Hakutulokset

  1. T

    Kuinka kauan menee asumistukihakemuksen käsittelyyn?

    Nyt on mennyt reilut neljä viikkoa siitä kun hakemus lähetettiin sähköisesti. Yli viikko sitten pyysivät puuttuvan liitteen ja laitoimme sen postiin samana päivänä. Lähteekö se arvioitu 3 viikkoa nyt alusta kun puuttui se liite??
  2. T

    10 asiaa miksi ajattelet olevasi hyvä vaimo?

    No tässä on varmaan enää turha yrittää pistää paremmaks ;) No mainitsen nyt vaikka että annan miehelle paljon omaa aikaa ja hieron usein sen hartioita. En haasta riitaa. Annan viikonloppuisin nukkua pitkään. Huolehdin itsestäni. Piristän kun hän on alakuloinen. Teen hyvää ruokaa. :)
  3. T

    Mikä avuksi? Vauva 3kk kakkasi ennen päivittäin, nyt jo 4. pvä kakkaamatta.

    Meillä oli ihan samallainen kausi vauvalla ton ikäsenä. Sitä ennen kakkasi päivittäin mutta sitten loppui kun seinään eikä kakannut viikkoon. Neuvolassa sanottiin että ihan normaalia, vauva voi pantata pitempiäkin aikoja. Autoin sitten viikon päästä kakan ulos kuumemittarin avulla kun vauva...
  4. T

    kauniita sanoja! LISTAA

    Töppönen
  5. T

    KäsiKuvaKetju:)

    Olen kuullut että kädet voivat kertoa ihmisestä paljon. Laitetaan tähän ketjuun kuvia käsistämme(kämmenen selkäpuolesta) ja tehdään arvauksia ihmisistä kuvien perusteella!:) Arvataan: Ikä Sukupuoli Työ Ja kuvaillaan läden omistajaa :D Ps. laitetaan harmaina kuvat:)
  6. T

    Huonoin saamasi kohteliaisuus?

    Synnytyksestäni oli 3kk ja vatsani oli palautunut täysin ennalleen ainakin paita päällä katsottuna.. Siis että ei pömPöttänyt enää. Ystäväni laukaisi rohkaisevan kommentin: "sulla on alkanu toi vauvamaha jo vähän palautumaan..."
  7. T

    Tekeekö miehesi kotitöitä?

    Tehdään kumpikin tasapuolisesti :) mies tekee ruuan useammin ku minä ja hoitaa vauvaa ihan omasta tahdostaan pitkät ajat niin että mä saan omaa aikaa. Siivoaa myös, välillä kehoituksesta tosin.... ;)
  8. T

    Saako isä kiukutella synnytyksessä?

    Niinpä!!!:laugh::laugh:
  9. T

    Kysymyksiä vanhojen vanhempien lapselle?

    Itse aloin pelätä vanhempieni kuolemaa siinä vaiheessa kun tajusin että ne on ystäväni isovanhempien ikäisiä :0 mun vanhemmat on vielä ihan terveitä mutta pelkäsin kovasti pienempänä että kerkeekö ne nähdä mun lapset.. Kerkesivät onneks:)
  10. T

    Kysymyksiä vanhojen vanhempien lapselle?

    mun isä on mua 44v vanhempi ja äiti 42:) kysymykseni: pelkäätkö vanhempiesi kuolemaa? Pelkäsitkö pienenä?
  11. T

    Mitä olisit halunnut tietää synnytyksestä tai vauvan alkutaipaleesta?

    1. Sen että on normaalia jos synnytyksen jälkeen hulahtaa litra verta lattialle yhtäkkiä(olin varma et kuolen, kohtu repes tai jotain) tai ei ehkä normaalia mutta ei vakavaakaan.. 2. Että vauva ei tunnu heti omalta ja rakkaalta ja että se on ihan normaalia!! 3. Että kakkaaminen on ihan...
  12. T

    Kysyn sulta 10 erilaista kysymystä (kun on hiukan tylsää)!

    1. Mitä mieltä olet naisen nimestä Valeria? Ihan nätti. Omalleni en antais. 2. Kuinka pitkä sun tukka on pisimmillään ollut? Nyt pisimmillään, ristiselän alapuolelle, melkeen peppuun asti :) 3. Käytätkö enemmän kultakoruja vai hopeakoruja? Hopea 4. Oletko koskaan saanut...
  13. T

    2 muijaa odottaa minulle lapsia.

    Jos yritit muotoilla ton tekstin uskottavaks ni epäonnistuit.
  14. T

    Imetys sattuu vieläkin - vauva 5 vkoa. Onko helpotusta edessä?

    Mulla oli kans ihan sama ongelma. Nännit verillä ja rikki! Pidätin hengigystä ja sätkin jaloilla ku Sattu niin paljon. Mut YHTÄKKIÄ, ku vauva oli n. 4vk. Se kipu loppui!! Se oli uskomatonta! En tiedä oliks sillä mitään tekemistä asian kanssa, mut edellisenä iltana olin käyny ekaa kertaa saunassa...
  15. T

    Käykö muillekin näin?

    Haha!! Mulle käy aina noin! Alan hirveessä makeanhimossa leipomaan ja syön ahniinihanaa munasokerivoiseosta ja sit yököttää ku kakku on valmis eikä yhtään tee mieli :laugh:
  16. T

    Suututtaa rikkaat vaatefriikit!

    Linkkiä? :)
  17. T

    Montako lasta sinulla on, minkä ikäisiä...

    1 tyttö 3,5kk :) lisää halutaan mahdollisimman nopeesti!
  18. T

    Vastatkaa yhdellä sanalla

    Ainii mielijuomani on kahvi!!!
  19. T

    Vastatkaa yhdellä sanalla

    Missä kännykkäsi on? Laukussa Kumppanisi? Lukee Hiuksesi? Nutturalla Äitisi? Kaunis Isäsi? Vanha . Unesi viime yönä? Muistamaton Unelmasi/tavoitteesi? Missä huoneessa olet? Olkkarissa Harrastuksesi? Juokseminen Pelkosi? Kuolema Mikä haluat olla 6 vuoden päästä? Äiti . Missä olit...

Yhteistyössä