POINTSIN päiväkirja

  • Viestiketjun aloittaja POINTS
  • Ensimmäinen viesti
POINTS
tänään aloitan painonvartijoiden points-laskennan cd-romin avulla. vaaka näytti 123,9kg... :ashamed: ennen joulua olin pointseilla ja laihduin kahdessa viikossa 4kg, ne ei onneks ole tullu takasin :attn: kertoilen teille tänne kuulumisia ja viikoittaisen pudotukseni ellen heti alkuun lopahda, tsempataan toinen toisiamme! sitä minä ainakin kovasti kaipaan varsinkin kun kotona pisteiden kanssa seilailen :) muita alottajia tai jatkajia viikolla 20???
 
guilmon harmaana
täällä on yks kanssa joka jatkaa ekaa viikko.. omin toimin ilman ryhmässä käyntejä,ja toivo elää että 10 kg pitäsi saada pois heinäkuun puoleen väliin mennessä .. niin joo ihan vinkkinä tuolla www.painonvartijat.fi sivuilla on tosi hyvä keskustelupalsta, siellä on paljon meitä kilojen kanssa kamppailevia...
 
Blue moon
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 12:13 Ryhävalas kirjoitti:
Tänään alkoi kuudes viikko omatoimista pisteitten laskua.Viidessä viikossa on lähtenyt 6 kiloa.Paljon olis vielä pudotettavaa,mutta hiljaa hyvä tulee.Tsemppiä kaikille laihduttajille.
mulla melki sama mut mulla alko tänään 5vko ja -6kg om poissa...ja paljon on viä jäljellä siihen tavoitukseen :\| no mut eiköhän ne siitä putoo kun syöö oikein ja liikkuu =)
 
POINTS
no onhan täällä muitakin painonpudottajia. kiva tietää ettei ole ainoa :) eilinen, siis eka päivä meni yllättävän hyvin, pisteet riitti enkä repsahdellut :) kyllä kai se tästä! tsemppiä vaan kaikille muillekin!
 
guilmon harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 12:59 mie kirjoitti:
osaako kukaan sanoo,että saakohan tota painonvartioitten cd juttua imutettua mahdollisesti jostain?
Vai tarviikohan se vaan ostamalla itselleen hommata?
oon miettinyt samaa :ashamed: kun se on niin kallis.. pitääpä pistää isäntä jahtiin jos vaikka jollain konstilla sais poltettua sen..
 
Blue moon
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 12:44 vieras kirjoitti:
saisko kysyä neuvoa? paljoko menee pisteitä paahtoleipäpalasta? semmonen vaalea, olisko vehnää.. =)
fatserin kauralpaahtoleipä 1viipale/20g = 1piste
vaasan iso paahtoleipä 1viipale/30g = 1,5pistettä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 14:05 guilmon harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 12:59 mie kirjoitti:
osaako kukaan sanoo,että saakohan tota painonvartioitten cd juttua imutettua mahdollisesti jostain?
Vai tarviikohan se vaan ostamalla itselleen hommata?
oon miettinyt samaa :ashamed: kun se on niin kallis.. pitääpä pistää isäntä jahtiin jos vaikka jollain konstilla sais poltettua sen..
Mikä sen cd:n nimi on???
 
kata04
Kyllä ton paikkareitten rompun saa netistäkin...minä idiootti kerkesin tilaamaan jo kalliilla sen alkuperäisen kun isäntä ilmoitti et sen ois saanut ilmaiseksikin.
Sit se löyti mulle sen pelkän points laskimenkin!
Tosi kätsy kun se on koko ajan tossa työpöydällä ni ei tarvii aina romppua viritellä. Se oli nimellä points kalkylator
 
guilmon harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 17:17 kata04 kirjoitti:
Kyllä ton paikkareitten rompun saa netistäkin...minä idiootti kerkesin tilaamaan jo kalliilla sen alkuperäisen kun isäntä ilmoitti et sen ois saanut ilmaiseksikin.
Sit se löyti mulle sen pelkän points laskimenkin!
Tosi kätsy kun se on koko ajan tossa työpöydällä ni ei tarvii aina romppua viritellä. Se oli nimellä points kalkylator
millä nimellä löytyy se romppu?
 
mie
Lainaus:
17.05.2005 klo 14:05 guilmon harmaana kirjoitti
Lainaus:
17.05.2005 klo 12:59 mie kirjoitti
osaako kukaan sanoo,että saakohan tota painonvartioitten cd juttua imutettua mahdollisesti jostain?
Vai tarviikohan se vaan ostamalla itselleen hommata?

oon miettinyt samaa :ashamed: kun se on niin kallis.. pitääpä pistää isäntä jahtiin jos vaikka jollain konstilla sais poltettua sen..

Mikä sen cd:n nimi on???


Eikö kukaan tiedä sitä rompun nimee,että pääsis ettiin sitä jostain??!!??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2005 klo 14:05 mie kirjoitti:
Lainaus:
17.05.2005 klo 14:05 guilmon harmaana kirjoitti
Lainaus:
17.05.2005 klo 12:59 mie kirjoitti
osaako kukaan sanoo,että saakohan tota painonvartioitten cd juttua imutettua mahdollisesti jostain?
Vai tarviikohan se vaan ostamalla itselleen hommata?

oon miettinyt samaa :ashamed: kun se on niin kallis.. pitääpä pistää isäntä jahtiin jos vaikka jollain konstilla sais poltettua sen..

Mikä sen cd:n nimi on???


Eikö kukaan tiedä sitä rompun nimee,että pääsis ettiin sitä jostain??!!??
sen cd nimi on edelleenkin syö ja nauti ja eilen just imutin sen tuolla nimellä
 
guilmon harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2005 klo 09:07 POINTS kirjoitti:
nyt on eka viikko takana pisteillä: paino pudonnut 1,5kg, vyötäröltä lähtenyt sentti ja lantiolta kaks! :) :)
vau! :flower: hyvin menee, samaan tahtiin vaan jatkat niin uus minä odottaa.. Mulla kanssa puntari näyttää paria kiloa vähnepää vaikka viikko on VASTA puolessa (laihdutus viikko siis) on lähteneet nesteet liikkeelle ilmeisesti ja sain viikonloppuna ostaa 40 nron housut kun edelliset oli 42 ja yhdet omat 36 on jo kaivettu esiin "mitta" housuiksi :D
 
POINTS
tänään alkaa 3. painonpudotusviikko, painoa lähtenyt yhteensä 3,8kg, vyötäröltä mittaa 3 senttiä ja lantiolta neljä :) hiljaa hyvä tulee, näemmä :) tsemppiä vaan kaikille!!!!!!!!!! :hug: :flower:
 
Tiku80
taas on vkon eka päivä...
kävin aamula vaa'alla ja tuli hyvä mieli =)
meinaan 8vkoa nyt laskettu pisteitä ja kiloja pois 9.4kg
tästä on hyvä jatkaa eteen päin =) =) =)
 
Onneksi olkoon, olet todella hyvin saaneet pudotettua painoa! :flower:

Itse aloitin pisteiden laskun viime viikolla. Vielä ei ole vaa'an viisari värähtänytkään alaspäin.. Mutta eiköhän se tästä! Mun ongelmana on se, että iltaisin pisteitä on jäljellä vain pari ja mulla on kamala nälkä. Pitäisi siis keksiä jotain täyttävää & vähäpisteistä ruokaa illaksi. Olisiko teillä antaa hyviä vinkkejä? :)
Muutenkin ois kiva kuulla etenkin maukkaita ruokaohjeita, joissa olisi pieni pistemäärä.
 
qwert
heips.

kohta viikko points-ohjelmaa takana, huomenna on punnitus. Käyn siis ihan PV-ryhmässä, kun omatoiminen laihdutus ei ota onnistuakseen. Mutta huomenna siis näkee paljonko on lähtenyt. Oma vaaka näyttää että siinä kilon huitteilla olis.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 11:21 guilmon harmaana kirjoitti:
täällä on yks kanssa joka jatkaa ekaa viikko.. omin toimin ilman ryhmässä käyntejä,ja toivo elää että 10 kg pitäsi saada pois heinäkuun puoleen väliin mennessä .. niin joo ihan vinkkinä tuolla www.painonvartijat.fi sivuilla on tosi hyvä keskustelupalsta, siellä on paljon meitä kilojen kanssa kamppailevia...
Vinkkinä on et osoite on www.painonvartijatlehti.fi mistä löytyy keskustelupalsta ja paljon muuta, mm. sinne voi kirjottaa omaa päiväkirjaa laihduttamisesta ja muustakin jos haluaa.
 
TSR
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2005 klo 15:21 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2005 klo 14:05 mie kirjoitti:
Lainaus:
17.05.2005 klo 14:05 guilmon harmaana kirjoitti
Lainaus:
17.05.2005 klo 12:59 mie kirjoitti
osaako kukaan sanoo,että saakohan tota painonvartioitten cd juttua imutettua mahdollisesti jostain?
Vai tarviikohan se vaan ostamalla itselleen hommata?

oon miettinyt samaa :ashamed: kun se on niin kallis.. pitääpä pistää isäntä jahtiin jos vaikka jollain konstilla sais poltettua sen..

Mikä sen cd:n nimi on???


Eikö kukaan tiedä sitä rompun nimee,että pääsis ettiin sitä jostain??!!??
sen cd nimi on edelleenkin syö ja nauti ja eilen just imutin sen tuolla nimellä
Haluisitko kertoa, että mistä sait sen?
 

Yhteistyössä