Niiiiiiiin, no se on erijuttu kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:jos en lahopäisin niin hulluin kumminkin L-S:ää lainaten :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Joo et...kaiAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:ai en vaiAlkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Eli vaik oot vanhin, niin et suinkaan lahopäisinAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Jippii!!!!!! miä muistan jotain Mikähän valaistus mulle tänään tuliAlkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Joo, minähän se olin kuka aloitti sen.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:mamma3 aloititkos siä sen ihka ensimmäisen lokamasujen pinon vai kukakos se oli? Ainankin siä olit mukana ihan alkumetreiltä. Sitä myö siellä mökillä pohdittiin myöskin kuka ihka ensimmäisen pinon aloitti
Niimpä ja lisää taphtuu koko ajanAlkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Aika kivan kokoinen juttu, aattelin ensteks et se on joku pikku pätkä vaan, mutta teidät "tuntien" suut on vaahdonneet ja sai sen vaikutelman että paaaaaljon vielä ois ollu kerrottavaa... Ja oishan meissä ainesta ihan kokonaiseen lehteen saakka, on tässä kaikenlaista noin puolessatoista vuodessa sentään tapahtunut......Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Ai miks ei :'(Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Eihän ne koko lehteä voi meistä tehdä
Tän suhteen mulla on hyvä muisti :kieh: vaikka muuten pätkiikinAlkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Tuuti oleks katkera
Sieltä löytyy Se on kurjaa kun nää välimatkat on niin pitkiä :/Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:Niin oliko siellä kerhossa se juttu? Käynpä minäkin vilaseen jos on Voi niin harmittaa, kun en päässyt sinne, muuten varmaan olisin, mutta oli niiiin kaukana...
Juu aletaan vaan Tuli muutes sellanen tyhjä olo eilen kun tajusin ettei ole mitään suurempaa odotettavissa. Tuo reissu on viime aikoina täyytänyt ajatukset kyllä tyystin.Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Voe voe kun ens kesään on niin pitkä aika |O , joko aletaan suunnitteleen
Lukemassa on käytyAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Sieltä löytyy Se on kurjaa kun nää välimatkat on niin pitkiä :/Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:Niin oliko siellä kerhossa se juttu? Käynpä minäkin vilaseen jos on Voi niin harmittaa, kun en päässyt sinne, muuten varmaan olisin, mutta oli niiiin kaukana...
Luovutin jo sen mässytyksen ja annoin koiralle Ja tosta motosta. Se voi kyllä tuntemattomien silmään sattua. Oma poppoo tietää mitä takana on.Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Koita nyt Tuuti olla tukehtumatta piirakkaas :kieh:
Sielläkin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:joo mut toi mottohan kuvaa mainiosti sitä et me ollaan herhiläisii..tuun koht takas,pojun nukutukseen,on kipee :'(
oi että ku olikin hauskaa Ne oli niitä santin k-18 juttujaAlkuperäinen kirjoittaja santti:äääähhh mä en kestä. ihan ku mä osaisin noin hienosti jotain sanoa mulla oli vaan mato jutut ja fosfori pallit