Hakutulokset

  1. R

    Kahdeksas viikko menossa...

    Omatoimisesti olen pisteitä laskenut.Rasvan jätin leivän päältä kokonaan pois kun en osaa sitä kohtuullisesti laittaa.Muuten ihan tavallista kotiruokaa syön,mutta yritän valmistaa vähemmän rasvaisesti.Teen salaatteja päivälliselle ja lisukkeeksi kypsennän myös kukkakaalia,parsakaalia ym.Täyttää...
  2. R

    Kahdeksas viikko menossa...

    Ja tänä aamuna vaaka näytti 8 kiloa miinusta.JESS!!Painon lasku on hidastunut,mutta parempi varmaan näin niin pysyy nahka paremmin mukana kun laihtuu.Suosittelen kaikille painonsa kanssa taisteleville ruokaremontin muutosta.Tulosta syntyy ihan varmasti ja mieliala kohenee.
  3. R

    Seitsemän viikkoa pisteillä...

    Ja seitsemän kiloa miinusta. :ashamed: Viime viikolla ei pudotusta tullut kun syöpöttelin viikonloppuna ja se kostautui.Mutta periksi ei anneta.Aloitan kahdeksannen viikon sitä sisukkaampana.Ja toivotan sitä sisua kaikille laihduttajille.
  4. R

    Mä en pysty

    Kuusi viikkoa sitten minusta tuntui yhtä masentavalta kuin sinustakin.Laihduttamisen alku tuntuu ylivoimaiselta,mutta nyt ihmettelen aikaa taaksepäin,että mihin se on hujahtanut.Laskeskelen itsekseni pisteitä ja olen saanut laihdutettua 7 kiloa.Itsetunto nousee pikkuisen jokaisen kadotetun kilon...
  5. R

    Kuudes viikko menossa...

    Hienoa Essi,mahtava tulos. :flower: :flower: :flower: Uskomaton tahti,mulla ei ikuna lähtis noin nopeasti,mutta olen toki iloinen puolestasi ja tyytyväinen omaankin pudotukseen.Kävin profiilista katsomassa tietosi ja näin lapsesi kuvan.Mikä ihan mussukka.Mullakin on niitä 4 kappaletta,toiset...
  6. R

    Kuudes viikko menossa...

    Ja -7 kiloa kevyempänä.Kyllä elämä on mukavaa. =)
  7. R

    Pieni muutos ja tässä tulos :D

    Onnittelut :flower: Kaikki on mahdollista kun jaksamme itse uskoa niin.
  8. R

    jaksa enää tätä...

    Laitanpa vähän omia kokemuksiani tähän.Viisi viikkoa sitten inhosin omaa ulkonäköäni yli kaiken.Vaatteillahan saa mukavasti peitettyä ylimääräisiä muhkuroita,mutta itse inhoa ei voi peittää.Olin tyytymätön joka asiaan ja aloitin laihduttamaan pisteillä.Mielikuva harjoituksia kannattaa käyttää...
  9. R

    Jes, jes,jes!!!

    Todella mahtava tulos! :flower: Onnittelut.
  10. R

    POINTSIN päiväkirja

    Tänään alkoi kuudes viikko omatoimista pisteitten laskua.Viidessä viikossa on lähtenyt 6 kiloa.Paljon olis vielä pudotettavaa,mutta hiljaa hyvä tulee.Tsemppiä kaikille laihduttajille.
  11. R

    Viides viikko menossa...

    Kaikki saat pitää mitä olet saanut.Elikkä minä kävin painonvartijoissa muutama vuosi sitten ja eka kerralla sain pistevihon johon oli ruokia pisteytetty.Jaksoin silloin käydä tapaamissa viisi viikkoa ja lopetin laiskuuttani.ja kilothan tuli takaisin .Nyt siskoni käy siellä ja on saanut...
  12. R

    Viides viikko menossa...

    Ja sitten olen pitänyt huolta,että kotona on valion vähäkalorisia mansikkakeittoja ja appelsiineja jos tekee mieli jotain makeaa.
  13. R

    Viides viikko menossa...

    Eka viikolla mullakin lähti huimat 3 kiloa,enimmäkseen varmaan nestettä,mutta antoi kivasti puhtia.Hyvin on sullakin Essi lähtenyt alkuun.Nyt kun ajattelee viikkoja taakse päin niin aika on mennyt tosi nopeasti ja nälkä ei ole ollut.Se on hyvä näissä pisteissä,ettei kiellettyjä ruokia olekaan.
  14. R

    Viides viikko menossa...

    Ja kuusi kiloa lähtenyt pisteillä.Tsemppiä kaikille laihduttajille.
  15. R

    Pisteitten laskijat ruokailu...

    Mielestäni nämä minunkin ruuat ovat vähärasvaisia,eli broileri kun sen kypsentää uunissa niin siihenhän ei tarvitse lisätä rasvaa ja kyljyksen ruskistan kunnollisella paistinpannulla niin rasvaa ei tarvitse lisätä nimeksikään.Kermaviili ,raejuusto yms. valitsen rasvattomina.Elimistö tarvitsee...
  16. R

    Pisteitten laskijat ruokailu...

    Hei,mulla on viides viikko menossa pisteillä ja yleensä syön aamiaiseksi kaurapuuroa,pari ruisleipäviipaletta (päälle laitan vähärasvaista juustoa) ja lasin rasvatonta piimää. Lounaalla otan 3 viipaletta ruisleipää,päälle salaattia,kinkkuviipaleet ja juustoviipaleet.Juomaksi valion...
  17. R

    Painonvartijoiden tasapainoiluvaihe?

    Onko täällä ketään jotka ovat saaneet kilot pudotettua ja siirtyneet tasapainoiluvaiheeseen?Minua kiinnostaa miten kauan se vaihe kesti?Miten siinä katsotaan tarvittava pistemäärä,ettei kilot palaa?
  18. R

    paino tippuu

    Onnittelut hienosta saavutuksesta.Minulla on lukemattomia laihdutusyrityksiä takana.Kuukausi sitten sain taas kerran tarpeekseni läskeistäni ja päätin yrittää taas.Nyt on neljä viikkoa takana ja 5 kiloa on paino tippunut.Olen noudattanut painonvartijoiden ohjeita.Harkitsin ensin ,että yritän...
  19. R

    Kolme viikkoo ja -4 kg

    Neljä viikkoa ja -5 kg.Taidan tästä lähtien jättää punnituksen perjantai aamuun niin jospa lukemat olisi vähän paremmat.Tuli taas viikonloppuna syötyä kakkua.Muuten fiilikset on ihan hyvät.
  20. R

    En minä muuten,mutta kun se vappu oli

    Kiitos kannustuksesta ja toivon,että tekin pääsette tavoitteisiinne.Eilen kyllä masensi,mutta aamulla kun kävin taas vaaàlla niin näytti se ainakin -500 grammaa vähemmän.Mulla on semmoinen vanhanaikainen vaaka,että sadan gramman tarkkuudella ei näy.

Yhteistyössä