Kahdeksas viikko menossa...

Ja tänä aamuna vaaka näytti 8 kiloa miinusta.JESS!!Painon lasku on hidastunut,mutta parempi varmaan näin niin pysyy nahka paremmin mukana kun laihtuu.Suosittelen kaikille painonsa kanssa taisteleville ruokaremontin muutosta.Tulosta syntyy ihan varmasti ja mieliala kohenee.
 
minkälainen ruokavalion muutos on sun tapauksessa kyseessä? Tosi hienosti painoa lahtenyt! =)

Vitsi ku sais itsekin alotettua laiharin. Kymppikilo kun lähtis ni alkais näyttämään entisenlaiselta. Taas tänä aamuna päätin et nyt en mässää mitään herkkuja... Eli saas nyt nähdä onnistuisko tää tämän vuoden viides miljoonas laihdutuskuuri...
 
Omatoimisesti olen pisteitä laskenut.Rasvan jätin leivän päältä kokonaan pois kun en osaa sitä kohtuullisesti laittaa.Muuten ihan tavallista kotiruokaa syön,mutta yritän valmistaa vähemmän rasvaisesti.Teen salaatteja päivälliselle ja lisukkeeksi kypsennän myös kukkakaalia,parsakaalia ym.Täyttää mahan,on kylläinen muttei ähky olo.Ja paljon käytän myös rasvatonta raejuustoa , kermaviilikastikkeita ja valion vähakalorisia mehukeittoja.Pyrin myös syömään säännöllisestii ettei kerkee tulla hirveä nälkä ja vältyn ahmimiselta.Joskus viikonloppuna saatan ottaa muutaman oluen ja jopa pizzaa.Mistään ei ole oikeastaan tarvinnut luopua koska karkeista en välitä muutenkaan.Ja sitten pistän ylös syömiseni,se auttaa myös .
 
harmaakeiju
Täällä samoissa lukemissa ollaan. Kahdeksassa viikossa kahdeksan kiloa kevyempänä. Samanlaisen ruokaremontin tehnyt kuin ap. Lisäksi olen vaihtanut vaalean leivän tummaan ja lisännyt liikuntaa roimasti. Kivaa on, ei ole tarvinnut nälkää kärsiä. Vielä olis toiset 8 kg tiputettavaa...sit olen TOOOOOSI tyytyväinen. Tsemppiä!
 

Yhteistyössä