Hakutulokset

  1. Ainolinnea

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Vauva haaveissa vuodelle 2013-2014 pinosta plussanneet Odottavat: 18.7.2013 BDU 25v / Ensimmäinen / OYS 19.7.2013 Gilraen84 / Ensimmäinen / Tyttöolo 1.8.2013 Epa_88 24v / Toinen / TYKS 5.8.2013 jeennaa 22v / Ensimmäinen / KHKS 7.8.2013 Ainolinnea 23v / Ensimmäinen /...
  2. Ainolinnea

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Onnea Kääkkis tästä viimisestä kerrasta! :) Itse ajattelin että lapsia tulee tähän perheeseen vähintäänkin kaksi..ja nyt toivon vaan hartaasti että saan tämän yhdenkin ulos jollain keinolla :D Tosin on meillä aikaa vielä harkita toista lasta mutta nyt se ei todellakaan tunnu ajankohtaiselta :)...
  3. Ainolinnea

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Niin ja Amiraalille raskausarvista.. Mulla siis rv31+4 ja nyt on alkanut pienen pieniä ja aika haaleanpunaisia jälkiä näkyä vatsassa. Vasta jonkin aikaa sitten aloitin ton aktiivisen rasvaamisen kun jotenkin tuli fiilis että nyt aletaan venymään oikeen tosissaan :laugh: Hassusti sen kyllä tunsi...
  4. Ainolinnea

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Onnea miss_piggylle huonovointisuudesta :laugh: Aluksi ihmettelin myös kun ei siis yhtään mitään oiretta paitsi menkat myöhässä..tästä sitte jonkin aikaa meni ja alkoi joka päiväinen huutoyrjöäminen mikä kestikin sen 13-14viikkoa, joka aamu ja joka ilta. Vieläkin tulee usein iltaisin paha olo...
  5. Ainolinnea

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    :wave: kaikille! Tiesin kyllä heti alusta lähtien kun tähän ryhmään tulin mukaan, etten kovin aktiivinen varmaan ole mutta luulin pystyväni kuitenkin vähän parempaan :stick: Varmaan kaikki teidän jutut oon lukenut ja joskus jotain sanottavaakin ois ollu mutten vaan ole saanut aikaseksi...
  6. Ainolinnea

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Vauva haaveet todeksi 2013-2014 (Vauva haaveissa vuodelle 2013-2014 pinosta plussanneet) Odottavat: 28.2.2013 lenkkari 27v / Ensimmäinen / MKS **tyttölupaus** 23.4.2013 hintriikka 25v/ Ensimmäinen/ OYS 5.5.2013 Mi&Ma 26v / Ensimmäinen / TAYS / Tyttöolo, **tyttölupaus**...
  7. Ainolinnea

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Selkeä on tyttöolo :) Neuvola 2.1 ja laskettuaika 7.8 ,TYKS:issä olis tarkoitus ponnistaa :D Kiitos Ambro täälläkin vaivannäöstä!! Ainiin, ikää mulla 23vuotta.
  8. Ainolinnea

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Ihanaa joulua kaikille! <3 Toivottaa Ainolinnea ja Ippa 7+1
  9. Ainolinnea

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Minäkin tänne puolelle pääsin :) Tasan viikko sitten selkeällä plussalla :heart: Viikossa tapahtunu kyllä jo niin paljon etten olis osannu ajatellakaan -Kuukautisten mukaan 6+5 ja tänään käyty varhaisultrassa jonka mukaan 6+2. Syke näkyi ja kuului, kaikki näytti tällähetkellä olevan todella...
  10. Ainolinnea

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Minä,minä,minä,minä....:ashamed: Näiden kuukausien, näiden keskenmenojen ja masennusten jälkeen tuntuu aivan uskomattomalta. PLUSSASIN maanantaina :heart: ja todella tumman viivan, vahvempi kuin kontrolli, vahvempi kuin ikinä ennen :D (piti oikeen kuva laittaa mutta enpäs osannutkaan)...
  11. Ainolinnea

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onnea oviksista ja plussista. Nyt vaan jalat ristiin eikä mitään päästetä ulos =) Sais tämäkin pino jo pienentyä oikeen roimasti. Täällä ollaan flunssailtu pitkään, sekä mies että minä. Onneksi alkaa mennä jo ohi josko loppuis tämä jatkuva väsymyskin. Minulla kp 29/34-38 eikä tuntemuksia...
  12. Ainolinnea

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Tänne päivitettäväksi Ainolinnea..............kp 4/34-38.........yk 15........ya 9/11...........1. Hävettää nyt jauhaa vaan itsestäni mutta suru ja harmitus niin pinnalla. Lauantaina 27.10 aamupäivällä annoin omat tietoni tänne ja iltapäivällä menin kauppaan ja ostin raskaustestin jonka...
  13. Ainolinnea

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Pääsiskö nyt mukaan :) Kuukausia jo lueskellut tätä keskustelua ja nyt voisin olla valmis tänne päivittelemään omia tietojani. Meillä on toiveissa ensimmäinen lapsi <3 Kolmen km:n jälkeen.. Vastoinkäymisiä ollut siis enemmän kun tarpeeksi ja olin jo luovuttaa. Jos nyt kuitenkin vielä...
  14. Ainolinnea

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Ambrosialle onnea testin tekoon! :) Seuraavaks kun ite pitää testejä tehdä niin odotan ainakin sen 2viikkoa.. Kaks keskenmenoa takana, ensimmäinen tammikuussa ja nyt torstaina..Molemmat on ollu tosi alussa ja haamuilla näkyny, oireet ensimmäisessä oli aivan valtavat ja se vasta pettymys...
  15. Ainolinnea

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Oon seuraillu näitä nyt jonkin aikaa kun yritystä on täälläkin suunnalla. Mietin tässä että liitynkö joukkoon mukavaan vai jäänkö yksikseni laskemaan :) Kun te kirjoittelette tänne kaikki mahdolliset tiedot (kiertopvä, yrityskrt ym..) niin eikö teistä seksi/rakastelu ole muuttunu nyt vaan...
  16. Ainolinnea

    Musta viikko

    Pahoitteluni kaikille keskenmenon saaneille :( Onneksi meitä on täällä monta ja yhdessä ehkä helpompi asiaa käsitellä <3 Pyysin päästä mukaan ryhmään sillä asia oli niin tuore vielä silloin. Nyt melkein kuukauden pötkinyt eteenpäin ja välillä olo onkin ollut parempi. Taas kummittelee mielessä...
  17. Ainolinnea

    Musta viikko

    13.1 plussasin, haamuja mutta kuitenkin. Montaa päivää ei ehtinyt kulua kun tämä onni keskeytyi. Haluaisin kuulla muiden selviytymisiä ja ajatuksia. Itse olen henkisesti jo kevään puolella mutta romahdanko vielä.?! Kiva jos pääsisin muiden mukaan kerhoon..
  18. Ainolinnea

    "ensimmäinen oli tulossa?"

    Torstaista eiliseen iltaan asti tehnyt rt 5kpl ja kaikissa haamut, näkyviä tai vähemmän näkyviä, viivat kuitenkin. Tänään aamulla, hädintuskin ilmestyi mitään. Mitä tässä nyt tapahtuu? Mitä odotettavissa? Olo on normaali, ei kipuja, ei vuotoja.. Olisi ihanaa jos joku osaisi kertoa omia...
  19. Ainolinnea

    Jos joku osaisi sano jotain..

    Tein eilen testin ja sain haamuviivan, tein toisen testin koska ajattelin että silmissä heittää..taas sain haamuviivan. Mulla on mies, koti, valmistun myös ennen lapsen syntymää, kaikki siis "hyvin". Olen halunnut lapsen jo monta vuotta mutta ajattellut että liian nuori, niinkuin olinkin. Nyt on...
  20. Ainolinnea

    Raskaus alkoi, vauvakuume katosi :(

    Tein eilen testin ja sain haamuviivan, tein toisen testin koska ajattelin että silmissä heittää..taas sain haamuviivan. Mulla on mies, koti, valmistun myös ennen lapsen syntymää, kaikki siis "hyvin". Olen halunnut lapsen jo monta vuotta mutta ajattellut että liian nuori, niinkuin olinkin. Nyt on...

Yhteistyössä