Kuudes viikko menossa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 15:07 Marru kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 11:30 Essi81 kirjoitti:
Mulla taas puoltoista viikkoa takana ja tänä aamuna puntarilla 6kg ja 400 g kevyempänä :) *perjantain on sitte ihana päivä* :)
'
Millä keinoilla oot nuin nopiasti laihuttanu???

Painonvartioiden pisteillä ja jättämällä kaikki herkut pois, ja muutenkin ylimääräset sokerit sekä rasvat!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 16:10 Essi81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 15:07 Marru kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 11:30 Essi81 kirjoitti:
Mulla taas puoltoista viikkoa takana ja tänä aamuna puntarilla 6kg ja 400 g kevyempänä :) *perjantain on sitte ihana päivä* :)
'
Millä keinoilla oot nuin nopiasti laihuttanu???

Painonvartioiden pisteillä ja jättämällä kaikki herkut pois, ja muutenkin ylimääräset sokerit sekä rasvat!
Vautsi sullahan on tosi nopee tahti!! Onneksi olkoon!!!! :flower:
perässä tullaan nyt laihtunu kolmessa ja puolessa viikossa 4,5kg mutta kaikkiaan 10kg mulla tämmöstä jojo laihduttamista.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 16:26 Marru kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 16:10 Essi81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 15:07 Marru kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 11:30 Essi81 kirjoitti:
Mulla taas puoltoista viikkoa takana ja tänä aamuna puntarilla 6kg ja 400 g kevyempänä :) *perjantain on sitte ihana päivä* :)
'
Millä keinoilla oot nuin nopiasti laihuttanu???

Painonvartioiden pisteillä ja jättämällä kaikki herkut pois, ja muutenkin ylimääräset sokerit sekä rasvat!
Vautsi sullahan on tosi nopee tahti!! Onneksi olkoon!!!! :flower:
perässä tullaan nyt laihtunu kolmessa ja puolessa viikossa 4,5kg mutta kaikkiaan 10kg mulla tämmöstä jojo laihduttamista.....

Kiitos paljon :) Ja sulle kanssa onnea rupeemaan :flower:
 
alama
Onnea sulle!!! :flower:
Minä epäonnistuin menneellä viikolla... Viikon saldo +400gr. :ashamed:
Tämä antaa uutta potkua! Ens viikolla otetaan takasin korkojen kanssa! 18.1.-19.5.05 -16.4kg, ja olen ylpeä saavutuksestani! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 17:17 alama kirjoitti:
Onnea sulle!!! :flower:
Minä epäonnistuin menneellä viikolla... Viikon saldo +400gr. :ashamed:
Tämä antaa uutta potkua! Ens viikolla otetaan takasin korkojen kanssa! 18.1.-19.5.05 -16.4kg, ja olen ylpeä saavutuksestani! :wave:

Todella hieno saavutus :) Tuohon mäki koitan tähdätä :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 17:19 vieras kirjoitti:
Tosi hienoa, hyvä meininki! Mutta mulla ei kyllä tohon tahtiin putoa, en syö herkkuja ollenkaa jne. Mulla on 10kg ylimääräistä!
[/quote


Eihän toki voi samalla tavalla pudotakkaan! Mulla kun on mistä pudottaa niin toki putoaa nopeemmin... kyllä tää munki tahti sitten hiljenee kun tarpeeksi on eka pudonnu.
 
Hienoa Essi,mahtava tulos. :flower: :flower: :flower:
Uskomaton tahti,mulla ei ikuna lähtis noin nopeasti,mutta olen toki iloinen puolestasi ja tyytyväinen omaankin pudotukseen.Kävin profiilista katsomassa tietosi ja näin lapsesi kuvan.Mikä ihan mussukka.Mullakin on niitä 4 kappaletta,toiset vähän vanhempia ja nuorin 10kk.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 19:43 Ryhävalas kirjoitti:
Hienoa Essi,mahtava tulos. :flower: :flower: :flower:
Uskomaton tahti,mulla ei ikuna lähtis noin nopeasti,mutta olen toki iloinen puolestasi ja tyytyväinen omaankin pudotukseen.Kävin profiilista katsomassa tietosi ja näin lapsesi kuvan.Mikä ihan mussukka.Mullakin on niitä 4 kappaletta,toiset vähän vanhempia ja nuorin 10kk.

Kiitos!! Siitä saa lisää puhtia kun näkee puntarista että paino on oikeasti pudonnu... mä olen ollut aina tosi huono laihduttamaan enkä ole koskaan onnistunu, mutta nyt päätin että saa tultava loppu tähän syömiseen, kun mikään vaate ei mahdu kaupassa päälle enää... se on kamala tunne. Kiitos kommentista neitiäni kohtaan ja kiva kun kävit kurkkaamassa :) Jatketaan samaan malliin laihduttamisen suhteen, koska tällä kertaa me onnistutaan :) Kerrotaan kuulumisia taas :) :flower: :flower:
 

Yhteistyössä