En minä muuten,mutta kun se vappu oli

:ashamed: Elikkäs kolmas viikko laihista takana ja samassa tilanteessa ollaan kuin viime maanantaina.4 kiloa on lähtenyt.Hyvät mahikset olisi ollut siihen viidenteenkin ,mutta lauantaina oli "pakko vähän" herkutella.Oma vika,senkin sika.
 
Vusseli
mulla on hei ollu tammikuusta asti laihis päällä ja en oo saanu ku n.6 kg pois ku oon lipsunut joten piiskaa sit mullekkin :D
jatkat vaa entiseen malliin,kyl ne läskit siit hissukseen sit sulaa,ja jos ei välil saa herkutella ni voi koko homma tyssätä siihenkin.
 
Kiitos kannustuksesta ja toivon,että tekin pääsette tavoitteisiinne.Eilen kyllä masensi,mutta aamulla kun kävin taas vaaàlla niin näytti se ainakin -500 grammaa vähemmän.Mulla on semmoinen vanhanaikainen vaaka,että sadan gramman tarkkuudella ei näy.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 08:47 Vusseli kirjoitti:
mulla on hei ollu tammikuusta asti laihis päällä ja en oo saanu ku n.6 kg pois ku oon lipsunut joten piiskaa sit mullekkin :D
jatkat vaa entiseen malliin,kyl ne läskit siit hissukseen sit sulaa,ja jos ei välil saa herkutella ni voi koko homma tyssätä siihenkin.

sullahan on ainakin hyvä tahti, ettei tule sit takas nopeesti, yritän itsekkin olla maltillisempi B)
 
Vusseli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2005 klo 10:38 tiiamaria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 08:47 Vusseli kirjoitti:
mulla on hei ollu tammikuusta asti laihis päällä ja en oo saanu ku n.6 kg pois ku oon lipsunut joten piiskaa sit mullekkin :D
jatkat vaa entiseen malliin,kyl ne läskit siit hissukseen sit sulaa,ja jos ei välil saa herkutella ni voi koko homma tyssätä siihenkin.

sullahan on ainakin hyvä tahti, ettei tule sit takas nopeesti, yritän itsekkin olla maltillisempi B)
se on kyllä ihan totta...nyt mulla on kyllä pikadietti menossa mut se on vaa sen takii et en olis nii "turvoksissa"ens pe ku menossa laivalle :D
 
Oi...hyvänen aika sentään...sähän oot ihan sikana laihtunu! Älä nyt oo liian ankara itelles! Hyvin on menny!!! :wave: :attn:
Mulla on lähteny paljon hitaammin ja vaan 2kg mutta silti pidin ylimääräsen herkkupäivän vappuna ;) ja ihan hyvällä omatunnolla.
 

Yhteistyössä