Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Tänne saa päivittää tälle päivälle kp1/30. Eli tästä se lähtee! Kuinka voikaan joskus olla iloinen tädin tulosta!!!

Pikkusukalle ja Sanna-M :lle varovaiset onnittelut täältä ja toivotaan et molemmilla pysyy pienet loppuun asti mukana!!! :heart:

Ja sunflowerille kaikkea hyvää ja onnea jatkoon!!! :flower: :heart:
 
Torstai 29.11.2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:


Nompparelli(28)......kp 56/42..............yk 9.........ya 11/11........1.
AquaRose...............kp 50/27-?...........yk 1.........ya 10/12........1.

-PikkuMyy-..............kp 40/36....,.........yk 9.........ya 1/12..........1.

Slartibart(25)..........kp 33/28-30(C).....yk 3.........ya3/12...........1.
Ainolinnea...............kp 30/34-38.........yk 15........ya 9/11..........1.
Miukula...................kp 30/42.............yk 2..........ya 10/12.........2.

Slallu......................kp 29/28-41........yk 2...........ya 9/12..........1.
Lemontree-86..........kp 29/29-34........yk 5...........ya 7/12..........1.
angelblue................kp 28/30-32(C)....yk 5...................1. yhteinen
pink dream..............kp 28/30-32.........yk 2..........ya 8/12..........1.
kääkkis82(30)..........kp 28/??..............yk 1...........ya 10/12.......4.
happy sun...............kp 28/30..............yk 1..........ya 9/12..........1.
Sanna-M(27)...........kp 27/27-29.........yk 1..........ya 11/12........3.
Ambrosia85(27)...... kp 24/28-31(CT)..yk 23.........ya 10/10........1.
miss_piggy (31v)......kp 23/29..............yk 7..........ya 03/12........1.
minmaria.................kp 23/36..............yk 2..........ya 8/12.........1.
ViiruP......................kp 21/25-28..........yk 3..........ya 09/12.......2.
AnnuLiisa.................kp 21/25-28..........yk 5..........ya 8/12.........1.

Amiraali(26).............kp 17/28-32..........yk 3..........ya 9/12.........1.
Luna85(27)...............kp 17/29-38..........yk 9..........ya 2/12.........1.
Annatto....................kp 17/48...............yk 2..........ya9/12..........1.
Niiskulineiti86(25)......kp 13/27...............yk 3..................
Bambini....................kp 13/30...............yk 4..........ya 7-8/12......2.
SuAnn(30)................kp 13/30...............yk 2......... ya 6/12.........1.
Tintti83....................kp 12/32-36...........yk 5..........ya 7/12.........3.
Lintsa......................kp 12/30?...............yk 2..........ya 11/12.......2.
pinkkihevonen(26).....kp 10/24.................yk 4...........ya 8/12........1.

jadeka.....................kp 8/28..................yk 2...........ya 11/12......1.
reason.....................kp 8/28..................yk ?...........ya 5/12........1.
marianna87..............kp 7/35-60.............yk 2...........ya 10/12......1.
ralliruutu..................kp 7/28..................yk 3...........ya 10/12......1.
Taike80(32)..............kp 4/??..................yk 10..........ya2/12.........2.
Mylvinen(24)...........kp 3/29.............yk 4................................1.
Markke...................kp 2/30..............yk 6..........ya 6/12..........2.



Day Past Ovulation:
ViiruP ............... DPO 6
Slallu ................ DPO 5



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia
Villihiiri
Susimieli



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
Dyes
viisikko <3
eufemia
mavli
Viljonkka
suan




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Pintsu (yk4), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Bambini & SuAnn

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA MARRASKUUTA +++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Onnea oviksista ja plussista. Nyt vaan jalat ristiin eikä mitään päästetä ulos =) Sais tämäkin pino jo pienentyä oikeen roimasti.

Täällä ollaan flunssailtu pitkään, sekä mies että minä. Onneksi alkaa mennä jo ohi josko loppuis tämä jatkuva väsymyskin.
Minulla kp 29/34-38 eikä tuntemuksia mistään, edes ovis ei ole antanu itsestään mitään tietoa koko kiertona :stick: Jos ovis oli, niin todella Bondina vieraili!
Useita päiviä ollut todellinen itku-kiukku olo ja tietysti ilman mitään miehen ymmärrettävää syytä. Joskus olen kirjannut kierron aikana mielialoja mutta en mitään poikkeavaa huomannut, nyt olis taas hyvä alkaa kirjoittelemaan mielenmaailmasta, jos vaikka pystyis elämään itsensä kanssa jatkossakin :D

Sovitaanko että jouluaattoon mennessä ollaan saatu ainakin 5 uutta plussaa :xmas:
 
Sellainen tuli mieleen että onko noissa testeissä eroja, kun eilen tein ton haamulaisen puikkomallisella raskaustesttillä päiväpissasta ja nyt aamulla aamupissasta liuskamallisen ja tuossa aamuisessa ei näy haamua eli se on nega.. Onko kellään kokemusta? Testi on pc.. :(
 
Sanna-M: itsellä ei oo kokemusta tikku- / liuskatestien eroista, mutta monen olen kuullut sanovan, että voipi olla eroja. Kokeile eri merkkiä, apteekin oma tuntuu olevan aika suosittu ja varmahko. Näin ne ainakin väittää. Mulle sekään ei oo antanu koskaan plussia (hassu juttu, koskaan en sillä oo testannu plussakierrosta) ;)

Ainakin Mylvinen oli joutunut tädin kyläilyn kohteeksi. Onpas ikävä täti, tsempityksiä :hug:

Omanapailua: Ovis lähenee. Ajattelin tänään tikuttaa, että tietää missä mennään. Oletettu ovis viikon loppupuolella tai maanantaina, I think :) Siispä, peitto heilumaan viikonloppuna. Onneksi ollaan isännän kans vapaalla molemmat ;) Mutta, toisaalta nyt jotenkin mietityttää kaikki työjutut ym. Olen huomannut oman epäröintini raskautumisen suhteen. Johtunee ehkä siitä, että toivoisin niin kovasti saavani nykyistä työtä vastaavan vakipaikan vielä ens vuodelle - mulla on jo siis vakipaikka, mutta ei ihan niin hyvä duuni ku mitä nyt teen sijaisuutena.. ja toki, onhan tämä elämä paljon helpompaa leikki-ikäisen kanssa, vauva-arki pistäisi kyllä pakkaa sekaisin. Ääh, jospa tämä tästä taas. Tulis nyt vaan joulu, sais kaikkea muuta ajateltavaa :xmas:
 
Sanna-M: kyllä noissa testeissä tosiaan on eroja ja vaikka herkkyys olis sama, niin silti tuntuu et toiset on herkempiä kuin toiset. Kyllä tuo haamu on selvästi. =)

Ostin eilen predictorin testin ja testiajan sisään tuli haalea vaaleanpunainen haamu ja sitten vielä myöhemmin tein toisen ja haamunen oli hieman vahvempi. No kokemuksesta täytyy sanoa että predictor on ennenkin näyttänyt haamui, ilman et olen raskaana. Tänään tuli postissa noita halpatestin tikkuja, jotka on vain kerran aiemmin näyttänyt mulle haamua. Aina siis ollut negoi, ei edes viivan paikkoja. No tänään tuli ensin sellanen viivanpaikka johon alkoi piirtyä vaaleanpunaista väriä. Saas nyt nähdä vahvistuuko testit. Tätiä ei näy eikä kuulu. Mut tosiaan jos nyt vasta testit alkaa reagoimaan mahdolliseen raskauteen, niin ovis on kyl sit ollu vast lähempänä kp16 kuin kp11. Aika näyttää. Ja jos tämä nyt jokin hormonihäiriö on niin alkais sit ne menkat, et ens kierros pääsis yrittää.

Miukula kp 29
 
Ja lisään viel, että tämä halpatestin testi oli wondfo one step ja tein viel toisen vajaan kahden tunnin pidättelyn jälkeen. Siinä myös haamu. Ja aiemmin ollut vaan negoi, kun noilla olen testannut. Onko joillain kokemusta noista testeistä.

Nyt sit jännätään. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Miukula, ainakin minun käsitykseni mukaan tällä foorumilla aika moni liputtaa wondfon puolesta, ovat olleet ilmeisen hyviä. Itsellä ei kokemusta. Toivotaan että viiva vahvistuu, tarrasukkia hurjasti matkaan :heart:
 
Hei, haamuja taitaa olla useemmallakin, pidetään peukkuja että matkustaja pitää kiinni :)
Täällä yritän kyttäillä kiinnittymistuntemuksia, ei ainakaan vielä oo kuulunu mutta ei se tarkota sitä etteikö ois voinu tärpätä. Sitä vaan mietin, että eikös normaalisti oviksen jälkeen pitäis limojen hävitä täysin ja tulla jopa jonkinmoisia sahara-fiiliksiä? :D Ku ei oo sellasesta tietookaan, liukkaat kelit on jatkunu nyt jo pari viikkoo :eek: mieskin jo ihmetelly että mietinko jotai hävyttömyyksiä jatkuvasti :LOL:
 
Täällä pikkuinen ei jaksanut alkua edemmäksi. Tällä hetkellä suru on suunnaton ja uusi yrityksen aloittaminen ahdistaa ajatuksena. Kenties palaan tähän pinoon sitten kun pääsen tämän yli ja on lupa jatkaa yrittämistä. Plussatuulia ja sen jälkeen onnellista ja pysyvää odotusta kaikille!
 
Täällä alkoi päätä särkeä ja kovaa särkikin ennen kuin otin lääkettä. Yleensä päänsärky merkitsee mulla sitä että alkaa menkat. Toivon että ei ala, testasin apteekin omalla joka antoi negan,mä kyllä olin käynyt vessassa vasta äskettäin eli ei ehkä näyttänyt oikein. Tai sitten en ole raskaana :( käydään tänään vielä ostamassa testejä ja teen testin huomenna aamusta, jos menkat ei ala yöllä. Eli tänään kp 27/27-29
 
FLV
Pintsu oon pahoillani :hug:

Sanna-M pidän myös peukkuja pystyssä, että testi aamulla näyttäisikin positiivista!

Susimieli pitääpä seurata sun tilannetta tarkkaan, kun itse otatan kuukauden päästä kierukan pois. :) Sujuiko kierukan poistattaminen sulla hyvin?
 
Moikka! Mahtuuko mukaan yksi "jahkailija"? :D Jonnekkin taustailijoihin voisin liittyä.. Kirjoittelinkin tuonne neljännestä kuumeilevien- ketjuun, kuinka tässä nyt pähkäilen että aloittaako vielä vauvarumbaa vai... Kuume on kova (miehellä vielä kovempi...), mutta jotenkin mietin että onko tässä mitään järkeä, kun tällä hetkellä tuo nuorimmainenkin on jo 4,5 vuotias..( Kolmosen jälkeen hävitin kaikki vauvatarvaratkin, kun olin ihan varma että meidän lapsoset on nyt tässä..) muttamutta.. jostakin tämä viheliäinen "tauti" on taas mun luokse löytänyt. Ja olishan se poika ihana, vielä tämän tyttötrion jatkoksi ;) Ja ikäkin alkaa kohta tuleen vastaan, kun olen aina halunnut että n. 3- kymppisenä olis lapset hankittuna, varsinkin kun ei tiedä kauanko siihen raskautumiseen menee. Esikoista aloin odottamaan samassa kuussa missä jätin pillerit pois, kakkosen odotus alkoi jo esikoisen imetysaikana, mutta kolmosesta oli yk. 6 ennen kuin tärppäsi.. Huoh..
Noh, josko täällä hissukseen kyläilen ja "hoidan kuumettani", ihan kuin se täällä ainakaan katoaisi :D
 
Tervetuloa joukkoon äippä 84!!!

kääkkis82 samoilla päivillä mennään :) täällä kanssa 28 kp.

Ihan päätöntä kiirettä ollut ja taas tuli todettua, että vaan hullu haalii niin paljon hommia ku minä...no, opin ja viisastuin taas (hope so) vähäks aikaa. Nyt saa nauttia levosta (mikä lepo - kotona kamala sotku, siivottava) ja parisuhdettakin voisi hoitaa. Miehen kanssa vuorot menee ihan vastakkain - kun se kotona, mä töissä ja toistepäin. Noh, nyt jo hellittäis toisiimme:heart:...ja siihen testiin vois keskittyä...mutta mä odotan vielä muutaman päivän, piinasta huolimatta olen päättänyt jaksaa pitää näppini erossa testistä...

Masukipuilua ollut tänään (=juilii, repii, raapii, vihloo jne). Aivan kuin punanuttu pomppisi paikalle ennen viikonloppua, plääh...:O...mullahan tuo kierto ollu vaihdellen sen 30-32. Mitään muita oireita ei täällä oo ollu...ainakaan vielä.

Mitenkähän a n g e r b l u e ja p i n k d r e a m, tekin olette samoilla kp ????
 
  • Tykkää
Reactions: angelblue
:wave: täällä ollaan hu huu :wave:

Tervetuloa äippä84 ja moikka muille!!!

happy sun; juu, samoilla päivillä mennään ja niin näkyi olevan pinkd dream ja kääkkis myös...meitä on monta samassa junassa...toivotaan että päästäs kaikki määräasemalle.... :)

Täällä ei kummia. Flunssasta parannuttu ja punakolttua odotellaan (pelätään) saapuvaksi viim. alkuviikosta. Mahaa kyllä tänään jo hieman "silleen" nippaillu, että menkoja lykkäisi...mutta katsellaan. Tässä on ollut muuta päänvaivaa (tavallaan onneks niin ei tule kokoajan vatvottua tän vauvajutun kanssa) ja jouluakin pitäis alkaa jo laittamaan...olis se vaan niin ihana joululahja, jos tässä positiivisen bongais!

Tämä nippailija lähtee nyt unten maille...palataan!!! Jänniä päiviä!!!
 
Täällä testattu aamulla nega. Harmittaa mutta nyt vain odotan koska alkaa menkat.. Luulin kyllä todella olevani raskaana koska siihen pc:n testiin sain omasta mielestä haamulaisen. Mutta nyt en enää tiedä.. :|

Sanna-M ja kp 28/27-29
 
Lauanti 1.12.2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

AquaRose...............kp 52/27-?...........yk 1.........ya 10/12........1.

-PikkuMyy-..............kp 42/36....,.........yk 9.........ya 1/12..........1.

Slartibart(25)..........kp 35/28-30(C).....yk 3.........ya3/12...........1.
haave_ilija..............kp 33/28............. yk 2..............................?.
Ainolinnea...............kp 32/34-38.........yk 15........ya 9/11..........1.
Miukula...................kp 32/42.............yk 2..........ya 10/12.........2.
Slallu......................kp 31/28-41........yk 2..........ya 9/12..........1.
Lemontree-86..........kp 31/29-34........yk 5...........ya 7/12..........1.
angelblue................kp 30/30-32(C)....yk 5...................1. yhteinen
pink dream..............kp 30/30-32.........yk 2..........ya 8/12..........1.
kääkkis82(30)..........kp 30/??..............yk 1..........ya 10/12.......4.
happy sun...............kp 30/30.............yk 1..........ya 9/12..........1.

Sanna-M(27)...........kp 29/27-29.........yk 1..........ya 11/12........3.
Ambrosia85(27)........kp 26/28-31(CT)...yk 23.........ya 10/10........1.
miss_piggy (31v)......kp 25/29..............yk 7..........ya 03/12........1.
minmaria.................kp 25/36..............yk 2..........ya 8/12..........1.
ViiruP......................kp 23/25-28........yk 3..........ya 09/12.........2.
AnnuLiisa.................kp 23/25-28........yk 5..........ya 8/12...........1.

Amiraali(26).............kp 19/28-32..........yk 3..........ya 9/12.........1.
Luna85(27)..............kp 19/29-38..........yk 9..........ya 2/12.........1.
Annatto..................kp 19/48...............yk 2..........ya9/12..........1.
Niiskulineiti86(25)......kp 15/27...............yk 3..................
Bambini...................kp 15/30...............yk 4..........ya 7-8/12......2.
SuAnn(30)...............kp 15/30...............yk 2......... ya 6/12.........1.
Tintti83...................kp 14/32-36..........yk 5..........ya 7/12.........3.
Lintsa.....................kp 14/30?..............yk 2..........ya 11/12.......2.
pinkkihevonen(26).....kp 12/24...............yk 4...........ya 8/12........1.
jadeka.....................kp 10/28................yk 2...........ya 11/12......1.
reason.....................kp 10/28................yk ?...........ya 5/12........1.

marianna87..............kp 9/35-60............yk 2...........ya 10/12......1.
ralliruutu..................kp 9/28................yk 3............ya 10/12.......1.
Taike80(32)..............kp 6/??..................yk 10........ya2/12.........2.
äippä 84...................kp 6/28..................yk 1............................4.
Mylvinen(24).............kp 5/29.................yk 4.............................1.
Markke.....................kp 4/30.................yk 6...........ya 6/12........2.



Day Past Ovulation:
ViiruP ............... DPO 8
Slallu ................ DPO 7



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia
Villihiiri
Susimieli



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
Dyes
viisikko <3
eufemia
mavli
Viljonkka
suan




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Bambini & SuAnn

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA MARRASKUUTA +++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Pintsu :hug:

ON: Ovista en ole tikuttanut, vaikka niin joskus meinasin ja tikkujakin on valmiina... Mitään kummempia tuntemuksia ei ole kyllä oviksen suhteen ollutkaan... Mietein vain, että mahtaako sitä edes tulla, kun menkatkin tulivat sitten lopulta muilla keinoin... Blaah, turhaan sillä nyt päätäni vaivaan, tulee tai ei tule. Pupuiltu ainakin on säännöllisen epäsäännöllisesti! :)

Mukavaa viikonloppua taas kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: angelblue

Yhteistyössä