Mä en pysty

Oon seuraillu tätä palstaa jo kuukausia sillä ajatuksella että mäki alan.Mut mä en pysty.Siis ei minkäänlaista mielipahaa eikä kolkutusta ett nyt sä taas ostit suklaapatukan tai kun syö liikaa.Mä syön liikaa mun kulutukseen nähden.Nyt on jääny kuntoilu tosi vähälle.Jumppa loppu ja lenkkeily kaksostenrattaiden kans on jääny tosi vähälle.Pihatöitä oon tehny, eilenki ajoin meidän omakotitalon nurmikon, hiki tuli!Mut siihen se jää.Auttakaa, vinkkejä! Pitäs jotenki päästä alkuun, puntari näyttää 102?.... ja pituutta on vaan 166cm.
 
kipatsu
mullakin alku oli vaikeeta,mutta kun vain saisit jostain inspiraation laihiksen alkamiseen.ei millään hullunkuurilla vaan normaalilla ruokavaliolla ettei mee liian vaikeeksi koko homma.
tiedän että vaikeeta se on varsinkin ennen kuin alkaa saamaan tuloksia jotka antaa lisäpotkua hommaan =)
mutta niin palkitsevaa kun alkuun pääsee.
itse lasken pisteitä,koska se sopii mulle,muista kuureista ei ole ollut iloa kuin hetken.
tsempiä sulle ja päätä päivä jo tänään koska aloitat uuden elämän! :hug:
 
Kannattaa alottaa vaikka pisteiden laskenta. Siinä huomaa mistä kertyy ne omat turhat kilot. Ja lisäksi kannattaa alottaa vaikka kävelylenkit. Liikkuminen vie makeanhimon. Tai näin ainakin mulla. Jos en viikkoon liiku ollenkaan niin tekee koko ajan vain mieli syödä ja mitäs muuta kuin herkkuja.

 
Hei kyllä sä pystyt!! Otat jonkun tavotteen! Enst alkuun jonku pienen ja kun olet päässy siihen niin suurennat ns.tavoitettas!

Mä voin kertoo sulle että kaks viikkoa sit (huomenna tasan 2vk) mä päätin että nyt mun on laihdutettava, ikinä en ole siihen vielä pystyny mutta nyt oli/on pystyttävä! Painonvartioiden pisteillä!! Mun lähtöpaino oli aika tarkalleen sama kun sulla ja pituutta jopa pari senttiä vähemmän!! Mun tavote oli mahtua 42 housuihin! Eilen meni shoppaamaan itelleni uusia housuja.. synnytyksen jälkeen (siitä puol vuotta) jouduin ostaa 46 housut! H&M:ssä ei ollu 44 housuja joten ihan tsoukilla päätin kokeilla 42 ja jumaliste mä hurrasin pukukopissa Mä mahduin niihin!![/b]. Tänään kävin sitten puntarilla 7 kiloa oli pudonnut ja mahasta mitattiin pois jo 6centtiä!!!

Näin tein MINÄ joka ei ole koskaan onnistunut vielä laihduttamaan!! Nyt siirsin sitte tavotettani 38-40 housuihin :)

Elikkäs kaikki tämä päivää vajaassa kahdessa viikossa !!

Sä pystyt siihen kun vain haluat!!! TSEMPPIÄ!! :flower: :flower:
 
Mä yritän.Jotenki vaan en saa aikaseksi.Viime heinäkuussa menin Painonvartijoihin kun lopetin imetyksen.Mutta kun pojan ihon kanssa on ja oli ongelmia, en jaksanut keskittyä itseeni.Nyt suhteessakin ongelmia ja tuntuu että mä en jaksa.Ja se näkyy mun olemuksessa.Tänään kokeilin jalklaan ostamiani 46 koon capreja ja laitoin ne takas kaappiin.Näytin niin kauheelta.Mulla on läski pääasias vyötäröstä alaspäin.Laitoin pitkän hameen että sain kauheet jalkani piiloon.
Tarrtisin jotenki sysäyksen ja tsemppiä, mutta ei ole ketään lähipiirissä joka olisi samassa tilanteessa. Vuos sitte mä painoin 93 synnytyksen jälkeen ja kilot on tullu täs äitiysloman aikana.
Ehkä mun pitää ruveta laskeen pisteitä itekseni, ryhmään en pääse.Kiitoksia silti tsemppaamisesta!
 
Kuusi viikkoa sitten minusta tuntui yhtä masentavalta kuin sinustakin.Laihduttamisen alku tuntuu ylivoimaiselta,mutta nyt ihmettelen aikaa taaksepäin,että mihin se on hujahtanut.Laskeskelen itsekseni pisteitä ja olen saanut laihdutettua 7 kiloa.Itsetunto nousee pikkuisen jokaisen kadotetun kilon myötä.Laihduttamisesta ei kannata tehdä liian vaikeata,vaan syödä niitä ruokia mitä yleensäkin tekisit perheellesi,tavallista kotiruokaa.Teet ne vaan vähemmässä rasvassa ja katsot sitten omien pisteitten myötä mitä voit aterialla syödä.Minusta on tullut näiden kuuden viikon aikana valion vähäkaloristen mansikkakeittojen ,rasvattoman raejuuston,polar 5% juuston ja appelsiinien suuri "ystävä".Teen myös salaatteja ja lisäkkeeksi keitän parsakaalia,kukkakaalia ym.Nälkää ei kannata nähdä,eikä nälkä ole kyllä ollutkaan.Vältyt myös repsahduksilta kun syöt aterialla mahan täyteen.Kyllä sinä pystyt siihen,älä anna periksi.
 

Yhteistyössä