11-hoidot

Kaz Tosi hieno homma!
Mulla huomenna viimenen ultra ja maanantai tai tiistai punktio, että sellasia täällä =) Toivottavasti nyt tapahtuis jotain, kun aikasemmin ei olla saatu minkäänlaisia tuloksia. Vähä jänniittää kyllä.

Kaz IHANAA!!! IHANAA!! IHANAA!!!

Mörkötys Tarrasukkia ja vauvaliimaa!

Annuli81 juu kyllä mekin kotona naureskeltiin, että on tämä maailma niin pieni! Ja rapussa tuli toinenkin tuttu vastaan... Ihanaa, että pääsitte myös siirtoon! Sinne myös superliimaa!

Me siirrymme myös piinailijoiden listalle tänään. Saatiin mukaan 7-soluinen kaveri ja lisäksi ensimmäiset huurunenät pakkaseen (2 kpl). Olen niin iloissani! Siirretty kaveri oli kuulema "niin hyvälaatuinen", että alkiokuoren avaus voitiin tehdä eli siellä on nyt sitten kolokin valmiina, mistä saa kuoriuduttua. Huurunenät olivat myös 7 ja 9 soluisia, mutta laatu 2-3 eli samaa laatua, kuin meillä aiemmin tuoresiirroissa. Lääkäri kertoi, että tämänlaatuisilla on n. 40 % mahdollisuus selvitä sulatuksesta ja tarvittaessa voidaan sitten pakastaa uudelleen. Testipäivä 7.2.

smirg? Mizze , mitään fiiliksiä?

Heippa taas!

Kaz ihana kuulla, että kaikki on ok:heart:
Itsellä ei ole enään mitään oireita, ehkä tissi vähän turpeat, mutta niinhän ne aina on Pregnylin jäljiltä. Joten vähän on mieli matalalla ja pelottaa maanantain lab vastaus:| Toisaalta ei pitäs heittää vielä kirvestä kiveen, mut jotenkin odotin että olis paljon tuntemuksia ja sen tietäis heti jos on plussa tulossa...
Smirg tulehan nyt kertomaan kuulumisia tänne!!

Onnea kaikille piinailijoille ja tuleville piinailijoille:kiss:

Voi ystävät hyvät.. Huh, mikä päivä!!! Ensinnäkin ihanaa, ett Kaz:lla kaikki hyvin.. No sitten siihen omaan napaan... Aamulla olin maani myynyt.. Tuhrua tuli, piti mennä testeihin. Mietin, etten ees mee... No menin... No, sitten soi puhelin aamupäivällä... Positiivinen tulos!!!!! Tärisin ja itkin! Ihan shokki!!! Nyt sitten pelottaa!!! Hcg oli jotain 130, eli ei kauheen korkee mutta raskaana... Nytten koitan saada rauhotuttua ja jään ottaan muitten tuloksii!!!

Onneksi olkoon Kazille ja Smirgille plussista... lisää niitä tänne!

Minulle voi päivittää 4. IVF:n viikolle 8, siirtoa ei tule heti mutta toivon mukaan saadaan muutama hyvänlaatuinen alkio pakkaseen.

Meg
Kaz: Oli ihana kuulla että sittenkin kaikki hyvin, onnea!:hug: sintu74: Millaista tiputtelu vuotoa sulla ollut, kauan kestänyt? Mulla muutamana kk:tena silleen että luultavasti oviksen aikaan yhden päivän muutama tippa tullut.. johtunee varmaan endosta? Ei sitä siis joka kuukausi ole tullut.. ajattelin että onkohan mulla syytä huoleen..

MUOKS: Onnittelut plussanneille! Tulen perästä..

Viimeksi muokattu:
Kaz ja Smirg Onnea plussasta! :flower:

Minut voi tosiaan siirtää hetkeksi joukon hännille odottamaan kolmatta ivf:ää.... Meni tämäkin penkin alle kun yhtään solua ei hedelmöittynyt! :'(

Odottelemme tässä juuri koska saamme uuden suunnitteluajan.. toivottavasti mahdollisimman pian!

kaz
Jenna-76 Olen pahoillani, että sinulla vuodot merkkasivat keskenmenoa:hug: Olisi todella ihanaa nauttia raskaudesta, mutta kun ei nämä lähtökohdat ole oikein sellaiselle suouisat :ashamed: Mieskin oli plussasta innoissaan, kun oli itse saanut plussan aikaan ilman lääkäreiden avustusta.

Milli81 En ole uskaltanut ilmoitella itsestäni millään palstalla, koska viimeksi putosin plussanneista pois. Saanhan olla np-ultraan saakka samassa pinossa muiden kanssa? :ashamed:

Olen todella pahoillani Janttu-85. :hug:Toivottavasti seuraava kerta toisi paljon alkioita ja sen kaivatun plussan ja vauvan kotiin.

Ihanaa smirg. Paljon onnea plussasta. Toivottavasti tuhru merkkaa ainoastaan valekuukautisia.

Varasin uuden ultra-ajan ensi viikon keskiviikolle omaan neuvolaan. Kyselivät sinne soittaessa, että joko olen ilmoittautunut, mutta kerroin viime syksyn ekasta neuvolasta jolloin kkm tuli ilmi, niin sanoi täti siellä sitten, että kyllähän tuota ehtii vielä.

Smirg, IHANAA!!! Onnea!! :heart: Minä olen vakaasti päättänyt seurata Kazin ja sinun esimerkkiä, muiden piinailijoiden ohella. ;)

Janttu-85, tsemppiä seuraavaan hoitoon. Ikävä kuulla, että nyt kävi näin. Vaadithan lääkäriltä tarvittaessa (ja jos mahdollista) myös jotain uutta hoitoosi, jotta tilanne ei toistuisi, saisitte kyytiläisen ja lopulta täysaikaisen ja terveen vauvan kotiin. :hug:

PP1... nämä ovat kyllä pitkiä päiviä...

Huh kun täällä on tapahtumia..! Ja paljon meitä tässä ketjuss.

Ensimmäkin ihanaa kaz kun kaikki olikin hyvin ja onnea kovasti smirg plussasta! mahtava juttu ja vetäkää meidät kaikki perässänne. :)

Janttu kurja sinun tilanne. tsemppiä!

omaa napaa sen verran, että tänään alkaa sitten ihan ensimmäinen oikea ivf hoito, jänskää.. illalla siis alkaa puregon pistokset 150 annoksella, keskiviikkona on eka ultra ja sit katsotaan miten edetään siitä. jarruna orgalutran, jota onneksi sain apteekista kun kävin hakemassa heti suunnittelukäynnin viimeiset piikit viime viikolla. :) punktio ja siirto (toivottavasti siihen päästään, peukut pystyy kaikki!!) on siis viikolla 6, alkuviikosta luultavimmin.
onko muita samassa aikataulussa allekirjoittaneen kanssa? tän on nyt onnistuttava ja samaa toivon teille kaikille! muita vaihtoehtoja ei oteta edes vastaan.

voimia kaikille hoitoihin, onnea plussanneille!

Ihanaa Smirg, kovasti onnea plussasta! :flower:
Kaarne: Meinaan malttaa odotella maanantaihin asti, ni ei tarvii alkaa arpomaan kotona mitä testit näyttää;) Toivottavasti pääsen Kazin ja Smirgin kanssa samaan plussahuumaan vaikka kovin on edelleen epäilevä olo....

Kiitoksia kovasti onnitteluista!!! Vieläkin epätietoinen olo, menkat ei onneksi oo vieläkään alkanut. Tänään oon pohtinut, jos se hoitaja soittikin jonkun muun positiivisen tuloksen. Tai jos mä kuulin sen hcg arvon väärin!!! Noh, näillä eväillä mennään, ilman minkäänlaista oiretta.. :D Tai no maha on kipee, mut niin se aina, kun menkat alkaa. Mä olin ihan maani myynyt, kun ei ollut oireita, niitä klassisii, mitä netistä oon tän kolmen vuoden aikana lukenut ja mitä oon kyttäillyt. Joten Mizze, voin kuvitella sun fiilikset, mulla oli ihan samanlainen olo.. Ja voin sanoo, ett on vieläkin..
Janttu, toivottavasti seuraavalla kerralla tekevät muutoksii, että saatte alkioita siirtoon ja pakkaseen!!
Nyt vaan kaikki piinailijat ja hoidossa olevat mukaan vaan!!! Mää koitan pysyy plussan puolella. Makaan vaan soffalla jalat ristissä... ;)

******************11- hoidot**********************

sarina13................2. ivf.............................tammikuu
AdAstra.................1. ivf/icsi……..lyhyt..........vk 5
Mansikkatyttö.........2. icsi pas......................vk 4-5
Miimii-75...............1. ivf 3. pas....................vk 4-5
MT79....................2. icsi……….…lyhyt...........vk 5
Hanskis.................1. icsi.............................vk 5
Kaarne..................1. ivf 1. pas....................vk 5-6
Jenna-76...............3. icsi.............................vk 6
iloksi.....................1.ivf/icsi.........................vk 6
myy75...................1.ivf........... ..... ...............vk 6
NormaJeane..........1. ivf...............................vk 6
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............helmikuu
fiia 69.....................3.ivf 1.pas....................tammi-helmik.
-Nella.....................1.ivf 1.pas.....................helmikuu
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
kolmisin.................3. icsi pas......................helmikuu
Garfield..................2.icsi 1.pas....................helmikuu
syssy.....................3. icsi pas......................helmikuu
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Heidh....................3. icsi pas.......................helmikuu
futuremami...........2.icsi........... ..................helmikuu
Katjuska-79...........1. ivf...............................vk 7
Lady_Gigi...............3. icsi………...pitkä...........vk 7
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk7
Toivelintu..............1. ivf/icsi.........................vk 8
Mollamaija82............2.ivf........... ............ .....vk 8
toivorikas-72...........4.icsi:n 1.pas..................vk 8
Jessie82.................1.ivf.......... ........ ...........vk 8
SaaraX..................4. ivf .............................vko 8
millis1981...............1.ivf 2.pas.....................vk 8
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf........... ....... ..............helmi-maalisk.
Milli81...................2. ivf.............pitkä...........vk 9
Meg......................2.ivf.......... ... .................maaliskuu
lapseton81.............1.ivf............ .......... .......maaliskuu
Neela Naranja........2. ivf.............................maaliskuu
HalleB...................2. icsi............................maaliskuu
kn071....................1.ivf.......... ..... ...............vk 13
Susirouva..............1. ivf..............................toukokuu
Mequ....................1. ivf..............................toukokuu
Talvitaika..............1.ivf........... .......... ..........toukokuu
Kevätkello..............1.ivf.......... .....................toukokuu
chidi......................1.ivf........ ..... ..................
tipetsu...................1.ivf........ ....... ..............
kaz........................1. icsi 1. pas.................
Amanda77.............1. ivf............................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............

*****************Piinailijat************ ********
Nimimerkki...........hoito............... alkiot...........PP.......testipv
Mizze77............1.ivf...................1... ............9.........31.1.
nainen83...........3.ivf...................2.... ..........9.........2.2.
MiukuMau..........2. icsi………..........1..............7..........4.2.
Mörkötys.........1. ivf/icsi 1.pas.......1..............1.........10.2
Annuli81............2.icsi...................1..............1.........7.2
Joku_päivä........3.ivf....................1..............1.........7.2
Michele...............3.icsi.................1..............1.........

****************:heart:plussanneet:heart:*********************
Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi.........PP
Smirg.............1.ivf 1.pas.............:heart:............vt/130.......13

Viimeksi muokattu:
Janttu-85: Olen pahoillani, toivotaan nyt kovasti, että ens kerralla hoito onnistuu!!!

Joku-päivä: Meillä on ilmeisesti samat aikataulut, eli minullakin nyt pp1 (luulisin ainakin, kun eilen oli siirto?). Piinaillaan siis yhdessä...

Hyperiä ei taida tulla varoituksista huolimatta, hormoniarvoista sen ilmeisesti voi aika hyvin ennustaa. Maha ei ole mitenkään erityisemmin turvonnut (ainakaan vielä), vähän kyllä munasarjoissa juilii...

Järkkäilin vähän tuota listaa noiden tiedossa olevien aikataulujen mukaan.. ilmoitelkaa sit jos jotain menikin väärin..

Hienoa Smirg, onnea hirmuisesti :flower:

Janttu pahoittelut ettei teillä hoito onnistunut. Olen muiden kanssa samaan mieltä seuraavaan hoitoon sitten jotain uutta!

Kaz pidetään sut tuolla listalla niin kauan kun haluat. Toivotaan et seuraava ultra vähän rauhoittaisi mieltäsi ja helpottaisi oloa. Tsemppiä!

Mizze ja nainen83 tsempit testailuun ja toivotaan että päästään tekeen palstan pisin plussalista :D

Yhteistyössä