****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 24**

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
mamma3 aloititkos siä sen ihka ensimmäisen lokamasujen pinon vai kukakos se oli? Ainankin siä olit mukana ihan alkumetreiltä. Sitä myö siellä mökillä pohdittiin myöskin kuka ihka ensimmäisen pinon aloitti
Joo, minähän se olin kuka aloitti sen.
Jippii!!!!!! miä muistan jotain :D Mikähän valaistus mulle tänään tuli :whistle: :LOL:
Eli vaik oot vanhin, niin et suinkaan lahopäisin ;) :D
ai en vai :LOL: :LOL:
Joo et...kai :LOL:
jos en lahopäisin niin hulluin kumminkin :whistle: L-S:ää lainaten :kieh:
Niiiiiiiin, no se on erijuttu kokonaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Eihän ne koko lehteä voi meistä tehdä :LOL: :LOL:
Ai miks ei :eek: :'( :LOL: :LOL:
Aika kivan kokoinen juttu, aattelin ensteks et se on joku pikku pätkä vaan, mutta teidät "tuntien" suut on vaahdonneet ja sai sen vaikutelman että paaaaaljon vielä ois ollu kerrottavaa... Ja oishan meissä ainesta ihan kokonaiseen lehteen saakka, on tässä kaikenlaista noin puolessatoista vuodessa sentään tapahtunut......
Niimpä ja lisää taphtuu koko ajan :LOL:
 
tere!!
Onko itäväylä sama kuin kehätie?? Mä osaan ajaa hesassa töölön sairaalaan ja länsisatamaan... Siinä ne. Lintsille ehkä saattaisin vielä osata.

Piti jotain sanoo.. niin.. mulle tuli niitä nestlen lusikoita eri värisiä. Mä tykkään niistä! Mä muutes olen top 10 listalla sielä kilpailussa, voitin hienon Elektroluxin imurin, se 2 in 1 ergorapido (vai miten se kirjotetaan). Ootan sitä saapuvaksi millon vaan, tulis pian!

Iskä jäi poikien kans iltahommeleille, kun lähin kauppaan ja viemään Me&I vaatteet tilaajille. Oli sit Onni taas itkeny äitiä ja sitä, että äiti auttaa yms. Siis ymmärrän, jos iskä ei kelpaa mun ollessa paikalla, mutta enkö mä voi ollenkaan enää poistua kotoota??? Arvaatte varmaan, kenellä käämit palo..?? :headwall:

Oliskohan HENKKA tulossa sinne Korkeesaareen?? Vois ajaa peräkanaa tai samaan kaaraan. Otan Onnin kyllä mukaan. Saahan isosisaruksia ottaa??

Nyt hetke pelaan ja sit maate.

Ainiin, oli eka ukonilma viime yönä, piti mua hereillä :headwall:
 
Tervehdys kaikille :wave:

Mukava kuulla että tapaaminen oli onnistunut ja hauskaa oli :D

Meillä tyttö on oppinut nyt konttaamaan eteenkinpäin :) ,istuu itsekseen (siis nousee itse istumaan) ja pikkuhiljaa alkaa nousta seisomaan tukea vasten, joten vahtimista riittää.. Isukki kauhulla katselee tyttärensä touhuja ja suunnitteli vuoraavansa tytön tyynyillä ettei vaan satu mitään :whistle: Tämä on sitä ihanaa aikaa kun vauhtia ja vaarallisia tilanteita alkaa olla enenevässä määrin ja tätä lystiä riittääkin joksikin aikaa...

Hyvää alkanutta viikkoa (vaikkakin sateista) kaikille!!
 
Nyt äkkiä vaan tosta jutusta, mulla on kauhee nälkä ja väsykin ja haluun sohvalle ja nukkuun. Dogtor ja Tilda, niin oli meikäläisestäkin vaan yks juttu, vaan enpä tainnut paljon sanoakaan :LOL: Helvata, sen kyllä sanoin, että loppuun terveiset kaikille muille lokamammoille. Pitäskös pyytää sitä vielä uudestaan :D . Ja entäs, ottiko kenenkään muun korvaan tuo meidän motto? Aiheena oli musta ihan ok, mutta ihan just noin kirjoitettuna (en nyt muista tarkkaan miten se meni) oli musta vähän liiankin kärjistetty. Kuitenkin musta aika tavalla oikeinkin aina toimitaan, oikein maalaisjärjellä ainakin. Mutta en valittamaan ala, jos ei kenenkään muun korvaan ottanut :whistle:

Nyt valtaan sohva, ennen kuin mies tulee kotiin :kieh: . Ai niin ja Tuuti juu, typy vielä kähisee ihan tyystin. Hyvä puoli siinä oli tänään se, että kun puolen tunnin matka tultiin illalla kotiin tyttöjä hakemasta ja typy itki koko matkan, niin ei paljon ottanut korviin, kun oli niin pirun kähee ja hiljanen ääni :whistle: . Hih, ja hauskaa jos Toktori kuulee mun puhuvan nää jutut :) :hug: Voe voe kun ens kesään on niin pitkä aika |O , joko aletaan suunnitteleen :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Niin oliko siellä kerhossa se juttu? Käynpä minäkin vilaseen jos on :whistle: Voi niin harmittaa, kun en päässyt sinne, muuten varmaan olisin, mutta oli niiiin kaukana...
Sieltä löytyy :) Se on kurjaa kun nää välimatkat on niin pitkiä :/
Lukemassa on käyty

=) ja niin on kurjaa, kun tämä Suomi on niin pitkä maa :/
 
Iltaa,

Minäkin kävin kerhon puolella kurkkimassa kuvat, mutta jutun unohdin lukea :headwall: Pitää mennä käymään vielä uudestaan siellä ennenkuin sohvalle istahdan.

Mua palelee niin kamalasti etten kehtaa kovin pitkästi kirjoittaa. Pakko päästä vilttien alle nojatuoliin :D Ärsyttävän kylmäksi meni taas tuo ilma ja tuntuu että heti sisälläkin viileempi.

 

Yhteistyössä