POINTSIN päiväkirja

  • Viestiketjun aloittaja POINTS
  • Ensimmäinen viesti
Mulla alkaa tänään paikkareis 9vko ja painoa oon tiputtanu jo 8.8kg.Ans kattoo mitä puntari näyttää tänään ku meen ryhmään jos vaikka ois 10% purotus ny si ja palkittas si mut saa kattoo.Tuun illalla kertoon kuinka kävi.
 
qwert
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2005 klo 11:04 qwert kirjoitti:
heips.

kohta viikko points-ohjelmaa takana, huomenna on punnitus. Käyn siis ihan PV-ryhmässä, kun omatoiminen laihdutus ei ota onnistuakseen. Mutta huomenna siis näkee paljonko on lähtenyt. Oma vaaka näyttää että siinä kilon huitteilla olis.
Unohdin ilmoitella... painoa lähtenyt 2,2kg viikossa!!!
Nyt onkin taas vain pari päivää punnitukseen (käyn siis torstaisin ryhmässä), mutta nuo menkat tekee tuloaan ja ainakin oma vaaka näyttää että olis parisataa grammaa tullut jopa lisää, toivotaan nyt kuitenkin että olis miinusta, vaikka vaan 100 grammaa...
 
Löytyykö täältä ketään jolla olis niitä painonvartioiden imettävän pisteitä? Mä kun hölmö hankin ne pisteet ei imettävänä ja nyt kun imetän tota neitiä olis kiva tietää mitä eroja niissä on. Tarkoitus on saada painoa putoomaan, mut en tiedä minkä verran uskaltaa.

 
muffini84
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 12:59 mie kirjoitti:
osaako kukaan sanoo,että saakohan tota painonvartioitten cd juttua imutettua mahdollisesti jostain?
Vai tarviikohan se vaan ostamalla itselleen hommata?
minä sain sen dc++ tai joku sellanen points laitoin.. en jakanut itse mitn niin ei "laitonta" koklaa sieltä,jos se on koneellas
=)
 
maalaisvierailija
Kertokaa nyt hyvät sisaret tällaiselle maalaistytylle, kuinka se "rompun imuroiminen" tapahtuu tai mistä voi hakea ohjeita!!!
En näet ole koskaan sellaista tehnyt ja nyt tuo pv romppu kiinnostaisi imuroida...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 13:32 muffini84 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 12:59 mie kirjoitti:
osaako kukaan sanoo,että saakohan tota painonvartioitten cd juttua imutettua mahdollisesti jostain?
Vai tarviikohan se vaan ostamalla itselleen hommata?
minä sain sen dc++ tai joku sellanen points laitoin.. en jakanut itse mitn niin ei "laitonta" koklaa sieltä,jos se on koneellas
=)
En mä ainakaan mitään saanut irti, kun en jakanut omistani ;) Mut tulipa kokeiltua.. et haluais kertoa, miltä koneelta sait imutettua tuon rompun?
 


[/quote]

sen cd nimi on edelleenkin syö ja nauti ja eilen just imutin sen tuolla nimellä
[/quote]

en minä ainakaan tuolla nimellä dc++:lta sitä löydä... vanha points plus -ohjelma kyllä löytyy.
 
kyllä sen saa
\sen cd nimi on edelleenkin syö ja nauti ja eilen just imutin sen tuolla nimellä
[/quote]

en minä ainakaan tuolla nimellä dc++:lta sitä löydä... vanha points plus -ohjelma kyllä löytyy.

[/quote]

just tuolla ohjelmalla isäntä sai mulle sen vanhan rompun ja sitten tarvin vielä jonkun ohjelman mikä pyörittää sitä romppua.. hakusanana oli painonvartijat. ja täysin pelittää, paino pudonnut reilussa kk pyöreät 5kg :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2005 klo 13:17 Meikä kirjoitti:
Onneksi olkoon, olet todella hyvin saaneet pudotettua painoa! :flower:

Itse aloitin pisteiden laskun viime viikolla. Vielä ei ole vaa'an viisari värähtänytkään alaspäin.. Mutta eiköhän se tästä! Mun ongelmana on se, että iltaisin pisteitä on jäljellä vain pari ja mulla on kamala nälkä. Pitäisi siis keksiä jotain täyttävää & vähäpisteistä ruokaa illaksi. Olisiko teillä antaa hyviä vinkkejä? :)
Muutenkin ois kiva kuulla etenkin maukkaita ruokaohjeita, joissa olisi pieni pistemäärä.
Minäkin laihdutin pisteillä joskus. Mulla oli aina jääkaapissa iso kulho kasvissosekeittoa jossa ei ollut pointseja lainkaan. Just sen varalle et illalla on kova nälkä. Laitoin keittoon yleensä tomaattimurskaa, sipulia, porkkanaa ja valkosipulia. Välillä lisäsin joukkoon parsakaalia tai kukkakaalia ihan vaihtelun vuoksi. Toivottavasti tästä on apua.
 

Yhteistyössä