AdAstra, mulla kans lyhyt kaava :wave:
Mulla tuli just kelasta ilmoitus lääkekaton ylittymisestä, toisen hoidon lääkkeet tuli käytännössä ilmaisiksi. Ehdin ostaa jo sumutkin, kun lääkäri kirjoitti etukäteen pitkän kaavan resesptit, mutta kun päädyttiinkin lyhyeen kaavaan, niin supracuria on laatikollinen jääkaapissa turhanpanttina.
Kävi lääkkeiden kanssa outo juttu, aloin tutkailla ostamiani lääkkeitä vasta nyt, kuukautta oston jälkeen. Huomasin, että toinen paketti puregonia puuttui! Soitin apteekkiin, että en ole saanut toista pakettia , mutta ne sanoi, että kyllä molemmat paketit on kirjanpidon mukaan luovutettu (ja maksettu!). Jäin vielä inttämään, että mitä jos se toinen onkin jäänyt luovuttamatta ja farmaseutti meni tarkistamaan jääkaapista, niin siellä nökötti toinen paketti minun tarroilla varustettuna! Onneksi oli pieni lähiapteekki, niin asia hoitui mutkattomasti.
Tänään tuli myös hoitoaikataulu postissa, siinä oli laitettu tähän kiertoon primolut nor kuukautisten aikaistamiseksi/ajastamiseksi, mulla kun on epäsäännöllisen pitkä kierto. Pitää vielä soittaa, ajaako terolut saman asian, kun niitä mulla on ennestään.
Mies vielä uhosi, että joulun pyhinä otetaan viimeinen tsemppi luomuyrityksen kanssa, kun ovulaatio pitäis sattua niille main. No, todennäköisyydet raskautumiselle on melko vähissä, mutta voihan sitä ottaa petimaratonia muuten vain :heart: