristakin maksaa :eek: sen vielä ymmärsin joten kuten sen kansainvälisen, mutta kansalliseenkin sama hinta :eek: Varmaan moni jättänyt ilmoittamatta sen takia noita vanhuksia... Kun itsellä ei sieltä silleen enää mitään kummempia saatavia, kaikki sertit on, casibbejakin on jne. Ollu lähinnä sellasta oman mielen terapiaa saada joskus siellä näyttelyssä piipahtaa ja ei tuo koirakaan siitä niin pahaksi pidä. Mutta ens viikon maanantaina sinne Ylivieskaan piti viimeistään ilmoitella, pitää tässä viikolla jo lähettää lappu, että ei unohdu ;) Olis kyllä tosi kiva tavata :D
 

Yhteistyössä