paino tippuu

Olen nyt parisen vuotta pudotellut painoani ilman painonvartijoiden pisteitä, ilman mitään ihmedieettejä, siis ihan omalla tahdon voimalla. Olen aina ollut reilusti ylipainoinen ja siis edelleenkin, mutta nyt ilmeisesti olen saanut edes jonkilaisen niskaotteen itsestäni. Olen ruvennut miettimään tarkemmin syömisiäni, siis ennen kaikkea sitä mitä syön, en niinkään määriä. Porkkanoita voi aina popsia, kun tulee tunne mitä-minä-nyt-söisin-vaikka-ei-ole-nälkä :) . Liikunnan olen ottanut viikottaiseen ohjelmaani. Yritän käydä lenkillä, pyöräilemässä, hiihtämässä jne. joka päivä. Mutta pidän aina yhden "vapaapäivän" viikossa.Paino on tippunut kohta 30 kiloa. Tarkoitus olisi jatkaa vielä parisen kymmentä kiloa. Olo on parantunut ja liikuntakin on jo hauskaa. Ja ihanaa käydä vaatekaupoissa, kun ei tarvi kaikkea ottaa sieltä "isojen tyttöjen" osastolta. Tsemppiä kaikille yrittäville! Ei kannata heti lannistua vaikka se paino ei joka viikko laskisikaan... jatka vain samaan malliin.
 
Onnittelut hienosta saavutuksesta.Minulla on lukemattomia laihdutusyrityksiä takana.Kuukausi sitten sain taas kerran tarpeekseni läskeistäni ja päätin yrittää taas.Nyt on neljä viikkoa takana ja 5 kiloa on paino tippunut.Olen noudattanut painonvartijoiden ohjeita.Harkitsin ensin ,että yritän vähähiilihydraattisella dieetillä saada kilot pois ja kokeilin sitä muutaman päivän.Se ei ollut minun juttu,tykkään liikaa leivästä ja muutenkin ruuanlaitto on helpompaa kun ei ole kiellettyjä aineita.Koko perhe syö samaa ruokaa.Annoskoot ovat lipsuneet "huomaamatta" minulla liian suureksi ja painoa on kertynyt raskauksien aikaan.Syömisen jälkeen en jaksanut tehdä mitään kun oli niin ähky olo.Nytkin annoskoot ovat suuria,ehkä vielä suurempia kuin ennen,mutta lautasen täyttää enimmäkseen salaatti ,kukkakaali,parsakaali,sekavihannekset,raejuusto ja kermaviili.Joka päivä syödään myös lihaa,kalaa,kanaa,perunaa tai pastaa.Tsemppiä kaikille laihduttajille.
 

Yhteistyössä