Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Sanna-M kyllä meillä innoissaan oltiin alussa mutta kun 2 vuotta yritystä on täyynnä niin ei enää yrityksestä niin innoissaan olla, kun ei ole lainkaan varmaa tuleeko sitä vauvaa edes...
Nyt vaan pyritään nauttimaan toisistamme mahdollisimman usein ja pitää parisuhdetta hyvänä hoitojen aikana :)
 
  • Tykkää
Reactions: hopestar
Harrastamisesta: olen nyt alkanut lenkkeillä. Kahden eri naapurin kanssa käyn lähes päivittäin 5,5 km reippaalla kävelyllä. Jotain lihaskuntojuttua pitäs kans kotona tehdä... Vaihtelevasti tulee liikuttua. Nyt enemmän kun on aina joku patistamassa lähteen.
 
Kirjottelempas nyt pitkästä aikaa tännekkin... Tai en muista ainakaan ihan vasta kirjotelleeni.. ? :LOL: On ollu tädin lähdön jälkeen niin rauhallista elo, ei oo tarvinnu ressata mistään. Töihin paluu ehken osa syynä siihen, ei ole kerinnyt miettimään.
Mutta nyt, ON: Eilen patistin puoli unessa olevan miehen peiton heilutus hommiin vaikka en ei niin varma oviksesta ollutkaan. Jonnii verran limaa eilen tuli mutta ei ihan sitä mitä pitäis. Mutta tänään ne sitten tuli! JIPPII! Ilmoitin miehelle että simppa annos on oltava tarjolla myös tänään. :saint: Eli mulle saa päivitellä Dpo 0 Nyt sitten vaan ootellaan. :)
 
Tänään töissä hikeä pukkasi urakalla vaikken paljon tehnyt, oisko taas jotain hormooneihin liittyvää . Ja alamahalle juilii nytkin inhottavasti. Toivottavasti tarkoittaisi kuitenkin jotain hyvää :) enää viikko n. Ennen kuin pitäisi menkkojen alkaa. Toivon että ne älyää pysyä pois!! Nyt nukkumaan huomenna aamuin töihin.

Paljon plussia meidän ryhmälle. <3
 
KP 30 (28-29)

ONNEA Epa_88 plussasta :)
TERVETULOA UUDET!
JA TSEMPPII KAIKILLE MUILLE "SISARILLE"...

Täällä on pari päivää menny "tosta vaan" sairaana peiton alla. Ensin iski mieheen flunssa ja nyt muhun; olen palellu, hikoillu, ollu väsyny jne jne. liittyen pipiin, mutta noit oireita oli jo ennen sairastumista...nyt maha on tosi turvonnu ja painontunne kasvanu, pissattaa edelleen ku palolaitoksen hevosta, janottaa, on jotenki pää pilvissä olo ja hajamieliset fiilikset...menkoista ei tietoakaan, vaikka juilinu siihen malliin ku alkaisivat.

Menkat on siis jo myöhässä ja olisin varmaan jo testannu ellen olis tullu kipeeks :/
Mutta testi odottaa kylppärissä ja ajattelin tehdä sen TÄNÄÄN!!! ...mikä olisikaan ihanempi synttärilahja miehelle kuin plussatesti (ostin jo neuleen mutta voisin piilottaa testin sinne piiloon)....noh, vielä tuo on haaveajattelua...

Öitä kaikille, mä lähen juomaan kuumaa!!!
 
miulle vois laittaa dpo 0, tänä aamuna ovistestin viiva oli toooosi haalee eiliseen verrattuna, ja nännit on tosi herkät joten oletan tänään olevan THE PÄIVÄ :D kohta pääsee jännäilee ihan oikeesti koska talletukset on tehty vahingossa aika hyvin :p
 
  • Tykkää
Reactions: pink dream
KP 23 (30-32)

Täällä taas kurkkimassa muiden kuulumisia...

EPA_88 ONNEA plussasta!
RUTKASTI TSEMPPII kaikille muille!
HOPESTAR joko olet testannut???

täällä ei kummempaa uutta, mitä nyt olen aivan täpinöissä siskon puolesta. Pääsen sen mukaan ens viikolla ekaan ultraan, kun miehensä on pitkällä matkalla, hän halusi siskon mukaan tueksi - ihanaa. Viikko mennyt kamalan nopeasti ja nyt tuntui että se jämähti paikalleen, kun alkaa seuraavan viikon kärvistelyt...ehkä ens viikonloppuna uskallan jo kokeilla, tai sitten odotan kunnes menkat myöhässä...kunpa malttais!!!

Masu on "jännän" tuntuinen, kipristelee, kuplii (ihanku ilma pyöris vatsassa) ja välillä nippailee. Nauran siskon kanssa kun juoksemme pissalla kilpaa ja mä palelen iltaisin, se hikoilee...
Rintatuntemukset oli oviksen aikaan ja pari päivää sen jälkeen nännit oli kamalan arat ja rintoja kutitti, ne oireet kadonneet...
Janon lisäksi mulle on ilmaantunu karmee nälkä...voisin syödä kokoajan. Viime yönäkin heräsin siihen että mulla oli nälkä!!! Ehkä mä safkaan systerinkin edestä - se reppana kun on niin pahoinvoiva ettei voi ruokaan katsoakaan, saati sit haistaa mitään jääkaappihajuja tai kahvia...heh, mä ottaisin noi oireet jos olisin raskaana, mutta se on nyt hyvä sanoa...ei oo kiva katsoo kun toinen yökkää vähän väliä tai on pää pöntössä.

Mukavaa viikonloppua kaikille...
 
Heippa...
mitähän mä mokasin kun piti tilannetiedot kirjottaa punasella mutta tavallista tuli, höh.

Juups, uutena hyppäisin mukaan!!!:)
Meillä on tilanne lyhykäisyydessään tämä; ehkäisy jätettiin pois syyskuussa. Sillä kierrolla ei tärpänny (taisimme ohittaa oviksen) ja viime kierrolla olimme oviksen aikaan eri kaupungeissa:O. Nyt tällä kierrolla oletettavasti ovuloin kp 15, kaikki merkit siihen oli, mutta varmahan en voi olla. Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole (mitä voisi verrata kun luin muiden fiiliksiä). raskautumisesta. Päivä kerrallaan mennään. Olisin ikionnellinen ja kiitollinen, jos vauvan saisimme...
Meillä on tavallaan jo onnistuttu, mutta vauvamme on enkeleiden luona. Raskauduin melko tasan 2 vuotta sitten (5 yk) ja kaiken piti mennä hyvin, mutta pikkuinen tyttäremme kuoli kohtuun rv 35. En pystynyt sen jälkeen edes ajattelemaan uutta vauvaa ja toisten isot masut ja vauvat olivat todella kovia koettelemuksia.:'(
Surutyö ei lopu koskaan, mutta se vaatii tuon pakollisen reilun vuoden ennenkuin uskalsin edes alkaa suunnittelemaan uutta raskautta...no, en halua täällä valittaa ja masentaa muita, vaan olla mukana jännäämässä, kannustamassa ja iloitsemassa!!!

Myönteisiä ajatuksia ja onnea yrityksiin...:hug:
 
happy sun: Toivon teille paljon onnea yritykseen :heart: Ja tervetuloa mukaan!!

Itsellä kp 22/27-29, hikeä pukkaa edelleen ja maha nippailua aina välillä. Limaisuutta on taas jälleen, nyt vaan paksumpaa.. Nämä päivät ovat hirveitä kun odottaa alkaako menkat vai ei. :ashamed:

Mitäs muille kuuluu?
 
Tervetuloa uudet mun puolesta myös! :)

Täällä täti älysi lopulta lähteä! Jes! Nyt on sitten ensimmäiset pikkujoulut juhlittu ja yllättävän hyvä olo on :) Kuukauden päästä sitten onkin jo joulu!

Miehen fiilikset täällä on aivan mahtavat liittyen vauvakuumeeseen. En tosin kamalasti viitsi vielä kuumeilla sen nähden, mutta ollaan vakavasti puhuttu asiasta niin moneen kertaan ja nyt jo puhutaan "kun me joskus saadaan lapsia..." Kyllä, ihan monikkoa mies käyttää, vaikka oon todennut, että siunaantuisi se yksi yhteinenkin edes...

Ihanaa lauantaita leidit ja nyt kovasti plussatuulia vielä marraskuuhun! ++++++++:whistle:
 


Arvatkaapas mitä....

meillä PLUSSATTIIN tunti sitten!!!! Tuntuu niin ihanalta etten pysty uskoo tätä vielä todeksi. Vautsi me onnistuttiin. Toivottavasti pysyy sisällä kanssa!!!!
Oireet oli kyllä niin puolesta puhuvat että jo aavistelinkin, mitä tuleman pitää, mutta kun tässä oli kuitenkin niin kauan yrityskuukausia takana, niin olin piiloepävarma.

Anoppi oli koko päivän ja mun sormia kihisytti veskissä odottava testi. No viimein se ymmärsi lähteä ja pääsin stiksaamaan...siihen se viiva piirtyi hentona mutta selkeesti viivana, ei se jättny mitään arvailujen varaan. Ja tässä on sellainen yllätys vielä, että mies ei vielä tiedä...hän lähti samaan aikaan kuin anoppi poikien saunailtaan ja juhlimaat synttäreitään. Kerron aamulla kun vien synttärikahvit sänkyyn...

Huh ku tuntuu ihanalta:D
 
Mahtavaa hopestar!! Onnea kovasti! Kyllä saa miehes huomenna elämänsä ikimuistoisemman synttärilahjan :heart: Olihan teilläkin jo jokunen noita yrityskertoja kertynyt!

Tervetuloa mukaan happy sun ja osanotto vauvaenkelistä. Toivottavasti saisitte pian oman rakkaan myös syliin!

Onnea kaikille ovisplussan saaneet! Eikun vaan peitot heilumaan, että vajaan kahden viikon päästä saadaan taas iso kasa plussia tähän pinoon ++++++++ :whistle:

Meillä on huomenna muutto! Vihdoin ja viimein! Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
onnea hopestar!

happysun tervetuloa mukaan ja pahoittelut hurjista kokemuksista jotka olette joutuneet käymään lävitse. Toivottavasti pian tärppää :)

Mua ei näkynyt listassa ollenkaan. En kyllä oikein tiedä mihin lokeroon sijoittuisin... Kun kierukka lähtee ens ke mutta tarkoitus ois pelata kumeilla vielä tovin.
Kai mut vois laittaa yrityksen myöhemmin aloittaviin
toivottavasti kohta saan siirtyä tjottailijoihin :p
 
Täällä olen jälleen, itsekuri petti! :kieh: :LOL: Eivaan, oon kyllä hengessä mukana ollut koko ajan. =)

Täällä menossa KP 29/30. Viidettä päivää nyt on alavatsaa poltellut ja kuplinut. Ja runsas valkovuoto. :confused: Housutkaa ei menny tänää kiinni kun vatsa niin pömpöllään :LOL: Tavallisia menkkaoireita ei siis ole bongattu, mitkä yleensä ovat olleet heti oviksen jälkeen alkavat järkyttävät PMS oireet, nännien arkuus ja paria päivää ennen tädin tuloa alkava alavatsan 'supistelu'..
Toivoahan aina saa, mutta en kuitenkaan halua elätellä itseni kiusaksi turhia toiveita.

Epa-88:lle paljon onnea plussasta ! :heart:

Meillä mies on innoissaan lapsen hankinnasta, (on jopa suunnitellut jo millaiset vaunut sopisi meidän elämäntyyliin, jne..) MUTTA... Välillä kyllä tuntuu, että se meinaa, et niitä lapsia sikiää pyhästä hengestä -.- vaikka mies on kuinka innoissaan, H- hetken saapuessa iskee "paineet".

ViiruP, Slallu, onnea ovispäiviin ;)

Happy sun, tervetuloa :wave: Osanottoni tapahtuneeseen : / tälle yritykselle hyvää onnea ! :heart:

Hopestar, PALJON PALJON ONNEA ! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
ONNEA HOPE STAR :heart:

Tervetuloa joukkoon Happy Sun ( osanotot menetyksen vuoksi :hug: ) ja reason :wave:

Olin eilen juhlimassa äidin seuralaisena yksissä isommissa bileissä ja saapas nyt nähdä jäivätkö viimeisiksi juhliksi vähään aikaan ;) Vielä tässä pitäisi varmaankin se viikko ainakin odotella, ennekuin selviää mitä tapahtuu/ tai on tapahtunut :)

Mukavaa sunnuntaita kaikille :)

kääkkis kp 24/ ?
 
  • Tykkää
Reactions: hopestar
Täällä koko illan maha tuntunut jotenkin jännältä , nipistelee ja maha tuntuu siltä kuin siellä olisi ilmapallo :D pitäisi vielä malttaa odottaa ensi lauantaihin asti.. Silloin olisi kp 29/29

Nyt meen nukkumaan, hyvää yötä!!
 
Huomenta,. tänne saa sit merkat kp1,. :( tätä se eilinen kiristely vatsas sitten ties.. toivottomuuden tunne aivan valtava,. mutta ei tän stressin kanssa voi odottaa tärppiä kyl.. muuttoa tiedossa 300km päähän ja monen monta päänsärkyä matkassa ja itkua joka päivä ja ja ja,..PERSEEEE!!!!! :'(
 
Taike80: Pahoittelut tädistä :hug: toivottavasti asiat alkaa selkiintymään.

Täällä kp 24/27-29 ja malttamaton olo, en halua liikaa uskoa olevani raskaana koska jos menkat alkaa se harmittaa paljon. Mutta onneksi mulla viikonloppu vapaa, voin rauhassa odotella mitä tapahtuu. Menkat kun pitäisi viimeistään lauantaina alkaa, jos ei mene kierto pitkäksi.:ashamed:
 
Tiistai 27.11.2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:


Nompparelli(28)......kp 54/42..............yk 9.........ya 11/11........1.

AquaRose...............kp 48/27-?...........yk 1.........ya 10/12........1.

-PikkuMyy-..............kp 38/36....,.........yk 9.........ya 1/12..........1.
Slartibart(25)..........kp 31/28-30(C).....yk 3.........ya3/12...........1.

Markke...................kp 29/30..............yk 5..........ya 6/12..........2.
Ainolinnea...............kp 28/34-38.........yk 15........ya 9/11..........1.
Miukula...................kp 28/42.............yk 2..........ya 10/12.........2.
Mylvinen(24)...........kp 28/29.............yk 3................................1.
Slallu......................kp 27/28-41........yk 2...........ya 9/12..........1.
Lemontree-86..........kp 27/29-34........yk 5...........ya 7/12..........1.
angelblue................kp 26/30-32(C)....yk 5...................1. yhteinen
pink dream..............kp 26/30-32.........yk 2..........ya 8/12..........1.
kääkkis82(30)..........kp 26/??..............yk 1...........ya 10/12.......4.
happy sun...............kp 26/30..............yk 1..........ya 9/12..........1.
Sanna-M(27)...........kp 25/27-29.........yk 1..........ya 11/12........3.
Ambrosia85(27)...... kp 22/28-31(CT)..yk 23.........ya 10/10........1.
miss_piggy (31v)......kp 21/29..............yk 7..........ya 03/12........1.
minmaria.................kp 21/36..............yk 2..........ya 8/12.........1.

ViiruP......................kp 19/25-28..........yk 3..........ya 09/12.......2.
AnnuLiisa.................kp 19/25-28..........yk 5..........ya 8/12.........1.
Amiraali(26).............kp 15/28-32..........yk 3..........ya 9/12.........1.
Luna85(27)...............kp 15/29-38..........yk 9..........ya 2/12.........1.
Annatto....................kp 15/48...............yk 2..........ya9/12..........1.
Niiskulineiti86(25)......kp 11/27...............yk 3..................
Bambini....................kp 11/30...............yk 4..........ya 7-8/12......2.
SuAnn(30)................kp 11/30...............yk 2......... ya 6/12.........1.
Tintti83....................kp 10/32-36...........yk 5..........ya 7/12.........3.
Lintsa......................kp 10/30?...............yk 2..........ya 11/12.......2.

pinkkihevonen(26).....kp 8/24.................yk 4...........ya 8/12........1.
jadeka.....................kp 6/28..................yk 2...........ya 11/12......1.
reason.....................kp 6/28..................yk ?...........ya 5/12........1.
marianna87..............kp 5/35-60.............yk 2...........ya 10/12......1.
ralliruutu..................kp 5/28..................yk 3...........ya 10/12......1.
Taike80(32)..............kp 2/??..................yk 10..........ya2/12.........2.



Day Past Ovulation:
ViiruP ............... DPO 4
Slallu ................ DPO 3



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia
Villihiiri
Susimieli



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
Dyes
viisikko <3
eufemia
mavli
Viljonkka
suan




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Pintsu (yk4), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Bambini & SuAnn

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA MARRASKUUTA +++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä