Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Ei tästä mitään tuu... Joka kierrossa ihan sekasin ja innokas että nyt se tapahtuu!! Sitten taas pettyy... :ashamed: Tein testin ja negaa näytti. Menkka tuntemuksia ollut nyt illan, että kai sitten huomenna alkaa... : / Jotenkin tämä kierto oli niin eri tuntunen... No huomenna sen näkee alkaako menkat ja ens viikolla on se aika gynelle...

Niin ja laskeskelin että nyt onkin menossa jo kp 26
 
Viimeksi muokattu:
Täällä eilen pupuiltu jo ennakkoon ja tiivistahti toivottavasti tuottaa tulosta :) oletteko seuranneet erillaisia äitejä? Itse oon katsonut joka jakson ja olen jäänyt koukkuun . Harmi kun sarja loppui, toivottavasti sarja saa jatkoa.

Niiskulineiti86: toivotaan että ei menkat ala ja plussa sieltä tulisi <3
 
Kiitos kaikille tukeneille :hug:
Toivotaan että jossain vaiheessa plussa tulee...

Viime yö meni valvoessa. Murehdin vaan kaikkia asioita ja tänään ollut itku herkkä. Aamulla pirteänä siltä kasilta ylös, eikä enää väsyttänyt. Normaalisti nukun pitkään ja saan hyvin unta. Tämä vauvakuume on ollut niin vuoristo rataa ja mies ei tunnu ymmärtävän. :headwall: Kai ne menkat sieltä tänään tulla tupsahtaa...

Sanna-M Mä olen kanssa kovin seurannut tuota erillaisia äitejä. On kyllä hyvä sarja! :) Siinä näkee kuinka erilaisia ihmisiä ja lähtökohtia tässä pienessä Suomessakin on! Ja kuinka erilailla ihmiset ajattelee niin luonnollisesta asiasta kuin lasten hankkimisesta :) Toivottavasti saa jatkoa, vaikka Vappu ei enää olisikaan raskaana! :)
 
Sanna-M: oli kyllä hyvä sarja :) Hirveän kivasti tehty ja todellakin laidasta laitaan odottajia.

Niiskulineiti: :hug: Täällä myös henkistä vuoristorataa, toivottavasti meillä molemmilla paranee fiilikset :heart:

Eilen lähti taas vauvanvaatteita kiertoon, en viitsi säilytellä, kun ei tiedä koska tärppää vai tärppääkö. Kyllä niitä sitten jostain löytää :) Kaikenpäälle ne olivat poikien vaatteita ;) Minähän yritän tässä kolmatta tyttöä :D Oikeasti tuntuu kyllä, että poika on ollut helpompi kuin tytöt, vaikka onkin vilkkaampi tapaus. Onko teistä muista, kenellä useampi, tuntunut, että toisen sukupuolen kanssa sujuu paremmin?

Noh, täällä odotellaan ja elellään päivä kerrallaan. Meitä pitkäkiertolaisia tuntuu olevankin nyt enemmän, mitäs muille kuuluu?

kp 41
 
Jahas, eli tämä aika kuusta, kun mä kehittelen ittelleni "raskausoireita" on alkanut :popcorn:
10.12. noin 6h pikakuume, nousi ja laski saman illan aikana (en kyl tiedä miten liittyis raskauteen), nännit kosketusarat (dpo 5/6 riippuen siitä oliks ovis sit 4. vai 5.12)
11.12. Alavatsassa semmoset menkkakipumaiset säryt koko päivän, alaselkä kipeä
12.12. Kohdun alueella semmosta ihmeen jomotusta + aivastaessa repäisykipuja

:LOL: saa nauraa, mä olen toivoton :ashamed:
 
Amiraali: ihanaa etten ole ainoa joka kehittelee tähän aikaan kuusta oireita jos jonkinmoisia! Sulla on vaan ehkä jopa lyhyempi tuo oirelista ku mulla.. tai ainakin erilainen ;)

Mä oon katsonu kaikki erilaiset äidit- jaksot katsomosta, kun en oo ehtiny ko. ohjelman aikaan television ääreen. Hyvä ohjelma, moni perhe jakaa varmasti hurjasti mielipiteitä.

Omanapailuna: tänään dpo7 (vai jo dpo8), nega davidilla testattu. Muttapa, mun hcg nousee muutoinkin niin hitaasti, että on tyhmää edes testata näillä päivillä. Onpahan kuitenkin aikaa orientoitua tulevaan tätiin ;)
 
Amiraali Hahah kuulostaa tutulta tuo oireilu ;) Kumma juttu että mitää "oireita" ei ole enää ollut nyt kun en ole jaksanut tikutella ovista :LOL:

Bambini Njoo ei kannata testiä tuhlailla vielä noilla dpo:illa...Tulee vaan turhaan ärsytys kun ei sitä plussaa näy vaikka se siellä salaa jo olisin :)

Ambrolle vielä kerran onnea!:heart:

Mä nyt sit kuitenkin tikuttelin vähän, ihan vaan varmistuakseni, että ovis on jo mennyt...:D Ja eipä sitä enää tikuissa oo näkyny joten toivotaan, että pupuilut osui kohdalleen...olettaisin, että osui, joten reilun viikon päästä saa taas jännäillä...
Mehän lähdetään huomenna kolmeksi viikoksi Aasiaan, joten ihan perinteisellä tädin odottelulla sitten mennään, en ala kyllä siellä mitään testejä tekemään (enpä)...jouluaattona pitäis tulla täti kylään, toivotaan ettei löydä meitä Thaimaasta asti! :D

Mutta oikein ihanaa joulua kaikille pinolaisille! Palataan asiaan ensi vuoden puolella, toivottavasti täällä olisi vielä muutama plussa tullut ennen sitä!
 
Mylvinen: Hauskaa matkaa ja toivotaan että plussa tulee :heart:

Täällä kp 11/29-31 ja touhuiltu ennakkoon jo, viime kierto meni ihan harakoille kun aloitettiin yritys niin myöhään että ovulaatio taisi olla jo mennyt :) Nyt paremmalla onnella uuteen yritykseen.

Kysymys: Syöttekö nyt yritys aikana vitamineja jotka sopivat raskautta yrittäville tai raskaana oleville? Itse syön minisun multivitam mama vitamineja, jotka toivottavasti auttavat raskautumisessa. :D
 
Kp 1/27[/COLOR]. Aina yhtä ihanan täsmällisesti!

Mylvinen onnea matkaan ja plussa tuulia :)

Sanna-M Mä syön multivita plussaa, calcichew -D3 ja vehnänalkioöljyä. Multivitassa on foolihappoa, sinkkiä ja monia muita hyviä vitamiineja. Vehnänalkioöljyn pitäis lisätä solujen säilyvyyttä ja pitää ne terveinä.
 
Niiskulineiti :hug: Toivottavasti seuraavassa kierrossa sitten plussa :heart:

Sanna-M: Mä olen syönyt tuota Multivitaa, mikä on tarkoitettu odottajille ja imettäville :) Nyt vaan meinaa unohtua ottaa, kun tämä kierron venyminen potuttaa : /

kp 42
 
Niiskulineiti :hug: jaksuja seuraavaan kiertoon!
Sanna-M Mä syön raskausmultivitaa, ja jotai raskaus omega3:sta, sekä kalkkia (en juo maitoa), ja aina välillä rautakuuri tulee syötyä (hb-kontrollointi tasaisin väliajoin työn puolesta).

(.) dpo 8 tai 9: alavatsan "menkkakivut" jatkuvat.
 
Viimeksi muokattu:
Minä,minä,minä,minä....:ashamed:

Näiden kuukausien, näiden keskenmenojen ja masennusten jälkeen tuntuu aivan uskomattomalta.
PLUSSASIN maanantaina :heart: ja todella tumman viivan, vahvempi kuin kontrolli, vahvempi kuin ikinä ennen :D (piti oikeen kuva laittaa mutta enpäs osannutkaan)
Neuvolaan soitettu ja varattu aika. Varhaisultraan on lähete saatu ja sinne maanantaiksi aika. Kunpa kaikki tälläkertaa menis hyvin :heart:

Kiitos kaikille ihanista jutuista ja tsempityksistä, käyn teitä varmasti kurkkimassa joka päivä :hug:
 
Onnea kaikille plussanneille, ihanat joululahjat teille :)

Itellä ei oo nyt ollut mitään oireita, toisin kun viime kierrossa kehittelin ittelleni vaikka mitkä raskausoireet. Nyt ei oo vain kerennyt, pupuilut tuli ajoitettua aika hyvin joten toivoahan on aina. Pitää nyt vaan ootella maltilla eikä liikaa hötkyillä.
 
Onnea Ainolinnea!! Wau!

Ja tänne ei mitään. Nega testattu aamulla, eikä menkkojakaan kuulu. Eli taas tulossa pitkä kierto prkl! Hyvä olo muuten, ei valittamista kun ei nippaile eikä koske mihinkään :LOL:
Eli älkää poistako mua listalta vaikka kiertopäivät saattaakin nousta taas vaikka mihin!!
 
Mylvinen: ihanaa matkaa (vaikket enää olekaan lukemassa) ja plussatuulia - josko se lämmin ilmasto auttais tuomaan plussauutisen ;)

Villemo: tervetuloa - toivottavasti et viihdy kauan :wave:

Mitäsmitäs.. minä jo unohdin mistä täällä on kirjoiteltu :stick: Ai juu, ne vitamiinit. Mulla oli foolihappoa, se loppu. Raskausvitamiinia, jotain, pitäis käydä ostamassa. Suosituksia ja kokemuksia vastaanotan, mä söin aiemmin esikkoa odotellessa sitä LadyVitaa (???) joka oli tarkoitettu odottaville äideillä - tai jotain sinnepäin :LOL:

ON: Ääh, onhan tämä odottavan aika pitkä! Tuntuu, että piinaavaakin piinaavammat jännäpäivät :headwall: En mä tiiä mitä ajatella, kun kuitenkin mahan puolella tuota oireilua on, pistelyä ja nipistelyä ym. Tissit on edelleen kipeät, itkettää vaikka ja mikä (mm. tänään katsoin Katsomosta viimeisen Erilaiset äidit- jakson ja itkeskelin kun pikkupojalle tuli paha mieli). Tyhmää, viitsis jo testata. En tiiä enää mitä uskoa, kun toisaalta on tosi plussaolo, toisaalta taas ei ollenkaan.. :confused:
 
Perjantai 14.12.2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

-PikkuMyy-..............kp 55/36..............yk 9.........ya 1/12..........1.

Slartibart(25)..........kp 48/28-30(C).....yk 3.........ya 3/12...........1.
*Miukula.................kp 45/42.............yk 2..........ya 10/12.........2.
kääkkis82(30).........kp 43/??..............yk 1..........ya 10/12.......4.
happy sun...............kp 43/30.............yk 1..........ya 9/12..........1.

*minmaria.................kp 38/36..............yk 2..........ya 8/12..........1.
Amiraali(26).............kp 32/28-32..........yk 3..........ya 9/12.........1.
Luna85(27)..............kp 32/29-38..........yk 9..........ya 2/12.........1.
Annatto...................kp 32/48...............yk 2..........ya 9/12..........1.

Bambini...................kp 28/30...............yk 4..........ya 7-8/12......2.
SuAnn(30)...............kp 28/30...............yk 2......... ya 6/12.........1.
Tintti83....................kp 27/32-36..........yk 5..........ya 7/12.........3.
Lintsa......................kp 27/30?..............yk 2..........ya 11/12.......2.
pinkkihevonen(26).....kp 26/24...............yk 4...........ya 8/12........1.
jadeka.....................kp 23/28................yk 2...........ya 11/12......1.
reason.....................kp 23/28................yk ?...........ya 5/12.........1.
marianna87..............kp 22/35-60............yk 2...........ya 10/12......1.
ralliruutu..................kp 22/28................yk 3............ya 10/12......1.
Lemontree-86...........kp 20/29-33.............yk 6...........ya 7/12.........1.

Taike80(32)..............kp 19/??..................yk 10........ya2/12..........2.
äippä 84...................kp 19/28..................yk 1.............................4.
Mylvinen(24).............kp 18/29.................yk 4..............................1.
Markke.....................kp 17/30.................yk 6...........ya 6/12........2.
angelblue.................kp 14/30-32............ yk 5 (C)........... 1.yhteinen
Sunshine84...............kp 14/27-35............yk 2.........ya 11/12..........
Sanna-M(27).............kp 12/31................yk 2..........ya 11/12........3.
Slallu.......................kp 11/33.................yk 3..........ya 9/12..........1.

miss_piggy(31).........kp 9/29................yk 8..........ya 03/12........1.
haave_ilija................kp 8/28-38...........yk3.................................
ViiruP(25)................kp 7/28-30............yk 4..........ya 09/12.........2.
Niiskulineiti86(25).....kp 2/27.................yk 4..............................1.



Day Past Ovulation:
Bambini...............DPO 10
Amiraali...............DPO 9
Luna85................DPO 4



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia
Villihiiri
Susimieli
FLV
Nato



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
viisikko <3
eufemia
mavli
Viljonkka
suan
nibander




Plussanneet:
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Bambini & SuAnn

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA JOULUKUUTA+++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Paljon onnea Ainolinnea!!! :heart:

Tervetuloa Villemo Laitatko kp:t yms tiedot, niin lisään sinut listalle?

ON: Oireita olisi vaikka muille jakaa, mutta taitavat olla kuviteltuja tuntemuksia... :attn: En vielä tiedä koska testaisin ja sitten taas odottelemaan tätiä... Toisaalta jossain mielen sopukoissa toivon, että plussa vielä tulisi tänä vuonna. Se kruunaisi ihanan vuoden, kun minua juuri kosittiin ja mentiin kihloihin...:heart:
 
Villemo tervetuloa ja toivottavasti saadaan pian toivotella tervemenoa :xmas:
Bambini Täällä samanlainen olo, ett joka toinen tunti olen varma raskaudesta, ja sit taas joka toinen tunti masentuu, ku ajattelee, ettei sieltä kuitenkaan mitään tule.

Mun kiertopäivät venyy ainakin 4päivällä, älkää hermostuko listantekijät :wave:

(.) dpo 9 tai 10: tänään testattu preckchekin ovis- ja raskaustestillä aamupissa. Raskaustesti tyylipuhdas nega, mutta ovistestiin tuli tumma viiva :whistle: viime kierrossa sitä ei tullut oviksen jälkeen kertaakaan, kun huvikseni tikuttelin dpo-päivillä. Toivon, toivon niiiiin kovasti sitä plussaa :rolleyes:
 
Onnea plussanneille ja Tervetuloa uusille!

SuAnn onnea kihlautuneille! :heart:

Mie oon syöny nyt pari kuukautta Multatabsin Raskaus ja imetys- nappeja, niissä on kaikkee mahollista. Lokakuulla menin ostamaan jotai monivitamiinivalmistetta jos ois jotai apua syysväsymykseen ni otin sitte tuota ku on kaikki samassa.
Ovis saattaa olla aika lähellä, toissailtana pupuilu aiheutti kovaa vihlontaa alavatsan oikeelle puolelle. En aio testata ovista, ja jos vaikka huomaisin sen selkeestikin, ni katotaan sitte miten siihen suhtaudun. Toisaalta tekis mieli ohittaa vaivihkaa koko ovis että vauva ei sotkis syksyllä opiskeluja (tämä siis se järkivaihtoehto) MUTTA kuume on aivan hirmuinen ja niiiin kovasti haluisin oman pienen tuhisijan, varsinkin ku taas ystäväpiiriin syntyi yksi nyytti lisää. "Ei tunne oo järkeä köyhempää" tai jotain, mutta kumpaa sitten kuunnella... :confused:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä